Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2012 01:16 - Габриел Гарсия МАРКЕС- Ако Бог ми дари парченце живот
Автор: sofiya Категория: Изкуство   
Прочетен: 12022 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 11.03.2012 01:16


image

Ако за миг Бог забрави, че съм парцалена кукла
и ми подари парченца живот, може би нямаше да
кажа всичко, за което си мисля сега...
Ще оценявам нещата не по стойността им,
а по съдържанието. Ще мечтая много.
Ще спя съвсем малко, защото едно затваряне
на очите отнема светлината за 60 секунди.
Ще бягам, щом другите чакат.
Ще слушам, щом другите говорят.
И ще излапам с наслада голям шоколадов сладолед
Ако Бог ми даде парченце живот...
Ще нарисувам една картина с цветовете на
Ван Гог, с поезията на Бенедети, с песните на Серат.
Тя ще е като серенада, възпяваща луната.
С моите сълзи ще полея розите в градината,
за да усетя болка от бодлите им и нежност от листенцата.
Ако Бог ми подари парченце живот
мъжете ще ги сгълча, че са глупаци, ако не
искат да са влюбят защото били стари
на старците ще обясня, че смъртта не идва със
старостта, а със забравата.
На децата ще им дам крила,
но ще ги оставя са­ми да се научат да летят.
А на жените... ще им призная, че цял живот съм ги обожавал.
Ако Бог ми подари парченце живот...
Ща се обличам съвсем простичко,
ще легна на слънце и ще разголя не само тялото,
но и душата си, и цялата си злоба ще я извадя
върху късче лед и ще го оставя да се стопи на слънцето.
Научих твърде много от вас, хората до мен.
Разбрах, че всеки иска да живее на върха на
планината, без да си дава сметка, че щастието е по пътя към върха.
Усетих, чe за да помогнеш на другия,
 когато е в беда трябва да го гледаш отдолу нагоре, а не обратното.
Научих толкова много от вас, хората до мен.
Но всичко ще потъне, в забрава ще погине,
когато ме затворите в куфара...
Тогава аз наистина ще започна да умирам.
Приятели, дано не ви тежа като верига!
Не чакам отговор от вас. Не ми пишете! На ме търсете!
Искам само да чуете сега словата ми.
И да почувствате, че нещо се променя.


8 октомври 2000 г.
Габриел Гарсия МАРКЕС
   



Гласувай:
5



1. shtaparov - Точно затова
01.04.2012 22:23
Въпреки че Маркес е чужденец,имам специални причини да харесвам точно това негово произведение,затова- адмирации и поздравления от мен!
цитирай
2. анонимен - get #1 rsimple seoankings with simple plugin without being affected by any Google Updates
04.11.2012 13:52
Would you like to discover the secret how I’ve achieved multiple number 1 ranking positions for my wordpress website with simple seo plugin without being affected by any Google Updates?

And how you can get same results for your sofiya.blog.bg wordpress site and finally start to get tons of laser targeted traffic from search engines and get lot more sales...

I’ve set up a webpage where you can see my results (they’re impressive) and discover how I did it all here:

http://best-wp-seo-plugin.com

Now it’s important to note it’s got nothing to do with directories or article marketing or link building.

It’s just a simple plugin I used on my site, one which you can use on your sofiya.blog.bg website to help boost your rankings as well.

Find out more here:

http://best-wp-seo-plugin.com
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sofiya
Категория: Изкуство
Прочетен: 2630024
Постинги: 585
Коментари: 2086
Гласове: 6762
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031