Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2019 09:49 - НЕВЕРОЯТНИЯТ КЪСОМЕТРАЖЕН ФИЛМ ИЗСЛЕДВА ОТВЪДНОТО И НАШЕТО МЯСТО В УНИВЕРСАЛНОТО СЪЗНАНИЕ
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 468 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 24.09.2019 09:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  НЕВЕРОЯТНИЯТ КЪСОМЕТРАЖЕН ФИЛМ ИЗСЛЕДВА ОТВЪДНОТО И НАШЕТО МЯСТО В УНИВЕРСАЛНОТО СЪЗНАНИЕ

4 септември 2019 г.
image
    https://www.wakingtimes.com/2019/09/04/amazing-short-story-explores-the-afterlife-and-our-place-in-universal-consciousness/?fbclid=IwAR2qwn6lpHd6SzzJyND6oF9CZCqFsVqS1lF0RVZEqqX-g2BURiO3G8O64qI

Вис Бишъп , писател на персонала
Waking Times

Най-големият въпрос някога е какво се случва с нас, когато умираме, и докато никой няма окончателния отговор, търсещите истината, философите и мъдреците през цялото време са стигнали до разбирането на това по уникални, но забележително сходни начини. Срещаме ли се с Бог? Постигаме ли универсално съзнание. Изпитваме ли просветление? Превъплъщаваме ли се и ако да, то кой или как? Когато гледаме другите, наистина ли гледаме по-голямата част от себе си?

 

В забележителен вдъхновяващ кратък разказ Анди Уиър тъче въпросите заедно в разговор между човек, който загива неочаквано в автомобилна катастрофа, и самия Бог. Написано през 2009 г., The Egg е продуциран като красиво колоритен филм, който се разпространи в мрежата от момента на излизането му на 1 септември 2019 г.

Ето препис на кратката история, последвана от задължително видео представяне.

Яйцето от Анди Уиър

Бяхте на път за вкъщи, когато починахте.

Това беше автомобилна катастрофа. Нищо особено забележително, но въпреки това фатално. Оставихте след себе си жена и две деца. Това беше безболезнена смърт. EMTs направиха всичко възможно, за да ви спасят, но без резултат. Тялото ви беше толкова съкрушено, че беше по-добре, повярвайте ми.

И тогава ме срещнахте.

„Какво… какво се случи?“, Попитахте. "Къде съм?"

- Ти умря - казах аз фактически. Няма смисъл да смилате думи.

„Имаше… камион и той се подвизаваше…“

- Да - казах.

"Аз ... умрях?"

"Мда. Но не се чувствайте зле от това. Всички умират - казах.

Огледа се. Нямаше нищо. Само ти и аз. „Какво е това място?“, Попитахте. „Това ли е отвъдното?“

- Повече или по-малко - казах.

„Вие ли сте бог?“, Попитахте.

- Да - отвърнах. "Аз съм Бог."

- Децата ми… жена ми - казахте.

"Какво за тях?"

"Ще бъдат ли добре?"

- Това е, което обичам да виждам - ​​казах. „Току-що умряхте и основната ви грижа е за семейството ви. Това са хубави неща точно там. "

Погледнахте ме очаровано. На теб не приличах на Бог. Просто приличах на някакъв мъж. Или е възможно жена. Някаква неясна авторитетна фигура, може би. Повече от учител в гимназията, отколкото от всемогъщия.

- Не се тревожете - казах. „Ще се оправят. Децата ви ще ви запомнят като перфектни по всякакъв начин. Те нямаха време да проявят презрение към теб. Съпругата ви ще плаче отвън, но ще бъде тайно облекчена. За да бъда честен, вашият брак се разпадаше. Ако това е някаква утеха, тя ще се почувства много виновна, че се чувства облекчена. "

- О - казахте. „И какво се случва сега? Да отида в небето или в ада или нещо подобно? "

- Нито - казах. "Ще се превъплътите."

- Аха - казахте. „Значи индусите бяха прави”,

"Всички религии са прави по свой начин", казах аз. "Разходи се с мен."

Последвахте, докато минавахме през празнотата. "Къде отиваме?"

- Никъде по-специално - казах. "Хубаво е да се разхождаме, докато си говорим."

