Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2015 11:11 - Тракедонизмът като „пета колона“ на евразийството.
Автор: letopisec Категория: История   
Прочетен: 11462 Коментари: 18 Гласове:
3

Последна промяна: 20.02.2015 09:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Несъмнено комунизмът в Русия се трансформира и вече малцина си спомнят Зюганов, който на изборите за президент през 2012 г. също беше кандидат. Путин много умело трансформира пропастта, която остави в идеологически план комунизма с една нова, чисто руска идеология: евразийството.

image

И ако наскоро учреденият Евразийски съюз е опит да се създаде необходимата база, то надстройката наречена „евразийство“ вече почти цяло столетие се дъвче, за да подготви своя образ.

Днес тя ни представя един нов свят, съставен от Русия и Изтокът.

Свят, в който руската роля вече не копира западните ценности, не ги „доусъвършенства“ (спомняте си „марксизъм-ленинизъм“), дори Москва няма за цел да се върне към панславянската православната идея за „Трети Рим“!

Евразийството е самородно руско изобретение и като такова се нуждае от нов вид пропаганда, пред която средно-интелигентния западняк може само да онемее.

Днес евразийството вече е превъоръжено с нова представа за историята на света, в която не участват старите конвенционални академични историци от РАН (Российская академия наук), а нови корифеи като Фоменко и Чудинов. Техният „изкривен образ“ за историята  не е историческа наука, но е една нова идеологическа матрица, която руската академична мисъл ще бъде принудена да приеме и да преоблече в научни стандарти.

 Класическият историк не може да повярва, че всичко в руската историческа наука от времето на Екатерина Велика е обявено за някакъв западен заговор (циониски, масонски, илюминатски и т.н.), за да се смаже „мать Русия“. Теории за конспирации имат само чудаци, които се опитват да са различни от обществото. Когато цялото общество вярва, че „всички от запад са срещу Русия“, нямаме вече „теории на конспирацията“, а нова идеология.

image

В България „пета колона“ на евразийската представа за историята е тракедонизма, чиято цел е да докаже, че траки не са само тези на Балканите, но и онези до Китай. Тоест, от Балканите до Китай вече имаме хомогенно, най-вече в генно (?) отношение трако-скито-саки-гето-гото-и т.н. население, което говори общ език. Този език, според плана, в Македония го наричат „македонски“, в България – „тракийски“, другаде – „гетски“, „словенски“, „славянски“, „руски“ и т.н. Важното е категорията „етнос“ да изчезне и всичкото балканско население да бъде сведено до категорията „език“.

Евразия като цяло е руско-тюркско езиково пространство и неслучайно на траките е съдено от новите геополитици да станат фундамента. Както казва Фоменко: трак и турк е едно и също.

„Истинската“ история започва така: първите европейци са се появили на Балканите (евразийците са европейци и азиатци, но първите европейци са евразийци), става потоп и траките се разселват на изток до Индия и Китай.

С този бандаж се отива при хун-ну (хсионг-ну, сунну) и в духа на евразиеца Л.Н.Гумильов се обяснява, че великите хуни на Атила са дошли от Средна Азия и са първите исторически предци на евразийството.

Но понеже се знае, че хсионг-ну при Жълтата река и Одрос над Китай са били монглоиди, се оказва - според вожда на тракедонизма Спароток -, че главатарите им са руси траки. Ето, ако не вярвате, четете:

ТРАКИ В КИТАЙ, ИЛИ ЗАЩО ХУНИТЕ СА РУСОКОСИ? – I

sparotok.blog.bg/politika/2010/07/06/traki-v-kitai-ili-zashto-hunite-sa-rusokosi-i.573114

ТРАКИ В КИТАЙ, ИЛИ ЗАЩО ХУНИТЕ СА РУСОКОСИ? - I I

sparotok.blog.bg/politika/2010/07/11/traki-v-kitai-ili-zashto-hunite-sa-rusokosi-i-i.575505

Целта на тракедонизма, който е залял българското медийно пространство с историческата си пропагандата, е в старата българска история до 680 г. да няма нищо българско.

За тази цел се работи в две посоки. Едната е регресивна, т.е. вменява се, че българите са навсякъде: в Африка, в Ирландия, в Атлантида, че българин е духовно, а не етническо понятие и т.н. Тоест, регресията трябва да създаде пренасищане от „най, най“, вкус на пошъл македонизъм.

Успоредно с това се работи и „прогресивно“, т.е. българите са автохтонни траки и първите европейци, нещо повече минойците са траки, значи българи и т.н. Изобщо, българинът е всичко друго, освен българин.

 „Прогресивният“ метод не може да отстъпи от автохтонната теория, понеже българите, т.е. траките (?), като първи европейци, легитимират че фундамента на европееца е при евразийството, а не в западна Европа.

