Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2015 12:36 - Откриха древен надпис на Марс! Разкрива истината за живота на земята! /Уникални снимки/
Автор: zahariada Категория: История   
Прочетен: 8184 Коментари: 24 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Откриха древен надпис на Марс! Разкрива истината за живота на земята! /Уникални снимки/ http://www.zahariada.com/

  Oct 06, 2015
image

Дни след историческото разкритие на НАСА, че на Марс има вода, в интернет изтече ново ярко доказателство, че все още не знаем нищо за Червената планета, и че там е в далечното минало е процъфтявала високо развита цивилизация която е директно свързана със земята, предава disclose.tv.

Това изображение е заснето от марсохода „Кюриосити“ преди седмица и показва това, което изглежда каточаст от древна колона или статуя.

Камъкът, както и тези около него нямат нищо общо с другите скални образования наоколо. Очевидно са донесени изкуствено.

Приличат досущ на руините на Земята- забравена древна цивилизация, която е погълната от стихиите на природата:

image

Но това не е нищо!

Върху повърхността ясно могат да се различат древни надписи – петроглифи, които ясно свидетелстват за интелигентна намеса!

Ако това е колона, то тези петроглифи са изписани в отделни „пръстени“, точно както е в монументите на древен Египет:

image

Приликата е изумителна, не мислите ли!?

 сн.disclose.tv

Но какво пише на тази древна колона!?

Когато образът се филтрира и контурите се подсилят, една част от петроглифа става изключително ясна –това е изображение на хуманоид с кръгла глава, ръце и крака!

Изумителното е, че на Земята са открити множество праисторически пещерни картини точно с този мотив, известен като „Звездния човек“!

image

Смята се, че древните ни предци са смятали тази фигура за „Бащата на света“! Дали петроглифа на Марс не изобразява същото!?

Има сериозна теория, че живота е донесен на земята от извънземни същества, и според редица учени точно образът на „звездния човек“ изобразява съществото, което ни е дало искрата на живота.

Според редица уфолози, този пратеник е дошъл точно от марсианската цивилизация, която в последствие е била унищожена.

Невероятното откритие на „Кюриосити“ установява директна връзка между историята на Земята и Марс./Bradva.bg




Гласувай:
6



Спечели и ти от своя блог!
1. django - "Има сериозна теория, че ж...
10.10.2015 12:53
"Има сериозна теория, че живота е донесен на земята от извънземни същества, и според редица учени точно образът на „звездния човек“ изобразява съществото, което ни е дало искрата на живота."

