Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2019 19:42 - Страна победившей социопатии
Автор: get Категория: История   
Прочетен: 4919 Коментари: 16 Гласове:
22

Последна промяна: 10.05.2019 13:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
9 мая – праздник социопатический.
Социопат, ето – человек, который не может жить вместе с другими.

 

 

 

ПАРАДА от 9-ти Май в СТРАНАТА НА ПОБЕДИЛАТА СОЦИОПАТИЯ.

 

Денят, в който бивши вече врагове празнуват не победа или поражение, а прошка и помирение.

Свeщеник Яков Кротов

 

9 май [в Русия] е празник социопатичен.

Социопатът е човек, който не може да живее съвместно с другите.

Русия не винаги е била социопатична. Да, тя не е била най-приятната измежду европейските държави през XIX век, но е била поне нормално,  малко-приятна страна. Умеела е добре да сключва съюзи – дори само „Свещеният съюз” да се спомене – и да им бъде вярна. Нарекли я „жандарм на Европа” за ролята и през 1848 г.

Прозвището е обидно, но жандармите все пак, за разлика от милиционерите, са социални същества.

Това не значи, че в Русия само милиционерите страдат от социопатия. Просто те имат зачислено оръжие, палка, власт, а също така и правят всичко това, за което мечтаят и останалите типични „россияни”: разстрелват, бият, обират околните.

Диагнозата „антисоциална психопатия” или „социопатия” се поставя по няколко признака.

На първо място – безразличие към правата на другите (включително роднини и дори собствените деца). Без да обсъждаме подробно пошлостта на нагласеното правосъдие: олигархът, който казва, че в Русия е по-добре, отколкото в Англия, защото в Русия може да не се съобразява със законите, е социопат. Той не разбира, че може да се скрие от съда, но не може да защити своето дете от отровения въздух, от ругателството, от произвола. Това е едва половината беда – ако детето стане жертва на беззаконие; цялата беда е, ако детето стане герой на беззаконието и за своя грохнал старец осигури такъв живот, че и лондонският Тауър да му се стори рай (всъщност сега е точно такъв).

От справочника:

Антисоциалните психопати не приемат моралните норми. Лъжат напълно безсрамно, често са склонни към мошеничество. В повечето случаи се ръководят от собствената изгода, но само в краткосрочен план; дългосрочните и отдалечени във времето последствия на собствените им постъпки слабо ги вълнуват”.

Изгодно ли е за Русия придобиването на Абхазия и Южна Осетия, Крим и …? Изгодно ли е да се наложи такъв протекторат над Грузия, че през нея СРЕДНА АЗИЯ ДА НЕ МОЖЕ ДА ПРОДАВА СОБСТВЕНАТА СИ ГАЗ НА ЕВРОПА, за да станем ние монополисти?

Изгодно – „но само в краткосрочен план”.

Колкото изгодно е, да отнемеш автомобила на съседа си без пари и да не му го връщаш? Изгодно – ще имаш автомобил. А че няма да имаш добри съседски отношения – за социопата е без значение.

Отношението е същината на „социалното”, и от тази същина социопатът се бои като от огън.

Към Русия, след 1917-та, е напълно приложима следващата характеристика:

За своите собствени постъпки социопатите никога не съжаляват и не са склонни да извличат от тях поуки… Силно изразена склонност да обвиняват околните или да изтъкват благовидни причини за поведението си, водещо до конфликт с обществото”.

В случая със СОЦИОПАТИЯ В МАЩАБ НА СТРАНА – обвиняват окръжаващите страни, конфронтират се с международната общност. Цялата рота марширува не в крак, но единствено Путин и Мадуро маршируват правилно!

Но има и още:

Обикновено те (социопатите) действат импулсивно и не са склонни към планиране. Те не се плашат от заплахите и опасностите; собствената и чуждата безопасност не ги вълнува”.

Дали това се съгласува с хипертрофираното държавно планиране и с фиксацията върху сигурността – от религиозната и продоволствената до държавната?

Там е работата, че нормалният човек успява навреме да се спре, а болният се „изпуска”.