Или както пише Спароток в началото на „Траки в Китай ІІ“: „За да разберем защо някои погрешно смятат, че хуните идват от Азия трябва да се върнем няколко хилядолетия назад във времето. Отдавна вече е установено, че организираното земеделие и скотовъдство се появяват на нашия континент първо на Балканите. Западна Европа ще се забави с няколко хилядолетия преди и там да проникнат безценните знания, които предизвикват истинска революция в древното общество. Знае се също, че жителите на Тракия изпреварват с доста векове останалите европейци що се отнася до откриването на бронза, желязото, изкусната обработка на златото...Земята ни с право може да се нарече изворът на цивилизацията. В сравнение с други области при нас е било рай, населението е живяло в благополучие и е нараствало бързо. След време дори плодородната Тракия не е била в състояние да изхрани огромният си народ и това е станало причина много от предците ни да мигрират в различни посоки. Първоначално походите са били сравнително кратки, но с опитомяването на коня в черноморските степи  (четвърто хилядолетие преди Христа) става възможно да се предприеме по-дълъг поход. На различни вълни, в различни периоди от време древни тракийски племена са се отправили на изток.

Тук „изток“ трябва да е с главна буква.

Наличието на тракедонизъм в нашата страна, е най-конкретното свидетелство, че не само Изтокът, но и Балканите са изключително важен маркер за геополитиката на евразийството.

Когато прочетете, че първите европейци са от Балканите и изпаднете във възторг, опитайте се да разберете все пак за първите европейци на Западна Европа ли иде реч, или за първите европейци на Евразия?




Гласувай:
6


Вълнообразно


1. anonimen65 - i posledno
13.02.2015 11:52
bsas slaviani i balgari kak stoi vapros pak taka li kakto kazvam ili?kakvo e balgarin?algari i trakiitsi sa se obedinili v edna darjava iliotkasneti balgari i krasteni traki se sabirat v edno.kakvo vsashtnost e balgarin.pleme narodnost duh,koito nosi goliam rod.tarsia istinata za imeto i vse mi obiagva,no v edno sam sigurna,che vsichki tiia imena traki sarbi,makedontsi,rusi,vlasi sa si rodovi imena na balgarite.ne e vazmojno balkanskite jiteli da govoriat pochti razbiraem ezik i da razbirat po edin i sashti nachin tova,koeto chetat ako ne sa sas shodni geni.putin iska azia i trakia sigurno shtoto i erdogan smiata trakiitsite za tehen narod i posochva v rechta si gradovete solun skopie razgrad.sigurno i erdogan e s balgarski koreni.tam veche edva li si znaiat korenite samo korana e vajen.
цитирай
2. letopisec - 1. anonimen65 - i posledno
13.02.2015 12:00
Разбира се, че всички разумни хора са хомо сапиенс, българите също са хомо сапиенс, няма как българите да са хомо сапиенс от името на сърбите, но антични македони няма, така че македонците освен хомо сапиенс, са и българи. Напълно е възможно на Балканите да има гени още от времето на червея, но това не прави балканците червеи...
цитирай
3. letopisec - 1. anonimen65; Къде трябва да се търси произхода на името "българи"
13.02.2015 12:05
Превода на думата „гамир“ (кимерийци) на др.иран. е „конен отряд“ (И.М. Дяконов). Превода на „конен отряд“ на скитски (οὐαδτόβαλος) е „бал“ (А. Иванчик). Дали сме близо към истината за произхода на името „българи“?

Прочети още на: http://www.dnes.bg/blogini/2014/05/16/proizhod-na-imenata-huni-i-bylgari.225656
цитирай
4. watchtowerman - Тезата на тракотеолозите: българите са всичко онова,
13.02.2015 12:41
което не са. "Аз наричам силен човек онзи, който вярва в онова, което не е. То е силна вяра да вярваш в туй, което не е", думи на Петър Дънов. Лично мен, тракотеолозите сме респектират с тази своя "сила" - да вярват в онова, което не е.
цитирай
5. letopisec - Дънов е голяма хапка за тях, ето защо Гайд се обяви за нов пророк и регистрира Тракийска църква...
13.02.2015 13:55
4. watchtowerman - Тезата на тракотеолозите: българите са всичко онова,
watchtowerman написа:
което не са. "Аз наричам силен човек онзи, който вярва в онова, което не е. То е силна вяра да вярваш в туй, което не е", думи на Петър Дънов. Лично мен, тракотеолозите сме респектират с тази своя "сила" - да вярват в онова, което не е.