Колко сериозна може да бъде теория, когато не се занимава с въпросът от къде са донесени извънземните, които са донесли животът на Земята? Нека да я чуем и да се посмеем заедно.
цитирай
2. zahariada - Да
10.10.2015 13:26
Само теория.
цитирай
3. raders - Ама ти наистина ли вярваш в тези неща ...
10.10.2015 19:47
Ама ти наистина ли вярваш в тези неща или просто си ги приказваш да забавляваш публиката?
цитирай
4. estirbg - Нека да разсъждаваме
10.10.2015 20:03
Първо да разберем кой има интерес да заличи творческата същност на Владетеля на Вселената и да му отнеме "патента" като Създател на човека?
Има само едно същество, което работи усилено за внушението на грандиозната измама за "звездния човек" дало искра на живота, т.е. теорията за извънземната намеса и това е...Луцифер, пагубно компрометирано в небесата и изгонено тук, на земята.
Мои проучвания потвърждават идеята, че това същество се е подвизавало и се е представяло като бог, в началото на човешката цивилизация, оказвало е пряко въздействие върху първите древни цивилизации, като им е "помагало" във всички области на живота - науката, строителството, селското стопанство и общественото развитие. НО заедно с това е посявало плевелните семена на фалшивата езическа религия, която трябвало да задуши и унищожи истината дадена в Божието Слово, поверено на Древен Израил да Го пази (не напразно в Стария завет Бог не разрешава на евреите да влизат в брачни отношения с жени от езически племена, защото е предвиждал резултатите от това съжителство - това е отстъпление от Божия завет!).
Древен Шумер, появил се някак изведнъж, прескочил странно първобитно общинния строй е първото човешко общество, в което личи почеркът на "извънземната" намеса на Луцифер, включвайки не само астрономическите познания, но и първото строителство на пирамиди.
След това, "боговете" се представят и на египетското ранно общество, като оставят в религиозното му наследство един пирамидален бранд, който откриваме на много места по земята - все пак Луцифер е князът на земята и свободно е контактувал с земляните, манипулирайки ги с теориите си за политеизма и идването на "боговете" - създатели от определено съзвездие и планета - това говорят археологическите и историческите свидетелства, включително митовете и легендите.
Така Луцифер посява семената си на измама още в древността, жреците на Древен Египет са му били адютанти и под тяхно ръководство и упътване се пишат определени сакрални текстове по колоните на на храмовете и пирамидите.
В Библията е споменато, че Луцифер, нееднократно е укоряван и предупреждаван за последствията от бунта си към Създателя, като по етапно е ограничаван неговия обсег на присъствие и въздействие, както на небето, така и тук на земята.
След кръстната смърт на Божия син Исус, прякото му въздействие върху хората е още повече ограничено – ето защо гигантските древни съоръжения ги откриваме във времето преди Христа, след това гигантоманията на сатана/Луцифер/ е прекършена и не се наблюдава в по-късната история на човечеството....
След като знаем каква е коварната цел на падналия ангел, вече много лесно може да си обясним как подобни „египетски артефакти”(припомням автора – Луцифер!) са попаднали на Марс – подхвърлена и заложена е и там „стръв” за наивници, които не са чели Библията и които с цялото си същество ще се вкопчат в идеята за „извънземна” намеса на звездния човек, дал искра на човека.

Това всъщност е много накратко темата на постинга ми със заглавие "Империята на извънземните рухна", която все не намирам време да завърша - материалът наистина е огромен и ми трябва поне месец свободно време, за да го подредя с факти и доказателства...
цитирай
5. demonwind - 3. raders
10.10.2015 20:20
Нещата са много по-дълбоки, отколкото хората могат да си представят. Знаеш ли за какво се отнасят т.нар. "свърхсекретни документи" - било то на НАТО ЕС или ООН? Не, определено не касаят ИДИЛ, Ал-Кайда или други такива подобни, не касаят дори икономиката и Новия световен ред (те просто са секретни). Защо ли златото изчезва? Толкова ли много го "ядат" компютърните платки и чаркове, та чезне с тонове?

Така че няма значение вярваш или не - истината е една и доста обширна...
цитирай
6. demonwind - 4. estirbg
10.10.2015 20:26
Жал ми е за теб. Но тъй като не съм като теб и останалите (а и от другия лагер де), не изпитвам лоши чувства - просто си поредната заблудена. Апропо, знаеш ли че Христос е бил женен и е имал деца? И че ти и аз сме едни от милионите, които може би носят поне една капчица негова кръв? Знаеш ли къде се е учил Христос? Там, при високите планини, където са пещерите с хората, чиято възраст е на възрастта на Земята. Все неща, които са отвъд възприятията на ограничението ти съзнание. Или може би очакват мъртвите да станат от гробовете и да възкръснат? А не че ние ще влезем в техния свят, т.е. истинския свят. Или за теб филми като "Облакът Атлас" например за пълна тъпотия и еманация на Луцифер? Знаеш ли, най-гадното е, че хора като теб са избивали стотици хиляди в "името на кръста" (един от тези "кръстоносци" е оставил костите си в България). Заради тези "войни на Христа" сега хората треперят да не ги взривят в метрото или киното, или автобуса... Знаеш ли какъв е бил Мохамед, преди да създаде Исляма? Християнин. Който не е бил съгласен с лъжата. И понеже Христос няма никаква вина за това, което правят с името му, то тези, които злоупотреибява с него, ще се "пържат" завинаги в ада, техния собствен мракобесен ад... И така, докато след н-на броя прераждания не им дойде акъла...

