Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
09.11.2007 00:06 - Курви и бакшиши
Автор: bloghead Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18008 Коментари: 35 Гласове:
0

Последна промяна: 09.11.2007 00:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Някога случвало ли ви се е, когато наберете 973 ****** и си поръчате такси, таксито ви да дойде за секунди, а в него изненада - таксито е вълшебно. Освен че ще ви закара до вкъщи, в него и ще ви изчукат до вкъщи. Това е нова за мен маркетингова концепция на таксиметровите шофьори, която явно е обичаен подход в малките часове на петъчната или съботната нощ около някои популярни софийски барове и дискотеки.

Часът е някъде между три и петнадесет и четири без двадесет. Пиян съм като кирка и не мога да фокусирам стрелките на циферблата. Тази вечер пет пъти се срещнах с големия Jack, сега ми е лошо, минал ми е меракът за забиване на мацки, спи ми се та две не виждам и единственото нещо, което искам да гушна в леглото си е голямата ми възглавница. Но за да се озова в леглото, първо трябва да стигна до моя дом. Започват едни размишления върху фразата "Моят дом е моята крепост" и установявам, че аз нямам крепост, но не защото съм някакъв крепостен селянин, а защото не живея в средновековието, иначе ехеее, от кога да съм се сдобил с такава.... Както и да е, след това лирично отклонение правя проверка на всички части от тялото ми дали са по местата си. Там са си, макар и да имам усещането за нещо друго, нещо разчленяващо. Установявам, че двойката едва ме крепи и не е надежден вариант, на който мога да разчитам за прибирането ми, пък и къде ти от центъра до Овча Купел има ебати разстоянието. Нальоскал съм се здраво и затова псувам като професионален каруцар, по принцип не псувам, нооо......, "Мамо, извинявай! Аз съм добро момче.". С едно флегматично и локумено движение изваждам мобилния си телефон, последен писък на модата SonyEricsson W950. (Телефонът ми има поддържаща роля в разказа, тъй че трайте, моля! Не съм нафукано конте!). По неизвестен за мен начин успявам да набера телефония номер на таксиметровата компания. Отсреща операторката има невероятни лингвистични умения. Успява да членораздели цялото мое фекане и лигавене по телефона, а може би е телепат(ка), пропуснала е празното ми ломотене и се е включила директно към централния ми за по-добра комуникация. Нема значка, нейната роля свършва след още мъничко, когато тя ми изпраща смс с час и номер на таксито. Аз събирам принадлежностите си от бара, ръгам и две празни бутилки от бира Corona в джобовете, ей тъй за всеки случай да не взема да пропусна нещо. "По-добре е човек да си тръгне с нещо в повече, от колкото да се окаже, че е забравил нещо." - философски заключавам и олюлявайки се нацелвам изхода. Вече съм на "свежия" градски (и при това Софийски) въздух а пред бара една камара таксита. "Баааа, кое ли е моето (такси) ва" - обажда се от горния етаж нечий глас. "Баси, досега в главата си бях чувал само моя глас, този не съм го "срещал" никога преди. Ама щом е вътре, значи е от нашите." Без много да му мисли мозъкът ми изиграва едно бързо "Онче, Бонче, счупено пиронче" и се втурва към това, което някаква ръка (в последствие се оказва, че е моята) му сочи с пръст. На таксито има "лейбъл" (много хубава българска дума) СК - Спокойствие и Комфорт. Викам си: "Ибааа, кога са сменили на ОК, надписа уа?". Ама какво ми пука нали едвам гледам, айде вътре, дуффф на задната седалка. Изломотвам на шофера адреса и тъкмо мисля да се унасям в лека среднощна дрямка, когато некво създание от предната седалка до тази на шофьора с лъстяща розова косица ми се ухилва и ми вика:

- Котееее, искаш ли да си поиграем на задната седалка, докато стигнеш до вас?

Бре колко любезно момиче! Ама и от връщам:

- Къш от тука ма, птицо проклета! Фламингота не возя в колата си!

А тя продължава:

- Коте, направи ми малко местенце, прибери тези пергели, да дойда при теб и да си поговоря с малкия.

- Ти на кого ще викаш малък, ма ей!!! Аз съм на цели 24 я ма оставяй, слизай от колата и кой от каде е.

