24.10.2013 17:06 - Предложената нова стратегия за търсене на извънземен разум
Автор: zahariada Категория: Хоби

Предложената нова стратегия за търсене на извънземен разум   Дата публикацяи: 17 Окт. 2013

Слабостта на сегашните телескопи може да видите следи от VC живот на далечните звезди директно. Не се притеснявайте, учените ни уверяват: можете да ги търсите и затворени

Въпреки че няма ясни признаци за извънземен живот , астрономите все още не се виждат на Земята , на кратка поредица от аритметични операции ненатрапчиво води до идеята, че това е временно явление . Преди двадесет години ние дори не знам дали има планета извън Слънчевата система , както и настоящите данни показват, че само в нашата галактика са стотици милиарди , и , очевидно, милиарди от тях - това е сравнително ниска маса екзопланети в обитаемата зона . Предвид факта, че галактиките във Вселената е ясно повече от един милиард , това е много трудно да се излезе с теорията, че може убедително да обясни защо животът се е зародил на Земята , и само не се появи на други такива органи septillionah .

Да, толкова дълго, колкото астрономически земляни инструменти са толкова безполезни , че ние едва наскоро анализира химичния състав на атмосферите на други планети ( и никой не може да се каже, че резултатите от този анализ сложи всичко на мястото си ) .
Но следи от извънземен живот може да изглежда по-различно : не там, където тя произхожда , и по-близо до него , на теория, трябва в крайна сметка дойде на себе си.

Човечеството вече изпрати на Слънчевата система не е космически кораб , и по- напреднала цивилизация , то е вероятно в състояние да се мобилизират по-трайни сонди с приличен на бордови източник на енергия и способността да се възпроизвеждат чрез астероид изучавания материал kosmorobotami такива системи. Могат ли те по някакъв начин го пропуснали

Michel Гийон ( Michael Gillon ) от университета в Лиеж ( Белгия) е убеден, че една от формите на дейност такива проби на други цивилизации напълно откриваеми . Тук ние си спомняме , че други изследователи предполагат, че използването на гравитационна леща на черните дупки ( BH ) , можете да разменяте сигнали на големи разстояния без прекомерно мощност на сигнала . Въпреки това, тежестта на обикновените звезди , въпреки че не е толкова мощен, колкото тази на черна дупка , също така генерира гравитационна леща .

Представете си, че в близост до звездни системи в тялото ни се върти около там хипотетичните извънземни сонди. Те се нуждаят от начин да общуват с онези, които ги е изпратил , или поне с други такива сонди - за да се избегне дублиране на изследвания.

" Слънцето или друга звезда - е една антена , която е много по-силна от всички други досега ," - казва г-н Guyon . И за да го използвате, за да прехвърляте данни към друга планетна система , сондата ще трябва да бъде в равнината, минаваща през най-близкия до него звезда - и фокалната равнина , по принцип , може да се наблюдава от близката звезда.

Не, разбира се, е начин за откриване на самата сонда - имайки предвид, че размерите му са неизвестни и може да бъде много скромен - няма да работи. Въпреки това , увеличаването на светлините предавателни сигнали съседство гравитационна леща , сондата е длъжна да създаде на течове за последователното излъчване едва ли е възможно за радио и за комуникации лазер.

Разбира се, това не е магическа пръчка . Ние не знаем честотата и използван диапазон , който е при спазване на основните области на съседните системи трябва да са дълги и multidiapazonnymi ( и винаги ще бъде продуктивна ) . Въпреки това, днес , този метод изглежда е най- практичен начин за идентифициране на фон Нойман , тъй като те се наричат ​​такива хипотетични самовъзпроизвеждащи изследователски сонди , които се очаква да започне да се изпълнява всяка цивилизация, която е напуснал високо ниво на развитие.

И да я изпробвате , определено си заслужава.

Доклад относно проучване приета за публикуване в списание Acta Astronautica .