28.05.2015 17:17 - Енергията на светлината е началото на Вселената
Автор: zahariada Категория: Хоби

Енергията на светлината е началото на Вселената Публикувано 16 април 2015 |

Въпросът за произхода на вселената, човешката цивилизация и всичко живо в частност, измъчван и измъчва много пъти от началото на най-старите цивилизации. Вселената и Точният му механизъм на работа - без съмнение, всичко това не може да се създаде, от само себе си. Но в този случай е било преди нашите звезди и други звезди и галактики?Мнозина вярват, че отговорът е да се намери в Библията, особено в частта, която се отнася до създаването на света. Но този източник доста гъвкав. Библейска история може да се тълкува като нещо, макар че е невъзможно да се отрече, че приликата с много научни теории, тя все още е там.

Добре познатата научна версия на Вселената, и по този начин материята, пространството и времето - голям взрив. Това, което той е бил провокиран, както и че е бил около към него, но никой не може да спори. Цялата вселена се пресова до размера на протон, и след експлозията увеличава бързо и до днес продължава да се разширява.

Но кой и какво е направил вселената? Според Библията, в началото Бог сътвори небето и земята и водата беше вече присъства и едва след това стана светлина. Това беше лека като физическо явление, което предшества раждането на Вселената, е посочена във всички общи религиозни учения. Този първи въпрос за някаква абстрактна светлина, а след това се отнася до създаването на небесните тела - слънцето и луната, и звездите са споменати поотделно.

Аз трябва да кажа, че енергията на светлината е все още слабо разбрани и само с началото на научните изследвания на Айнщайн в тази област започнаха да се появяват първите постижения. Въпреки това, до този момент, учените не могат да се идентифицират всички свойства на светлината. Въпреки, че предположението, че това е първичната енергия е, тя е била повече от веднъж. Частици от светлинен поток - фотони не възраст. Light има най-висок процент сред всички други форми на материята, така че ние можем да видим, отразена от далечни планети излъчената светлина. И това въпреки факта, че самите планети не може вече да съществува. Че Вселената започва с лек и гигантски взрив вероятно да се тълкува като най-абстрактното светлината.

Също така, въз основа на теориите на няколко изследователи, можем да кажем, че положително по-висока интелигентност е участвал в създаването на света или просто земната биосфера. И може би на самия човек. Днес, например, се счита за най-правдоподобното е втората версия, но като създатели на високо развита цивилизация чужди разговори. Това се подкрепя от откритието и разкопките в египетски и перуански пирамидите. Изследователите често се сблъскват с объркващи рисунки, изобразяващи същества, много подобни на астронавтите в защитни костюми. Учените признават, че планетата може да се разреши биороботи, създадени по образ и подобие на учредителите, както казва Библията, по същия начин и да създавате различни видове животни и растения.

Ако смятате, че древните източници, после се върна на Земята от извънземни, просто предадат знанията си на изостаналите племена на земята, което се счита пристигнали богове. Те станаха заселници в Atlantis, Hyperborea, Лемурия и Mu ... по-късно изчезна с тези континенти, но все пак минава Неговите учения египтяни. В този случай, става ясно, техническо превъзходство на Атлантида, египетски и маите племена, които са имали самолети. И това е възможно, че те биха могли да носят дори космически пътувания.

Участие в създаването на по-висш интелект на всички живи същества може да се обясни с факта, че създателят или създателите са постигнали значителен напредък в генетиката и в действителност са били в състояние да се съберат като дизайнер, всички видове живи същества. Някои изследователи видите тук връзката с описанието в Библията на третия ден на сътворението, когато бяха създадени флора и фауна. Възможно е, че на първо това не беше всичко, разнообразие, и само някои основни видове с предразположение към бърза еволюция, и е довела до многобройни подвидове на съвременните растения и животни.

Предполага се, и друга версия с новодошлите, за да достави на генетичен материал от тяхната планета, където растителен и животински свят е идентичен с наземна биосферата. Широко разпространеното мнение, че трансферът може да се организират жителите на планетата, който се намира в една и съща орбита със Земята и строго симетрични въртящ заедно с него. Този външен орган вписва в регистрите на древните шумери и тяхната маса е малко по-голям от Земята, която съответства на общата маса на Земята и Луната, която позволява да се поддържа баланс в орбита. Учените не изключват, че е възможно да се живее живот там, но не само може да възникне проблем с кола дава потенциал за развитие на човешката раса.

Марс също се разглежда като потенциален донор. Той е и до днес остава загадка, въпреки безжизнена повърхност, а слабо магнитно поле и почти никаква атмосфера.Неговата най-удобно да учат, защото е близо и така учените са успели да докажат, с висока степен на вероятност, че след като е съществувала тук живот.

Но, ако източник на възникването на живота е по някакъв начин е възможно да се идентифицират и тук има много хипотези за създаването на Вселената като цяло, предположенията не са толкова много. Тъй като Библията се споменава, че първоначално стана светлина, той е този вид енергия изследователи смятат, универсален и формират останалите. Както знаете, енергетика е безкрайна и се движи от едно състояние в друго.Фотонът е универсално средство за транспорт, пренасяне, както енергия и информация.Огромен светкавица не може да бъде повече от една греда изстрел от извън нашата Вселена, а може би и от друга вселена. Ако следваме закона за запазване на енергията, това е напълно възможно, че гредата е последица от смъртта на някой друг вселена, но запазва информацията от неговата структура. Creatures обитаващите я достигнали най-високото ниво на ноу за неизбежността на унищожаване, но като начин за съживяване, са решили да се създаде нова вселена. Всички необходими данни са установени в светлинния поток, който след това е изпратен в чужбина съществуващата вселена. В края на краищата, ако в действителност да се разбере, а ние все още не знаем, но това, което е там, отвъд Вселената, в която живеем.

В опит да се намери нова информация за сътворението на света и това, което се случва в периферията на разширяваща се Вселена, учените могат да помогнат на метеорити, които попадат на Земята. В повечето случаи, тази така наречена мълниеносното желязо имат по-голяма относителна плътност от тази на земни метали, но също така е в състояние да съдържат дори органични примеси и други химични елементи все още непознати за науки за земята. Например, един от тях може да се получи след спектрален анализ и откриване метеорит вътрешни кухини. Очевидно е, че това е отцепила от закалена лава, който е паднал в космоса от експлозията на пространство на тялото. Някак си, експлозията на бял прах е вътре, а след това един фрагмент от замразени, запазвайки във вътрешността на веществото. Самият факт, че прахът е засъхнала вътре все още е горещо парче желязо, говори за неговите способности.

Учените са проведени серия от експерименти, ефектите на излагане вещество намерени различни среди. По време на отопление, прахът не губи своите външни характеристики, но контролът на единица тегло показа своя спад, докато все по-висока температура.Когато термометърът е достигнал точка и половина хиляди градуса, теглото става равна на нула и агентът изчезна превръща в ярък проблясък на светлина. След охлаждане на резервоара, където се загрява на прах, когато се завърна там, придружен от ярка светкавица.

Изследователите предполагат, че във вътрешността на метеорита не е нищо подобно на същата абстрактно светлината споменато в Библията, и впоследствие, образувани всичко, което е в открития космос. Възможно е, че това е само останките на починалия на вселената, от която по едно време и е изпратен да пресъздаде лъч на собствените си на ново място.

Виж ТУК