Глухите говорят твърде силно. Социопатът не разбира какво е обществена безопасност, защото не разбира що е то общество. В резултат неговите органи за сигурност са хипертрофирани и патологични. Колкото Любянка има отношение към обществената и държавна сигурност, толкова и вибраторът към „плодете се и се множете”.

Социопатията е победа над социума!

На запад се оплакват, че социумът е индивидуалистичен, атомизиран, раздробен? Нека дойдат в Русия – тук няма атомарност и индивидуализъм! Наистина, тук няма и общество: сто милиона социопати не правят общество, както и сто заека не правят слон, сто затворника заедно с надзирателите не съставят комуна.

Кога в Русия победи социопатията?

Нека да погледнем основните празници, а те са денят на:

Октомврийската революция (с характерната за социопата изтънченост, това начало на разпада на народното единство е изместено по-близо към 25 октомври и е наречено „Ден на народното единство”).

23 февруари – денят на създаването на армията на социопатите, армия, която започва с бягство от врага, а продължава с безбройни победи над социално нормалните и предимно невъоръжени граждани на Русия – селяни, интелигенция, предприемачи.

От гледна точка на обредите, главният празник на колективната социопатия е 9 май. В края на краищата революцията и почервеняването на армията са изцяло вътрешни явления, а 9 май – това е празник на отделянето на Русия от съюзниците й в антихитлеристката коалиция. Това е нейния парад, на собственото противопоставяне на целия свят. Свят в който отдавна, вече бившите врагове празнуват НЕ ПОБЕДА или ПОРАЖЕНИЕ, а Прошка и Помирение.

 

По свещеник Яков Кротов

 




Гласувай:
24



1. eva666 - !!!
09.05.2019 20:19
мн добър материал...
цитирай
2. kolevn38 - Бих казал отличен текст!
09.05.2019 22:30
Едно е сигурно - нашите социопати няма да разберат нищичко от написаното.
цитирай
3. germantiger - +
10.05.2019 13:09
прочетох вчера постинга и съм съгласен с текста, с тази ралзика, че можеше да е по-кратък и ясен с акценти

бях си казал вчера да не коментирам нищо в блога и се изненададох на себе си,че успях, та за това не коментирах преди ден
цитирай
4. get - До уважилите ПРЕВОДА ми: eva666 , kolevn38 , germantiger и ... ?
10.05.2019 13:33
... неуважилите ТЕКСТА на, Руския свещеник Яков Кротов: zaw12929 и merlin68 ?

Статията е писана от свещеник Кротов още през 2009 година. Плашещото е, че от 2009г. и настоящата 2019 г. промени в ПОВЕДЕНИЕТО към положителна насока НЕ СЕ ЗАБЕЛЯЗВАТ А ПЛАШЕЩО се ... засилват?

Това говори, че НЕ само политическото и финансово-олигархичното ръководство, пропада надолу по спиралата на ментален и морален ступор ... но това става също и с обществото на Русия - което от народ се превръща в ...

Да го поясня(илюстрирам), с една песен от В. Деревенски - Какво пропуснах, като определение, за болният от асоциален РУСИЗЪМ човешко ... подобие?

