Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2019 15:45 - Състезателната легенда Дейл Ернхардт младши си спомня призрачното присъствие след огнена катастрофа от 2004 г. - казва духът може би го е изтеглил от горящ авто
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 2555 Коментари: 1 Гласове:
-7

Последна промяна: 06.06.2019 15:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Състезателната легенда Дейл Ернхардт младши си спомня призрачното присъствие след огнена катастрофа от 2004 г. - казва духът може би го е изтеглил от горящ автомобил.

// 17 август 2018 г. // Новини

http://altereddimensions.net/2018/dale-earnhardt-jr-ghostly-presence-2004-crash-spirit-pulled-him-from-burning-car?fbclid=IwAR37ygQPuXMGWDtVKof3-T7WU4XZlXeSJd6PVswnSzuiVY2MAjaINQqqaXQ

image

В последния си подкаст, легендарният шофьор на състезателни коли Dale Earnhardt Jr. припомни странно събитие в надпреварата преди повече от десетилетие и призна, че вярва в паранормалния свят,

- Вярвам в паранормалната дейност. Мисля, че нашите личности и душите ни имат толкова много - ние сме много повече от просто кръвоносни съдове и кости и мускули… Обитавани от духове места? Сигурен."

И така, какво прави Ернхард вярващ? Авария от 2004 г. в Sonoma Raceway . Въпреки тревогите си феновете му може да си мислят, че той е „луд“, Ернхард призна, че когато неговият корвет се е запалил в Сонома, някой го извади от колата. Проблем с това - никой не е бил около колата, за да го измъкне.

"Мислех, че това е работник на ъгъла, защото усетих, че някой е сложил ръцете си под мишниците ми и ме извади от колата."

Ернхард беше силно изгорял и имаше малко спомен за инцидента.

- Спомням си как се движех като в движение, сякаш ще се навеждам напред и ще се опитвам да изляза от колата, а след това нещо ме сграбчи под мишниците, издърпа ме през решетките на вратите и след това ме пусна. И аз паднах на земята и имаше снимки на земята до колата. Знам, че когато стигнах до болницата, аз бях като: „Кой ме извади от колата? Трябва да благодаря на този човек, „защото беше ръка! Това бяха физически ръце, които ме хванаха! Почувствах го."

Преди разкриването на тази седмица, Ернхард намекваше за неземно присъствие по време на инцидента в интервю от 60 минути, в което той каза, че е почувствал баща си Дейл Ирнхардт (който умира в надпреварата през 2001 г.) по време на инцидента.

- Не знам как иначе да го изразя. Не искам да я измъчвам от някакъв странен психически обрат, сякаш ме изваждаше или нещо подобно, но имаше много общо с това да изляза от тази кола.

Ернхард призна, че няма разумно обяснение за онова, което чувства този ден в Сонома.

- Нямам обяснение за това, освен когато влязох в центъра за грижи за отглежданите площи, имах моя PR човек за яката, който го крещеше да открие човека, който ме извади от колата. Беше като: „Никой не ти е помогнал да се измъкнеш“. И аз бях като: "Това е странно, защото се кълна, че някой ме е под ръцете и ме изважда от колата."

Читателите могат да направят свои собствени заключения, но ние трябва да кажем, че снимките на инцидента наистина показват, че Ернхард е стиснал ръцете си близо до тялото му, подобно на положението на мъж, който се влачи с мишниците си.

image




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - И с мен се случи същото Веднъж като ...
06.06.2019 19:55
И с мен се случи същото
Веднъж като спях ми се яви света Петка и ме удари по дупето.
Оттогава не си мия дупето.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39756716
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031