Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2017 10:21 - СКРИТОТО ПРОБУЖДАНЕ ВЪТРЕ В РЕЛИГИЯ
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 756 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  СКРИТоТо ПРОБУЖДАНЕ ВЪТРЕ в РЕЛИГИЯ 25 Юли, 2015 image

imageСьорен Dreier , гости 
Waking Times

Когато се резервира стая в хотел пробуждане, аз не знаех, че пиша нещо положително за Исус е не, не става. Така че аз трябваше да се изнесат за малко, отново преживява, че има някои неща, които не могат да кажат и някои неща, които могат да кажат. Аз съм се като този вирус, което виждате, че аз мисля, че всеки трябва да има право да се изразяват свободно и не са мислите си филтрират от хора, които са толкова религиозен за религия , че няма да отида там.

Често можем да получите в капан в огледало, което ние се борим, като просто като на същото отношение на лицето на врага.

Често съм говорил за религията в моето писане, и освен ако един е силно засегната от концептуално объркване, всеки ще знае, че аз не съм изкопаване религия в кутии, гаден Улавянето в религията, и най-вече религията се използва като форма на контрол. Не е нещо, което ми. Това е последното, което ще кажа, че, тъй като аз съм уморен от вграждането на отказ от отговорност - което всъщност е извинение - и имам вярата, че ако трябва да се извини, и духовността си, или каквото друго е в душата ти, което основно се предаде пред същите механика, които виждаме в системата за контрол, сега, предоставена от основните пробуждане.

Така че се борим за свободата на мисълта - не винаги. И сега съм обезпокоен, че сегмент отново и това е наистина добро нещо. Ако някой иска да се предаде и да спазват - това не е пробуждане - това е нова матрица, но много по-плах от текущата Матрицата на обществото.

Знам, че моят брат Стю , беше наистина разочарован за това, и да го е имало противоречия в религията и пробуждане.

Казвам това с най-голямо уважение: Може би той не винаги се обясни в дълбочина защо не са били. Така че аз ще се опитам да дам моя поглед върху него.

Аз имам този подход: Ограниченият ум вижда противоречия навсякъде - просветления ум ги превъзхожда и обединява това, което се отделя.

Когато говорим за религия някои наистина не осъзнават разликата между мъченията и репресивен характер на испанската инквизиция и светия живот на св. Франциск. Това е като да се сравняват Менгеле към Буда.

Те не виждат честотата на принудителна тълкуване на исляма и стиховете на нашия най-голямо възхищение Руми (Муслим). Руми фокусира своята духовност или религиозна план за това как чувственост, любов, е път към "Бог" и просветление, точно и с хирургическа точност да настоява, че "Бог" е поле на любовта, а не брадат осъдителни лице в небето. Има някои слепи и съблазнени от грабването на мейнстрийма свръх: Аз съм толкова умен - аз съм буден и религията са глупости.

Е, религията е много проблематично, но духовната динамика стои.

 

Бих искал да се съсредоточи малко от красотата на духовния динамика в това, което се поставя етикет като религия, но може би трябва да се поставят етикети като указатели към цялост, единството, Всеки има право да бъде тук, Любовта е всичко, и това, което имаме ние. Точно същите думи като събуждането използва, но някои ги използват като думи, а не опитен метафизичната реалност. Говорейки за разговори - не се предприемат разходка.

Йогананда, когото смятам, че е справедливо и подценяване, за да опише като събудена душа, пътува до Европа. Той беше доста впечатлен по време на престоя в манастир в Германия, че монахините, вместо използване на вратата на стаята си за през нощта, дойдоха точно през стените с вечер си чай. Като Йоги, той знаеше как да се издигнат на Матрицата на физическия свят и да видим солидна физическа конструкция, както е една илюзия. Доста прилича на Matrix филм.

Моят въпрос е, че монахините са прескачани ограниченията на физическата конструкция, като се фокусира върху езотерична областта на любимия им Исус. Това езотерична поле има динамика и обещания, обещания, дадени от живеещите опита на монахини пред тях. И да, има мощност жесток монахини отричат ​​живот и там се събудил монахини, съсредоточени в знак на благодарност за дара на живота и, което му позволява да тече във всяка посока може да са необходими, въпреки че това не е тяхна работа. Което изглежда е моята гледна точка тук, също.

Езотеричното областта на Исус притежава това, което много хора се стремят: любов, мир и прошка. Така че всеки път, когато ние говорим, че ние включете съзнателно или несъзнателно към тази област. Ако Исус не е бил, би дори имаме, че концепцията за по-добър свят? Интересен въпрос.