Поздрави от един "луциферианин"...
цитирай
7. estirbg - demonwind,
10.10.2015 20:41
съжалявай себе си. Надишал си се с отровните пари на всички луцифериански заблуждения - съвременни и заровени в древността. Ти да не мислиш, че от времето на Адам и Ева Луцифер си стои кротко скрит под земята и очаква смирено смъртната си присъда? Както е "изработил" Адам и Ева някога, така успешно работи и в днешни дни върху Библейски неинформираното човечество.
И резултатът е виден -
в твоя коментар №6.
цитирай
8. nebadon - е тогава луцифер ВЪТРЕЗЕМЕН ли е, да попитам аз?
10.10.2015 20:44
estirbg написа:
Първо да разберем кой има интерес да заличи творческата същност на Владетеля на Вселената и да му отнеме "патента" като Създател на човека?
Има само едно същество, което работи усилено за внушението на грандиозната измама за "звездния човек" дало искра на живота, т.е. теорията за извънземната намеса и това е...Луцифер, пагубно компрометирано в небесата и изгонено тук, на земята.
Мои проучвания потвърждават идеята, че това същество се е подвизавало и се е представяло като бог, в началото на човешката цивилизация, оказвало е пряко въздействие върху първите древни цивилизации, като им е "помагало" във всички области на живота - науката, строителството, селското стопанство и общественото развитие. НО заедно с това е посявало плевелните семена на фалшивата езическа религия, която трябвало да задуши и унищожи истината дадена в Божието Слово, поверено на Древен Израил да Го пази (не напразно в Стария завет Бог не разрешава на евреите да влизат в брачни отношения с жени от езически племена, защото е предвиждал резултатите от това съжителство - това е отстъпление от Божия завет!).
Древен Шумер, появил се някак изведнъж, прескочил странно първобитно общинния строй е първото човешко общество, в което личи почеркът на "извънземната" намеса на Луцифер, включвайки не само астрономическите познания, но и първото строителство на пирамиди.
След това, "боговете" се представят и на египетското ранно общество, като оставят в религиозното му наследство един пирамидален бранд, който откриваме на много места по земята - все пак Луцифер е князът на земята и свободно е контактувал с земляните, манипулирайки ги с теориите си политеизма и идването на "боговете" - създатели от определено съзвездие и планета - това говорят археологическите и историческите свидетелства, включително митовете и легендите.
Така Луцифер посява семената си на измама още в древността, жреците на Древен Египет са му били адютанти и под тяхно ръководство и упътване се пишат определени сакрални текстове по колоните на на храмовете и пирамидите.
В Библията е споменато, че Луцифер, нееднократно е укоряван и предупреждаван за последствията от бунта си към Създателя, като поетапно е ограничаван неговия обсег на присъствие и въздействие, както на небето, така и тук на земята.
След кръстната смърт на Божия син Исус, прякото му въздействие върху хората е още повече ограничено – ето защо гигантските древни съоръжения ги откриваме във времето преди Христа, след това гигантоманията на сатана/Луцифер/ е прекършена и не се наблюдава в по—късната история на човечеството....
След като знаем каква е идеята на падналия ангел, вече много лесно може да си обясним как подобни „египетски артефакти”(припомням автора – Луцифер!) са попаднали на Марс – подхвърлена и заложена е и там „стръв” за наивници, които не са чели Библията и които с цялото си същество ще се вкопчат в идеята за „извънземна” намеса на звездния човек, дал искра на човека.

Това всъщност е много накратко темата на постинга ми със заглавие "Империята на извънземните рухна", която все не намирам време да завърша - материалът наистина е огромен и ми трябва поне месец свободно време, за да го подредя с факти и доказателства...

