Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2015 18:26 - Отваряне на третото око
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 2186 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.03.2015 18:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Отваряне на третото око   Дата на публикуване: 21-ви ное 2014 л
 Виж ТУК
автор: Nastya123
 

imageКакто бе открит този метод. Това беше много отдавна.Когато бях тогава 17-годишен, през 1917 г. започна проучване на индуистката философия и санскритски език, се натъкнах на един пасаж в първия час на "Патан Jala Йога-сутра", известният класически трактат Раджа Йога, която ме накара да се подозрително.

Това беше 35-ата афоризъм, който гласи; "Формата на концентрация, която причинява сетивното възприятие, което води до устойчивост на органи на мисълта." Свами Вивекананда коментар към това място, както следва: "Това следва естествено от концентрация. Според йогите, като се концентрира тялото на мисълта на върха на носа, след известно време ще се възприема прекрасен аромат, чрез фокус върху върха на езика ще се усети прекрасни вкусови усещания и мисли, като се концентрира върху средата на езика, за да се получи усещане, като че ли от контакт с нещо.

Ако practicer фокусира чувствата си в небето, той ще види необикновени неща. Но ако някой, който изглежда беше орган на мисълта, и не е в състояние да възприема, но искам да направя някои от упражненията на йога, дори и недоверието му, съмненията му ще изчезне, когато е време за себе си, за да се чувстват тези ефекти и ще извлече (Свами Вивекананда, Раджа Йога). Хиляди хора четат това място, много от тях го приели само повърхностно, само като средство за повишаване на издръжливостта и постоянство и концентрация, но не, явно не ми хрумна, че тези прости думи се крие нещо повече от доказателство, че познатият умственото възприятие, както Вивекананда на друго място казва на своята книга, "можете да научите без контакт със сетивата." Me, тези думи са оковани, като омагьосан, сякаш видях хиляди години охраняват входа към вътрешността на мистериозен пирамидата на Хеопс.

С фантастичен упоритост отидох в бизнеса - с акцент върху върха на носа, практикуване всяка сутрин в продължение на 15-20 минути, не липсва един единствен ден.. Резултатът не беше дълго в следващите - 20 дни непрекъснато се увеличава, почти болезнен сърбеж сензация на върха на носа дойде изведнъж, като гръм от ясно небе, заедно с изключително приятна сладникава миризма. Той се появи за част от секундата, след това да изчезне отново, но това беше достатъчно, за да ме доведе до неописуема радост, на пистата, която се чувствах през целия ден. На следващата сутрин започна с повишена енергия на този спорт, но ефектът не се случи. Същото се отнася и за следващия ден. И следващите дни обаче не доведоха до нищо - просто се чувствам ужасно сърбеж на върха на носа. В крайна сметка, след около 12 дни се чувствах страстно желание миризма, която е по-силна, отколкото предишните пъти и се чувствах малко по-дълго. Тогава миризмата изчезна. В следващите дни, аз продължих да тренира здраво, защото този път от мен се очаква да направи кратка почивка. И така се случи, и в крайна сметка мога да се обадя "небесен аромат" в 02.01 секунди на концентрация, и този аромат е продължило в продължение на няколко секунди. Открих, че мога да се обадя на този феномен, където и желание: тълпа от хора, на брега на морето, в базар, където Бог знае какво мирише.

Имах магическа отвара, която винаги ме придружава. Чувствах се като Aladdin от 1001 нощ, които със своя вълшебен лампа не можеше да се насиля да се подчиняваме не са под контрола на духа. Научих това упражнение, докато други са намерени за мое голямо задоволство, че всички чувства и същи аромат. Но след като естеството на миризмата на променливи: ароматът е точно толкова сладък и приятен, но това е доста по-различно. Тогава исках да се чувстват някои миризми, и наистина изглеждаше желателно мирише на рози, карамфили, лилии - всеки мирис остава по моя молба на място, и е по-силна и по-ароматен, отколкото в действителност. По този начин, аз бях в състояние да се обади всеки приятна миризма. И, въпреки че притежава недвижими мания, но аз знаех, че това не е голямо постижение, защото по същество това умение е нищо друго освен една халюцинация т. Е. Deception на сетивата.Въпреки това, аз продължих да практикуват с неотслабваща енергия. Един ден аз бях поразен от аромата, които аз не искам да, и дори и не е миризмата, която беше в началото. Тази миризма е като в началния етап на фумигация Siamese смирна и даде основание да се заключи, че такава или подобна фумигация са предназначени да доведе човек в екстаз, аз бях напълно изумен, и започна като истински копой, смъркане всички предмети около мен. Но да не се ползват.

