Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2016 19:01 - Здравейте приятели!
Автор: horos Категория: История   
Прочетен: 2476 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 18.11.2016 09:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Навярно сте забелязали, че не съм писал в блога си вече доста време. От днес съм на линия и ще продължавам да ви радвам с нови теми и изследвания. За времето, през което си "почивах" успях да сменя 9 болници. На 3 юли (на рождения си ден), след като ми установиха най-накрая диагнозата, получих пареза на долната част на тялото. Това е заради инфекция на торакалните(8 и 9 гръдни) прешлени на гръбначния стълб. Направиха ми операция, но парезата остана. Сега се възстановявам с рехабилитация в къщи. Лекари и рехабилитатори ми дават надежда, че при мен нещата са възвратими. Гръбначният ми мозък е засегнат леко, а и операцията ми беше успешна и направена навреме. 40 дни след нея вече си движа краката, дори сам идвам от трапезарията до хола с проходилка, за да мога да пиша на компа. За съжаление рехабилитацията ми е скъпа и ми отнема почти всички средства. А и лечението ми отне всички спестявания. До Нова година се надявам да съм на крака (ако е дал Бог).




Тагове:   зов за помощ,


Гласувай:
8



1. bven - Честита Коледа и Новогодишни празници, приятелю!
25.12.2016 19:41
Няма нищо случайно за нас и ти знаеш, че всичко е един урок и преминаване на едно ниво по-нагоре по спиралата на живота. Желая ти успешно възстановяване и нови срещи във виртуалната България!
цитирай
2. jzonkom - От мен също пожелание за скорошно ...
20.04.2017 15:51
От мен също пожелание за скорошно възстановяване!
Има една японска фирма NIKKEN до скоро имаха представителство в България. Имат един спален комплект за който съм чел ,че дори хора с увреден при операция гръбначен мозък са се възстановили.
цитирай
3. horos - 4. В борбата си против греха още не ...
27.04.2017 20:26
4. В борбата си против греха още не сте се противили до кръв
5. и сте забравили увещанието, което вам като на синове говори: "сине мой, не презирай наказанието от Господа и не отпадай духом, кога те изобличава.
6. Защото Господ наказва, когото обича; бичува всеки син, когото приема".
7. Ако търпите наказание, Бог постъпва с вас като със синове. Защото кой е тоя син, когото баща му не наказва?
8. Ако пък оставате без наказание, на което всички станаха съучастници, тогава сте незаконни деца, а не синове.
9. При това, ние бивахме наказвани от нашите по плът бащи и се свеняхме от тях: не ще ли се много повече покорим на Отца на духовете, та да бъдем живи?
10. Защото те ни наказваха за малко дни, според както им беше угодно; а Тоя - за полза, та да участвуваме в Неговата светост.
11. Всяко наказание изпърво не се показва да е за радост, а за скръб; но отпосле на обучените чрез него то принася мирен плод на праведност.
цитирай
4. lyuliak - Успех
27.10.2018 20:00
С интерес четох статията Ви за Ди-Митър, с двете митри. Имаме сходни интереси! Заповядайте и в моя блог.

Бързо възстановяване!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: horos
Категория: История
Прочетен: 1654979
Постинги: 275
Коментари: 691
Гласове: 1502
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031