цитирай
9. demonwind - 7. estirbg
10.10.2015 20:47
Номер 6 не е 666 ;) Знам от опит, че с хора като теб не се спори - имам една такава леля - принципът е като при пияния човек - "Кажи му "Аго" да у е драго" ;) Виж, един ден всички ще отидем обратно у дома, за да дадем равносметка на направеното тук преди следващото прераждане. И всеки (ако иска) може би ще има възможност да се види със самия Христос (който отдавна е във висшите нива). Ти си добър човек, аз също, но не се оставяй глупостта и наивността да надделее над добрината ти. Нещата са много по-мащабни, отколкото би могла да си представиш, така че ако някой ден имам честта да те срещна наживо и имам на разположение поне един ден, ще се опитам (ако искаш разбира се) да ти обясня поне малкото, което би разбрала.

Коментарът ми вече е номер 8 ;)

Поздрави!
цитирай
10. estirbg - nebadon,
10.10.2015 20:58
Библейските текстове ни говорят за едно сияйно ангелско същество, сътворено като „шеф” на ангелския свят, с особени привилегии, стоящо най - близо до Бога след Божия син. Посочено е името му, Деница, син на зората, преведено от еврейското „хелел”, което значи светещ, блестящ. В латинския превод на Библията направен от Йероним, той е наименован Луцифер, което значи носител на светлина. Цитираните текстове говорят за трагедията на този висшестоящ херувим. Той е заемал най-високия пост на небето, именно в непосредствена близост до Бога, в блясък и възвишено положение, и извършвал специални функции. В първия текст се говори за произхода му, надарен с висша мъдрост и красота и наречен „осеняващ”херувим”. Споменаването на различните скъпоценни камъни в Езекил 28:13 подчертават високото положение на този ангел, който след Христос е бил най-почитан на небето.
Изгонен е от небесата и е тук, на земята, по-скоро под земята и около земята и нашата слънчева система. На Луната също са открити белези на неговото присъствие...
Повече информация - виж в блога ми имам три постинга "Сатана демаскиран"I,II ,III част.
http://estirbg/lichni-dnevnici/2010/09/06/satana-demaskiran-chast.601556
цитирай
11. ok3223 - МАРС, МАРС ...
10.10.2015 21:13
Я ми кажи, Армстронг, кацал ли е на Луната. Отговори де ... според теб???
Ами тези след него.
Защо 50 год. американец вече не е кацал на луната.
Да има нещо общо със спътниците шпиони, открити през това време.
Защо САЩ се отказаха от ходене на Луната, когато миналата година Китай и Русия обявиха че се готвят до 2020 год. да изпратят астронавти на Луната.
Американците не приеха предизвикателството ... отказаха се.
Та и тези снимки не са ли верига от блъфове, направени в ... Холивуд.
Дали не е повторение на Лунната ... "одисея" на НАСА.
цитирай
12. nebadon - Проект „Феникс“ и подземната цивилизация на Марс
11.10.2015 04:18
http://www.parallelreality-bg/statii/cosmos/477-2013-10-16-23-27-52.html

ok3223 написа:
Я ми кажи, Армстронг, кацал ли е на Луната. Отговори де ... според теб???
Ами тези след него.
Защо 50 год. американец вече не е кацал на луната.
Да има нещо общо със спътниците шпиони, открити през това време.
Защо САЩ се отказаха от ходене на Луната, когато миналата година Китай и Русия обявиха че се готвят до 2020 год. да изпратят астронавти на Луната.
Американците не приеха предизвикателството ... отказаха се.
Та и тези снимки не са ли верига от блъфове, направени в ... Холивуд.
Дали не е повторение на Лунната ... "одисея" на НАСА.