Вижте на Адрес:
https://www.youtube.com/watch?v=jgHBE4Rhb28

- За тази и подобни негови песни - народния бард и комунист, В. Деревенски - получи куршум в главата от благодарните путинските фенове ... както стана и с Политковска, Немцов ... спирам, защото са много!
цитирай
5. bojil - Поздравления за хубавия материал: ...
10.05.2019 15:43
Поздравления за хубавия материал: вярвам,че Русия,Англия и повечето ислямски страни винаги ще си останат социопатични!
цитирай
6. barin - Здравей, Гете. Отдавна не си пуб...
14.05.2019 07:02
Здравей, Гете. Отдавна не си публикувал нищо и днес, след като се завърнах от болницата бях приятно изненадан. След победата във Втората Световна война всеки от победителите получава по нещо. Всичко е на договорки на 3-те големи конференции, където се чертае бъдещето и се разпределя света. За нас българите остава съжалението, че никой не отчита военните победи след 9 септември, които сега изглеждат като излишни.
Поздрави!
цитирай
7. get - До 6. barin - Уважаеми приятелю, двамата с теб сме БЪЛГАРИ ОФИЦЕРИ! Като такива следва да ... ?
14.05.2019 18:58
barin написа:
Здравей, Гете. Отдавна не си публикувал нищо и днес, след като се завърнах от болницата бях приятно изненадан. След победата във Втората Световна война всеки от победителите получава по нещо. Всичко е на договорки на 3-те големи конференции, където се чертае бъдещето и се разпределя света. За нас българите остава съжалението, че никой не отчита военните победи след 9 септември, които сега изглеждат като излишни.
Поздрави!


... да познаваме не само ПОТЕНЦИАЛНИЯ ВРАГ НА БЪЛГАРИЯ - но и да познаваме ПОЛИТИКАТА СЛЕДВАНА от този потенциал враг!
За това е редно да познаваме и историята? Прочита на същата през призмата на БЪЛГАРЩИНАТА съответно ни дава отговор за много минали и предстоящи военни предизвикателства, които могат военно да застрашат националния: Суверенитет, политическа и географска цялост и националната сигурност на Балгария.
Ако не сторим това - отново ни заплашват национални катастрофи и трагедия за нас, като държава и народ.
В контеста на горе-казаното СЛЕДВА ДА НИ Е ПРЕДЕЛНО ЯСНО, че да изпаднем до настоящото не само трагично но и срамно за народа и страните положение - виновни сме първо ние - с липса на гражданска и политическа позиция, недорасли като народ?
И второ НЕ ДОБРО ПОЗНАВАНЕ на фактология а от там и политически реалии ДОВЕЛИ ДО ПОСЛЕДНИТЕ ДВЕ НАЦИОНАЛНИ КАТАСТРОФИ - Тази от Ньой и ... след Втора световна война.

Статията нарочно я преведох и публикувах с тайната надежда да предизвикам, ако не политически дебат то поне някакъв отзвук - но не би!
Това паказва, че агрегатно-политическото състояние а от там мъдрост на народа ни Е ПАДНАЛ ПОД КРИТИЧЕН МИНИМУМ!
Обществото ни - е на ниво: БЪЛГАРИНА ПРЕДИ БОРБИТЕ ЗА НАЦИОНАЛНО ВЪЗРАЖДАНЕ!
Българина, като човек и общество е загубил естествените си съпровителни сили за лично и национално съмосъхранение а от там и възход - Жалко!

До там жалко, че ми идва да пожелая: Поне да ме бе напсувал, че съм "русофоб" - "народе" !

"Кажи ми, кажи, бедний народе,
кой те в таз рабска люлка люлее?
- Мълчи народа!

Глухо и страшно гърмят окови,
не чуй се от тях глас за свобода:
намръщен само с глава той сочи
на сган избрана - рояк скотове."

