Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2016 16:47 - Съдържанието, Което Консумирате Става Ваша Реалност
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 1180 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Съдържанието, Което Консумирате Става Ваша Реалност

Теми: Съзнание Философия SelfСтивън Максуел
10 ЮЛИ 2016 Г.

  image
 "Ума на човека може да се оприличи на градина, която може да бъде интелигентно отглежда или се оставя да се развихри; но дали отглежда или пренебрегвани, тя трябва, и ще роди. Ако не полезни семена са поставени в нея, след това изобилие от безполезни плевелни семена ще падне в нея, и ще продължи да произвежда своя вид. "- Джеймс Алън в 
Като човек мисли .

Аз съм грабител на потребителите на съдържание. Обзалагам се, че вие сте също. Ако ние сме това, което ядем, за добро или за лошо, съдържанието, което консумираме става нашата реалност. Тя се превръща в историята ние самите, принципите, в които вярваме кажа, и дори може да се определи нашето здраве. Част от съдържанието е вредно, а някои е от полза. Тъй като ние сме бомбардирани с информация от всяка посока, то никога не е било по-важно внимателно да подбира това, което ние консумираме.

Практически всичко, което наблюдаваме и опит сега изглежда да е "съдържание". От музика, филми, книги, новини, политика, клюки, работа, приятел храни и текстове, дори и да ни непосредствена близост, като как са украсени домовете ни. Понякога шума и избора, може да получите поразителни. Това претоварване е като умора решение.

Стив работни места популяризирана идеята за "решение умора" , когато той избра да носят еднакви дрехи на дрехи всеки ден, за да се премахнат решения гардероб от дневния си банкова решение. Решение умора описва, когато ние правим прекалено много решения за твърде кратко време, ние значително намаляване на нашата способност за вземане на решения.

Видеото по-долу е отличен обяснение на решението умора и евентуалното му въздействие:

Някои често срещани ефекти от умора решение губят самоконтрол над неща, които обикновено се въздържат от това, решението парализа, или започва да се избегне вземането на решения като цяло. Показателно е, че животът започва да се случва с вас, вместо за вас. Високите изпълнители като Стив Джобс изискват живот, за да се случи за тях, да не ги.

Често ние сме изкушени от емоционални clickbait заглавия , без да отчитат последиците за нашата психика. Има някои неща, които не могат да unsee или unhear. Думи и образи ни засягат. Те мухъл нашата реалност. Ние трябва да се запитаме, ако наистина искаме да произвеждаме повече ярост в живота ни.Рядко се спрем на умишлено се предпазим от съдържанието, което консумираме.

 

Но като котировката на Джеймс Алън горе казва, умът ще расте вредни плевели, ако не умишлено култивирано. Тези плевели могат да бъдат вредни.Изглежда, че те проявяват като стрес или безпокойство, което може да доведе до множество умствени и физически заболявания. И много като умора решение, ние като че ли губят стая за критично мислене и продуктивни идеи, за да цъфнат.

За мен потопа на съдържание бях отнема ми причини безпокойство. Аз бях в моята луда-като ада етап на пробуждане и бях яростно ярост щракване върху безкрайни макари на съдържание, което потвърждава моя гняв. Мислех, че е буден означава "ако не сте ядосан, че не се обръща внимание." Но не бях прав.

Тогава имах един прост Богоявление: . Най-добрият начин да подобрят света около мен е да си по-добре  аз бях отговорен за съдържанието I консумира и ми как го прави се чувстват.Осъзнах, че бях засаждане погрешни семената в съзнанието ми и те са производство на задушаване плевели. Яростта се чувствах към машината рязко утихна.

Като човек мисли е инструмент за оформяне на това прозрение. Чуйте го безплатно долу.

При фокусиране моите мисли за по-ползотворни цели, животът ми започна все по-добре.Изведнъж той имаше смисъл, че тази стратегия, индивидуално, ще бъде много по-ефективен активизъм не просто бушува срещу машината.

Не ме разбирайте погрешно, аз мисля, че е здравословно да се сърди на правилните неща. Но когато сте изпитват претоварване с информация, че е твърде лесно да се превърне ядосан над тривиални разлики в племенното, например.

Така че следващия път, когато хвана себе си изкушен да кликнете върху "ярост clickbait", запитайте се дали това е вида на градината, която искате да се култивира в ума си. Има ли гняв направят живота ви по-добре? Какво ще?

Сега сте будни.

Стивън Максуел пише за Активист Post . Тази статия е свободен да бъдат споделени в пълен с признание и източник връзка 




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. krumbelosvet - Да, главни плевели в.блог.бг са 2-3 вида хейтъри.
16.08.2016 11:47
Не е важно, че аз бих ги подредил русофоби, антикомунисти, българофоби. Има и един антиседесар. Тия хора са мини-малцинство, но са по Пулицърски провокативни, ругаят особено мръсно и... предизвикват най-масови ломентари. Т.е., отравят атмосферата непропорционално-много за нроя си.
Тук ще разоблича само ГЛАВНИЯ ИМ ТРИК. Вменяваш на врага някаква дивотия, и започваш да го изобличаваш като дивак. Примерно, г-н Бочев казва, че не е съгласен с марксистите, че животът на терориста-убиец е равноценен на живота на жертвата. Само че това не го е казвал никой марксист. Това не е най-мръсния пример, но е най-чист пример за умишлена логиаеска грешка.
цитирай
2. zahariada - Да
16.08.2016 16:58
Така е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40001957
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930