Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2017 23:06 - Признаване на звездите от първа величина с опит психични разстройства
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 959 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.02.2017 23:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Признаване на звездите от първа величина с опит психични разстройства

Преводи за mixstuff - Evelyn Skok

Много е трудно да се говори за такива "неудобни" проблеми като собствената си психично заболяване. Въпреки това, понякога хората споделят тяхната история може да помогне на много други "братя в беда", за да се насърчи, да ги вдъхнови с надежда.

Stars, които ще се обсъждат в тази статия публично признаха своите психични заболявания и споделят своите истории, за да убеди потърсите професионална помощ на тези, които преминават през нещо подобно.

Джим Кери, депресия

image

"Аз съм от дълго време седи на Prozac. Това е малко ми помогна да се измъкнем от кошмара си, но знам, че понякога хората приемат тези хапчета завинаги. В един момент, аз направи усилие и се върна към нормален живот, защото аз просто осъзнах, че всичко е наред по принцип. "

Анджелина Джоли, депресия

image

"Мислех, че съм в делириум след много тъмно място, аз не успя да се изправи на сутринта. За да се насилвате да живее, аз подписах договор, който ме накара да бъдат активни. "

Леонардо ди Каприо, обсесивно-компулсивно разстройство

image

Леонардо страда от обсесивно-компулсивно разстройство в детството, както и по време на снимките на заболяването "The Aviator" се завърна. По собственото му признание, той се нуждае от 10 минути, за да ходят на няколко метра до снимачната площадка, защото той "трябва" беше да се върне и да дойде на "онова нещо", след което докоснете вратата, влезе, излезте и влезте отново. Това състояние е продължило в продължение на няколко месеца.

Hayden Panettiere, следродилна депресия

image

"Много хора не вярват, че той е истински заболяване, смятат, че всичко е лъжа и измама или" действието на хормони. " Те не придават никакво значение на това. Въпреки това, това условие не може да се контролира. Това наистина е много страшно да жените с следродилна депресия се нуждаят от помощ. "

Дейвид Бекъм, обсесивно-компулсивно разстройство

image

"Когато се прибрах в хотелската стая, аз не можех да се отпуснете, докато не се почистват всички брошури и всички книги в едно чекмедже. Всичко трябваше да бъде в идеален ред. "

Катрин Зита-Джоунс, биполярно разстройство II

image

"Това не е приятна тема, и аз не искам болестта ми стана публично достояние. Въпреки това, когато информацията за болестта ми беше изтеклата в медиите, аз осъзнах, че не е сам в своето страдание, аз не съм единственият, който трябва да се справят с психичното заболяване ден след ден. Ако например някой може да ми помогне, аз ще бъда много щастлив. "

Джоан Роулинг, депресия

image

"Никога не съм изпитвал срам, защото той страда от психично разстройство. Никога. Какъв е този срам? В моя живот е имало наистина трудни периоди и аз съм много горд, че е бил в състояние да излезе от тях. "

Брад Пит, депресия

image

"Трябваше да се измъкнем от депресия. Странното е, че тя ми помогна много да се разбере за себе си. Сега виждам това като много благодатен опит, нещо като курс в университета. Тук, в този семестър, се научих да се справят с депресията. Направих същото и всяка вечер да спи, повторно извършване на същото ритуала. По това време, през цялото време ми се искаше да се прибере вкъщи и да се скрие от любопитни очи. "

Кари Фишър, биполярно разстройство

image

Принцеса Лея от Междузвездни войни припомня: "Понякога аз просто не искам да бъда себе си. Понякога се чувствах като заложник на вечеря. Понякога се чувствах като бях полетя над планините. Промяната на настроението започва да стане твърде бързо. Понякога ми се държи хората по телефона в продължение на осем часа подред. Когато нарушението е станал твърде силен, за да скрие, че е вече не е възможно. Аз загубих способността да се общува с други хора. Речта ми е неясен, не можех да спя, и отговаря за своите действия. "

Елтън Джон, булимия

image

"Чувствах се по-добре, след като се осмели да помоли за помощ. Бях твърдо решен да оздравее. "

Adam Levine, дефицит на вниманието и хиперактивност

image

"Не бях изненадан, когато сложих тази диагноза, защото в гимназията имах големи неприятности концентриране.Сега разбирам, че хората, с които съм започнаха да разговарят като възрастен го е забелязал всеки ден. "

Jon Hamm, депресия

image

"Да ви кажа честно? Антидепресантите помагат. Можете да промените химическите процеси в мозъка си, така че един ден да си кажете: Аз искам да отида на сутринта. Аз не искам да остана в леглото до вечерта. "

Гуинет Полтроу, следродилна депресия

image

"Беше ужасно. Това беше много по-различно от Apple след раждането - с нея аз бях на седмото небе. Така че аз не можех да разбера защо сина си с нещата по различен начин. Единственото обяснение мога да намеря - е, че съм ужасен майка и ужасен човек ".

Lady Gaga, депресия

image

"Разбрах, че скръбта ми никога няма да бъде в състояние да промени това, което е в мен добра. Ти просто трябва да се върнем към доброто, за да открие най-пламъка, който все още е топло. "

Beyonce, депресия

image

"Когато стана известна, бях уплашен, че никой никога няма да ме обичаш себе си. Страхувах се да намерят нови приятели. И един ден майка ми ми каза: Защо мислите, че хората не могат да ви обичат? Знаете ли, себе си не знам какво сте интелигентен, умен и красив? В този момент аз реших да изгонят тези мисли. "

Майли Сайръс, депресия

image

"Знам, че много хора смятат, че моята депресия неблагодарност за това, което животът ми е дал, но това не е вярно. Аз не мога да си помогна. Искам да кажа, че един човек не е длъжен да се прави на кой е той всъщност не е и няма право да претендира да бъде щастлив. Няма нищо по-лошо от фалшиво щастие. "




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39739378
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031