П.П.
Тези "велики сили" - които ни устроиха ньойския погром ... същите тези, ни харизаха като стока, след Втората световна война за колония, на една азиатска империя. А през 1989г. отново великите - ни продадоха, като стока - помежду си!
цитирай
8. nkf - Описаното в текста е вярно до пос...
16.05.2019 08:54
Описаното в текста е вярно до последната сричка. Аз лично винаги съм бил сигурен, че проблемът на русия /пък и не само/ има духовни и мисловни измерения. Тази страна и племената, които я населяват изглежа, че от време оно страдат от някаква тежка духовно-мисловна девиация, което ги поставя в състояние на ненормалност. То всъщност това е цялата енигма с "неразбираемата руска душа". Разбираема е, но от гледна точка на психиатричната наука. Не съм съгласен, яе духовната девиация там започва с болшевишкия метеж, в никакъв случай. Метежът е апотеоз на заболяването им, макар вирусът да бе стимулиран отвън. Надежда обаче има. Има, доколкото има лечение. Лечението се нарича китай.
цитирай
9. nkf - Апропо, за 9 май прошка не може да ...
16.05.2019 08:57
Апропо, за 9 май прошка не може да има. НИКОГА! На злото не се прощава.
цитирай
10. get - До 8. 9. nkf - За сериозно интересуващите се(в частност вие) - ще е полезно да прочетете ... Два автора?
16.05.2019 13:46
nkf написа:
Описаното в текста е вярно до последната сричка. Аз лично винаги съм бил сигурен, че проблемът на русия /пък и не само/ има духовни и мисловни измерения. Тази страна и племената, които я населяват изглежа, че от време оно страдат от някаква тежка духовно-мисловна девиация, което ги поставя в състояние на ненормалност. То всъщност това е цялата енигма с "неразбираемата руска душа". Разбираема е, но от гледна точка на психиатричната наука. Не съм съгласен, яе духовната девиация там започва с болшевишкия метеж, в никакъв случай. Метежът е апотеоз на заболяването им, макар вирусът да бе стимулиран отвън. Надежда обаче има. Има, доколкото има лечение. Лечението се нарича китай.


1.
«Революция сверху» в России" - от Н. Ейделман и ...;
2.
Ричард Пайпс - който пишейки за "Октомврийската революция" - изяснява много от тези странности при тази "руска революция", отдавайки на исторически реалии при русите в историческото им развитие?
От което стига до изводите: РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ РЕВОЛЮЦИЯТА (не знам защо наричана социалистическа и пролетарска от нашите български епигони ?) - се крият в дълбоките пластове на руската менталност и бит.
Това идва по причина, че ... както казва професор Виноградов(и не само) - руското предимно селско население са нямали ясни представи за това, какво е собственост, от там човешки права и свободи. По силата още и на това, че са живели в рамките на "селската комуна" - която е разделяла плодовете от труда(твърде мизерни) на принципа: "на всекиго по-равно" ... пряко кореспондиращо със ситуацията в руското - пост-революционно и предимно селско общество!?
3.
Много интересна е една лекция от академик Юрий Сергеевич Пивоваров, даваща - социално-психологически разрез на "менталността на угро-финския, велико-русин" :)) -Който заявява:
"В двадцатом веке, я вам это уже говорил, цитировал про Бердяева. Его младший современник и не менее замечательный философ, Георгий Федотов, Георгий Владимирович Федотов, тоже в эмиграции жил и умер после революции, сказал. Он комментировал конец монголо-татарского ига. Вот, что произошло. Да? Тысяча четыреста восьмидесятый год, как нас учили в школе. Конец татаро-монгольского ига. Хотя оно, на самом деле, продолжалось дальше. Но не важно. Какой фразой он все подытожил? «Ханская ставка была перенесена в Кремль». Ханская ставка была перенесена в Кремль.
То есть хан переехал в Кремль.
То есть Москва отатарилась, омонголилась, и русский царь, русский великий князь – это хан. В известном смысле, он, конечно, прав. Разумеется, вне всякого сомнения. А в чем дело? А дело в том, что, находясь два с половиной столетия под монголами, русские князья, приезжая, ну, в основном, в Сарай, да, когда уже была Золотая орда, то есть западная часть Монгольской империи, они встречались с каким-то совершенно невероятным типом власти, который они раньше не видели ни в Европе, ни у себя на Руси.
Это был невероятный объем власти у одного человека. Вот монгольский тип власти, это когда один человек все, а все остальные – ничто. Он может все абсолютно. Все остальные – его родственники, его дети, жены, там, я не знаю, кто, там, князья, - это, вообще, никто. Ничто. Их не существует. Он один субъект. Остальные – ничто. "