цитирай
13. raders - :))) Щом Естир твърди, че Луцифер ги ...
11.10.2015 14:20
:))) Щом Естир твърди, че Луцифер ги прави тия работи, то безспорно е така. Тя е специалистка по "Луциферология" и няма смисъл да спорим с нея. Господи, колко мъка има по света!!! И щуротия...
цитирай
14. nkf - 4. estirbg:"Мои проучвания ...
11.10.2015 15:31
4. estirbg:"Мои проучвания потвърждават идеята, че това същество се е подвизавало и се е представяло като бог, в началото на човешката цивилизация, оказвало е пряко въздействие върху първите древни цивилизации, като им е "помагало" във всички области на живота - науката, строителството, селското стопанство и общественото развитие."
Че той, бай луци, бил голям филантроп в такъв случай! То излиза, че помагал на хората да заживеят по-добре, докато демона яхве (богът на еврейте) ги държи в първобитна мизерия и периодично трепе хората (си, че и други покрай тях). Абе, вие, еврействащите съботяни и псевдохристияни, да не сте решили чрез проста диалектика да прилъжите хората да се кланят на тариката луци,м? Я кажи някое "пророчество" от психясалата Хелена Уайт? :) Апропо, ти как обясняваш факта, че стария завет е преписван дословно от шумерите? а религиозните разбирания на примитивното, циганско еврейско племе са оформени от египтяни и вавилонци? Между впрочем, не казали сам Исус на еврейте, че техен баща е дявола? Каза. Да се чуди човек - яхве ли е дявола или бай луци, или и двамата. Абе много дяволи из тоя стар завет нещо. Да не говорим, че яхвето само кървави жертвоприношения признава; все гневен, трепе наред; заплашва и подучава еврейте да окрадат египтяните. Найс, а? Та, като говорим за дяволи, да не се окаже накрая, че баш дяволопоклонниците (освен яхудитата) сте вие, евангелистите/протестантите, шабатяни, еврействащи. На там отиват работите. Ех, откровено съжалявам за светата инквизиция - много полезна дейност е вършила. Впрочем, за компютъра каквоказваш? И той ли е внушен от луци заради някакви негови си дяволити цели?
цитирай
15. raders - 4. estirbg:"Мои проучвания ...
11.10.2015 16:21
nkf написа:
4. estirbg:"Мои проучвания потвърждават идеята, че това същество се е подвизавало и се е представяло като бог, в началото на човешката цивилизация, оказвало е пряко въздействие върху първите древни цивилизации, като им е "помагало" във всички области на живота - науката, строителството, селското стопанство и общественото развитие."
Че той, бай луци, бил голям филантроп в такъв случай! То излиза, че помагал на хората да заживеят по-добре, докато демона яхве (богът на еврейте) ги държи в първобитна мизерия и периодично трепе хората (си, че и други покрай тях). Абе, вие, еврействащите съботяни и псевдохристияни, да не сте решили чрез проста диалектика да прилъжите хората да се кланят на тариката луци,м? Я кажи някое "пророчество" от психясалата Хелена Уайт? :) Апропо, ти как обясняваш факта, че стария завет е преписван дословно от шумерите? а религиозните разбирания на примитивното, циганско еврейско племе са оформени от египтяни и вавилонци? Между впрочем, не казали сам Исус на еврейте, че техен баща е дявола? Каза. Да се чуди човек - яхве ли е дявола или бай луци, или и двамата. Абе много дяволи из тоя стар завет нещо. Да не говорим, че яхвето само кървави жертвоприношения признава; все гневен, трепе наред; заплашва и подучава еврейте да окрадат египтяните. Найс, а? Та, като говорим за дяволи, да не се окаже накрая, че баш дяволопоклонниците (освен яхудитата) сте вие, евангелистите/протестантите, шабатяни, еврействащи. На там отиват работите. Ех, откровено съжалявам за светата инквизиция - много полезна дейност е вършила. Впрочем, за компютъра каквоказваш? И той ли е внушен от луци заради някакви негови си дяволити цели?


