09.03.2016 21:04 - Ядрени войни от преди 25000 години
Автор: zahariada Категория: История

Последна промяна: 09.03.2016 21:16

Ядрени войни от преди 25000 години http://www.zahariada.com/

ЯДРЕНИТЕ ВОЙНИ, КОИТО СА СЕ ВОДИЛИ НА ЗЕМЯТА, КОЙ И ЗАЩО Е ВОЮВАЛ? image

Няколко години назад специалистите на НАСА и френските учени публикуваха резултатите от едно изключително интересно изследване на земната повърхност. Те открили на повърхността на нашата планета повече от сто кратера имащи изкуствен произход. Диаметъра на кратерите варира от 1-2км. до гиганти достигащи 120км. Учените смятат че всички тези кратери са били образувани от падащи метеорити хиляди даже милиони години назад. Междувременно независими изследователи по цял свят са направили извод че кратерите са следствие на мощна ядрена война 25000 години назад.

На какво се основава такава смела хипотеза?

За и Против

Разбираемо е, че много от най-големите кратери на Земята са били известни на учените много отдавна. Интересното в изследването проведено от НАСА не се намира в в гигантските по размер кратери а в по-малките им събратя имащи сходни размер и структура. Тази изкуствена структура очевидно се е образувала от падането на нещо масивно, такъв тип кратери даже са наречени с името „Ударни кратери“. Става ясно също, че те са много на брой и са разпръснати по цялото земно кълбо. Източника им се оказва загадка, но разбира се , най-вероятната причина за появата им е метеоритен дъжд или просто отделни метеорити падали в различно време на Земята. Повечето от кратерите учените датират от преди милиони години и и без съмнение твърдят, че произхода им е от падащи метеорити. Едно е ясно, в рамките на науката друго не може и да се твърди, макар че изследванията на неофициални научни изследователи отчитат множество странности, които косвено потвърждават теорията за ядрен катаклизъм.imageПо същество значимите аргументи в полза на ядрената война са два. Първия – Всички кратери са разположени в пустинни не население места или по-точно на места, където отсъства какъвто и да било живот. Също така на мястото на падналия метеорит не е задължително да се образува пустиня. А вече на място поразено от ядрен взрив това си е неизбежна закономерност. Втория аргумент – ако кратерите в действителност бяха наистина толкова стари както твърди официалната наука, то те отдавна е трябвало да бъдат заличени от природата. Археолозите отдавна са изчислили, че почвата расте с един метър на 100 години, представете си какъв слой ще се натрупа за милион години и къде щяха сега да се намират тези кратери. Любопитно е да се отбележи, че те чудесно са се съхранили, все едно са се образували съвсем наскоро.
Теорията за тяхната давност от преди 25000 години се е появила от анализа на стените от едни от най-голените кратери намиращи се в Южна Африка с размер до 120км. Кой конкретно кратер е визиран не е изяснено. Да си признаем както теорията на официалната така и на неофициалната наука не може да бъде доказана, и двете теории имат логическата обосновка на своето съществувание. Струва си да се отбележи, че нито оценката на тяхната възраст, нито на тяхното произхождение не се потвърждава от неоспорими доказателства и реално не е доказано че кратерите са с метеоритен произход. Това се оказва единствената изгодна хипотеза за съвременната наука.

Митове и легенди

В качеството на още един косвен аргумент са приведени множеството писмени сведения и легенди и митове на различни народи, където се описват с поразяваща точност събития напомнящи ядрена война. Например в Индийския епос „Махабхарата“ се описва как хората са се спасявали от ядрените удари под земята и ядрения взрив е описан много точно.
Друго място където се упоменава такова събитие е при Пигмеите в Африка и тяхната легенда за „Големия огън от небето“. При Ведите пък се описва войната между Асурите – жителите на земята и Боговете появили се във небето. Земляните – Асура були подведени поради тяхната доверчивост, боговете ги измамили и разрушили техните градове принуждавайки ги да се скрият под земята. Освен това в преданията на много народи населяващи пустинни местности се разказва да древни процъфтяващи градове, съществуващи някога на тази мъртва земя. Например Китайците имат легенда, че в пустинята Гоби някога е съществувала развита цивилизация. Индийците имат предание за многобройни градове някога съществували във великата Индийска пустиня под название „Тар“. Знаменитите Шумер и Вавилон също така са погребани под солиден слой пясък, а пък в Египетските пустини учените до ден днешен откриват признаци за съществуванието на древни цивилизации. И така по целия свят.

Археологически предпоставкиimage

Има две археологически доказателства, които неофициалните изследователи изтъкват в полза на теорията за ядрен катаклизъм. Едно от тях са разкопаните градове през 20ти век. Мохенджо-Даро и Харапа намиращи се в долината Инд. Произхода им датира 2600 години преди христа. Една от теориите е, че тези два града са станали жертва на ядрена катастрофа

Неофициално се утвърждава няколко факта потвърждаващи ядрен взрив, намерени са човешки останки произволно лежащи по улиците на града без каквито и да е очевидни наранявания, също така са били намерени разтопени остатъци от гърнета и стъкло, както и цели разтопени стени на сгради превърнати на практика в стъкло. За да се получи такъв ефект е нужна огромна температура, която може да бъде осигурена само от мощна

Твърди се че в градовете е било засечено и повишено ниво на
радиация.