Няма голяма разлика между езотеричното на Исус и езотерични източни религии и техния подход към просветлението. Това е същата динамика, която отива междукултурни, а когато го правят, че: Те са истински. И ние можем да се включи в тях и те ще ни изстреля в самостоятелно развитие на висока честота небесна скала, а аз за един не са ли сили да ходи този живот и тази планета, без да включите в това, което е Celestial за мен. Ние всички имаме различни подходи към това, което е небесно или не, и това е много добре, че ние имаме, че тъй като това ни дава възможност да било вдъхнови помежду си или се мразят един друг.

Това е мястото, където New Age, която се застъпва за свободата на духовността, се влива в тухлена стена, тъй като New Age може да бъде много потискащо и жизнена сила заплашва в: упътвания. New Age трябва да се облекчи, да вземе на духовността в корените му и да се премести на небето се! И Ню Ейдж хората трябва да спрат тяхната осъдителни клюки за някой е "тъмно или светло" - те наистина се намалява.

Ето защо често се различават между Ню Ейдж и духовността, защото гледам под капака на това, светите мъже и жени бродят по улиците на Ню Ейдж Сити и проблемни за власт търси самостоятелно абсорбира егота се също.

Монасите от Атон, Гърция, които са посветени на Дева Мария, опит, че те започват да имат по-женствена разходка, гласовете им да получат по-висока скатни и те започват да се развиват гърдите след практикуват своята акцент върху областта на любимия им Мария.

Будизма, което е гоблен на богове и демони предлага просветление чрез пречистване на тялото, ума и душата, като зададете компас за: В края на краищата вие сте Бог, но докато стигнете до това състояние, ние трябва да се справят с небесната сфера на непълнолетен боговете по време на медиацията по-задълбочено.

Не мисля, че аз съм го престараване, като посочва, тъй като аз съм западняк, че мистичната областта на Исус предлага една и съща пътека.

Всички ние сме повече или по-малко се опитва за: любов, мир и прошка, а ние имаме тази област, както светлината във всички религии и духовни практики. Така че, защо да ги изгонят?

Аз не се чувствам като да се повторя, но тя е и провокира към размисъл и страх базирани ако пробуждането просто няма да отида там - тъй като те се изключи възможността за истинско просветление надолу.

И момче, има ли разлика между събудил и просветени.

Защо не опитате и за двете, тъй като това е една област, която се отделила и ние трябва да го събере отново, за правилната причина. Там наистина не са противоречия, единственото нещо, което има, е: единство.

Чувам, че думата много като лозунг.

Дай ми малко опитен реалност и не е свръх ехо получаване на висока от самомнение с тютюнопушенето гореща клавиатура, и когато ти си в него: Не, ние не се нуждаем от 10 Божи заповеди на пробуждане Hype - ние се нуждаем нито един. Нада. Zip. Нула.

Но може би това е твърде много свобода за всички? О, какво проекция, която лети.

Спомням си много ясно как принудителна религия имам много застрашени от разгръщането на свободната мисъл духовността от началото на 70-те години.

Те не могат да се справят с духовни свободно мислене душите се сливат източните религии / философии с западната Исус. Радио- и телевизионните предавания, което направих след това бяха многобройни, където някои проповедник човек би искал да ме Инквизицията и да ми каже аз бях на дявола.

Ето как да го завъртя, и в един момент ми омръзна от това положение и при изключен. Това е битка, която не може да бъде спечелена, защото едни и същи хора имаха много тъп поглед върху религията, само че разбирането на пътя им, и предпочитат да се справи тъмно съществуващото възрасти статус вместо сами да отваряте други ъгли на участие в духовността.

Това беше всичко за тях губят власт над душите в матрицата, и тъй като никога не съм искал същата сила не можех наистина да ги обърнеш, което не беше намерението ми така или иначе. Намеренията са тези на зидар: Ние всички се опитваме да изградим подходяща път, първо за себе си, като го живея - и не толкова, че да говори - тъй като всеки има глас и много малко пътуване километража на: любов, мир и прошка и за мен това е достатъчно работа за цял живот или две.

Приветстваме всички поклонници в виждайки този свят такъв, какъвто е, и ако вие, драги читателю, че вашият път по този път е направено, което имам да кажа за вас: Това не е така.

