30.05.2015 14:03 - Входът към подземния свят
Автор: zahariada Категория: История

Входът към подземния свят Публикувано на 24-ти Януари 2015 |

Добив и кухини в земната кора, и пещерни комплекси тунелите на човека, скални селища се извършват по целия свят, пряко или косвено, но все пак потвърждават съществуването на подземна цивилизация.

През 1970 г. американският спътник снимана нещо странно в северния полюс. Под облаците се виждаше странно дупка. Картината е претърпяла хиляди прегледи. Досега учените твърдят, че тази "дупка", но няма единодушно становище. Един оглед се превърна в най-популярната: тази "дупка" - една дупка в земята, водеща към вътрешния свят на нашата планета. Освен това, има спекулации, че съвременният свят е населен.

Споменете на подземната цивилизация може да се намери в митовете на различни народи. Това е често срещан в античната митология истории за съществуването на някакъв вид подземна цивилизация, която е много сходна с описание на Агарта. В индуистката митология тя - на подземния свят, обитаван от свръхестествени същества, противопоставящи се на небесните богове. За разлика от ада, този свят е описан като чудесно място, един вид подземен рай на злато и скъпоценни камъни.

Поддръжници и противници на съществуването на подземен живот много. Нито страна все още не е постигнала голяма победа в потвърждението на освобождаването му.

През 1976 г. беше проведен експеримент: Чехословашката пещерата Krkshona поставени дванадесет военни, за да може да се изследва поведението на една група от хора, които са в пълна изолация от външния свят. Хората са предвидени пълноценен живот с интелектуални и физически дейности. Всичко, което се случва в пещерата, за да слушате.

До края на петия месец от живота на своя подземен военен започна да докладва на горния етаж, че те винаги някой говори. Учените решили, че войниците започнали слухови халюцинации, не придават никакво значение. Но много скоро експериментален армията започна да провежда разговори помежду си относно някои подземен град, в който някой им предлага да се движат.

Сто седемдесет и трети ден от експеримента войниците изведнъж млъкна всички захранващи и комуникационни кабели. В пещерата веднага фокусира група пещерняци и военни експерти, които да спрат експеримента и евакуират хората. Но по-късно, те са просто изумен. Те открили само един сержант, който е бил в дълбока депресия. А останалата част от експеримента са изчезнали. До ден днешен тя остава загадка какво е станало с тях: Да отиде волеви военни доброволци луд и потънал в многобройните пасажи древните пещери или те наистина се премества в посочена подземния град ...

За първи път за непознатото за човечеството подземни хора споменава през 1946 година.Това се случи, когато един учен, писател и журналист Ричард Шейвър в американското списание "Невероятни истории", посветен на всички паранормалното разказа за контакт си с чужденци, но не пристига от Вселената, а ние живеем под земята.

Според него, след няколко седмици самобръсначка е в подземния свят сред мутанти, подобни на демони. Така че те описват древните легенди и предания на много народи.Можете, разбира се, да отпишат историята на този "контакт" в гуляи въображението на учения, можете, ако не един, а ... до редактора започна да получава стотици отговори от читателите, които не само твърдят, че самите те посети подземни градове, общуването с техните жители, но и видях тези чудеса на технологиите, които предвиждат подземни жители на земята е много удобно съществуване в дълбините на сърцето й я. Нещо повече, тези технологични чудеса и позволяват на жителите да контролират подземния съзнанието на земляните.

Тази история, изненадващо, имаше много "бурни" последствия, са оказали огромно влияние върху учени и даване на тласък на изучаването на паранормалните явления.

Въпреки това, фактът, че нашата планета - празен сфера, съгласно неговите творби на английски астроном Едмънд Халей седемнадесети век, писатели като Жул Верн, Едгар Алън По, и много други. Нещо повече, през осемнадесети и деветнадесети век в Съединените щати има предвид възможността за оборудване за тайна научна експедиция, която се опита да разбере дали нашата планета - куха сфера, и в дълбините му може да проникне.

Интересувате ли се от мистериозен подземен свят, и в Третия Райх. Така, през 1942 г., под патронажа на Химлер и Гьоринг, и в атмосфера на секретност тази огромна подземна цивилизация отиде да изглежда много впечатляващо експедиция, която включва най-напредналите учените от Националната социалистическа Германия. Приема се, че "Къщата" прекомерно развити древни народи под Роугън остров в Балтийско море.

Германските учени сериозно искат да останат под земята принципно нова радарна устройство да се приближи до вратата на световно господство. Никой не знае какво това приключение е свършила, но през втората половина на миналия век хипотезата за подземна цивилизация изведнъж започна да се потвърди.

През 1963 г. двама американски миньори, David Желязков и Хенри Торн в тунели се намират огромна врата, през която очите им се появиха Спускането по мраморните стълби. Дори в Англия, само за няколко години също миньори копаят тунели, бяха записани плаващи под Clank и дрънкалка на работещи механизми. Когато дебелината на камъка беше разбито, отново бяха открити стълби, водещи към подземна добре. В този случай, шума на работните механизми веднага увеличава. Ужасени, работници избягали, и когато се върна към това място с помощ, не са били в състояние да намерите всякакви материали набра камък дебел или подземни кладенци или стълби.

Огромен интерес пламна и изследвания антрополог Джеймс McKenna прегледан в американския щат Айдахо странна пещера, че местното население се радваше известност. McKean и неговата партньорка, след широк на няколкостотин метра пещера коридор, изведнъж ясно хванат викове и стонове. Но след това, че е още по-интересно.Очите им скоро доведени ужасни находки - човешки скелети. За съжаление, по-нататъшни изследвания в пещерата, която беше разгледана в тези места портите към подземния свят, трябваше да спре веднага: миризмата на сяра мнозина се разболя.

Преди няколко години в Уфа е направил откритие, което противоречи на традиционната представа за историята на човечеството. Ние говорим за сензационната карта Chuvyrova.През юни 2002 г. в много медии, беше съобщено, че в Башкирия в изоставена село Chandar е намерено много древна каменна плоча, на която с помощта на достъпна само напреднала цивилизация технологии, се провежда триизмерна карта на цяла южните Урал.

Веднага имаше една хипотеза, че плочата - фрагмент от много по-цяло, което е триизмерен образ - карта на нашата планета Земя. Когато загадъчна откриването на проф Chuvyrova е изследван от учени от Центъра за исторически картография на американския щат Уисконсин, тя е направена единодушно заключение: това е със сигурност една карта, но интересното е, той е създаден за навигация. Според учените, че е трудно да си представим, че използването му за други цели. Създателите на картата, предвид не само нашите, но и американски учени са успели да лети. Нещо повече, те дори се спря в такива орбити, които са излезли извън планетарната атмосфера. Вторият слой от картинката изобразява подземната част на района, неговата подземна терена. Резултатът от откритието е невероятно: в Башкирия е намерено на картата, която изобразява повърхностни и подземни свята на цивилизацията, много пъти надвишаващи нашите технологично.

Геология и да не запише теорията на кухината във вътрешността на Земята, но не отрече възможността за съществуването там на огромни кухини. Невероятно, но там могат да живеят хора, за които е направена тази карта, понеже вътре в Земята доста високи температури, ниска кислород и пълен с газове, които са несъвместими с възможност за живот. Всичко това е довело учените до хипотезата, че подземната цивилизация може да има извънземен произход.

Виж ТУК