Накрая открих в съседната стая, в една от клетките скрап опаковане сапун. Така че това е! Въпреки че миризмата беше слаб, но това е аромат, който се чувствах. Аз се зарадвах, че не е илюзия, халюцинация, и настоящото възприятие, наистина "dalneobonyanie", "yasnoobonyanie." В тази посока, аз и моите ученици са имали много опит. Оказа се, че разстоянието няма значение: Бих могъл, например, от четвъртия стаята, за да се чувстват най-лекият газ миризмата идва от кухнята, да стоят пред прислужницата печка може да се отбележи, че на газовия вентил невнимание отвори. Или можете да вземете миризмата на цветята, които са на перваза на прозореца в заключена стая на друг апартамент и досега, че е невъзможно дори да разгледа какви цветя. След експеримента, беше установено, че миризмата на тези конкретни цветове.

Обяснението за това явление е прост: чрез постоянна концентрация на мисълта на върха на носа (повече за смисъла от него), дишането спира мигновено. Следователно, налице е желание да помиришат неволно въздуха, сякаш очакваше всеки момент на възприемане на миризмата. Но фокусът на върха на носа играе второстепенна роля в този скок, който се изисква, за да получите желание да помиришат. Това все по-нарастващото желание да дразни нервите миризма ги изостря, така че те са тези "настроени" на къса дължина на вълната и по този начин може лесно да възприемат миризми, които не са достъпни за обикновените хора, защото на голяма дистанция. Тази способност, която е силно развита от дългогодишна практика, не се губи на всички, и угаси свръхчувствителни нерви останки, дори когато оригиналната феномен изчезва. До този момент, всичко е ясно. Но как да си обясня по-нататък, той е невероятен феномен на "yasnovkusa" и "ясно zaniya"? Тъй като спрях в yasnoobonyanii, се преместих, за да се концентрира върху върха на езика.

Резултатите ще се появят два дни, очевидно, способността ми да се съсредоточи, благодарение на първото упражнение се разви значително. Както се очакваше, се чувствах много приятен, сладък вкус, като този, който бях миришеше. Но много скоро вкуса успя да постави под контрола на волята: същия ден аз бях в състояние да се обадя на всеки вкус. В този случай, най-впечатляващото е, че заедно с необичайни, почти свръхестествени тръпката, да получите такова чувство на ситост, дори дълго време след това не е имало апетит към ястието, яденето на "магически" начин. И след това е възможно да се преодолее разстоянието от обекта на вкус, което е рядко явление.

Тогава, както и в случай на миризма, дори като се започне от дълго разстояние, миризмата е род amanatsii (изпаряване или отделяне), е друг въпрос вкус, защото миризмата на много голямо разстояние може и животни и някои живеят близо до природата хора. Съвсем друг въпрос за възприемането на вкус: тя се нуждае от най-малко един много краткотраен, но контактът език с предмета на вкус. Дори и на разстояние от няколко милиметра в нормални условия прекъсва това възприятие. Следователно, тук не можем да помогнем обикновен психологическо обяснение. Но усещането е, всеки път, когато искате да се възпроизведе този експеримент, и изисква разбираемо описание на процеса, който ще ни помогне да се направи изключително важни изводи. Или това е просто една халюцинация? Според известния американски лексикограф Бестър, който привлича към съставянето на работните си изключителни специалисти във всички области на знанието, "халюцинация" - означава възприемането на обекти, които всъщност не съществуват, или се чувстват без причина, обикновено се причинява от нарушения на нервната система, като в делириум тременс , Установяване, че, първо, това определение не се вписват в нашето възприятие, тъй като смятаме, че миризмите и вкусовете на съответните предмети, които съществуват в реалността, т.е. има външна причина, и което е особено важно да се вземе предвид, че не може да ни предчувствие или просто да се очаква.

Точно както в обонянието, са на голямо разстояние от нас, нашите вкусове "ясно чувство." Дори да се опитваме да се прилагат посочените по-горе научно обосновани definatsiyu халюцинациите на нашето възприятие като желаните обонятелните и вкусовите усещания, т.е. причина или съществуване не може да бъде доказано, но трябва да се признае, че по-късно халюцинации посредством системни упражнения стават действителното възприятие на реални обекти.

По този начин, те вече не са "халюцинации", т.е. чрез непрекъснато състояние на разстройство на нарушена нервна система се нормализира. Всеки човек може да изостри чувството си за мирис чрез концентрация до такава степен, че той, както се оказа доста безупречно проведени експерименти могат да преодолеят разстояние и материални пречки, тази способност не е халюцинация. Бихте иначе трябва да се помисли, живеещи в близост до природата и хората притежават тази способност халюцинации. Но преди те да разгледа халюцинирам всички обучени кучета и др. Beasts. И както е в случая с yasnovkusom?Или трябва да се приеме, че, както е обяснено от индуски школата на Веданта, нашият принцип на мислене в това възприятие идва отвън лицето постига целта на неговото възприятие и тогава чувствата си. Казано живописно, "нашия език се простира духовно, докато, докато докосне чиниите на ближния си, че не можем да си позволим!". В допълнение, тя ще бъде тази халюцинация, защото идва от латинската дума "gallyusi-ONAL", т.е. "Разходете се в духа"? И тъй като според хиндуистки учения всички наши възприятия са направени по такъв начин, че всички от нашите нормални усещания трябва да халюцинирам.

