Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2014 10:17 - 10 невероятни истории, които потвърждават съществуването на психически способности
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 1562 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
10 невероятни истории, които потвърждават съществуването на психически способности

Докато някои психолози и природни учени се отнасят до психически способности с голям скептицизъм, мнозина вярват, че все едно "нещо там."

image

Например , възпитаник на Оксфорд и автор на книгата "Науката и психологически явления : унищожаването на скептицизма сграда" Крис Картър се отнася до два социологическо проучване показва , че мнозинството от учените вярват в такъв капацитет .

В едно проучване , на което присъстваха повече от 500 учени. 56 процента от тях се чувствах психическите способности на човека "установен факт " или признали съществуването им "висока вероятност " . Друго изследване е проведено с участието на повече от 1000 учени - този път , 67 на сто от анкетираните считат , че телепатия или " установен факт " или " напълно възможно явление. "

По-долу ще намерите няколко случаи на проява на психически способности , някои от тях - доста добре познати истории от миналото , а други са били изготвени в различни социални медии.

1 . Предчувствие в пицарията

Работил съм в малка пицария и в един момент той имаше чувството, че той е на път да умре . Просто невероятно усещане за неизбежната смърт . I поискал разрешение от собственика и отиде у дома си и веднага се почувствах по-добре .

На същия ден това място е бил нападнат и ограбен от даване работници оръжия барел.

2 . Навременната истерика

Един ден излизаше от къщата с 3 години ми син , и ужасен се случи с него в истерия . Той извика , че той няма да отиде на улицата , защото те не искат да умрат . Десет минути по-късно атаката изчезна , и той е готов да отиде .

И когато ние напуснахме къщата, видяха една ужасна катастрофа на пътя точно пред нашата къща - точно на това място , че ние трябваше да мине , ако не е тази внезапна истерия.

3 . Сън малко момиче

Малко момиче на име Eryl Jones прогнозира собствената си смърт , както и смъртта на своите съученици , които се случиха в Уелс през октомври 1966 година.

Eryl веднъж казала на майка си , че не се страхува да умре, защото " Аз ще бъда там с Петър и юни. " Няколко дни по-късно , на 20 октомври , каза тя пред нейната мечта , в която си училище беше покрита с нещо черно , и вътре беше празна .

На следващия ден , 21-ви октомври, 1966 г. Видях най-страшната свлачището в историята на Уелс. В резултат на падането на отпадъци купища шлака на Eberfana покрайнините , която покриваше училището , 116 деца са били погребани живи. Десет - Jones се намира в съседство до съучениците си Петър и юни .

4 . Пътят към Свободата Хариет Tubman

Хариет Tubman стана известен с факта, че през 19-ти век доведе стотици роби към свободата. Каза , че тя имаше видения , които позволяват тя да безопасно да се избегнат всички опасности. Тя се видя по-рано от своите отделения и се приближава още един капан и своевременно променени маршрути.

5 . Foresight аутистично дете

Работил съм с дете с аутизъм , които използва, за да говори за себе си в трето лице . Веднъж, когато го къпеше , той изведнъж започна да припява : " Майка му е майка му е ... "

Реших , че майка я беше предупредил за пристигането си в нощта преди , си събра нещата и го чакаше , че ще дойде скоро . Когато майка му дойде съвсем скоро , аз си казах колко щастлив е смешен сина си скоро , до която жената отговори: " Не казах нищо за него. "

И тя ми каза , че след като е карал и говори по телефона със сина си . Изведнъж , той заяви, че е предпазлив Тя не обръщат много внимание на това , но скоростта се забавя, само в случай, Минута по-късно , на пътя пред изскочил елен ", защото на елен . " - . За мястото, където тя щеше да е , ако не се забави .

6 . Nightmare се сбъдна

Най- ужасен сън, в живота ми - това е мястото, където аз видях баща ми да умре. В този сън , не е имало картина. Тя се състоеше от празнотата и тъмнината . Но усещането за сън е такова ... ужас.

Усетих всяка фибра на моето същество , че баща ми не е нищо повече . Той никога не говори с мен. Колко от идеите му не се материализира , толкова много надежди се сбъдват ...

Започнах да хлипа толкова силно, че той се събуди . Бях ужасена . Аз просто разклащане. Мислех, че е вярно, че той е наистина мъртъв. И тогава го чух да хърка през стената. Най-накрая осъзнах, че това е само сън , и въздъхна с облекчение.

Две седмици по-късно баща му умира .

7 . Пророчески сън на Ейбрахам Линкълн

 

image

 

Няколко дни преди убийството му , Abraham Lincoln спал на борда на "River Queen " Той сънувал, че той е бил в Белия дом , където на церемонията по погребението на Lincoln попита един от пазачите , който е погребан " президент " - . . Отвърна той .

8 . Strange марка , съчетаваща мечта и реалност

Когато бях в завършващия випуск , сънувах лилаво банкнота от пет долара. На лицевата страна е лилав фон , и на гърба в ъгъла - голям лилав фигура 5.

Събудих се и си помислих : "Какво абсурдна мечта , защо парите е толкова странно цвят. "

Няколко месеца минаха , аз работих непълно работно време като касиер , и веднъж в магазина идва възрастна жена и ми даде пет долара. Аз забелязах леки виолетови нотки и очите ми се разшириха. Обърнах се и видях голяма сметка лилаво пет на гърба .

9 . Пророчески сън за експлозията на " Чалънджър "

Когато бях млад , аз сънувах, че аз излязох навън и видях тълпа от хора . Те погледнаха към небето , показвайки огромно огнено кълбо и заплака. Никой не ми каза какво се е случило и аз се събудих и реших, че трябва да е някаква голяма комета избухна .

Няколко дни по-късно на 4 април , 1983, трагедия , " Чалънджър " . Frames експлозия , която беше по новините , точно в точно съвпада с това, което видях в съня си .

10 . " Зловеща " визия

Един ден имах визия за един от най- близките приятели на нашето семейство.

Видях го във водата , с лицето надолу. Беше ужасно и аз се опитах да се отървете от този образ от главата ми. Тогава аз посетих друга визия - той лежеше в леглото , депресиран и застана до инвалидна количка.

Това беше нещо много ярка и силна , аз никога не са имали нищо подобно - нито преди, нито след това. Казах това на майка ми, и си спомням, се опитва да я убеди, че нашия приятел "нещо лошо ще се случи . "

15 години по-късно той случайно караше във водата на плажа и си счупи гръбнака . Той почти се удави , защото той беше парализиран и не може веднага да излезе от водата. В момента той е прикован за инвалидна количка.

Информация със сайта: http://planeta.moy.su/blog/10_neverojatnykh_istorij_podtverzhdajushhikh_sushhestvovanie_ehkstrasensornykh_sposobnostej/2014-01-23-74900#ixzz2rEl45nmi





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39751335
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031