Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2020 22:35 - ТЪМНО-СВЕТЛАТА СТРАНА НА ЛЮБОВТА
Автор: tikovpisane Категория: Хоби   
Прочетен: 789 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 07.04.2020 22:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Към 16:00 часа тя дойде.

Не я бях виждал от известно време и бе променена, но в положителния смисъл на думата. Тогава бе на 30 години, а аз на 33. С всяка следваща година Габи ставаше все по-женствена, нежна  и мила, без да губи момичешкото у себе си. И сега, когато пристъпи прага на скромното ми жилище, емоциите ме погълнаха и ме пратиха в океана на сладките, томящи мечти, тъжна радост и светла мъка. Защото знаех, че цялата тази прелест не е моя, принадлежи на другиго, и никога няма да я притежавам. Ала тогава все още мислех егоистично, вълнуваше ме само собственото ми щастие. Исках и тя да е щастлива, но да бъде такава с мен. Поради този факт я ревнувах от Норчев. Не можех да превъзмогна себе си, да й пожелая всичко хубаво, без аз да съм това хубаво. Направех ли го, нямаше да е честно спрямо мен самия. Всъщност, никога не успях да й пожелая цялото щастие на света, без по никакъв начин да не се надявам някога, някъде, аз да съм това щастие.

В този ред на мисли, винаги съм се отнасял скептично към сентенцията: „ Да обичаш значи да виждаш в щастието на друг, своето собствено щастие. “ Да, аз бях щастлив, когато и Габи бе щастлива, но не мога да бъда лицемер като създателите на горната „ мъдрост “, и да кажа, че тя е вярна на 100 %. Съвсем естествено е, когато обичаш някого, да копнееш и той да те обича. Когато виждаш възлюбения от теб човек щастлив, но с друг/а, ще трябва да се съгласиш и да признаеш пред самия себе си, че това малко те дразни. А в някои случаи те побърква и подтиква към подлости и кофти поведение. В трети случаи, може да предизвика и престъпление, т. нар.  „ престъпления от страст “. Ако отречем това, не сме искрени напълно  и себе си лъжем.

Откъс от " Томление "




Гласувай:
2



1. missana - Наистина любовта е противоречива, Приятелю!
07.04.2020 23:29
Но когато й се наситиш, наистина я остави да е щастлива с друг. Защото иначе може да стане и досадна. Любовта има стойност само когато ти носи безтегловността на щастието, а не вечното бреме на грижата, превръщащо те в Сизиф.

Радвам се, че публикуваш отново!
цитирай
2. tikovpisane - Абсолютно си прав, Приятелю!
07.04.2020 23:56
missana написа:
Но когато й се наситиш, наистина я остави да е щастлива с друг. Защото иначе може да стане и досадна. Любовта има стойност само когато ти носи безтегловността на щастието, а не вечното бреме на грижата, превръщащо те в Сизиф.

Радвам се, че публикуваш отново!



Ала героят в романа не й се е наситил, той не знае какво е истинска любов, затова се дразни. А и си мисля, че ако й се е наситил, елемента на ревност и дразнене няма да го има. Бъди здрави се пази, Младене! Желая ти хубава седмица!
цитирай
3. missana - Точно това исках да кажа, Влади.
08.04.2020 02:40
Ти го изясни детайлно.

Благодаря ти за хубавите пожелания! Нека се пазим и двамата, но от Бог никой по-добре няма да ни опази. Искам да кажа дано не попадаме в Богозатъмнение.
цитирай
4. tikovpisane - Благодаря ти!
08.04.2020 11:45
missana написа:
Ти го изясни детайлно.

Благодаря ти за хубавите пожелания! Нека се пазим и двамата, но от Бог никой по-добре няма да ни опази. Искам да кажа дано не попадаме в Богозатъмнение.



Дано ни опази, че имаме нужда! И не само нас, де. Да опази всички!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 704474
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031