11.09.2015 09:20 - Животът в космоса
Автор: zahariada Категория: Хоби

Животът в космоса http://www.zahariada.com/

Публикувано на 20 юли 2015 |

Откакто космически пътувания станаха нещо обикновено, а днес не предизвиква такъв смут, през втората половина на миналия век, учените са постоянно се чудят за съществуването на извънземни цивилизации. Задълбочаването на производството е довело до увеличаване на потреблението на природни ресурси, и днес тя се превърна в много реална перспектива за умират от липса на суровини, така че не само учени, но и изследователи, ентусиасти търсят планети, което е в състояние да поддържа живота.

Не е необходимо да се търси планети, които вече са живи организми, макар че би било най-доброто решение. Има просто може да бъде малко, но потенциалните места, където спазването на всички необходими за жизнения цикъл условия, много повече. Този така наречен екзопланети - космическите тела като земята повечето от това, което предлага.Учените смятат, че те могат да имат само условия, при които животът ще започнат да се развиват, но самото раждане може да стане само с участието на някои външни фактори.Един от най-вероятно смята да участва в тази високо развити извънземни същества, които имат необходимите знания и технологии, за да "изгради" ДНК в лабораторията и го прехвърли в естествената среда.

Днес, повечето като само на изследователите и учените все още са склонни да вярват, че животът на Земята е образувано по абсолютно същия начин. Представители на високо развита извънземна цивилизация колонизирали планетата, така че е възможно, че по същия начин, те или някой друг е направил, и подобно на други подобни планети. Този факт се потвърждава косвено от присъствието в галактиката хилядите екзопланети, открити от космическия телескоп. Разбира се, за да се стигне до тях, все още едва ли е възможно, тъй като най-близо се намира на разстояние 150 светлинни години. Въпреки това, учените са в състояние да определи, че е възможно да има вода и кислород.

Някои учени обаче отхвърлят версията, която е необходима за съществуването на живот е тези два компонента, като жив организъм, в действителност, същата енергия, и може да се формира въз основа на точно условията, където ще бъде. Поради това, в основата на живот може да бъде само въглерод, както е в случая със земята, но други вещества, като например силикон. По този начин, може да има други форми планета живота, като дишаща, хлор или други газове earthmen неизползваеми. Значителни разлики в структурата на атмосферата, силата на тежестта или скоростта на въртене, около звездата могат да имат влияние върху формирането и структурата на биосферата.

Във Вселената има галактики, които са по-стари от нашите милиарди години, и следователно цивилизация, живеещи там, можем да остане пред развитието е много важно. Докато нашата планета първата формира и първите признаци на живот, вече са били въоръжени с необходимата технология. Парадоксално е, обаче, вероятността, че тези лица ще се стремят да ни донесе нови технологии, по-скоро оскъдни. Експертите са единодушни, че високо развита цивилизация, в повечето случаи, не живеят на повърхността на планетата, защото тези, които често са мъртвият обем на тялото, поради напълно изчерпани природните ресурси.

Тези същества могат да живеят в космически станции в орбита на планетата и по този начин са постоянно в търсене на източници на суровини за неговото съществуване. Ето защо не е съвсем реална заплаха от инвазия и последващо плячкосване на планетата.

Частични следи от последния, учените са открили в Сибир, Урал и в морска територия.Огромни ями, които преди това са били считани за естествен терен, след сателитни изображения и сравнителен анализ със съседните области са били признати, така че изкуствено създадени. Много добър, макар и гъстата растителност, проследени стената и почивките, които могат да произвеждат само автобуси, изтеглени слоеве на почвата. The предположение се потвърждава чрез химичен анализ на почвата, при която се наблюдава рязък спад в химическия състав на границите на тези структури. Изследователите предполагат, че възрастта им може да бъде от десет до петнадесет хиляди години, което означава, че много време, че официалната наука се счита за нула референтна точка на цивилизацията, преди тя не съществуваше дори първобитното общество.