Или - ние нямаме избор - ние трябва да признаем, че нашите чувства могат да се включат в такива "yasnooschuscheni-ями, които просто като с миризма и вкус са, освен грубия материал, също глоба материалната природа, вид на радиация." Това означава, че цялата материя е цветът на емисиите, миришат, и така нататък. Д., който е безкрайно далеч пресекат границата, че можем да се чувствам пръстите ни, или на това, което може да се докосне езика. Нас, защото ние знаем, че хората от морето на звукови вълни обикновено вижда само в региона на 7-8 октави на светлинните вълни и могат да възприемат само нюанси на червено до лилаво. Все по-нисък и висок тон, всички други радиация като инфрачервени, ултравиолетови, рентгенови, алфа, бета и гама лъчи, космически лъчи и други подобни. Е. Остават незабележими все още съществуват. От това следва, че човек, който чрез подходящи упражнения може да се развива свръхчовешки им обонятелните способности, може да се разшири и на други сетива.

Така че, Чарлз Ланселот въз основа на многобройните си експерименти твърди, че хипнотизирам увеличи забележително, направо астрономическа степен способността за възприемане на всичките му сетива. Той казва: "Ако от една страна на хипнотизирания човек да се постави на теглото на един грама повече, той веднага да разберете какво ръката е тежко нещо. Същото нещо се случва, ако на пода, за да се направи две линии, един 8 м дължина, а другият е с дължина 1 мм. Той без колебание се покаже по-дълъг ред. Ако една от двете бутилки от същия червено вино добавя незначително количество течност с различен цвят, субектът показва бутилката. "

Същото е и с акустика: обикновено възприемаме звуци седем октави, предмет A. De Rocha - 64 октави.Нормалните колебания човешкото ухо voprinimaet от 8 до 646 000 цикъла в секунда, и на същото ухо хипнотизирани човек -до 1019 вибрации в секунда. Това е повече, отколкото колебанията невидими гама-лъчи, и така темата вижда като радиация човек, неговата аура. В това състояние на хипноза предмет Vos взема всички впечатления не са известни от сетивата (мирис, допир, и т.н.), както и нова шесто чувство, че се събуди в съзнанието му, между веждите. Но как да се постигне това? Мислех, че за него в продължение на три години.

И така, тъй като това наименование в Сутрите Йога (1.35) в сравнение с концентрацията в небето след това си помислих, "мъгла", че е малко вероятно, че концентрацията на небето наистина е феноменът на "ясновидство"! В други експерименти, "yasnoobonyaniya" и "yasnovkusa" - въпросът е само дразнене, или, по-точно казано, инсталирането на ultrashort вълна на съответния край на обонятелните и вкусовите нерви, че място в непосредствена близост до мястото на концентрация (на върха на носа, на върха на езика). Дори и възражението, че в първия случай, обонятелния нерв не е на върха на носа, както и в областта на небето, може да опровергае факта, че в резултат на концентрацията на стрес постепенно се прехвърля, особено поради дълбоко дишане, докато сферата на небето и по този начин се отнася до обонятелния център.

Но как може да се обясни прехвърлянето на действия, насочени към небето (в концентрация с цел ясновидство) допълнително през региона на назофаринкса до кръстовището на две нервите, директно до хипофизната жлеза. Просто преминават нервите може да се приеме за устройства, по-фини, незабележими нормални очни колебанията на. Моят опит в тази посока (указано от в Йога сутрите на фокусиране в небето), действително причинени спонтанното възникване на невероятни видения. Но този успех е ограничен и това, въпреки трудните упражнения в продължение на няколко години, докато, докато имам от моя учител точни инструкции как да се разработи визия без очи. Установено е, че концентрацията не трябва да бъде в небето, а от Аджна чакра - центърът на фин материал в средата на челото, между веждите. Той е бил зает с преподаване.

Учителят даде най-голямо значение за редовността (по отношение на интервали и ритъм) упражнява, както и изпълнението на правилата на въздържание в живота, но най-вече си проверя видения. Тъй като първата в тази област, аз трябваше да се научи да прави разлика между реални и измислени образи на коварен въпрос. Например, всеки ден аз трябваше да направи следния експеримент: жената поставя на определено място през нощта някакъв предмет (ваза с цветя, статуетка и т.н.), и аз трябваше на следващия ден на четвъртия стаята, за да "видят" темата със затворени очи. Тази задача се извършва ежедневно в продължение на две години след това, не по-малко от седем сто пъти и почти всеки път, с изключение на малък брой инциденти, видях правилно.

