24.06.2013 10:13 - Генетични оръжия - може да убие вашата ДНК?
Автор: zahariada Категория: Хоби
Прочетен: Коментари: Гласове:

Генетични оръжия - може да  убие вашата ДНК?

Източник

Сцена от някои футуристичен политически трилър: държавният секретар дава посолството поръчки персонал тайни за събиране на ДНК ръководители на чужди държави, и на президента по това време, говори по време на вечеря с пропуск $ 1000 на човек в група от специални заобиколени агенти, напълно бършеше очилата и кирки преждевременната му паднали космените фоликули. Те не само защита на президента - те предпазват ДНК-то му.

Ако това ви звучи като сценарий на холивудска продукция на романа на Филип К. Дик, моля имайте предвид следното: Името на държавния секретар - Хилъри Клинтън, и на съдържанието на неговите директиви на посолствата е разкрита в публикуването на телеграми "Уикилийкс" през 2010 година. Председател в този сценарий е Барак Обама, и специално звено, които трябва да защитава неговия ДНК - група от сервитьори Navy. Light на следните факти породиха публикуван през 2009 г. от книгата Роналд Кеслер е озаглавена "В службата за охрана на президента."

Тази седмица, нашата мания мощност на ДНК е отново хит на новини, когато Върховният съд извади писалката достоен за решението на Джордж Оруел, че правоприлагащите органи събират ДНК задържаните не се счита за нарушаване на личното пространство. Решението приравни на ДНК отпечатък, умело заобикаляйки факта, че тези капки кръв съдържа пълна информация за генетичния състав на човека, които полицията може да се съберете с безнаказаността, без страх от иск за нарушаване на гражданските права.

В допълнение към лежи върху повърхността от очевидните причини за опасения, свързани с факта, че това решение нарушава Четвъртата поправка, а по-късно се произнесе по недопустимостта на доказателства, получени по незаконен начин, има и други причини, които са по-дълбоки и са от значение за това защо нашето правителство запален по събиране на данни за ДНК-то ни.

Обявената цел да се улесни разкриването на престъпления губи доверието, когато човек осъзнава, че държавата събира повече и новороденото ДНК. През 2007 г. президентът Джордж Буш подписа закон за скрининг на новородени за спасяване на живота, което е официално оптимизира процесът, чрез който федералното правителство заема в продължение на няколко години - ДНК скрининг новородени USA.

Тъй като все още не сме изправен пред перспективата за извършване на банкови обири и Общо изнасилване, трябва да разследва този въпрос по-подробно, за да разберете какво е толкова специално в нашето ДНК.

Обратно през 1997 г., на заседание на катедра на Медицинския общество на Обединеното кралство в областта на науката и етика д-р Уейн Нейтънсън предупреди, че "генна терапия" може да бъде насочен към постигане на скрит дневен ред и евентуално да даде "генетично оръжие", приложим към определени хора, които носят специфична генетична структура. Това оръжие, Нейтънсън предупреди, "може да бъде представено не само във вече добре известни за борба форми като газове и аерозоли, но също и чрез добавяне на водни източници, което води не само до смъртта на целевите групи, но също така и до стерилитет и раждане увреждания на развитието. "

В продължение на десетилетия да го възпроизвеждат широко предупреждава д-р Нейтънсън американското правителство работи усилено, за извършване на научни усилия, насочени към намиране на ген и са предназначени за конкретни етнически групи оръжия. Известно е, че в публикуваната през 1970 г. във Военния статия Review, "етнически оръжия", автор, д-р Карл Ларсон пише с патос на ниво на технология, която улеснява избора на етнически групи, като обекти на стачка тайно оръжие. Ето какво пише той: "В много лаборатории в момента са забулени в тайна, систематично търсене на нови инкапацитанти. Основната идея, както е описано в достъпната литература, първоначално причинява минимално увреждане. "

Въпреки това, скоро тонът му се променили и той казва нещо, което предизвиква тръпки: "Това е напълно възможно е използването на инкапацитанти в диапазона на настъпателни операции от скрита дейност за масово унищожение."

Larson завърши следния открита изявление: "Ензимният синтез на РНК е известно, в продължение на няколко години, но сега разкри фактори, които регулират появата и спецификата на производство на ензими. Открити са не само фактори, но и техните инхибитори. Поради това, функциите на живота са отворени за атака "(курсивът е мой).

Има доказателства, че изследването на д-р Wouter Basson за Project Coast, програмата за производство на химически и биологически оръжия в апартейд-ера Южна Африка, е била фокусирана върху разработването на биологично оръжие "черни-само". Беше съобщено, че Basson свързани с разузнаването институти и лаборатории, както във Великобритания и в САЩ, е била успешна в опитите, които се случиха през 70-те. Според източник, близък до Basson, изследванията му включва търсене на вещества, които се свързват с меланин. Меланинът се намира в високата градация в по-тъмна кожа.

В резултат от работата на повече меланин Basson проект имаше скок показатели на хипертония и диабет при хора с кожата на цвят - особено с африкански корени, както и сред местните, тъмнокожите народи. Както се съобщава, покритие на тези заболявания, някои общности вече са до 50 на сто. Информация, че тези болестотворни агенти, свързани с меланин, изтече в преработени храни, съвпада с бърз растеж показатели "тих убиец", високо кръвно налягане и диабет в развитите страни, където хората ядат повече преработени храни подложени. Така например, в селските Африка, където населението яде храна от естествени източници, степента на диабет и хипертония, всичките тези години остават на същото ниво.

Картографиране на човешкия геном отговаря на всички нужди за създаване на ген-специфични оръжия. Генетиците казват, че развитието на етническите оръжия - проблем, на практика е много по-сложна, отколкото създаването на ген оръжие, заточени от загубата на определено лице. Разлики между групи бяха представени много по-малко, отколкото разликите между частни лица, и следователно на създаването на генетично оръжие, способно да поразително, например, от президента, е много по-трудно, отколкото създаването на такива оръжия, предназначени да действат срещу цялото състезание.

Системи ДНК доставка на оръжия ще бъде проста - всеки.

Защото се превърна в оръжие генетичен материал ще бие само за целта си, можете да подредите изтичане на това оръжие в предлагането на храни, вода, или да се пръска през платформата въздуха доставка - същото необяснимо himtreyly че сега обгръща нашите небеса. И ако изведнъж умре дискретно цел, които обикновено се разбира, че нейната смърт, причинена от оръжие на базата на генетични принципи? Но ако умре гол маркирани като евентуално Уго Чавес или Джак Layton в Канада, който ще може да се установи връзка между заболяването и неговото смъртоносно оръжие, топката се удари в ДНК-то му?

Настояване на правителството на САЩ, че той само се опитва да защити своите граждани от терористични заплахи - това е идеалното прикритие за доктрината на "правдоподобно опровержение." Под прикритието на "защита" ни систематично лишени от правата си, както и в чужбина водят война срещу семитски народи от Близкия изток. Оръжия за генетични увреждания е още един инструмент в доктрината за правдоподобно опровержение относно наличието на арсенал евгениката. В действителност, това може да бъде един от най-видно на инструментите.