Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2015 13:36 - Антихриста синът на погибелта
Автор: zahariada Категория: История   
Прочетен: 1147 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Антихриста синът на погибелта    

image


Ако не сте прочели предишната ми статия, озаглавена "  Дали Исус разкрие името на Anti Христос "и друга статия заглавието" Здраве директор Кой Appoved Обама Dies акт за раждане в самолетната катастрофа ", можете да кликнете върху двете връзки и прочетете статиите.

След като гледа това видео. Всички са толкова перфектно заедно; като пъзел, чиито парчета щракна заедно на мястото си без недостатък. Знаех, този човек хванат от духа на Антихриста в него, но никога не съм бил достатъчно убеден да кажа, аз знаех, сто процента, докато седях и гледах целото това съобщение.


Бях изумена, най-меко казано. Имало е много "Обама е Антихрист" видеоклиповете, които съм виждал, и всички те са едни и същи. Но този път беше различно. Аз наистина не искам да ви дада твърде много информация по отношение на това, което се казва, защото искам да се обърне внимание и да си съставим собствено мнение.Мога да кажа, че аз вярвам, че много от вас, които гледате това, ако все още не сте сигурни, ще се убедите, до края. Също така, информацията, съдържаща се в рамките продължава да става все по-добра и по-добра, както тя отива.

Това видео е задължително за всички, да гледате.

Revelation 09:11  И те са имали за цар над тях, която е ангела на бездната, чието име в еврейски се нарича Авадон, а на гръцки език има името му Аполион.

Виж повече ТУК

 източник




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40014058
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930