:))) Не си прави труд да убеждаваш! Говориш с бетонобъркачка. Той - компютърът е "работа на твореца", когато обслужва "нашите хора" и рожба на Луцифер, когато обслужва останалите. Хората, които не могат да мислят, са измислили отговор за всичко.
цитирай
16. estirbg - Я, най-"любящите" ме чакали са надушили следите ми и по най-йезуитския начин се опитват да извратят Словото
11.10.2015 17:27
nkf, ще имаш да чакаш да ти падна между гнилите зъби, защото само на гнилост лъхат твоите коментари, демонично изкривени в извратеното ти "съзнание".
Явно за теб не важи Ефесяни 4:29
"Никаква гнила дума да не излиза от устата ви.."
Ама защо ли питам, той сам сатана опитва да осакати Божието слово и хвърля своите тъмни дела върху искрените.
Все пак ти прощавам, невежеството е повсеместно и е слепило клепачите ви в дивата ви упоритост да не сверите характерите и постъпките си с Носителя на Истината.
Хайде по-кротко го раздавайте и задръжте жупела си докато не се запознаете с фактите, моля!
Това се отнася и за теб, raders! Не се научи да различаваш житото от плявата и тласкан от собственото си самолюбие, тичаш по постингите на блогърите, за да ги оплюваш със зъл присмех...твърде добре се познаваме всички вече тук, нали?
Шумерите не са преписали Стария завет, просто са писали под диктовката на техните "богове"(разбирай падналите ангели).
Изобщо не отчитате какви са способностите на Хелел, точно затова ще бъдете заблудени, когато дойде и се представи за Истинския Христос - защо забравяте за необикновените дарби, с които е бил надарен и издигнат над всички ангели?
Как мислите днес, а и в миналото врачките и врачовете са познавали бъдещето?
Естествено с демоничните възможности да виждат в бъдещето. За нас е непонятно, но за демоните понятно, възможно и приложно.
За Луцифер едва ли е било трудно да "види" какво ще предприеме Бог за Своя народ и предварително лееко да го видоизмени и предаде на шумерите. Те пишат уж "своята" версия, която всъщност е прекопирана от бъдещето на евреите...да, твърде несмилаемо звучи за нашето съзнание, но е така - НЕ МОЖЕ ТВОРЕНИЕТО ДА ВЪРВИ ПРЕД СЪЗДАТЕЛЯ СИ, ЕТО ТОВА НЕ ОТЧИТАТЕ!
Шумерите, египтяните, вавилонците и т.н.СА ЕЗИЧЕСКИ ПЛЕМЕНА, КЪДЕ ГИ ПРЕСТРОЯВАТЕ ПРЕД НОСИТЕЛИТЕ НА БОЖИЯ ЗАКОН, А?
Да, евреите много са грешили и много жестоко ги е наказвал Бог за всичките им отстъпления. Отхвърли ги окончателно след като разпънаха Христос...но това не значи, че днешния остатък от евреите ще е отхвърлен и заклеймен. Ще бъдем свидетели на великите заключителни събития и когато се сбъднат всички пророчества на всеотдайната адвентна служителка Елън Уайт, за вас вече ще бъде късно за покаяние и реформизъм...
Така че, моля, имате опция за корекция на коментарите си, възползвайте се от нея, преди Съдията на Вселената да ви коригира свише....
цитирай
17. estirbg - Има още една версия
11.10.2015 17:51
всичко това да е натъкмена история от НАСА и да е кух камуфлаж.
Но самият мотив - идентичност между "марсианските артефакти", с египетските разкрива чия е идеята, а тя е - отхвърляне на Божествения произход на човека, заличаване творческата същност на Владетеля и отнемането Му на "патента" по най-груб, арогантен начин, присъщ единствено на сатана....
цитирай
18. nkf - raders, принципно си прав по отн...
12.10.2015 14:14
raders, принципно си прав по отношение на особата именувала се вторично естир. Но аз не си правя илюзии за слабите й когнитивни способности, поне съдейки по глупостите, които ръси неуморно. Знам, че иде реч за личност с някакви сериозни житейски проблеми, поради което е намерила утеха в една юдействаща секта, създадена (тя, сектата) от посредствени, но откровени мошеници. Същите, от своя страна, паразитират върху също така посредствени и често пъти - маргинални хора...Мога да продължа и още, но смятам, че си наясно за какво иде реч. А сега, да отговоря на юдейката :). Не мога да устоя на изкушението да правя на пух и прах адвентните идиотии. :)
цитирай
19. nkf - estirbg, чувствам се поласкан, ...
12.10.2015 14:38