Моят учител, видях всеки ден: това е напълно потвърдено доказателство за жена ми и нейният приятел, ясновидец, тъй като дълго време. Тогава научи тази техника ми приятел F. и сестра му E. И те постигне същата степен на развитие, така че да можем да видим точно на учителя, както направихме. Моят приятел дори не можеше да се направи портрет на учител. След три години, аз бях в състояние да видите на снимките по всяко разстояние, макар и само за няколко минути. Учител аз обявих, че ще бъда в състояние да се види психически приемат посланието му. Той ми и жена ми даде само едно и също послание за пробата, записахме - всеки поотделно, аз съм дал и други доказателства за способността ми да телепатични възприятия предприятия. Но аз все още чувствах, че се движим напред твърде бавно.Анализирайки ми теоретично изследване на йога ми показа нови възможности. И аз се опитах да разширят дейността си, че изглежда прост и дори примитивен.

Аз го имам в главата си, че доброто развитие на "третото око", трябва задължително да предшества пробуждането на силата Кундалини, и следователно всички по-разширени техники за дишане (пранаяма).Стигнах до извода, че все повече и по-добре да се постигнат резултати, ако не работите с Ad-zhna и с Муладхара (с центъра на опашната кост). Но това беше грешка. Защото от този момент всички се търкулна, аз загубих цялата власт, всички видения. Безкрайни Моите промени в упражненията напълно спокойна ритъм. Често съм се чудел за този учител и го помолих за съвет, но винаги имам отговор:

"Чуваш ли ме правилно, но трябва да се упражнява само толкова, колкото ви е казал." Но не мога да върна времето. Концентрация на напреженията и аз го направих допълнително лоши преживявания.Само няколко дни, които прекарах на старата техника, но след това ми заяждането желание изследовател мен всички нови подобрения и отклонения избута. Това продължи в продължение на няколко години.Въпреки, че аз загубих всичко визия, сякаш никога не е съществувал, но е събрал богатство от знания в областта на теоретичната йога. Особено добре проучено Тан ването (индуски окултни писания). По време на болезнени ми опити да намерят правилния път, си помислих, до тест на учителя и след това указание, че той ми даде преди. В Румъния, имах приятел на младостта си, ясновидец, който преди много години имаше същото видение. Тя знаеше, че моят учител и може да възобнови контакт с него. Тя ме покани, така че аз написах писмо до моя учител в санскрит (тя не знаеше езика), и тя ще се появи буквата на учителя.

Написах писмо до индуистките буквите да медиаторът не може да го прочете. В допълнение, тя е отдавна лежи в болница в провинциален румънския град, така че тя не може да покаже моето писмо от санскрит.Означава "измама" тук е невъзможно. A е получен отговор в срок, но той е бил написан на руски: ". Забележете, не Муладхара и Аджна" Попитах учителя върху това, което трябва да се съсредоточим върху Муладхара или Аджна. Останалата част от инструкциите, напълно съвпада с това, което казах по-рано учител. Но това не ме убеди. Продължих да експериментирам. През 1937 г. се срещнах Свами Шивананда Сарасвати. Моят въпрос по отношение на правилната техника на медитация, той ми каза, че едно и също нещо: "В центъра на аджна," но аз попитах негово разрешение да продължи упражненията си в Муладхара, което в крайна сметка той се съгласи. Една година по-късно, аз се приближи до него и попита дали би било по-добре да се върнете към упражненията в аджна. Но той отговори:

"Вие сте достигнали достатъчен успех в концентрацията върху Муладхара чакра. Да не се правят чести промени. "Така тя взе още 10 години. Междувременно, след десетилетие на концентрация на Муладхара, аз отново имам визия, а да ги развиват, че не съм в състояние да. Тогава ми хрумна да се опита техниката на моя учител, от друга. В продължение на няколко месеца, на тримата мъже да практикуват независимо един от друг, има същите преживявания и видения.

Те видяха лицето на учителя и се свързах с него. Това ме накара да се откажа от моя опит с други центрове и да започне отново да упражнява оборудване, каза учителят. Така, след 23 години работа по моята собствена, аз се върнах на мястото, където упражняването е спряло преди. Разбира се, в продължение на дълго време съм събрал богат практически материал, но е забележително, че открих в моите експерименти, това е само право, което имам в моето време, моят учител. И разбрах, че окото на учителя, тъй като лъчиста поглед от него никога не съм загубил, винаги е бил върху мен и ме поведе невидим. И когато се върнах за втори път, за да го като блудния син, чух гласа му: "Вие не сте загубили това време. Движите значително напред. "

Източник



Тагове:   око,   отваряне,   третото,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39744712
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031