01.06.2018 16:40 - Последните думи на Стивън Хокинг: Живеем в "Матрицата"
Автор: zahariada Категория: Хоби

Последните думи на Стивън Хокинг: Живеем в "Матрицата" https://yournewswire.com/stephen-hawking-matrix/

7 май 2018 г. Шон Адл-Табатабай Sci / Околна среда 5

Малко преди смъртта на Стивън Хокинг през март, известният физик твърди, че вселената е компютърна симулация, точно като тази, представена в филмите "Матрицата" .

Десет дни преди смъртта си Хокинг публикува своята последна и най-новаторска теория за произхода на вселената - и до днес тя получи много малко медийно отразяване.

Отчетите на Zerohedge.com : Както съобщава PBS , новият доклад, съавтор на белгийския физик Томас Хертог, противоречи на дългогодишната идея, че вселената ще се разшири за вечността.

Ако попитате астрофизик днес, за да опишете какво се е случило след Големия взрив, той вероятно ще започне с концепцията за "космическа инфлация". Космическата инфлация твърди, че точно след Големия взрив - говорим след една тиха част от секундата - Вселената се разшири с бързи темпове като тесто във фурна.

Но тази експоненциална експанзия трябва да създаде, благодарение на квантовата механика, региони, където вселената продължава да расте вечно и региони, където растежът се срива.Резултатът би бил мултивселец, колекция от джобове, всяка от които е определена от собствените си физически закони.

"Местните закони на физиката и химията могат да се различават от една джобна вселена до друга, която заедно ще формира мултивселеност", каза Хертог в изявление . - Но никога не съм бил фен на мултивселената. Ако мащабът на различните вселени в мултивселената е голям или безкраен теорията не може да бъде тествана. "

Заедно с това, че е трудно да се подкрепи, теорията за мултивселенията,  разработена съвместно от Хокинг  през 1983 г., не се отразява с класическата физика, а именно с приноса на теорията на Айнщайн за общата теория на относителността, тъй като те се отнасят до структурата и динамиката на Вселената.

"Вследствие на това, теорията на Айнщайн се разпада във вечната инфлация," каза Хертог.

Айнщайн  прекарва живота си в  търсене на унифицирана теория, начин да се съчетаят най-големите и най-малките неща, общата теория на относителността и квантовата механика.

Той умрял никога не е постигнал тази цел, но лиги на физици като Хокинг следваха стъпките на Айнщайн. Един път води до холограми.

Диаграма на еволюцията на (наблюдаваната част) на вселената от Големия взрив (вляво) до сега. След Големия взрив и инфлацията разширението на вселената постепенно се забави за следващите няколко милиарда години, тъй като материята във Вселената се притегли чрез гравитация. Съвсем наскоро разширяването започна да се ускорява отново, тъй като отблъскващите ефекти на тъмната енергия дойдоха да доминират в разширяването на Вселената. Изображение и надпис от НАСА

Вместо "стандартното" описание на това, как "вселената" се разгъва (и се разгръща), авторите твърдят, че Големият взрив има крайна граница, определена от теорията на низовете и холограмите.

Новата теория, която звучи опростено като света на матричните филми "червени хапчета", обхваща странното понятие, че вселената е като огромна и сложна холограма. С други думи, 3D реалността е илюзия и че очевидно "солидният" свят около нас - и измерението на времето - се прогнозира от информацията, съхранявана на плоска 2D повърхност.

Телеграфът съобщава,  че проф. Хертог, от университета в Льовен (KT Leuven), казва:

"Това е много точна математическа представа за холография, която излезе от струнната теория през последните няколко години, която не е напълно разбрана, но е умопомрачаваща и променя сцената напълно".

Приложен към инфлацията, новоиздадената теория предполага, че времето и "началото" на вселената стават холографски от непознаваема държава извън Големия взрив.

Професор Хокинг каза преди смъртта си:

"Ние не сме стигнали до една уникална вселена, но нашите открития предполагат значително намаляване на мултивселенията, до много по-малък обхват от възможни вселени".

И вярвайте или не, има  доказателства  , че светът работи по този начин.

Окончателният доклад на Хокинг може да бъде прочетен изцяло тук ...

Както заключава PBS , някои физици изтъкват, че теорията на Хокинг-Хертог е предварително и трябва да се счита за спекулация, докато други математици не могат да възпроизведат своите уравнения.

Савин Хосенфелдер, теоретичен физик във Франкфуртския институт за напреднали изследвания, заяви в своя блог,  че представените в този документ идеи се присъединяват към други, които в момента са чисти спекулации и все още нямат никакви доказателства, които да ги подкрепят. Тя изяснява, че докато предложенията не са незаинтересовани, Хокинг и Хертог не са намерили нов начин да открият съществуването на вселената, различна от нашата.

"Стивън Хокинг беше възлюбен от всички, които познавам, както вътре, така и извън научната общност", пише тя.

- Беше велик човек без съмнение, но тази статия е съвсем незабележима.