05.11.2015 12:20 - Шокиращо разкритие! Тибетците не са хора, ето какви са!?
Автор: zahariada Категория: Хоби

Шокиращо разкритие! Тибетците не са хора, ето какви са!? http://www.zahariada.com/
  Oct 05, 2015

Американски учени направиха сензационно откритие за тибетците

Размус Нилсен от университета Бъркли и негови сътрудници от лабораторията за ДНК изследвания в Китай направихасензационно откритие. Те твърдят, че тибетците принадлежат на мистериозната група „Денисоновци“.

Учените твърдят, че тибетците нямат проблеми с разредения въздух и екстремни студове, защото не са хора. Размус Нилсен от университета Бъркли и неговите сътрудници от лабораторията за ДНК изследвания в Китай твърдят, че тибетците принадлежат на мистериозната група „Денисоновци“, и че не са хомо сапиенс. Мистериозната ДНК на тибетците е била изследвана за първи път през 2010-та година в Русия, а групата, към която са класифицирани, носи името на професор Денис, който е и направил пръв откритието, за различните им гени от тези на другите хора. Американският професор Нилсен изследва гена EPAS-1 и според неговите хипотези, тибетците не са хора.

Учени направиха сензационно откритие за тибетците

Учените отдавна са установили, че тибетците притежават едва ли не „свръхсили“. Те живеят съвсем нормално на големи височини и с лекота се движат по „покрива на света“, докато останалите хора там се чувстват зле и дискомфортно. Според заключенията на учените след повече от хиляда години естествен подбор и оцеляване само на най-издръжливите в суровите условия на Тибет, е настъпила променя ДНК-то на тибетците. Тя не просто е особена, а има качествени разлики с тази, която е характерна за хомо сапиенсите, пише tocka.com.mk.

Преди Нилсен да изложи своята теория, американските учени от университета в Юта успели да направят друго сензационно откритие. Те открили намерили десет гена, които позволяват на тибетците да издържат дълго време в среда с разреден кислород в атмосферата. Повечето хора, включително и алпинистите, които са в „топ форма“, не се чувстват добре в тези условия, а често възникват и затруднения при работата на мозъка и белите дробове./razkritia.com

1. martito - Интересно... хмм....
05.11.2015 12:50
Интересно... хмм....
2. indiram - Здравей! - и Тибет!
05.11.2015 20:13
Чак пък да не са хора... тибетците, защото просто живеят на високо...
... При някои азиатски народи, в гените им липсвал някакъв ензим, който разграждал алкохола и те не могат да държат на пиене, както европейците...
А, японските жени-гмуркачки, които издържат много дълго под вода - според тези учени, дали са хора?
Учените понякога правят откачени изводи...