09.08.2019 13:48 - Камарата на представителите на САЩ разследва дали правителството е създало лаймската болест като биологично оръжие

Последна промяна: 09.08.2019 13:51

Публикуван преди 3 седмици

за 18 юли 2019 г. от

Арджун Валяimage

НАКРАТКО
  • Фактите:

Законодател от Ню Джърси предполага, че правителството е превърнало кърлежи и насекоми в биологично оръжие, за да разпространи болести и евентуално да ги освободи. Той не е единственият, който вярва в това.

• Отразяват върху:

Това не е единственият пример за предполагаеми експерименти с хора върху масовото население от страна на правителството

Има редица теми, които някога се смятаха за „теории на конспирацията“, които вече не са в тази област. Според мен обикновено „теории на конспирацията“ произтичат от достоверни доказателства. Последиците обаче са толкова големи и толкова променящи ума, че в резултат на това мнозина могат да изпитат някакъв вид когнитивен дисонанс. Една от темите, които често се считат за „теория на конспирацията“, са оръжейните заболявания, а последният пример идва от одобрено  изменениетова беше предложено от републикански конгресмен от Ню Джърси. Името му е Крис Смит и той възложи на генералния инспектор на Министерството на отбраната да извърши преглед дали САЩ „експериментират с кърлежи и насекоми по отношение на използването като биологично оръжие между 1950 и 1975 г.“ и „дали има кърлежи или насекоми, използвани в такъв експеримент, са били освободени извън всяка лаборатория по случайност или дизайн на експеримент.

Фактът, че Смит изложи това показва, че всеки интелигентен човек, който всъщност се занимава с това, има основание да вярва, че това е възможно, но все пак масовите медии осмиват идеята, наричайки я конспирация, вместо всъщност да доведат до точки, които са накарали Смит да поиска. Прегледът.

Фактът, че изменението е одобрено с гласуване в Камарата, говори много. Смит каза, че поправката е  вдъхновена от „редица книги и статии, които предполагат, че са направени значителни изследвания в правителствените съоръжения на САЩ, включително Форт Детрик, Мериленд и остров Плум, Ню Йорк, за да се превърнат кърлежите и насекомите в биологично оръжие“.

Повечето хора не знаят, че правителството на САЩ е експериментирало върху собствените си граждани много пъти. Всичко това е оправдано за целите на „националната сигурност“. Националната сигурност винаги е била термин, използван като извинение за удължаване на тайната, оправдаване на липсата на прозрачност на правителството и създаване на черни бюджетни програми, които нямат абсолютно никакъв надзор от Конгреса.

Например на 20 септември 1950 г. кораб на ВМС на САЩ близо до брега на Сан Франциско използва гигантски маркуч, за да пръска облак от микроби във въздуха и в известната градска мъгла. Явно военните тестват как нападение с биологично оръжие ще засегне 800 000 жители на града. Хората от Сан Франциско нямаха абсолютно никаква представа. Военноморските сили продължиха тестовете в продължение на седем дни и в резултат на това загинаха множество хора. Това очевидно беше едно от първите мащабни изпитания за биологично оръжие, които ще бъдат проведени в рамките на „програма за изпитване на зародишни войни“, продължила 20 години от 1949 до 1969 г. Целта „беше да се възпре [използването на биологично оръжие] срещу Съединените щати и техните съюзници и да отмъстят, ако възпирането не успее “,  обясни по-късно правителството, След това отново, това е, ако се доверите на обяснението, идващо от правителството.

Това би могло да попадне в категорията на изследванията на хора. Все още се случва! А  дузина класифицирани програми  , които участват научни изследвания върху хора са били в ход миналата година в Министерството на енергетиката. Изследванията върху хора се отнасят до голяма степен до събирането на научни данни от хора. Това може да включва извършване на физически процедури върху субектите или просто провеждане на интервюта и други форми на взаимодействие с тях. Може дори да включва процедури, извършвани върху цели популации, очевидно без тяхното съгласие.
Изследванията на човешки субекти избухнаха в национален спор преди 25 години с докладване от Айлийн Уелсъм от Трибуната в  Албукерке  за експерименти с радиация на хора, проведени от Комисията за атомна енергия, много от които бяха извършени без съгласието на субектите. Беше   свикан консултативен комитет за президент, който да документира протокола и да препоръча подходящи политически отговори.

Що се отнася до лаймската болест, Guardian посочва , че:

Нова книга, публикувана през май от писателя на науката от университета в Станфорд и бивш страдал от Лайм Крис Нюби, повдигна въпроси за произхода на болестта, която засяга 400 000 американци всяка година.

Ухапан: Тайната история на лаймската болест и биологичните оръжия,  цитира роденият в Швейцария откривател на патогена на Лайм, Уили Бургдорфер, казва, че лаймската епидемия е военен експеримент, който се е объркал.

Бурдорфер, който почина през 2014 г., работи като изследовател на биологично оръжие за американските военни и заяви, че му е поставена задача да развъжда бълхи, кърлежи, комари и други кръвосмучещи насекоми и да ги заразява с патогени, които причиняват човешки заболявания.

Според книгата е имало програми за изхвърляне на „оръжейни“ кърлежи и други бъгове от въздуха и че незаразените бъгове са били пуснати в жилищни райони в САЩ, за да се проследи как се разпространяват. Това предполага, че подобна схема би могла да се обърка и да доведе до изригването на лаймската болест в САЩ през 60-те години.

Това е загриженост. Това е история, която по някаква причина ми моментално ми напомни на ултра програмата MK , където човешки субекти бяха използвани за изследвания на контрола на ума.

Ако подобни неща са се случвали в миналото, е трудно да се разбере защо някой би приел възможността това да се случи отново като „теория на конспирацията“. Какво кара човек да мисли, че това няма да се повтори, особено предвид факта, че има достатъчно доказателства, че това е така?

Лаймската болест също е много странна. Ако сте го получили, вероятно няма да знаете веднага - освен ако не сте един от хроничните страдащи, които трябва да посетят над  30 лекари,  за да поставят правилна диагноза. Тестовете за лаймска болест са силно  неточни ,  често неубедителни или показват фалшиви негативи.

Защо? Тъй като тази умна бактерия е намерила начин да  смаже  имунната система и белите кръвни клетки, така че да не се открие, докато не започне лечение. За да диагностицирате правилно лаймската болест, трябва  да  видите „Лайм Литератен МД (LLMD).“ Въпреки това, все повече лекари обръщат гръб  на пациентите поради очевиден страх от  загуба на техните практики ! Застрахователните компании и CDC ще направят всичко необходимо, за да спрат диагностицирането, лечението или широко признаването на хроничната лаймска болест като все по-често срещан проблем.

Можете да прочетете повече за това тук .

The Takeaway

Става все по-очевидно, че нашето правителство, както и нашите федерални здравни регулаторни агенции са изключително корумпирани. Има редица примери за избор от историята, доказващи това. Фактът, че подобно нещо не изглежда вярно за обществото, е нелепо и допълнително засилва и удължава способността на мощния елит и правителството да продължат да провеждат тези дейности. Информираността е ключова.