Според експерти, в момента на Земята е била колонизирана от извънземни раси, с Марс и по-късно разбиха планета Phaeton. Те са използвали местните хора ги смятат богове, за собствените си цели. Тяхното присъствие се доказва от множество пирамиди в Египет и Южна Америка континент и в Китай. Фактът, че изграждането на такива съоръжения не може ръчно, учените отдавна са доказали, като опроверга техния погребален цел.Парцелът е богата на ресурси като Меркурий и Плутон, което причинява повишен интерес колонисти на нашата планета.

Експертите смятат, че в почвата на Далечния Изток е иззета стотици хиляди тона. И след тази сума на обработването е необходимо не само да се оттегли, но транспортира до мястото на преработка, съответно, са били необходими специални превозни средства, движещи се във въздуха. Споменаването на определен самолет, наречен Vivani, могат да бъдат намерени в древните индийски трактати - Рамаяна и Махабхарата. Той описва това, което те са били използвани за движение на планетата, както и за пътуване в космоса.Това е напълно възможно, че живакът се използва за движение в рамките на планетата, както и радиоактивни елементи, за да се движи в междупланетното пространство.Измерено радиационния фон на мястото на сегашната разпадне, учените са открили, че тя е малко по-висока от общата характеристика на съседните територии, където продукцията не се извършват.

Тези данни показват, че се използва по време на екстракционна техника използва радиоактивно гориво. От прилагането на живака в това си качество, в съответствие с резултатите в перуанските подземни комплекси пирамиди, построени в земята с резервоарите, стените на които са на хиляди години по-късно останките на метала. Не е известно какво е причинило чужденци напускат Земята, а по-късно, тъй като те са в състояние да извлече тази суровина, но ако не бяха тези обстоятелства, то със сигурност сега повърхността на планетата би изглеждаше като марсианец пейзаж.

Докато в търсене на извънземни цивилизации, учените първо отблъснаха от формите на въглерод в живота и по този начин се стремят вода. Признаци на своето присъствие са открити на Марс, е видно от многобройните канали с следи от веднъж мощни течения.Учените смятат, че водоеми се намира под кората на планетата, и така тя е сериозно мисли за началото на колонизацията в 2020h години. Тъй като водата е универсален свързващ материал, вероятността за намиране на живите форми на живот, в който тя е доста голяма.

Въпреки това, все още има надежда за откриването на силициеви организми, въпреки че много учени са скептично настроени към идеята за изграждането на молекулите на живия организъм на базата на нея. В същата група от периодичната таблица с въглен, е малко по-малък от последния в по-голямата част от качествата, но в същото време, тялото силиций може да издържа на висока температура от въглерод. За местообитание кремнийорганична планета може да дойде, свързани с така наречената група на средна температура, което означава, че температурата на същия Меркурий, защото е доста приемливо. Вместо вода, също и за комуникация между молекулите може да се използва някаква друга течност с точка на кипене по-висока.

Като се има предвид, че в повечето случаи, всички тези теории се основават единствено на интуицията и теоретични изчисления, можем да кажем, че в стремежа си, човечеството ще се изправи пред всяка форма на живот, формирана на базата на условията на живот в собствената си планета. В действителност, освен планетите въртящи по своя собствена орбита, и може да отговори на така наречената "скитащи" планетата ", че е излязъл извън магнитното поле на звездата. Те непрекъснато се разнесъл в открито пространство, все още не попадат в обхвата на магнитните полета на други звезди или по-голям от тях, на планетата. Малко вероятно е, че те имат такова изобилие от биосферата на Земята, но в действителност, космическата енергия могат да бъдат трансформирани в такива форми на живот, които са в състояние да живеят при други обстоятелства, не само ни познати.Това не изключва възможността за появата на планети, които са се появили от магнитното поле на звездата, като натиснете космически прах.

Днес човечеството все още не е бил в състояние да се получи информация, че е извън Слънчевата система и благодарение на безпилотни превозни средства, най-новата информация, ограничени до изображения на повърхността на Плутон. Възможно е, че формите на живот, както и на по-развитите, следва да не изглеждат в милиони светлинни години, но достатъчно, за да стигнем до другата страна на Слънцето, винаги е скрит телескопи. Възможно е, че вече има десетки планети и е възможно да има мистериозен извънземни посетители пристигат.