Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2016 21:25 - Приемането на смъртта - Алън Уотс
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 1813 Коментари: 5 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Приемането на смъртта - Алън Уотс

Приемането на смъртта - Алън Уотс



http://www.zahariada.com/

 I са били слуха много онлайн тези дни е около света ще свършат през 
септември 2015 , на кръвни луни са, знак за голям астероид идва да удари земята, на тайно послание към човечеството във филма " забравен ", Illumanti знам какво идва  и всичко това stuff..No трябва да се страхуват. Само не забравяйте, всеки се опитва да ви плаша, защото този свят работа е на страха вибрации, но аз искам да се излезе от този страх и дошъл да обичаш вибрации, единство вибрации.

Смъртта не е място, където ще бъде заключена в тъмна стая завинаги, Един ден вие ще умрете, защо това е важно да умреш тази година или след 50 години ..

Аз съм споделял на това ново видео от "Алън Уотс", за да ви вдъхнови да живеете живота си на най-пълна без никакъв страх от смъртта вече, не умирайте, защото никога не сте били родени. Ти просто беше забравил кой си.




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
1. indiram - Здравей, Захариада!
28.08.2016 21:40
така наречените религии, проповядват човека да се страхува...

А, на този, името му... може да се преведе като Отсрочка, Отлагане/изместване...

Смъртта, наясно съм, че е неизбежна - смъртни сме създадени... Ама, хАйде, доде сме живи да мислим, че сме живи... И, от смъртта да нямаме страх и никой никого да не плаши и да не обещава невъзможни неща!

Поздрави!
цитирай
2. zahariada - Здравей!
28.08.2016 22:25
Смърт няма има физическо тяло. Духа си отива някъде, не знам точно къде, но тя се връща отново, в тяло друго и така нататък.... Много е сложно и дълго.
Поздрави!
цитирай
3. indiram - ...
28.08.2016 23:04
... Видя ли, че в профила ми пише, че - Вярата крепи човека, а Съмнението го движи!
Смърт има! - А, какво е или става след Смъртта... никой не се е върнал да каже - Може, пък, в Смъртта да е Раят?! -

Имах особени моменти в моя живот - нещо като на границата/митницата (тунел не видях, имах мисли)...
Случи се нещо и още съм жива...

Поздрави!
цитирай
4. zahariada - Здравей!
29.08.2016 13:01
Не бях го видял. А, за това, което си написала не съм съгласен.Това, което си преживяла,съжалявам.
Поздрави!
цитирай
5. indiram - ...
30.08.2016 22:00
Пиша каквото пиша и искам да се съмняват и в мен, и в написаното
Иначе, моля се, да имам време да кажа каквото...

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40019672
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930