Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2014 10:21 - Парад на глупаците
Автор: ramone Категория: Изкуство   
Прочетен: 5426 Коментари: 17 Гласове:
19

Последна промяна: 16.03.2014 10:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

От доста време се чудя на какво ми прилича блогбегето.

Не знам как е при вас, но на мен, всяко нещо ми довява асоциация с нещо друго. Та се чудех на какво и изведнъж се сетих – прилича ми на манифестация.

            Представете си, слънчева пролетна утрин, площад, а на него се е събрало пъстро множество.

            Множеството се състои от хора, предимно от втората половина на „втората възраст” и третата половина на „третата възраст”, шарено облечено – с фанелки „ла коста”, пижами, ямурлуци, фракове, рокли, пеньоари, хевиметъл фанелки, потници, работни гащиризони, пуловери, пелерини, обуло е обувки на токчета, китайски гуменки, обувки от крокодилска кожа, галоши, чорапи, калцуни, цървули, носи гайди, сърпове и чукове, химикалки, китари, носи си дедовия под мишница, мирише на ряпа, бира, чесън, домати и краставици, домашна пърцуца, аспержи, пот, Ив Сен Лоран, машинно масло и мастика.

            Пушат и говорят. Говорят ли говорят. Шумът от говоренето се слива в едно монотонно дуднене, от което хващаш само отделни думи и никакъв смисъл.

            И разбира се – плющят байряци. Разноцветни – бели, зелени, червени, кафяви, сини, лайняни. Пъстрило!

            И разбира се – плакати. Много плакати!

            Нека се мушнем в множеството – да прочетем плакатите и да видим какво си говори пъстрилото.

            Мушваме се.

...

„Эабравихте ли Хирушима??Кой друг по света го направи!?А?!”

„курво..накъде си Или ЕВРОПО,стара тръгнала?!”

„Снощи пръднАх на хуя на ЕС, а днес се записАх у БРИКС!”

-          Е, копеле, ебати якото! А, може ли и аз да се запишем?

-          Може, ма си донеси стол.

„Ще пиша роман на френски. Ако някой иска може да ми услужи с кур.”

-          Май имам кур, ама немам мастило.

-          Наиши у романа, как като малка си паднала от трактора.

-          Тоа па, никога не съм падала от трактор. Само от магаре. На глава. Освен това ме поканиха да снимам филм с Рон Джереми. Яд ли те е, а?

„Шекспир е използвал 29 000 думи, а Ленин – 36 000!”

-          Да бе, да.

-          Верно бе, лично съм ги броил.

-          А, Путин колко думи владее?

-          Кво ти дреме, Путин е Йода.

-          Ахахаа, верно копеле – нисък и плешив.

-          Да, ама владее силата.

„Обичам Путин” (написано е на френски)

„Хартата на Чолаков:

1.Всяко мнение, различно от моето е ксенофобско.

2.Ксенофобските мнения, които не са аргументирани се трият.

3.Аргументираните мнения, които са ксенофобски, също се трият.”

            - Е, за кво да се абим да пишем аргументирано, като ше ме трийнеш по точка 3, във вр. с точка 1.?

            - Ми, тогава не се аргументирай, за да те трийна по точка 2.

„Долу ръцете от Малечко Палечко!”

„Не на европейския диктат относно формата на краставиците!”

„Предсказанията на Ванга за 2014 година”

„Балкон, забранен за кацане на самолети от НАТО!”

„Какво е демокрацията

по неолиберален образец? –

Казано накратко, значи

 „кур в гъзец”...”

Марин Тачков

12 март 2014 г.”

„Народ США хочет Путин президентом!”

„Да живеят доматите биволско сърце!”

-          Вижте кво измислих:

„Всеки домат.

колЕц

у гъзец

на демокрацията по неолиберален образец!

Давам ви го безплатно.

-          Готино е, ама му сложи и неква музика.

-          Вижте па, аз кво измислих:

Демокрацията

по либерален образец

е като гъз в курЕц!

- Евала копеле, и твойто е добро.

- Или па така:..

- Аре стига вече де...

„Даваме ли си сметка за последствията”

„Кога ше те еба?”

-          Мъжкото внимание, винаги ме ласкае, Толи!

