21.06.2015 19:58 - Кои са децата индиго?
Автор: zahariada Категория: Хоби

Кои са децата индиго? Публикувано на 13 Януари, 2015 |

Мнозина днес сте чували такова нещо като децата индиго. Но малко хора знаят, че това наистина означава. Първото споменаване на това необикновено явление се появява в медиите, така и чуждестранни в края на миналия век. Макар че тези необичайни деца заинтересовани учени, представители на различни области на съвременната наука.

Изследвани и анализирани биографиите на известни хора, които са живели в различни страни по различно време, учените са заключили, че децата индиго може и да се отдадат руски композитор, автор Winds концерти M.Berezovskogo, композитор Волфганг Амадеус Моцарт от Австрия, руски поет Есенин и писател от Швеция K.Boye и египетски император Тутанкамон. Всички тези хора в ранна възраст показаха отлични умения.Учените казват, че второто доказателство за собственост на тези хора към децата индиго е фактът, че всички те умряха в сравнително млада възраст, но в същото време да остави отпечатък в историята на света.

От друга страна, на децата индиго може да се отдаде изцяло различна категория хора, които са оставили много лошо име. По-специално, следва да се отбележи, че в Hampshire във Великобритания през 1886 г., предприе безпрецедентната делото, в което едно момче на дванадесет обвинен в жестокото убийство на родителите си и на братята. Boy привлечени семейството си хитър в обора, и след това да го възпламени. Всички лектори на съд заяви, че момчето е много мил, умен, нежен. Освен това, той е имал изключителни математически способности и нагласи на художника.

Нещо подобно се случи през втората половина на миналия век в Русия. Един от студентите от Новоросийск художествено училище, много талантлив млад мъж, чиито произведения са периодично изложби в галерии в цялата Съветския съюз, е убил собствената си майка. Младият мъж не се покаяха дори на корта, напротив, той каза, че майка му не разбира, и дори се намесва с творческото му развитие. След съдебно-психиатрична експертиза, младият убиецът е осъден на значителен период от задължително лечение в психиатрична клиника.

Защо има такива необичайни деца? Според повечето съвременни изследователи на този феномен, външния им вид се дължи предимно на недоволство от несъвършената структура на света и отношенията, които са се развили в семейството и обществото.Indigo Децата не признава никакви материални активи и сложи афинитет значително по-високо кръвно. До известна степен може да се каже, че са безмилостни, не приемайте неприятности близо и понякога много жестоко. Те, както и за чужденците извънземни цивилизации, а равнодушно гледам да видя какво забързаното живота на човечеството, периодично прави хората "подаръци" под формата на философски откровения безсмъртни произведения на изкуството или научни открития и изобретения.

Руски учен A.Semakov, който в продължение на повече от десет години, учещи феномена на индиговите деца, стигнахме до извода, че те са нови, да се чувствате раса от разумни същества на нашата планета. Според учените, те се появяват в света в резултат на включването на необяснимо латентен ген в процеса на човешката репродукция. Такова латентна ген хиляди деца са принадлежали обратно състезания легендарната Атлантида и Бор. Представители на тези състезания, знае за смъртта му, умишлено скрити в структурата на човешката ДНК, че ген, за да може да се прероди в бъдеще и отново станат пълноправни собственици на планетата.

След задълбочени изследвания, Semakov стигна до заключението, че всички мисловните процеси, както и на подсъзнанието и децата индиго се различават значително от мъжете.Тези деца може и да са доста успешни възприемат и асимилират множество информационни потоци. В анализа на всички възможни ситуации или решаването на сложни проблеми Индиго децата са няколко възможни отговора, показващи вероятността процентното отговор на отговор. Такива деца могат едновременно да изпълнява няколко действия: да мисля за някакъв проблем, да изготвят и да говорим за абстрактни теми.

Деца Индиго силно развита интуиция, която е доказателство за значителната роля на несъзнаваното в областта на интелектуалната и духовната сфера. Поради това, тези деца могат да съхраняват най-различни спомени от най-ранния период от живота си.

Има, обаче, са учени, които са на мнение, различно от хипотезата Semakova. Тези учени казват, че децата индиго - това е резултат от намеса на извънземен разум, които са настанени техните представители по цялата планета, ги крият под обикновените хора. По този начин, по-специално, известни невролози от САЩ Гари Линч и Ричард Грейнджър в "Big Brain: произход и бъдеще на човечеството интелигентност", казва останки от човешки същества, които са били открити в Африка през 1913 година. Предполага се, че тези същества са живели преди повече от 20 хиляди години. Отличителна черта на тяхната много голям череп, които биха могли да се настанят мозъчен обем от около 2000 кубически сантиметра, което е повече от една четвърт повече, отколкото в съвременните хора. Същества, които през живота си са имали толкова голям мозък трябва да са имали най-високи умствени способности, които ги правят толкова интелигентен съвременния човек, доколкото същото съвременния човек по-умен от маймуна. Най-интересното е, че нито тогава, нито сега, учените не могат да определят къде тези същества се появили на Земята и защо изчезна.

Според поддръжниците на UFO теория за произхода на децата индиго, открити останките принадлежат към самите извънземни или техните потомци. В допълнение, тези учени смятат, че всяка година в света се ражда огромен брой деца, които са били заченати от извънземни същества. Именно тези деца и призова децата индиго.

Руски учен D.Zateynikov, които в продължение на много години, занимаващи се с изучаването на човешкия контакт с представители на извънземни цивилизации, в края на миналия век дойде в един много интересен извод, че по-голямата част от жените, които твърдят, че бременна от чужденци, децата са родени в изключително висока степен на творческите и интелектуални способности. Психиката на тези деца се превърна в обект на внимание и учебни невролози и психиатри. И само от време на време децата Half-Blood бяха изразени патологични характеристики, които се изразяват в липсата на някои вътрешни органи, като например храносмилането и дишането, някои части на мозъка.Такава, според учените, то би могло да означава, че експериментът на чужденци за възпроизвеждане на рода си в земни условия е бил неуспешен.

В момента, както в хипотезата на наземна и извънземния произход на индиговите деца, непрекъснато се актуализира с нови, понякога много неочаквани и екстравагантни версии.По-специално, някои учени смятат, че това, което децата индиго - изкуствено създаване на свръхсекретни лаборатории. В своите външен вид обвиняват учените, които твърди, че са ангажирани в клонирането живи същества.

На дълбоко убеждение на други учени, появата на планетата такива необичайни децата се дължи предимно на деградацията на околната среда, повишена радиоактивност, химическо замърсяване на суша, въздух и вода, появата на озоновата дупка.

Виж ТУК