estirbg, чувствам се поласкан, наричайки ме йезуит. Обществото на Исус е достойно за уважение, тъй като пази хилядолетната християнска цивилизация, с всичките й съществени белези, от силите на мрака, разрушението, антикултурата, невежеството, обществения разпад и т.н. въплатявани най-вече от юдейте по дух: протестантите; в това число твоята еврействаща адвентна сектичка. Така че още веднъж благодаря за комплимента. Обаче категорично не приемам да наричаш зъбите ми "гнили". Моите зъби са си много хубави и здрави, и ако съдя по някои наследствени фактори - ще си ги имам до дълбоки старини, живот и здраве. Сега по същество. Никъде не съм казал, че шумерите са писали стария завет, просто еврейте са използвали шумерските писания (и устни традиции) за да компилират една част от тората. Например: разказа за Ной и Потопът е част от шумерския епос и предхожда със стотици (може би даже хиляда) години не просто тората, ами самото пръкване на еврейското племе. И какво излиза, ако следваме безумните ти идеи, че дявола е диктувал на шумерите историята за Потопа, пък еврейте преписали дяволската диктовка. :) Доста е нелепа теорията ти, още повече, че е недоказуема. Освен това, ако знаеше поне малко от малко за естеството на демоничните същности, щеше да си наясно, че злите сили знаят САМО НЯКОИ НЕЩА от бъдещето; почти всичко за настоящето и всичко за миналото. Тоест, не му е дадено на дявола яхве да предвижда бъдещето, камо ли да знае какво Бог мисли да направи и ще направи. Затуй дявола ПЛАНИРА бъдещето, НО знае твърде малко за него. Тъй че твърдението ти, че дявола "провидял" божието бъдещо намерение - е тъпо и игнорантско. Апропо, баячките и врачките, доколкото наистина имат способност да влизат в контакт с финия свят, познават много малко - и това е статистически факт, потвърждаващ и това, което съм упоменал по-горе.
цитирай
20. nkf - По нататък: Шумери, Вавилонци и ...
12.10.2015 14:56
По нататък: Шумери, Вавилонци и Египтяни (нарочно с голяма буква) могат да се нарекат езичници (въпреки, че това е в крайна сметка една глупост), но ако се отмери със същия аршин, то и еврейте са езичници. Те НЕ ЗНАЯТ кой е Бог; те НЕ РАЗПОЗНАВАТ СЛОВОТО МУ; ТЕ НЕ РАЗПОЗНАХА И ИСУС. Тези неща Исус им каза в прав текст, достатъчно е да се прочетат Евангелията (знам, че вие, протестантите, смятате Новия завет за..."непълноцен"). Яхвето е еманация на сатаната и не е Бог, така че поклонението пред него не прави еврейте "божи народ", а дяволски такъв "...Вий сте от баща дявола..." Божият народ е съвсем друг. Само не се оптвай да ме убедиш, че ако яхвето (както еврята и вие духовните еврей) е онзи, който е началотона всички начала, начален и безкраен, съществуващ отвъд тази вселена; монадата - ще тръгне да иска някакви пустинни цигани да му колят овце; да му горят птички; ще сключва с тях завети с обещание да им предаде властта над всички народи на земята, при условие, че продължат да му колят курбани и да се обрязват. Да, ще ги подучав ада крадат, да убиват; ще им обещава всички богатства и как другите народи ще им бачкат, пък те ще обират парсата... аре моля, не пасем, за разлика от теб и подобните ти овце. За нас не се тревожи, нас дявола няма как да ни излъже, щото знаем много добре кой е Бога и кой опозицията. Грижи се за себе си, че точно на дявола се кланяш, щом смяташ яхвето за Бог, а еврейте за "Божи народ", въпреки, че Исус е казал ясно и точно - ТОЧНО ОБРАТНОТО. И реформизма свърши, двете крила на светата църква- светия престол и православната са истинския стожер на християнството.
цитирай
21. raders - По нататък: Шумери, Вавилонци и ...
12.10.2015 21:49
nkf написа:
По нататък: Шумери, Вавилонци и Египтяни (нарочно с голяма буква) могат да се нарекат езичници (въпреки, че това е в крайна сметка една глупост), но ако се отмери със същия аршин, то и еврейте са езичници. Те НЕ ЗНАЯТ кой е Бог; те НЕ РАЗПОЗНАВАТ СЛОВОТО МУ; ТЕ НЕ РАЗПОЗНАХА И ИСУС. Тези неща Исус им каза в прав текст, достатъчно е да се прочетат Евангелията (знам, че вие, протестантите, смятате Новия завет за..."непълноцен"). Яхвето е еманация на сатаната и не е Бог, така че поклонението пред него не прави еврейте "божи народ", а дяволски такъв "...Вий сте от баща дявола..." Божият народ е съвсем друг. Само не се оптвай да ме убедиш, че ако яхвето (както еврята и вие духовните еврей) е онзи, който е началотона всички начала, начален и безкраен, съществуващ отвъд тази вселена; монадата - ще тръгне да иска някакви пустинни цигани да му колят овце; да му горят птички; ще сключва с тях завети с обещание да им предаде властта над всички народи на земята, при условие, че продължат да му колят курбани и да се обрязват. Да, ще ги подучав ада крадат, да убиват; ще им обещава всички богатства и как другите народи ще им бачкат, пък те ще обират парсата... аре моля, не пасем, за разлика от теб и подобните ти овце. За нас не се тревожи, нас дявола няма как да ни излъже, щото знаем много добре кой е Бога и кой опозицията. Грижи се за себе си, че точно на дявола се кланяш, щом смяташ яхвето за Бог, а еврейте за "Божи народ", въпреки, че Исус е казал ясно и точно - ТОЧНО ОБРАТНОТО. И реформизма свърши, двете крила на светата църква- светия престол и православната са истинския стожер на християнството.