Разрушенията са били основно в центъра на града и са намалявали с отдалечаването от него, което свидетелства за епицентър на взрива. За съжаление нито един от тези факти не е възможно да бъдат

потвърдени със сигурност, източниците на тази информация са отдавна заличени, като дори официалната теория за тези градове утвърждава, че не е имало радиация, че разтопените до стъкло останки са били просто част от огнища за печене на съдове и че намерените скелети принадлежат на различни епохи и са погребани на места по късно станали улици. Очевиден е факта, че за някого е много изгодно да извърти така нещата, че всичко да изглежда съвсем обичайно.

Друг неоспорим факт е, че под повърхността на земята по цялата планета са открити гигантски тунели с гладки като стъкло стени, очевидно със изкуствен произход. Изследователите твърдят, че тези подземни тунели и
градове са били построени именно като защита от ядрени войни. В Турция са разкопани цели подземни градове. Деринкую е един от най-известните примери, той е пример за пълноценен град с множество съоръжения и нива достигащи до 20 етажа.
Какво е накарало хората да живеят под земята далече от слънцето? Извода всеки може да направи сам за себе си, видимо условията на повърхността на земята не са позволявали нормален живот. Най очевидния отговор е или, че е имало мощни войни със нападение водено от горе или някакъв вид продължителни бедствия принуждаващи хората да се крит под земята, а може и едното и другото.

Друго сериозно свидетелство е било предоставено от група Руски изследователи от експедицията им в Перу и Боливия през 2007 година. По време на експедицията е бил заснет
филма „Изгубената война“ от серията „Забранените теми на историята“. Филма който е на руски можете да видите тук:

„Изгубената война“
Останките лежащи там наистина изглеждат все едно са преживели мощен взрив. Авторите на филма твърдят, че тези руини са свидетелство за легендарната „Война на боговете“ за, която се споменава в легендите.
Точно поддръжниците на теорията за ядрена война твърдят, че такава ядрена война е причината за смяната на земните полюси и потъването на Атлантида.

Кой е воювал?

Накрая остава, най-загадъчния въпрос. Ако действително е имало ядрени войни то кой е воювал? По този въпрос принципно съществуват няколко версии:
Първата гласи, че са воювали различни раси хора
Втората ,че е имало палео контакт с последвал конфликт довел до катастрофични последици за хората, като към тази версии има и сериозни аргументи. Епосите, където са описани войни богове срещу богове, където те са умеели да летят, и са носели разрушение от въздуха. Следи от присъствие на извънземни раси на Земята в различни периоди от време и множество артефакти, статуетки, рисунки и легенди. От това изниква въпроса: за какво им е било необходимо на извънземните да водят такъв вид война, от къде са долетели и къде са изчезнали?
Третата версия, че войната е била между себеподобни. Или са воювали различни раси Атланти, или Атланти са воювали с Ура (мощна евразийска империя) за отделянето си от нея. Самите Ура или Асура са били древни прадеди на славянските народи.
Всички тези теории изглеждат еднакво невероятно, понеже на нас почти нищо не ни е известно за цивилизациите обитавали земята преди повече от 25000 години. Едно обаче е ясно , има хиляди факти от които най-малкото човек би си задал множество въпроси, факти косвено доказващи не само съществуването на древни цивилизации но и доказващи техническото превъзходство на някои от тях в сравнение със днешно време.
Много от тези факти са представени в книгите на Анастасия Нових и на всеки жадуващ да разшири кръгозора си те ще се окажат неоцени

ЦИТАТ книгата на Анастасия Нових – Сенсей IV:

“…- Вие грешите. Всичките тези знания нееднократно са давани на хората за развитието на техните цивилизации в дълбока древност. В периода до известната на този момент история на човечеството е имало и много други човешки цивилизации, които са достигнали много по високо ниво на развитие от сега. Някои са били унищожени а някои са достигнали до Абсолюта. Следи от такива цивилизации се намират и до ден днешен. Поинтересувайте се от загадъчните археологически открити и ще се убедите сами. А в бъдеще хората ще намират все повече и повече доказателства за това, което се е случвало много отдавна на Земята. За съществуването на тези знания много е написано в древната литература. На пример, за подобни ядрени взривове, последствията от които учените тепърва започват да откриват, за точни карти на звездното небе с обозначени планети, които и до сега не са открити, за летателни апарати и т.н. Тоест всички тези знания са давани и преди на хората и всички те са с източник науката на Шамбала.”

Източник: www.sokrovennik.ru

1. indiram - Здравей, Захариада!
09.03.2016 22:30
И тази статия е интересна! Много интересна!
"Митове и легенди" само прочетох, и си имам мнение... че ядрени войни са друго нЕщо, а не каквото днес си мислиме.... Метафорично, преносно,.... Айде, да поспра, че са ми малко мъгляви мъглявини много днешни понятия...

Припомняш ми, че е нужно да допрочета "Митове и легенди", които са ми в план от години!

Поздрави!
2. zahariada - Да
09.03.2016 23:38
Извини ме, но не успях да го оправя. А, това е много интересно.
Поздрави!