Горд от факта, че съм решил да запазя мъжкото си достойнство, решавам, че фустата повече внимание не заслужава и тръгвам да откърватм. Обаче не би, проклетото фламинго прескача между седалките и се стоварва връз мен. Запазвам благоприличие да не я одрайфам, все пак - дама е (хахаха). Почва да ме обарва. Аз съм вече възмутен:

- Алооооо, не ти искам услугите, беее. Чиба!

Ама проклетницата не ме оставя, бре какъв нахалитет. Телефонът ми звъни, слава богу, поне ще разбере, че съм ангажиран с друга мадама и ще загуби интерес. Да ама не, първо на телефона не е някоя муцка, ами разгневената операторка от таксиметровата компания, която ме "благославя", че съм вързал тенекия на таксито. Аз разбирам какво е станало и я успокоявам, че в петък вечер колегите й на това място няма да останат без работа, пожелавам й сладки сънища и затварям. Мисля си вече за хармонията във вселената и всичко останало. Ама не би, оная фльорца пак почва да ма обарва. Гледам, наближили сме до нас, има няма двеста метра, ще се прежаля да ги пропълзя. Казвам на бакшиша да спре тук, давам му някакви кинти и се излузвам от таксито. Оная и тя остава в него. Доволен, че съм се измъкнал от лапите на това чудовище тръгвам да си вадя ключовете за у нас си. Там са не са се изгубили, решавам да направя една бърза инвентаризациика на наличното в джобовете ми. Всичко е на мястото си, само една липса усещам, телето ми го няма. Как тъй го няма бе, нали говорих преди малко по него. После се усещам и тегля една здрава българска на курвата в таксито.

Поука 1: Не се натрясквайте като кирка сам, или поне не се прибирайте сам, когато сте натряскан като кирка.

Поука 2: Колкото и да ви се мержелеят очите, когато излизате към таксито си от бара, моля дръжте ги отворени на четири и внимателно гледайте кое е вашето такси.

Поука 3: Keep your belongings at safe place.

Извод ако не спазвате "принципите" , изложени в по-горните поуки, има голяма вероятност от личните ви вещи да липсва такава с материален интерес до хилядарка.

Толкова от мен и умната, ако не умната русата, само се пазете от розовата! :-)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pripadnal - ААААААААА
09.11.2007 07:17
е затова периодично си проверявам джобовето ПРЕДИ ДА СЛЕЗНА ОТ БАКШИШ, КОЛА, ПРЕДИ ДА СИ ТРЪГНА ИЛИ ТАМ КВОТО ПРАВЯ!!!
цитирай
2. bloghead - @pripadnal
09.11.2007 07:33
Абе и аз ги проверявам реодовно, след рождения ден, когато си затрих единия тел. Ама един приятел ей тъй го обработиха (по описания по-горе начин). Вече не се напива сам :-)
цитирай
3. cecka1504 - Ами като съм жена и не ползвам так...
09.11.2007 08:50
Ами като съм жена и не ползвам таксита от тая компания.... Значи съм на сухо :))))))))))))))
цитирай
4. stone - е аз имам приятели, дето все си губят телефоните по таксита
09.11.2007 09:37
и без курви в тях. пийнат хората, не внимават, то им изпадне от джоба... умната другия път! или русата, дето викаш.
цитирай
5. soho - Да и аз имам навика да проверявам ...
09.11.2007 09:57
Да и аз имам навика да проверявам всичко, даже толкова съм свикнала, че понякога, слизайки от такси и говорейки по телефона изпадам в паника, че не го намирам в джоба. И започва едно вайкане къде е, а се оказва в ръката ми.

Иначе това с тея таксита - ужас, и с некви жени вътре, пфююю.
цитирай
6. bloghead - @cecka1504
09.11.2007 10:16
Не се притеснявай, в този случай таксиджиите сами предлагат услугите си, или поне така разправят някои докато ме извозват насам натам. :-)

Маркетинг стратегията им е желязна и не е сексистка.
цитирай
7. bloghead - @soho
09.11.2007 10:17
не само че са жени, ами и то какви :-)
цитирай
8. bloghead - wrong delete
09.11.2007 10:49
На някой изтрих коментара по погрешка, докато се опитвах да delete-на някакъв анонимен спам. Моля за извинение :-)
цитирай
9. akasha85 - тежка вечер...............
09.11.2007 10:58
а оная розовата що не я направи малко по-лилава,два шамара и айде........ :)