Ето тук в орязан вид - лекцията на Юр. Пивоваров ... за "отатарването" на "руския человек" ?
Адрес:
https://www.youtube.com/watch?v=MgOz3f1NJwY
цитирай
11. nkf - Благодаря за насоките и материалите.
18.05.2019 13:07
Аз също съм достигнал до подобно изводи, както споменатите изследователи Пайпс или Пивоваров. Само че психологическия/психиатричния очерк а руснаците аз вземам от класическата им литература и после съпоставям с историческите факти, и така правя изводи. Мисля, освен това, че освен монголския отпечатък в русия, трябва да се потърси "византийския". Източния рим е не по-малко дегенеративно явление, дори много по-вредно, античовешко и противоестествено от каквито и да са монголи. Смятам, че най-отвратителните руски черти се дължат не на монголите, а на мръсната семитска византийщина ( с всичките й прелести - и най-вече суеверната християнщина и обвързаният с това непомерен деспотичен произвол).
цитирай
12. get - До 11. nkf - Благодаря за насоките и материалите. ОТГОВОР: Моля, и ще препоръчам да ... ?
18.05.2019 23:28
nkf написа:
Аз също съм достигнал до подобно изводи, както споменатите изследователи Пайпс или Пивоваров. Само че психологическия/психиатричния очерк а руснаците аз вземам от класическата им литература и после съпоставям с историческите факти, и така правя изводи. Мисля, освен това, че освен монголския отпечатък в русия, трябва да се потърси "византийския". Източния рим е не по-малко дегенеративно явление, дори много по-вредно, античовешко и противоестествено от каквито и да са монголи. Смятам, че най-отвратителните руски черти се дължат не на монголите, а на мръсната семитска византийщина ( с всичките й прелести - и най-вече суеверната християнщина и обвързаният с това непомерен деспотичен произвол).


... да заострите вниманието си към времената на Узбек Хан - владетеля на Златна орда(Алтън ордосу) от 14-ти век - когато тя е във апогея си?
Именно от негово време ДАТИРА ПЪРВО, СИМВОЛИКАТА НА ВИЗАНТИЙСКАТА ДЪРЖАВА - Върху пари "двуглавия византийски орел" и Второ "шапката на Мономах"? Която Москавскати историография, ни я представят за "короната на Владимир II Мономах", а на практика си е образец на ТАТАРСКО-ХАНСКА ПАРАДНА ШАПКА? Подарена именно от Узбек Хан - но не на Киевските, а на Московските владетели?
Тази символика е ВЪЗПРИЕТА ЕДНО КЪМ - от наследника на Златната орда ... Московският финско-татарски улус - с велик княз Иван Калита! От който начева СЪБИРАНЕТО НА РУСКИТЕ ЗЕМИ ... един много странен поради ДВУСМИСЛЕНОСТТА СИ политически процес?

За това, че съм прав за "двуглавия византийски орел" и др. ... ? Его го същият ИЗОБРАЗЕН ВЪРХУ "татаро-монголски Тенги" от времена на същият

Адрес със изображението/та?
https://skifos.livejournal.com/55551.html

или на Адрес:
https://www.zeno.ru/showphoto.php?photo=3354
от времена на Ногай хан - приблизително около средата на 13-ти век?
цитирай
13. bojo12345 - Не виждате ли общото тук?
18.09.2019 20:51
„Антисоциалните психопати не приемат моралните норми. Лъжат напълно безсрамно, често са склонни към мошеничество. В повечето случаи се ръководят от собствената изгода, но само в краткосрочен план; дългосрочните и отдалечени във времето последствия на собствените им постъпки слабо ги вълнуват”
цитирай
14. batogo - !!!:))) Поздравления, Get!
23.09.2019 08:04
Радвам се, че отново чета публикация от теб, както винаги съдържаща много Истина.
Ру-съветската психо-социална и морално-етична същност е много точно определена от Яков Кротов и живота я потвърждава постоянно. А нашенските русофилистици са типичен пример за нейните проявления.
Чест и почитания!
цитирай
15. krumbelosvet - Колевн и Гергер във възторг
11.04.2020 04:39
Това е доагноза.
Проста, чиста русофобия.
Чисто и просто.
Тая социопатска страна изпрати тия дни помощ на Китай, Италия, САЩ и Сърбия. Докато каубоите крадяха чужди маски и заявиха собственост върху... Луната.
Май дойде Видовден.
Май Един, Кой ли е Той, взема разума на тия, които ще накаже най-после.
Има една мечта,.която Исус е отрекъл. Американската.
"Не може да се кланяш и Богу и Мамону".
Мамон е асирийско божество на богатството.
цитирай
16. get - До 15. krumbelosvet - Въпреки преклонната ти възраст ще се обърна с - О неразумни Крумчо ... !
14.04.2020 20:34
krumbelosvet написа:
Това е доагноза.
Проста, чиста русофобия.
Чисто и просто.
Тая социопатска страна изпрати тия дни помощ на Китай, Италия, САЩ и Сърбия. Докато каубоите крадяха чужди маски и заявиха собственост върху... Луната.
Май дойде Видовден.
Май Един, Кой ли е Той, взема разума на тия, които ще накаже най-после.
Има една мечта,.която Исус е отрекъл. Американската.
"Не може да се кланяш и Богу и Мамону".
Мамон е асирийско божество на богатството.


