23.01.2017 16:50 - Русия Открива Форма нов живот в Антарктика
Автор: zahariada Категория: Хоби

Русия Открива Форма нов живот в Антарктика
Публикувано на 11 декември 2016 от Шон Адл-Табатабай в Sci / Environment

Руски учени са открили нова форма на живот в Антарктида, че те казват, има генетичен материал никога не е виждал преди в науката.

Новият живот е бил намерен в субглациално езерото Восток в Антарктида, а само споделя 86% от своите гени с други известни организми.

Ancient-code.com доклади:

В 2016 г., Сергей Булат, ръководител на лабораторията по криобиология в Университета по ядрена физика в Санкт Петербург, съобщи на откриването на нова форма на живот в Антарктика: бактерия намерени в субглациално езеро, което може да бъде отваряно само след пробиване чрез четири километра на лед.

С 14 милиона квадратни километра, покриващи 10% от повърхността на Земята, обхваната от 90% от най-вече замразени прясна вода на планетата, и големи райони все още неизследвани, тя не трябва да е новост, че изследователите са открили нови форми на живот във формата на бактерии в Антарктида.

Както се оказва, все още има стотици и дори хиляди микроскопични видове, които са все още некласифицирана и неидентифициран на Земята, а някои от тях са разположени в най-недостъпните и отдалечени кътчета на нашата планета.

Все пак, има доста необикновени детайли, които правят w123-10-като нов член на живота на Земята е бил baptized- специален.

Само 86% от неговия геном е подобен на останалите известни организми;оставащият процент е нов за науката. Този факт прави тази нова бактерия изключително интересно същество за генетиците.Вторият сингулярността е мястото, където е намерена: езерото Восток.

Между 1959 г. и 1964 г. руснаците правят няколко научни експедиции до Антарктида, в които те извършват многобройни геоложки проучвания.

Това не бива да се забравя, че по-голямата част от континента е покрита със слой от лед със средна дебелина на 2500 метра, въпреки че в някои райони може да бъде два пъти по-дебел.

Въз основа на данните, събрани след това от руски географ, експерти Андрей Капица предложени възможното съществуване на едно езеро, разположен на около 4 км дълбочина.

Въпреки, че не би било до 1994 г., когато съществуването на едно езеро на течна вода под 4000 метра под леда се определя с точност. Той е бил кръстен като езерото Восток (Vostok беше един от двамата руски кораби, които открили и проучени Антарктическия континент през 1820 г. езерото Восток е кръстен на руската изследователска станция Восток).

През 2012 г. руските учени започнаха да пробиват през дебелите пластове лед и управлявани TP вземат проби от водата, в която са намерени живот.

В "Антарктика форма на живот" се намира на повърхността на отвора използва за пробиване през леда.

Този подземен езеро ще стане единственият пример на Земята на подобни езера, които най-вероятно съществуват луните на Юпитер (Европа, Калисто и Ганимед) и спътник на Сатурн Енцелад, и ще подкрепи теории, които водят към възможното съществуване на живот в тези очевидно враждебни места.

Откриването на W123-10 е още една причина, за да продължи и да се насърчи изучаването и изследването на този много екстремни място на Земята, способен да предостави информация, дори и надежда, за да открие живот в други части на Слънчевата система.

Както можете да видите, че изглежда, че все още имаме много проучване, за да направим тук, на Земята.