цитирай
6. letopisec - Коментари от ФБ
13.02.2015 14:52
Нина Стоянова: " Много точно!!!"
цитирай
7. letopisec - Коментари от ФБ
13.02.2015 14:52
Георги Кръстев: " така си е"
цитирай
8. podvodni - Айдеее, и на теб ти се привижда дъ...
13.02.2015 18:42
Айдеее, и на теб ти се привижда дългата ръка на Путин в Българската история.
Преди, има-няма две-три години, на мода бе тезата, че дошляшката теза за нашият произход бил измислица на болшевиките от СССР заради това, че да не признават българската основа на руската нация и държавност.
Сега - нови двайсе. Тракедонизма бил измислица на комунетата от Русия щото да не неам си кво.
Смо гдето на зная на кой бог и господар се кланяте.
Сега малце историйка.
Българин НЕ Е народност, а титла. Или по-точно звание на определена прослойка от АР-РА-АН -ската раса присъждано на тези които имат определени висши заложби и познания. Зада се не чуди някой какво означава Българин ще кажа, че в по-късни времена на места са преиначили званието на СЛО(а)В-ЯН-ИН. Едва ли енужно да правя извода, че АР-РА=ИН-ЯН, от където можое да се направи друг извод каква е било главното занимание на тази прослойка. Та тези ХОР-РА наричани на други места БРАМИНИ ад по днешно му - ГУРУ са имали нуждата от защита за което от техните редици са си излъчвали гардовете. Тези боди гардове за носили наименованието (титлата) МК-ЕДОН или ДАК-АР ( което е едно и също), станали по-късн известни като македони, траки, даки, дракони. Интересното е, че другото наименование на дракон е ХАЛА. Срещаме го и в названието на един як български владетел- ХАЛА-АН - АССА-АН известен повече като Калоян-Асен. Поради факта, че в нямаме навика да използваме двойни имена като на Запад, то второто -Асен буди яко недоумение. Всъщност АССА-АН означава същото като АР-РА-АН. Но то е и същото като наименованието СС-АР с което са се титулували римските императори, което пък е дало основание на Калоян ( ХАЛА-АН) да претендира за трона на Римската империя пред папата.
А за това, че АР-РА-АН (БА-АЛ-АР-АН), ДАК-АР са присъствали на редица места в Евразия, разпръсквайки знание, култура и градейки държави, има пре-достатъчно доказателства. Както и за това коя е началната точка на тръгване и кога сме се прибрали отново в нея.
цитирай
9. get - Разбира се, че всички разумни хора ...
13.02.2015 19:15
letopisec написа:
Разбира се, че всички разумни хора са хомо сапиенс, българите също са хомо сапиенс, няма как българите да са хомо сапиенс

- Дълбоко се съмнявам в това твърдение предвид ПОВЕДЕНИЕТО + ЛОГИКАТА НА аФтора :)))
letopisec написа:
но антични македони няма, така че македонците освен хомо сапиенс, са и българи. Напълно е възможно на Балканите да има гени още от времето на червея, но това не прави балканците червеи...

- Ако за теб е чест да се сравняваш с животинките носители на "ганглийна нервна система" ... Това не е довод, който да обори вътрешното ми убеждение(!) ... Корена на нас Българите е от тук, от БАЛКАНИ - Първо!
- Пък след това НА КЪДЕ са ходили от този протоцентър, няколкото миграционни вълни - това е СЛЕДСТВИЕ !!

Милчев отново освен ниско ниво демонстрираш и посредствена мисъл ... това по причина, че първо се държиш като ПРОЗЕЛИТ НА съветско-руската научна гледна точка по въпроса!! Второ: Дяконов, Иванчик ... НЕ ОСВЕТЛЯВАТ БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ ... а според тях РОССКАТА ТАКАВА?! Пишейки за скиФи, киммеры и така нататък!

- Милчев не един и двама съветски гаулайтери сложиха кръст на творческо-иновативни процеси ... по съществени за българите въпроси ... Знаеш ли Евгени Черних (с доработките на Гимбутас) как монополизираха един значим дял от Историята ни?
- Знаеш ли, че ЖАБА МОГИЛА край гр.Стрелча - не е ограбена в древността а пет-шест години преди да се закопая в СМУ-то. И това става от местни партийни активисти и съучастието на другият исторически Гаулайтер носещ "славянското име" Мерперт! :))
- В предходният пост ти казах - Когато човек не е подготвен по даден въпрос ... По-добре е да замълчи, за да не се излага!

