17.08.2014 18:20 - Човешки предци са били жителите на Марс и Венера
Автор: zahariada Категория: История

Човешки предци са били жителите на Марс и Венера Публикувано на 3 август 2014 г. |

Училище курс по биология едва ли изглежда лесно да се извари, но темата за произхода на човека, това е най-интересното. Тъй като, ако ние не бяхме заети с мисли за своите непосредствени проблеми, но трябва да признаем, че въпросът за това кога, къде и как хората в света се интересуват от многото. Особено, имаше много информация, че теорията на Дарвин не обяснява тези въпроси.

Имайте предвид, че през миналия век, хората са били доста щастливи са два отговора в тази тема. Една от тях беше даден в Библията, а другият от Чарлз Дарвин. Спорът е само за това дали един човек е създаден от Бога, или той, в хода на еволюцията, еволюирали от маймуните. Други версии не са били взети под внимание. Но все пак изисква малко по-точна позиция на Дарвин - той вярва, че Бог е създал само първоначалните видове живи организми, и за в бъдеще "работил" има естествен подбор. Но той не се съгласи да му съвременен, също е много талантлив учен - Алфред Ръсел Уолъс, който вярва, че между човека и животните е ожесточена лицето на психологическата дейност. Уолъс е бил убеден, че човешкият мозък не може да бъде продукт на естествения подбор, и е доказателство за "намеса на висшето интелигентно същество."

Съвременните учени смятат, че едно лице, носител на еволюционното състезание, възникнали в юго-източната част на Африка, а от там се разпространи в целия свят. Но основният аргумент против тази версия е, че по-голямата част от хората са много по-различно от хората на континента горещо. Ако следвате събира генетичен материал, първите хора са все още по-близо до монголоиди от африканците. Между другото тя монголоидната раса има много висока степен на адаптивност към променящите се условия на околната среда - независимо дали арктическата тундра или мокри екваториални гори.Но негроидната раса с недостиг на витамин D е изложена костни заболявания, рахит и други причинени от ниски нива на слънчасване. Значи, това е съмнително, че африканците са били в състояние да мигрират на различни континенти, имащ подобен недостатък.

Но ние не можем да мълчите за съществуването на версия мултирегионално произход на човека, същността на която е, че трансформирането на примитивна вида Хомо еректус до Хомо сапиенс възникнали независимо в различни части на земното кълбо.

През 1856 г. в малък немски град, наречен Neadertal работници, намиращи се в една пещера странен череп и кости. Първо реших, че те принадлежат на пещерна мечка, но след внимателно проучване, стана ясно - намерени останките на близък роднина на лицето. Подобни находки са били открити в северната част на Англия, южната част на Израел и Източна Узбекистан. От древния прародител на съвременния човек, който е живял преди 200 000 години, стана известен като неандерталец. Известно е, че неандерталците може да направи примитивни инструменти, имаше религиозни и погребални обреди, както и рисувани модели на тялото. Генетиците успяха да учи неандерталска ДНК. Проучването показа, че неандерталец ДНК е много по-различна от ДНК на съвременните хора. Днес, следователно, можем да заключим, че въпреки че неандерталците са били свързани с човека, но са били отделен вид. В допълнение, с известна степен на сигурност може да се твърди, че хората не разполагат с гените на неандерталците.

Съвременните открития генетици често потвърждават отдавна известни легенди и истории, съхранявани на различни народи, населяващи Земята. Например, древна монголска традиция казва, че монголците са произлезли от три майки. ДНК изследвания монголци потвърдиха тази легенда - всичките строго генетични проби бяха разделени в три групи. Подобни проучвания сред европейците показаха, че те са произлезли от групата, състояща се от 20 души, а жените сред тях са два пъти по-малко от това на мъжете.

Но изследванията в областта на генетиката не са спрели. Учените са открили стотици гени, които са различни изключва или в мозъците на жените и мъжете. Психолозите също потвърдиха констатациите на генетици, сочейки към различията в поведението на двата пола: способността да усети съпричастност с другите, способността да се движите в пространството, склонни към агресия, способността да се поемат рискове и, накрая, преференции при определяне на сексуалните си партньори. Остава открит въпросът - до каква степен тези различия се определят от биологията. Може би тези различия са свързани с отдавна установени социални роли на мъжете и жените? Как можем да си обясним факта, че жените са много по-добре в състояние да улови емоциите на другите?Дори и при преминаване стандартизирани тестове, жените показват по-голямо чувство на състрадание за другите, отколкото за мъжете. Но мъжете са склонни да проявяват агресия и риск, както и умело създават и използват технологични системи.

Интелектуално ниво и при двата пола не са съществени различия: например, жените имат много развита визуална памет, а мъжете по-лесно да се даде пространствено мислене.Ето защо, мъжете се справят добре с ориентация върху картите, докато жените се опитват да запомнят конкретни междинни обекти, което води към целта.

В същото време, шведски генетика, след серия от проучвания твърдят, че са налице значителни различия в генетичната структура на мозъка на мъжете и жените.

Въпреки това, през последните години, голям интерес се е паднал на информационното общество на темите на космическа произхода на човешкия род, но някои от тази информация, свързана с проявите на НЛО и извънземен разум, и търсенето е от голям интерес за общия въпрос за възможността за произхода на човека от извънземни.

Американски антрополози изследвали скелетите са стигнали до една интересна и доста необичаен извод. Те твърдят, че в далечното минало на Земята се оказа един от най-космически кораби извънземни от космоса. Тъй като сред тях имаше само отделно мъжко, те са като тайно знание, създадено от жени женски примати. Като потвърждение на констатациите си, те изтъкна факта на присъствието в скелети на мъже признаци на двукраки предци. По-късно, както казват американските изследователи, потомци на извънземни загубили своята сила и знание - деградирала. Но това е само един от вариантите.

Друга невероятна и забавна версия: предците на човека на земята са извънземни от различни светове. Например, една жена, пристигнала с планетата Венера и мъжете от Марс.

В заключение можем да кажем с увереност, без значение колко далеч от планетите, звездите, или ъгъла на космоса, нашите предци не пристигат, днес тя е в нашите ръце е благосъстоянието на нашата невероятна, красива, хипнотизиращ синя планета - нашият общ дом.

Тагове:   Марс,   жители,   предци,   човешки,   венера,   били,   НА,