шегувам се! жените са цветя,някой по-скоро нахални плевели,но все пак растителен вид =)
а това с джи-си-ме-тата е ежевечерие...те тия бакшиши преживявят от загубените тел-ове,отколкото от превоза на пътници! винаги се приджобваме преди да слезем и за всеки случай запомняш номера на таксито в което си се качил,късно вечер или рано сутрин е трудно,но все пак става въпрос за материалното ни имущество :)
цитирай
10. bloghead - @akasha85
09.11.2007 11:06
Слушам и изпълнявам, мисля да ги "оковавам" gsm-те с вериги около тялото си. В конкретната случка телефонът беше свит а не изпуснат в таксито.
цитирай
11. karelia - хаааааххххххххх...............
09.11.2007 11:19
не мога да повярвам..... и като се сетя,че съм жена и вчера се прибирах в два и половина полу-мъртва.... и още нещо.Винаги се возя отзад,защото на някои таксиметрови им пада рестото и така на една приятелка и изчезна телефончето от джоба откъм водача :)
цитирай
12. анонимен - Гледам на текста
09.11.2007 11:24
идеално парче е за кандидатстване във ВИТИЗ,
а авторът и тук четящите не подозират това.
Великолепен съвременен текст за талантлив четец!
цитирай
13. alex4o - ейй на4иии
09.11.2007 12:11
хем менте такси, хем - менте курва. крадливо такси и крадлива курва, ххехе. ужас, каам ти. нишо, са си земеш нокиа и нема да я даваш на никви курви:)хехе
цитирай
14. akasha85 - тука има,тука нема
09.11.2007 12:21
голям сървайвър тия бакшиши,за К..вите да не говорим.....а ако не беше отказал услугите й?? дали щеше да ти свие тел-а,все пак няма се прибира с празни ръце,я! трябваше да му пуснеш на фламингото :) щеше да си платиш и толкоз,ама поне тел щеше да имаш :))))))))))))))))))))))))

хехе! пълно обслужване!
развива се сферата на услугите в БГ
цитирай
15. bloghead - @аkasha85
09.11.2007 13:22
Не може то така на леки жени да се дава, кой знае какво ще ми лепне, мил спомен за цял живот :-). Телефонът е прежален има вече друг на негово място.
цитирай
16. gothic - bloghead
09.11.2007 15:33
върна ме години назад, когато аз бях на 24. Ама бях на далавера, нямаше тел. и курвите не биеха толкова на очи.А и като по "улегнал" човек, днес обикновено комуникирам с Биг Джек само когато съм в компанията на жена ми (много яка тройка) или с братя дружина...Постинга ти обаче е супер! Внимамвай друг път :)))
цитирай
17. akasha85 - безопасен секс :)
09.11.2007 17:45
даваш си доброволно телефончето и ............гутоу!
хем и фламингото няма да се мъчи,хем и ти ще си жив и здрав :)
цитирай
18. monix - ***
09.11.2007 23:41
Сигурен ли си, че това не си го сънувал? Може би наистина си се напил някоя вечер, но на следващия ден махмурлука може и да те заблуди!:)
цитирай
19. gibo - по простото решение е евтини телефони
10.11.2007 00:13
нокиа 1112 или моторола в 208 по 40 - 50 кинта парчето пии на воля вози се в таксита това е бъдещето зелена и червена слушалка и розова кранта :)))))
цитирай
20. akasha85 - ????????????
10.11.2007 06:38
ей ш! ти що не спиш бе?
цитирай
21. bloghead - @monix
10.11.2007 10:04
"Bon jour ma belle", историята е истинска с някои украшения добавени от моя милост. Че опиянението води до творчески проблясъци няма спор, махмурлукът е пост явление на опиянението и повярвай ми, грам творчество не може да се роди в главата ти, докато усещаш как тя се разцепва на две, три и повече части :-)
цитирай
22. bloghead - @akasha85 - 21
10.11.2007 10:07
Кой и кога не спи :-)?!
цитирай
23. monix - ***
10.11.2007 10:23
Bon jour monseur! Ц-ц-ц, ама ти и джентълмен ли си бил? Може би си прав. Честно да си призная досега не съм се напивала чак дотам, че да ми се цепи главата, но може би и това ще дойде рано или късно:)
цитирай
24. akasha85 - ооооо,никога не е късно........
10.11.2007 13:58
да станеш за резил! са казали хората :)
тва адското напиване голяма работа :) води до разчастване освен на главата и на личността и на много други работи :)
аз затва като отивам да пия слагам овчата глава да не ме боли моята на сутринта! :)