:)))) Интересно, че тази личност за всичко има готов отговор. Сега, ако някой си направи майтап и изръси в блога, че онези идиоти от Биг Брадърс са марсианци, тя веднага ще внесе корекция, че всъщност, планетата Марс е дело на Луцифер, защото същият, без да се допита до Всевишния, лови риба в Маре Еритреум*.

* Марсианско море без вода
цитирай
22. nebadon - Бунтът на Луцифер (Нашествието на Орион)
12.10.2015 23:11
Давам ви връзка към една статия, която срещнах преди години, може да даде представа на някой хора на колко дълбоко детайлно ниво се води тази цялата така наречена ИГРА на съществата от ВСЕЛЕНАТА, от която и ние заемаме своето място в тази матрица засега тук на ЗЕМЯТА.

Подкрепям "nkf" и "rader" за последните постове, най-древните сведения за потопа са от епоса на акадците и шумерите "ЕПОСЪТ НА ГИЛГАМЕШ"

ЗНАНИЕТО РАЗШИРЯВА СЪЗНАНИЕТО - ТЪРСЕТЕ ИСТИНАТА

http://ascension/bg/za-vuznesenieto/vuznesenieto/238-lucifer

цитирай
23. nkf - raders, разбира се, че такива като ...
14.10.2015 17:12
raders, разбира се, че такива като коментираната особа имат готов и при това опростен (да не кажа простичък) отговор за всичко. Забелязваш ли, че при нея всичко е бинарно - бяло-черно; бог-дявол и т.н. Горе - долу обясненията, които тя и подобните й предлагат, са като реакциите на Павловото куче. Луцифер е добро обяснение/оправдание за почти всичко, при това доста лесно обяснение/оправдание, но...толкова далеч от истината. Де да беше толкова просто човек да достигне до истината, че просто да вземе домашната библия - и хоп: ей ти обяснения за Марс, пирамидите, фараоните и т.н.
цитирай
24. nkf - nebadon, не само епосът на Гилга...
14.10.2015 17:23
nebadon, не само епосът на Гилгамеш, който е шумерски писмен паметник, е бил инкорпориран от еврейте в тората, но и десетте Божи заповеди са дословна заемка от египетската книга на мъртвите. Да не говорим, че такива универсални морални закони като: не кради; не убивай; не лъжи и т.н. са фундамента на други народи и цивилизации предхождащи с хилядолетия ервейското племе. В този смисъл, заслужава си човек да се запознае със законите на Хамурапи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39742513
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031