30.12.2015 08:46 - На повърхността на Червената планета са открили човешки скелет
Автор: zahariada Категория: Хоби

На повърхността на Червената планета са открили човешки скелет http://www.zahariada.com/

Публикувано на 22 Юли. 2015 |

Като автор на един от клиповете, публикувани на споделяне на видео YouTube, те открили доказателства за съществуването на живот на Червената планета. И за да потвърди думите му те публикуват снимки и видеоклипове, взети на Марс помощни средства NASA.

И всъщност, ако учат представените снимки, можете да видите нещо, формата му прилича на човешки скелет. Също така, някои снимки видян очертания на предмети, като една голяма кост.

Заслужава да се отбележи, че Червената планета някога става обект на интензивна проверка на различни потребители се опитват да намерят в него следи от извънземни.Така че, преди изследователи забелязани в образи, предавани от марсоход Curiosity, четириноги същества, които, според тях, живее на планетата.

Неотдавна, един добре известен археолог и зоолог виртуални Scott Uaring изучаващи снимки от Марс, привлякоха вниманието към обекта на правилна геометрична форма.Изследователят заключава, че пирамидата, която се намира на Червената планета, е създаден от интелигентни същества.

Също така, още една снимка от НАСА Марс, където има един предмет, подобен на динозавър череп е привлякла вниманието на уфолози от цял свят. Въпреки това, повечето учени с висока степен на скептиците са на такива публикации. Те мислят, че контурите на повърхността на Червената планета, различна от тяхната помощ, много хора просто се идентифицират с различни предмети.