а за въпроса: що не спиш? не мога ти отговоря,даже не се сещам по какъв параграф съм го писала?????????????????бях с овчата глава :)
цитирай
25. monix - ***
10.11.2007 14:07
На всеки се случва. Но когато гледаш отстрани е много по-забавно!:)))
цитирай
26. illym - :)
10.11.2007 14:19
Интересна историйка...какво ставало из Софийските нощни улици...има решение - другият път две срещи с черния Джак или максимум три са достатъчни, ако решиш да пиеш сам :)
цитирай
27. bloghead - @illym
10.11.2007 18:58
мерси за съвета, ще гледам да се възползвам от него.

@monix, за гледането от страни си права, но когато стане мазало, нали се сещаш кой трябва да оправя бакиите? Със сигурност не е напоркалия се до козирката :-)
цитирай
28. bloghead - @аkasha85
10.11.2007 19:03
Интересна концепция имаш за овчата глава, можеш да защитиш някоя докторска теза на тема "Архетипи и проекция на човешката съвест" ;)
цитирай
29. monix - ***
10.11.2007 19:08
Може, но ако "напоркалия" се гражданин е засечен просто от един невинен очевидец, който ще си умре от страх, мислейки си, че си дрогиран пиян крадец и изнасилвач и се обади на ченгетата, тогава бакиите ще си ги оправя...напоркания господинчо или госпожица!:)
цитирай
30. candysays - :)))
10.11.2007 19:33
Много забавно си разказал историята! ;-)
Явно си попрежалил вече загубата (на "телето" ;), и най-благородно искаш да предупредиш и другите за дебнещите ги в нощта опасности.. Браво за което! :-)

П.С. Между другото, съседи сме- и аз живея отскоро в "Овча купел". И да, определено не бих се прибирала от центъра пеша ;-)))
цитирай
31. monix - bloghead
10.11.2007 20:46
Това ти го признавам...много добре си разказал историята. Когато го прочетох ми се стори, че е доста откачено и забавно едновременно. Но приеми един съвет от мен: следващия път внимавай в кое такси се качваш и дръж джобовете си здраво закопчани. Хм...както страничните така и предния, просто за всеки случай!;)
цитирай
32. bloghead - @candysays
12.11.2007 08:11
Да живеят добрите междусъседски отношения, предполагам някой маратонец може да пробва да се прибира пеш от центъра до Овча Купел, ама с този чист въздух ме съмнява.
Спорна седмица!
цитирай
33. bloghead - @monix
12.11.2007 08:12
Мерси за комплимента. Съвета го приемам, хаха особено за предния джоб.
цитирай
34. monix - ***
12.11.2007 08:36
Моля, пак заповядай! Но доколкото познавам мъжката психика смятам, че това бе най-важното нещо, което НЕ трябваше да пропускам в моя съвет! Поздрави!:)))
цитирай
35. анонимен - бижутерия мурано
24.10.2012 18:36
Привет!Хотите заказать одежду на выгодных условиях? Тогда читайте новость - <a href=http://balda.net.ua/user/Rulpencunse/>летняя одежда распродажа интернет магазин </a> шорты женские <a href=http://www.pereliv.com/user/Bloolockyhiny/>интернет магазин одежды bonprix </a> интернет магазин одежды сотрудничество <a href=http://www.amwayua.org.ua/index.php?subaction=userinfo&user=Utiffteexwees>черное бархатное платье </a> avon каталог распродаж 2012 ... Успехов Вам!
-====-
Discount 10% - <a href=http://buy-kamagra.blog.hr/>Kamagra Oral Jelly suppliers Online sildenafil </a> - c.o.d. saturday Kamagra no script :.Cheap Kamagra in UK .: Discount 10% - <a href=http://get-kamagra.blog.hr/>Kamagra Oral Jelly 100mg Online difficulty in swallowing </a> - Kamagra mail order Cheap
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bloghead
Категория: Лични дневници
Прочетен: 456608
Постинги: 110
Коментари: 397
Гласове: 1930