„И така, какъв е смисълът?“, Попитахте вие. „Когато се преродя, просто ще бъда празен лист, нали? Бебе. Така че всичките ми преживявания и всичко, което направих в този живот, няма значение. "

- Не е така! - казах аз. „Имате в себе си всички знания и опит от всичките си минали животи. Просто не ги помните в момента. "

Спрях да ходя и те хванах за раменете. „Душата ви е по-великолепна, красива и гигантска, отколкото можете да си представите. Човешкият ум може да съдържа само една малка част от това, което сте. Това е като да залепите пръста си в чаша вода, за да видите дали е горещо или студено. Слагате мъничка част от себе си в съда и когато го извадите обратно, сте спечелили всички преживявания, които е имал.

„Ти си човек през последните 48 години, така че все още не си се изпънал и не си усетил останалата част от огромното си съзнание. Ако се мотаем тук достатъчно дълго, ще започнете да си спомняте всичко. Но няма смисъл да се прави това между всеки живот. "

„Тогава колко пъти съм се превъплъщавал?“

„О, много. Много и много. В много различни животи. - казах. "Този път наоколо ще бъдете момиче на китайски селянин през 540 г. сл. Хр."

- Чакай, какво? "Изпращаш ме назад във времето?"

- Е, предполагам технически. Времето, както го знаете, съществува само във вашата вселена. Нещата са различни, откъдето идвам. "

"Откъде идвате?", Казахте.

„О, сигурно“, обясних аз, „идвам отнякъде. Някъде другаде. А има и други като мен. Знам, че ще искате да знаете какво е там, но честно казано, вие не бихте разбрали. "

- О - казахте, малко по-надолу. "Но почакай. Ако навреме се превъплъщавам на други места, бих могъл да взаимодействам със себе си в един момент. “

"Сигурен. Случва се през цялото време. И с двата живота само наясно със собствения си живот, дори не знаете, че се случва. "

"И така, какъв е смисълът от всичко това?"

"Сериозно?", Попитах аз. "Сериозно? Питаш ме смисъла на живота? Това не е ли малко стереотипно? “

- Ами това е разумен въпрос - настояхте.

Погледнах те в очите. „Смисълът на живота, причината, поради която направих цялата тази вселена, е да зрееш.“

- Искаш да кажеш човечеството? Искате да узреем?

- Не, само ти. Направих цялата тази вселена за вас. С всеки нов живот вие растат и зреят и ставате все по-голям и по-голям интелект. "

"Само аз? Ами всички останали? ”

- Няма друг - казах. "В тази вселена има само теб и аз."

Гледате ме безизразно. "Но всички хора на земята ..."

"Всички вие. Различни превъплъщения на вас. "

"Изчакайте. Аз съм  всеки !? “

- Сега го разбирате - казах с поздравителен шамар по гърба.

"Аз съм всяко човешко същество, което някога е живяло?"

„Или кой някога ще живее, да.“

"Аз съм Ейбрахам Линкълн?"

- И вие сте Джон Уилкс Бут, също - добавих аз.

"Аз съм Хитлер?", Казахте, ужасени.

"И вие сте милионите, които той уби."

"Аз съм Исус?"

- И вие сте всеки, който го последва.

Замълчахте.

„Всеки път, когато сте жертва на някого - казах аз, - вие сте жертва на себе си. Всеки акт на доброта, който сте извършили, сте направили сами. Всеки щастлив и тъжен момент, преживян от всеки човек, беше или ще бъде преживян от вас. "

Мисли си дълго време.

„Защо?“, Попитахте ме. "Защо всичко това?"

„Защото някой ден ще станеш като мен. Защото това си ти. Ти си от моя род. Ти си мое дете. "

- Уау - казахте невярващо. "Искаш да кажеш, че съм бог?"

"Не. Все още не. Ти си плод. Все още растеш. След като сте живели всеки човешки живот през цялото време, ще сте достатъчно пораснали, за да се родите. "

„Значи цялата вселена - казахте, - това е просто ...“

- Яйце. „Сега е време да преминете към следващия си живот.“

И аз те изпратих по твоя път.

 

 

 

 

за автора

Вис Бишоп  е писател на персонала за  WakingTimes.com . Той е наблюдател на хора, животни, природа и обича да обмисля връзката и връзката между всички тях. Вярващ, че винаги се стреми да  стане самодостатъчен  и свободен от матрицата, моля, проследи го във  Facebook .

Тази статия (Невероятният късометражен филм изследва отвъдното и нашето място в универсалното съзнание) първоначално е създадена и публикувана от  Waking Times  и е публикувана тук под  лиценз Creative Commons  с приписване на  Vic Bishop  и  WakingTimes.com . Възможно е да бъде препубликувано свободно с подходящо приписване, биография на автора и вътрешни връзки. 




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39747712
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031