Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2013 19:05 - Десет истории за малки деца, за техните минали животи
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 1669 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Десет истории за малки деца, за техните минали животи   Дата публикация: 7 Ноември 2013

Децата понякога дават такива неща ... След историите, които следват, че е трудно да не вярваме, че това е глупаво наистина в състояние да си припомнят епизоди от своите минали животи.


Много млади родители, които споделят своите необикновени истории чрез социалните мрежи, твърдят, че децата им се казва, за който се твърди настъпили с тях трагичните смъртни случаи, след което дойде нов, щастлив живот. 

image

1. Когато синът ми е на три години , той ми каза , че обича новия си баща ", той е такъв сладур . " Докато баща му е първият и единствен . Аз попитах: " Защо мислиш така ? " Той отговори: " Миналият ми татко беше много подъл . Той ме удари в гърба, а пък аз умрях . И аз наистина харесвам новия си татко , защото той никога не го е направил за мен. "

2 . Когато бях малък , аз веднъж видях изведнъж някакъв човек в магазина и започнах да крещя и да плача . Като цяло, това не е като мен, защото бях спокоен и добре възпитан момиче. Никога не съм насилствено отнета заради лошо поведение , но този път трябваше да напусна магазина заради мен. Когато най-накрая се успокоих и да имаме в колата , майка ми започнахме да се питаме защо направих тази истерия . Казах му, че този човек ме заведе първо майка ми и се скри под пода на дома си, принудени да спят в продължение на дълго време , а след това се събудих другите майки. По това време аз отказах да отида на седалката и ме помоли да се скрие под таблото , така че той не ме вземат отново. Това е нейната много шокиран , защото това беше единственият ми биологичната майка .

3 . По време на къпането ми 2,5 години  дъщеря ми в банята , жена ми и аз я просветена за важността на лична хигиена. На което тя отговори небрежно , " И аз съм така, че всеки и не се получи . Някои вече са опитали за една нощ . Събори вратата и се опита , но аз се отклоних . Аз умрях и сега аз живея тук . " Тя каза, че това е така, ако това беше дреболия .

4 . " Макар че аз не съм роден тук , аз също имах сестра все още? Тя и другата ми майка сега толкова стара . Надявам се, че всичко е наред , когато колата се запали . " Той е 5 или 6 години. За мен, подобно изявление е напълно неочаквано .

5 . Когато по-малката ми сестра е малко , тя се използва, за да обиколи къщата със снимка на прабаба ми и каза: " Липсваш ми , Харви . " Харви е починал преди да се родя. В допълнение към този странен случай , майка ми призна, че по-малката сестра се говори за тези неща, които е казал прабаба ми Луси .

6 . Когато малката ми сестра се научи да говори , тя понякога раздаваха един наистина зашеметяващи неща. Така че, тя каза, че миналата тяга семейството си в нея неща, които я разплака , но баща си , така го изгори , че тя е в състояние да ни намери ново семейство . Тя говори за тези неща с 2 до 4 години . Тя беше твърде млада, за да чуе за подобно нещо , дори и от възрастни , така че моето семейство винаги се нейните истории за спомените от миналият си живот.

7 . Между две и шест години синът ми постоянно ми казваше една и съща история - за това как той избра мен като майка си. Той твърди, че той е бил подпомаган при избор на майката на бъдещото му духовна мисия на мъж в костюм ... Ние дори не разговаряме с мистични теми и детето се роди в една религиозна среда. Начинът, по който изборите се състояли , това е по-скоро като продажба в супермаркет - той беше в светла стая с мъж в костюм , и пред него стояха много хора , кукли, от които той избра мен . Мистериозен мъж го попита , аз съм сигурен, че ако той е техен избор , за което той отговори утвърдително , а след това той е роден . Също така синът ми е много любители на въздухоплавателното средство по време на Втората световна война. Той лесно ги определи, и призова техни части , и местата, където са били използвани и всички други подробности. Аз все още не мога да разбера от къде е взел това знание. Аз съм изследовател , а баща му - математик . Ние винаги го наричаме " дядо " за мирен и плах негов характер. Това дете определено вижда много мойта душа.

8 . Когато моят племенник се научи да превърнат думите в изречения , каза той за сестра ми и мъжа си, че той е бил толкова радвам се , че ги избра . Той твърди, че преди да стане дете той е бил в светла стая е виждал много хора , на които " избра майка ми , защото тя е едно красиво лице . "

9 . По-голямата ми сестра е родена в годината на майката на баща ми умря. Както баща ми веднъж сестра ми беше в състояние да изрече първите думи, тя каза - "Аз съм ти майка . "

10 . Майка ми казва, че когато бях малък, той ще каже , като че ли се изгуби в пожар преди много време . Аз не си спомням , но една от най-големите ми страхове е , че къщата ще изгори . Пожар ме плаши , аз съм винаги страхувам се да бъде близо до открит пламък .

http://paranormal-news.ru/





Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39920002
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31038
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930