Ние всички трябва да получи много реално, а не фалшива духовност, а не фалшива къде се намираме в момента, и все още се в области на изследване, съмнения, духовни страхове - не светски страхове - и това е точно там, където Будното получите в капан: С проектиране светски страхове в религията свръх безизходно положение.

Хората не са толкова глупави вече. Обърнете ги малко уважение - те не се нуждаят самозван събудил испанската инквизиция забранява - те се нуждаят от свободата на тялото, ума и духа. Не приемайте повече от далеч Матрицата вече има. Хората могат да филтрират и изграждат свои собствени решения.

Което ме довежда до: проявявайки Светия.

Ние се прояви свято. Както ние се прояви най-много.

Нека ви дам един пример:

Някои биха казали, че Исус е измислица и всичко религия е Matrix изкривяване.

Някои биха казали, че Исус е реална.

Знаеш ли какво: Духовно няма значение, че много - така че може би не се заби в това. Има значение на друго ниво на истината.

За някои: религиозната истина, лична истина, това има значение дълбоко в душите им.

Това, което аз съм се в случая е, че ние се прояви"Holy ", а понякога тази област реагира и често го прави, ако включите в тази област, независимо дали това е Исус, будизъм, шаманизъм, индуизъм и така нататък.

Ние знаем, че сега от най-модерните науки, че ние можем да променим областта на квантовата физика с нашето внимание. Позволете ми да се сложи това в духовен смисъл:

Исус е област, независимо дали той е бил или не е бил.

Ако той не е бил:

Това поле има и все още получава създадена от молитви, възхищение, копнеж за спасение, прошка, любов и така нататък на милиарди души в продължение на векове. Те просто построен на полето и когато тази област има достатъчно силен, то ражда Исус с качествата, които са били и са в центъра на милиарди хора копнеж OUT на матрицата, в един свят, където доброто ще победи злото и всички ние сме едно под слънцето.

И тъй като тъмна религия похитен Исус и го направи фокусна точка за страх, решение и така нататък, това поле също вгражда тези потискащи честоти.

Е, това само показва колко болен система за контрол е, и това е наистина тревожно на високо ниво на честотата, когато войнолюбивата психопат политици просто изглежда толкова свято около Коледа, преструвайки се, че почитат Княз на мира.

Това е толкова отвратително изпълнение - но трябва да държите далеч? Тя не трябва, ако имате това желание. Не се идентифицират с злоупотребата - идентифицират с това, което е в сърцето ти.

Ние се прояви онова, което възприемаме да бъдем святи от създаването й с намерението ни / помощ и сега можем да разберем чрез наука как го правим, ако имаме тази нужда.

Ако вие и аз трябва да излезе с идея за свето е определена скала за конкретна планина в определено място, дори и тази скала ще започне да вибрира, да промени в честотата с размера на фокусирано внимание като получава.

Ако бихме могли да получите други в по Светият Скалата, тя ще умножи своите честоти, той ще получи лъчезарна, а ако милиарди последвани че ще започне да плува в небето.

Така че това наистина няма значение, ако рамките на религията е изкуствен конструкт. И това е мястото, където Матрицата наистина, благодаря ви, не се направи една услуга, тъй като в началото не осъзнават, че това всъщност е създадена основната рамка на духовното свободно мислене, добре обосновани, и всъщност е живял от опитен духовността на: любов, мир и прошка.

Тъй като те са имали своето внимание върху осигуряването на основната рамка, те не осъзнаят, че динамиката в ядрото ще създаде необходимата counterwave да ги свалим, когато ние действително опит вълшебните метафизични сили вътре в конструкцията.

Ето защо те се подиграват тези качества. Ето защо те създадоха хипи - нещица през шейсетте години - да го отклони в секс наркотици и рок ролка.

Така че всеки път, когато ние използваме тези термини, ние сме преди обект на далеч смях. Единственият проблем е - ние не им пука, защото нашето пробуждане на това, което това общество е наистина всичко за и кой и за какво се работи - няма значение за нас вече - защото вървяхме по пътя към освобождаването светски страхове.

Последното нещо, което се нуждаем сега, е прясно приготвена страх от небесните. Аз го желаят, че руслото на пробуждане всъщност ще се събудите с този факт.

Да започнем обединяване на това, което беше разкъсана.

Transcend - Пречиства - Glorious.

Аз ще отида да размишляваш върху ангелите.

© 2015 Сьорен Dreier / Чувствайте се свободни с линк




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39942599
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930