18.05.2019 09:47 - Видовете предци на съвременните хора и неандерталците, които са живели в Испания преди един милион години, са прибягнали до CANNIBALISM, тъй като е по-рентабилн

Последна промяна: 18.05.2019 09:48

Видовете предци на съвременните хора и неандерталците, които са живели в Испания преди един милион години, са прибягнали до CANNIBALISM, тъй като е по-рентабилно от това да ловуват други животни.
  • Дебатът избухва, ако Homo antecessor е свой собствен вид или част от известен
  • Техните потомци се развиват както в хомо сапиенс, така и в неандерталци
  • Изследователите са намерили това, което наричат ​​"неоспорими признаци на канибализъм"
  • Тяхната плът беше питателна, но не беше толкова полезна като някои други животни
  • Въпреки това, поради лекотата на улавяне и убиване, е по-рентабилно да се яде

От ДЖО ПИНКСТОУН ЗА MAILONLINE

ПУБЛИКУВАНО: 15:16 BST, 9 май 2019 | АКТУАЛИЗИРАНО: 16:00 ч. BST, 9 май 2019 г.

Древният човешки предшественик, живял преди милион години с канибализъм, твърдят учените.

Те казват, че яденето на собствения си вид е добра техника за оцеляване на Homo antecessor, тъй като изисква много малко енергия, за да ги хване и убие.

Дебатът избухва, ако Homo antecessor е свой собствен вид или ранни членове на Homo heidelbergensis видове.

Смята се, че техните потомци са се превърнали в хомо сапиенс и неандерталци.

Анализът установи, че за тези примитивни хоминини убиването на други животни би било много по-трудно, отколкото да се яде собствения им вид.

Изследователите са открили „безспорни признаци на канибализъм“ и казват, че плътта е питателна за примитивните хора.

Превъртете надолу за видеоклип

image   2

Древният човешки предшественик, хомо предшественик, е живял преди милион години и се е занимавал с канибализъм, твърдят учените. Тези кости на черепа принадлежат на „Момчето на Гран Долина“ и някои от останките са изследвани от изследователи (снимка на файла)

Изследователи от Националния изследователски център по човешка еволюция в Испания (CENIEH) изучават костите на седем индивида в испанското археологическо място Гран Долина.

Те открили, че останките са ясни доказателства, че са канибализирани, с човешки зъбни следи, порязвания и фрактури излагат мозъка на всички намерени.

Тези останки са открити сред девет други вида бозайници и 22 индивида, които не са били изядени.

Изследователите използваха математически модел, за да разберат защо канибализмът ще се осъществи, тъй като имаше много друга плячка.

СВЪРЗАНИ СТАТИИ
  • предишен
  • 1
  • Следващия
  • imageРязкото изменение на климата преди 8200 година, която е предизвикала дълъг сух ...Кучета ритуално умъртвяват по време на китайската династия Шанг са ...Най-старата ДНК в Северна Америка: В дома генетичен тест следи ...Haul на наркотици открити в древен шамански торбичка разкрива ...imageimageimage
СПОДЕЛЕТЕ ТАЗИ СТАТИЯ Дял 61 акции

Те преценяват количеството храна, което би могло да бъде получено от всяко консумирано животно, и усилието, което би довело до получаването и преработката на едно от тези животни.

След това те изчисляват цената и ползата от консумирането на други хора в сравнение с данните за друга плячка.

Откриха, че други животни имат повече калории на храна и на хапка, но лекотата и липсата на усилия, необходими за улов на хора, я правят по-енергийно ефективна в дългосрочен план.

Човешките кости съставляват 13% от калориите на ловците, а останалите са от животни като носорози и елени - по-енергично интензивен лов.

image   2

Този скелет е пример за предшественик на Homo - за който се смята, че е последният общ предшественик, споделен от Homo sapiens и неандерталците, преди двата вида да се разделят за добро (снимка на файла)

„Нашите анализи показват, че Homo antecessor, подобно на всеки хищник, е избрал плячката си като следва принципа на оптимизиране на баланса между разходите и ползите и те също показват, че като се има предвид само този баланс, хората са„ високо класиран “вид плячка, каза Хесус Родригес, водещ автор на изследването.

„Това означава, че в сравнение с друга плячка може да се получи много храна от хора на ниска цена“.

Един резултат, който изненада изследователите, беше, че канибализмът е по-често срещан, отколкото може да се очаква.

„За Homo antecessor е по-лесно да се срещне с човек, отколкото с друго животно“, добави Ана Матеос, която участва в изследването.

"Едно от възможните обяснения за тази висока степен на среща между хората може да бъде, че канибализираните трупове са тези на членовете на групата, които са починали от различни причини."

Изследването е публикувано в Journal of Human Evolution .

КОИ СА НАШИТЕ ХОМО АНТЕКСОРИ? image

Нарушен модел на жена-предшественик на хомо

Homo antecessor е един от най-ранните известни сортове на човека, открити в Европа, датиращи още преди един милион години.

Смята се, че тежеше около 14 камъка. Говори се, че предшественикът на Homo е бил между 5,5 и 6 фута висок.

Размерите на мозъка им са били приблизително между 1000 и 1150 cm3, което е по-малко от средното ниво на мозъка на съвременните хора от 1350 cmі.

Смята се, че видът е бил десен, което го прави различен от другите маймуни и може да е използвал символичен език, според археолози, открили останки в Бургос, Испания през 1994 година.

Как Homo antecessor може да бъде свързан с други Homo видове в Европа е предмет на ожесточен дебат.

Много антрополози смятат, че е имало еволюционна връзка между Homo ergaster и Homo heidelbergensis.

Археологът Ричард Клайн твърди, че предшественикът на хомосексуалиста е бил напълно отделен вид, който се е развил от Homo ergaster.

Въпреки това, други твърдят, че Homo antecessor е всъщност същия вид като Homo heidelbergensis, който е живял в Европа между 600 000 и 250 000 години в епохата на плейстоцена.

През 2010 г. на същото място в Happisburgh, Norfolk са открити каменни инструменти, за които се смята, че са били използвани от Homo antecessor.

Учените смятат, че тези ранни човешки видове редовно се размножават.

Д-р Матиас Майер, палеогенетик от Института за еволюционна антропология „Макс Планк“ в Лайпциг, Германия каза: „Еволюционната история на архаичните хора в средния плейстоцен е доста сложна.

- Възможно е предците на хората от Сима и Денизованите да са се разплитали с друга архаична група като Homo antecessor или Homo erectus.

- Или е възможно митохондриалната ДНК, която познаваме от късните неандерталци, да дойде от друга група, която напусна Африка.

•