„САЩ...За един век +100+ интервенции, преврати, нахлувания, войни, революции, пролети. (Те са над 150, според кушел - достоен наш съблогер в блог.бг)”

„Сара Пейлин: Утре ще бомбардираме София!”

-          Бе не е верно, ама едновременно с това е верно.

„Това оксиморон ли е”

-          А, аз па съм виждал снимка как Ленин и Хитлер играят шах в мезонета на Ротшилд!

-          Тоа па бунак! Изпрати ми твоя снимка в цял ръст и ще ви направя как тримата играете на сляпа баба във вилата на икономиста в Кокаляне.

„Деда ми е опълченец!”

-          И моя!

-          Колежке моя, седни на моя!

„Аз съм само Жена,Майка,Баба  и само Българка!!”

„Списък на путкофилите в блога.”

-          Блазе ти, копеле – писали са те на първо место.

-          Щот съм с връзки.

-          А, списък на путкофобите, кога?

„Какви рискове носи оралният секс?”

„Искам да ви обърна внимание, че rozzata цял ден е на първа?”

 

            Излизаме от навалицата.

            Нещо липсва на парада. Музика, разбира се!

            Трябва да е нещо хем лежерно, хем маршово, със силна брас секция, тип Златният Орфей.

            Пред тълпата излиза водачът на парада, въоръжен с мегафон в ръка. Кой, питате се нетърпеливо, е царят на глупаците?

            Е, как кой! Естествено че новоприетият член на БРИКС! Бива ли такъв големец да се бута сред простолюдието!

            Намества бейзболната шапка, наплюнчва мутаците и поднася мегафона към устата си.

-          Проба, проба. Едно, две, три. Чувате ли ме всички?

Тълпата за момент млъква, а след това едно ентусиазирано бодро „Дааа” оглася площада.

-          Моля, задните да минат напред. Загасете вече цигарите, колеги! Равнис. Мирно. Моля, озвучителите да пуснат музиката!

(тук може вече да цъкнете клипа долу)

Музиката се разлива на площада.

-          Айде, колеги – тръгваме!

Тълпата се люшва

 

 







Гласувай:
23



1. mt45 - Погледни!
16.03.2014 10:41
НАЙ-ПОПУЛЯРНИ
mt45

Аз съм най-популярният блогър. Най-много са ме включили в Любими.
Стоя на първа всеки ден.
Какво е Блогбг без мен?
Една голяма празнина.
Марин съм Тачков, ей ме на!
цитирай
2. chavdar01 - ЖЕЛУЕЗЕН СИ!
16.03.2014 10:44
:))))))))))
цитирай
3. cecka1504 - Рамоне,
16.03.2014 11:15
толкова свеж текст отдавна не се е мяркал в блогбегето! Па и толкова верен!
Поздравления начи!
цитирай
4. hloris - Яко:))
16.03.2014 12:59
Точно попадение в десятката,звучи ми като някакво социологическо
проучване,базирано на реални факти,подплатено с много тънка ирония
и чувство за хумор! :)
Поздравче!
цитирай
5. theeconomist - Бе чудех се какъв ми бил проблема, а то - я го, я!
16.03.2014 13:32
Завист...щот от просто български форекс..чикия, съм искал да стана Родоски колос!

Да се оригвам на маслини и коринтска стафиди, а не на чесън и боб. Да имам сиеста и ионийски хитон, а не цАрвули с навуща и кърпена аба.

Да яздя не вехтото си 4 годишно добиче, а пегасиус дракстър.Да не жуля каменарка и каменна каменица, а амброзия с даниелски дъх.

Искам да слушам "Сабът, сабът, блъди сабът", а не "панаири" и "Ветрове" - ма нали съм "все таммммм- в края на света" - квото таквоз.

Искаш - амя няма "копеуе" - за мене няма! Или по европейски - "охи агапиму"!
цитирай
6. christof - Двама от парада първи са коменти...
16.03.2014 15:15
Двама от парада първи са коментирали, гледам. :))
Що се отнася до "Кой е царят на глупаците?", аз гласувам с две ръце за Чавдар.
цитирай
7. milady - Ххахах ....май се ИзЧЕрпаа ,брат !! А , наздраве, имаш ли УЗО ..да пратЯ??!!
16.03.2014 15:20
А ..най най Отпреде , и
И най Горе На Първаа ..
МИла моя Майнольо ,
ТОтю ПанаГюрски Ги Води
и пОд МУстак Са Усмихва..;)))

