15.12.2013 19:09 - Учените са установили, че дупката в пространство-времето е пряко свързано с феномена на квантовото заплитане

Учените са установили, че дупката в пространство-времето е пряко свързано с феномена на квантовото заплитане   Дата на публикуване : 14 декември 2013.

Wormhole в пространството - време континуум със сигурност добре познати на нашите читатели на научна фантастика , в която те са чудесен метод на бързите движения между различните части на Вселената. Освен това , концепцията на тунелите е добре описана в теорията на време-пространството , където те се наричат ​​Айнщайн - Розен мостове , представляващи деформацията на пространствено-времевия континуум . Но освен от тунелите в природата , там е друг свързан с феномен , феноменът на квантовото заплитане , и група от физици от Университета на Вашингтон и Университета на Stony гръцки в Ню Йорк смята, че тези две явления , тунели и квантовото заплитане , е неразривно свързано с всеки друг.

Quantum заплитането е една от най-загадъчните явления , наблюдавани в света около нас , които Алберт Айнщайн нарича " призрачно взаимодействие от разстояние. " Това явление се случва, когато една двойка от частици или групи частици са подложени на различни лечения , след което те започват да действат като едно цяло . Смяна на статута на един от най- заплетените обекти на ниво квантова е незабавно синхронизирано промяна в състоянието на вторият обект , който може да се намира на разстояние от няколко нанометра от първа , или да бъде от другата страна на Вселената . Освен объркващо в квантово ниво може да бъде почти всеки обект , от най-малката частица и завършва черни дупки с маси и размери, многократно надвишаващи теглото и размера на слънцето.

Теоретични изследвания на група учени , просто докосна последния случай , случай на заплитане на квантово ниво на две черни дупки. Ако не отида в пустошта на математически теории , може да се твърди , че двете черни дупки ще бъдат свързани достатъчно голяма дупка в пространство-времето , през която комбинира квантово състояние на два обекта . Поради естеството на черните дупки , които поглъщат цялата материя и радиация , влизащи в зоната на гравитационни капани такива тунели не могат да бъдат използвани за всяко движение във вселената , нито за прехвърляне на информация между две точки . Докато тя може да бъде в далечното бъдеще и хората ще намерят начин да преодолеят хоризонти случай на черни дупки, които ще им позволят да проникне в " заплетени " черни дупки се движат през дупката , която ги свързва и след това отиват в обикновения свят .

Можем да кажем , че тази работа демонстрира еквивалентността на явленията на квантовата механика с някои физични явления , протичащи в обикновения свят . "Тези два класа процеси са описани от две различни математически апарат " - казва Андреас Karch ( Andreas Karch ) , професор по физика в Университета на Вашингтон - " Независимо от това , тези явления, квантовото заплитане и тунел пространство-време , са по същество едни и същи физичен процес . Това знание ще ни позволи да се разработят нови технологии и инструменти , чрез които хората могат да получат тези две явления работят в полза на себе си и дават възможност да погледнем вътре, когато е невъзможно да се получи по друг начин хората . "

" В нашите изследвания ние не са изобретили или открили нещо ново . Всичко, което се използва първоначалните данни и физическите закони , известни хора, най-малко на 15 години. Ние сме само един нов поглед към две различни явления , те открили много сходства и се направят изводи за тяхната почти пълна идентичност "- така Andreas Karch завърши статия, публикувана наскоро в списание Physical Review Letters .