05.10.2018 13:04 - Астрофизикът твърди, че извънземните се състезават срещу тъмната енергия, улавят звезди от други галактики, превръщат ги в тях и събират своите ресурси

30.11.2018 / От Едел Кук

image   https://www.newstarget.com/2018-08-30-astrophysicist-claims-that-aliens-are-capturing-stars.html

Ако има някакви напреднали чужденци там, предложиха наскоро публикувана книга от американски изследовател, те щяха да се състезават срещу постоянното разрастване на вселената, причинено от тъмната материя. Статия в " Жива наука" описва как тези извънземни биха стигнали дотам, че да крадат звезди от други галактики, преди тези системи да се отдалечат отвъд тях завинаги.

Причината за бързината им е, че енергийните нужди на тяхната цивилизация биха стигнали до точката, в която цели звезди биха служили само като временни източници на гориво за тях. И има само толкова звезди в галактиката, които са подходящи за събиране на реколтата.

Изследователят на Ферми Лаб (Фермилаб) Дан Хопър пише в своята статия, че галактиките, които не са свързани с тежестта на нашата собствена галактика, ще преминат през космическия хоризонт на Земята за сто милиарда години. Щом се случи, те вече няма да се виждат оттук и не могат да бъдат достигнати дори от космически кораби, които могат да пътуват по-бързо от скоростта на светлината.

Предвид факта, че хората са наясно с универсалната експанзия, според Хоупър, напредналите цивилизации също биха могли да знаят. Те щяха да отидат в тези галактики, да хванат звезди и да ги изхвърлят в галактиките си за работа, преди тъмната материя да може да ги изпрати завинаги. (Свързани:  Учените всъщност губят основание за разбирането си за тъмната материя, тъй като новите изследвания противоречат на предишните констатации .)

Разширените извънземни цивилизации могат да откраднат звезди от други галактики

Не всяка междузвездна цивилизация ще може да събере звезди. Те трябва да са достигнали ниво III по така наречената скала "Кардашев", която измерва технологичния напредък на цивилизацията, основана на нейното използване на енергия.

За сравнение, човечеството е залепено на ниво I, най-ниската част от скалата. Ниво III цивилизации, от друга страна, са в състояние да използват енергията на цяла звезда по същия начин, по който хората използват изкопаеми горива за енергия.

Нива III цивилизации се очаква да бъде в състояние да изгради Dyson сфера, рояк от орбитални структури, които напълно заобикалят една звезда. Тези сателити ще събират енергия директно от звездата и ще я изпратят на планета в една и съща звезда за максимална ефективност.

Харп хартията предполага, че сферата на " Дисон" може да пренесе звездата в друг регион на галактиката, където спешно се изисква нейната сила. Звездата ще осигури повече от достатъчно енергия за преместването.

Това масивно движение ще доведе до големи количества електромагнитна енергия, която може да бъде открита от цивилизациите в долния край на скалата на Кардашев, като например човечеството.

Само определени звезди са подходящи за събиране на енергия

В допълнение към търсенето на откраднати звезди, които са в преход, Хоупер също предложи човешки астрономи да разследват галактики, в които липсват звезди с определен размер. Това е така, защото зверо-бране чужденци се нуждаят от звезда, за да бъде правилният размер.

Червените джудже звезди, които съставляват по-голямата част от звездното население във Вселената, няма да бъдат достатъчно ярки за техните цели. От друга страна, много големи звезди вероятно са на ръба на експлозията в супернова.

Най-добрите кандидати за събиране на реколтата са звезди, които са около 20-100 пъти повече от нашето слънце. Звезди от този размер се случват да генерират по-високи нива на специфични дължини на вълната на светлината.

"Спектърът на звездната светлина от галактиката, която има полезни звезди, събрани от развита цивилизация, ще бъде доминирана от масивни звезди и по този начин ще достигне по-дълги дължини на вълната, отколкото би било така", отбелязва Хуор в статията, която публикува списание arXiv .

За повече новини за неща от този свят, посетете Cosmic.news .

Източниците включват:

LiveScience.com