цитирай
8. blackpredator - Абе, к'во да ти кажа?
16.03.2014 15:51
И на мен ми прилича на манифестация.
Даже ми стана малко комплексарско.
36 мои участия в паради, срещу 56 твои.
Излиза, че си парадигма. :p

Както казва любим герой:
— Чаровен мъж е Рамоне— каза той. — Жалко, че нямам дъщеря, за да й забраня да се омъжи за него…
:D
опссс и шу..лейдито се пръкна
сърбел за манифестантите.
няма три-пет, трипер...
цитирай
9. ramone - Уважаеми съкооператори,
16.03.2014 16:39
следва да отбележа, че на повечето от лозУнгите, дори е запазен оригиналният правопис.
Тук таме съм се намесил и поукрасил някои неща, но смея да твърдя, че съм се придържал към духа на събитията и идеите, вложени от авторите.
Тъй че, ако нещо не ви харесва или ви харесва, вината или заслугата почти не е моя.
Понеже се налага да вървя да поаргатувам, ще отговоря подробно по късно.
Благодаря за вниманието!

Домоуправителя
цитирай
10. susona - едно от нещата
16.03.2014 16:48

които са ме изпълвали с някаква смешна патриотична гордост
( смешна, щото хумора е интелект и няма националност, ма я израснах)
е чувството за хумор и самоиронията
които безвъзвратно потънаха в миналото
сега и виртуално, и реално
посивяваме
пък и затъпяваме
сигурно рептилите са ни превзели вече:)
иначе сериозно, масата е сила
рядко ще попаднеш на нещо красиво
но пък материал за сатира и комедии колкото искаш
цитирай
11. anggpiskova - Прочитите на извадката от интер...
16.03.2014 21:17
Прочитите на извадката от интервюто във "Вести" са близо 35 000, коментарите - 237 до този момент.
Кой от плюещите по мен може да постигне това в рамките на половин ден:)
цитирай
12. milady - ramone, ..my FRend !!
16.03.2014 21:25
Даваш ли ми Право като
еднаа от малкото Жени тук..,.
да гоо нокаутирам Тоз БЪрборник БП...,
Дето ми са Зъби.. .имам черен колан
по айкидо ...;)))
цитирай
13. zlatkostanoev - Блог. бг ли? Да, парад е на копи–п...
16.03.2014 22:46
Блог.бг ли? Да, парад е на копи–пейста, виж, към този момент (22:40) на Първа всичко е копи. И рептило–човеците роззззата, анонимуса3, влажните очи, едното дете, и другия най–отгоре whitelight1, та обърни внимание на броя дадени гласове за тях. Еднакъв! Час на публикуване в период през 2-3 минути! Е това е блог. Бг.
цитирай
14. freeoldmen - Добре е, когато когато можем да бъдем съдници,
16.03.2014 22:58
без да участваме във водевила.
Дето е водевил само за наблюдателите...
И е забавно, и е остроумно, като това:
http://2.bp.blogspot.com/-4A8ywx8a8yo/T8PVsS434BI/AAAAAAAAAIg/TvjHxsTX-Z0/s1600/RAMONES.jpg
цитирай
15. apostapostoloff - Хеви метъл, копеле,
17.03.2014 05:56
ау йе!
цитирай
16. sestra - Много свестни това българите -
17.03.2014 10:49
манифестирането им в кръвта. Но на манифестация не питай кибиците, а тези, които не се бутат в това мероприятие и защо. Откак имам блог тук, все си има истински хора напук на диктата на обсебените.
цитирай
17. karaiany - И ти кво са? Вземал си путинските ...
17.03.2014 13:52
И ти кво са? Вземал си путинските мамелюци на ташак. Дал си им матрял за 10 поста напред. Списъкът на Рамоне. Креативни копелета са, ше знаеш.
За Брикс са ок, мисля си. Яки момчета, почти като нигерийците- тухли ще носят без проблем, само дет са малко мързеливи, ама ще се научат. Oния имат добри учители, нема да им берем гайлето.
Джумбуре да става. Иначе не са лоши. Путин им е слабост и са бая докачливи.
Иначе кефиш. Имаш бутилка Джак от мене!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ramone
Категория: Изкуство
Прочетен: 439375
Постинги: 92
Коментари: 870
Гласове: 772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930