- от един подписващ се ГЕТ ... което е равнопоставимо на БЪЛГАРИН! Защо - едва ли ще разбереш
цитирай
10. letopisec - коментари от ФБ
14.02.2015 11:04
Georgi Georgiev .....и аз така смятам че този тракедонизъм е ' 'новия '' подход на враговете за унищожаване на България .......
цитирай
11. letopisec - коментари от ФБ
14.02.2015 11:07
Ивайло Караиванов: абе малко странно ми се вижда на евразийството да е 5 колона ама определено има нещо сбъркано там
цитирай
12. letopisec - коментари от ФБ
14.02.2015 11:08
Петър Бонев Тракедонистите са като македонистите:)) Днес вместо артефакти отново стигнаха дотам, че съм глупав, идиот и не мога да разбера възвишените им мисли:))
цитирай
13. vencivvg - Интересно
16.02.2015 10:30
Прочетох статията с интерес.
Много неща за връзката между тракедонизма и евразийството ми станаха ясни.
цитирай
14. d3bep - Петър Бонев Тракедонистите са като ...
16.02.2015 21:03
letopisec написа:
Петър Бонев Тракедонистите са като македонистите:)) Днес вместо артефакти отново стигнаха дотам, че съм глупав, идиот и не мога да разбера възвишените им мисли:))

Аз напрмер те разбрах. Още преди няколко дена.
Намерил си марсианци от Украйна.

Кире, нещата ше потръгнат га се разбере ти с кво си по различен.
Кире Гамире. Кимериец, по произход помориец.
цитирай
15. letopisec - Благодаря за коментара.
17.02.2015 09:26
vencivvg написа:
Прочетох статията с интерес.
Много неща за връзката между тракедонизма и евразийството ми станаха ясни.

цитирай
16. letopisec - дзвер, ти наистина си марсианец, щом почна да пишеш,
17.02.2015 09:27
d3bep написа:
letopisec написа:
Петър Бонев Тракедонистите са като македонистите:)) Днес вместо артефакти отново стигнаха дотам, че съм глупав, идиот и не мога да разбера възвишените им мисли:))

Аз напрмер те разбрах. Още преди няколко дена.
Намерил си марсианци от Украйна.

Кире, нещата ше потръгнат га се разбере ти с кво си по различен.
Кире Гамире. Кимериец, по произход помориец.


че ловни сцени от тракийски гробници са египетски календари...
цитирай
17. d3bep - Опасявам се, че си почнал да четеш и ...
17.02.2015 16:08
Опасявам се, че си почнал да четеш и да разсъждаваш, обаче за второто не знаеш как.
АБСОЛЮНО НИКЪДЕ НЕ СЪМ ПИСАЛ, ЧЕ ХИПОТЕТИЧНИЯТ КАЛЕНДАР ОТ АЛЕКСАНДРИЙСКО Е ЕГИПЕТСКИ.
Нещо повече, за разлиак от теб познавам и културите, та и не бих го написал.
цитирай
18. letopisec - УЖАС
19.02.2015 10:24
17. d3bep ХИПОТЕТИЧНИЯТ КАЛЕНДАР ОТ АЛЕКСАНДРИЙСКО
............................
ТОЕСТ, НАИСТИНА ПРАВИЛНО СЪМ ЧУЛ, ЧЕ СИ СЕ ВМАНИАЧИЛ И ПРЕДСТАВЯШ ЛОВНИТЕ СЦЕНИ ОТ ТРАКИЙСКАТА ГРОБНИЦА В АЛЕКСАНДРОВО ЗА КАЛЕНДАР...ЛЕЛЕ, ДОБРЕ, ЧЕ НИКОЙ НЕ ТЕ ВЗИМА НАСЕРИОЗНО, СТЕФЧО...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: letopisec
Категория: История
Прочетен: 11522153
Постинги: 701
Коментари: 12663
Гласове: 3319
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. роман за Атила
2. Династията Дуло - изследване
3. Съвременното състояние на кимерийския проблем - статия на А.И.Иванчик
4. Българи и ефталити - проучване
5. Кимерийци и хуни - мит или реалност? - изследване
6. Ранните хуни в Източна Европа - откъс от монографията от 1973 г. на американския професор Otto Maenchen-Helfen
7. Народите в хунската империя, ч.І
8. Как българите останаха без история...
9. статия на Вл. Георгиев, бележит български езиковед
10. статия на Вл. Георгиев за тракийския език
11. Посланието на големият български историк Златарски.
12. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ЕТНОГЕНЕЗА
13. Кои са кутригурите? - нови аргументи
14. Български цар е превзел Персия, според Паисий Хилендарски
15. СЛАВЯНСКИ ЕЗИК ЛИ Е БЪЛГАРСКИЯ?
16. Кого обслужва идеята, че сме траки?
17. РАЖДАНЕТО НА ЛЕВСКИ
18. Град Несебър и тракийското божество Mezen.
19. Българите не са тюрки...Какво казват източниците?
20. 1-ви ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
21. 2-ри ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
22. 3-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
23. 4-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
24. 5-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
25. 6-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
26. АВИТОХОЛ И ЕФТАЛИТ