Баш тези брадатите на които ТИ Е ВТЪЛПЕНО ДА СЕ КЛАНЯШ - са именно СЛУГИТЕ НА МАМОНА?!

Още с появявянето НА-ЖИВО В РУСИЯТА, на МАРКСОВИЯ "ПРИЗРАК" ... Започва ГОЛЯМОТО КРАДЕНЕ от Ленин, Троцки и ортаци!
Именно от това време ДАТИРА СЪЗДАВАНЕТО НА ВЪНШНО ТЪРГОВСКИ СЪВЕТСКИ БАНКИ - като с «Внешэкономбанк» ... играещи ролята на ПЛАСЬОРИ НА ОТКРАДНАТОТО ОТ РУСКИЯТ НАРОД!
Тази банка ПРЯКО АНГАЖИРАНА С ПРОДАЖБА НА ЗЛАТО И ПРОИЗВЕДЕНИЯ НА ИЗКУСТВОТО е създадената от БОЛШЕВИШКИЯ БАНКЕР, той и шведски спекулант - казва се Олаф Ашберг.
... Крумчо, СЛЯП аргатино на БОЛШЕВИШКИТЕ-СЛУЖИТЕЛИ НА МАМОНА - искаш ли ФАКТОЛОГИЯ ?

- Ако желаеш МОГА СЪС СНИМКОВА ФАКТОЛОГИЯ - да покажа, че БОЛШЕВИКИТЕ ЗАВЗЕМАЙКИ ВЛАСТТА ... ПЪРВАТА ИМ ЗАДАЧА Е ... ДА ОБЕРАТ РУСИЯТА И НАРОДА Й.
- Потвърждение на това КОЕТО ТВЪРДЯ ... е останалата КОЛЕКЦИЯ ОТ РУСКИ ИКОНИ на Олаф Ашберг - ДАРЕНИ ОТ НАСЛЕДНИЦИТЕ му - притиснати законово - и не можейки да удостоверят ЗАКОННО ПРИДОБИВАНЕ/ПРОИЗХОД ... са принудени да направят "дарение на държавата" :)))
- Друга сбирка на арменския световен-спекулант Калустян ... третата на финансовия министър на САЩ, Мелън ... още и на норвежкия "фашист" и колаборационист от време на Втора световна война Куинслинг ... да продължавам ли? С КОИ ОТ "ДРУГАРИТЕ-КОМИСАРИ" СА ВЪВ ВРЪЗКА И ги подпомагат в ПРЕСТЪПНАТА ИМ ДЕЙНОСТ ?

- Пак питам Крумчо ... искаш ли ФАКТИ ОТ КОИТО САМ ДА СЕ УБЕДИШ, ЧЕ ПРЕДСТАВЯНИТЕ НИ ЗА БЕЗСРЕБЪРНИЦИ-КОМУНИСТИ, ТЕ И ЛЕНИНЦИ ... СЪВСЕМ НЕ СЕ СРАМУВАЛИ ОТ "служенето на МАМОНА" :))) ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: get
Категория: История
Прочетен: 571903
Постинги: 25
Коментари: 862
Гласове: 18501
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031