28.06.2014 10:32 - Музиката на пирамидите
Автор: zahariada Категория: История

Музиката на пирамидите Публикувано на 26 май 2014 |

През пролетта на 1945 г., син на египетския крал Фарук Prince посети платото Гиза.Внимателно огледайте пирамидата, Фарук отидоха на Великата Сфинкса. Седна пред паметника на плоча, князът се огледа замислено. Неочаквано задейства някои механизми, и откри подземен тунел. Long тъмен коридор и изпрати до голяма подземна стая. Prince искат да се запознаят с тайните проходи, слезе. Long моята беше наполовина пълна с вода. Той успя с мъка да достигне огромна аудитория. Там беше изненада за него. На друго място в стаята са ... роботи.

Това, че пирамидите са една от най-загадъчните структурите на нашата планета, не е тайна. Мексико и Египет, Китай и Крим, буквално цялата повърхност на планетата е обвит мрежови пирамиди. Въпросите, свързани с тях, много, много, а някои все още остават без отговор. Казват, че когато всички тайни ще разкрие свързаните с пирамидите, светът ще свърши.

Но има и друга гледна точка: тя е скрита в пирамидите на знанието, че ще помогне на човечеството в апокалипсиса.

Според древните легенди, архитект и строител на египетските пирамиди е лечител и жрец Имхотеп. Библията го нарича Енох, будисти - Тот-Хермес Трисмегист. Древните гърци вярвали, че Асклепий - богът на изцелението, но кой всъщност е Имхотеп - все още остава загадка. Въпреки това, съвременници разгледани и го наричат ​​Бог.

Възможно е, че Имхотеп не е землянин, но представител на друга цивилизация, защото това, което трябваше да направя, не се побира в рамките на човешките възможности. Той успя не само да се изработи стъпка пирамида, но също излезе с стая с колони, пише на първата книга в историята на човечеството за лечение и диагностика на редица заболявания. Освен това, Имхотеп е бил съветник на фараона, и се счита за най-важен египетски свещеник. Той е живял в продължение на сто и двадесет години, изведнъж изчезна. Гробът му не се вижда никой.

Най-големият комплекс от пирамиди в Египет остана на платото Гиза, близо до Кайро. В сърцето на най-известната от тях е Хеопсовата пирамида с височина от около сто и петдесет м в дължина и основа на всяка от страните в двеста и петдесет метър. Наблизо е малко по-ниско и пирамидата на Khafre в същата много малък - shestidesyatimetrovoy - Пирамида на Menkaure.

Според официалната версия на тези три пирамиди са част от некропола - гробниците на фараоните. Въпреки това, археолозите намират вътре гробове: пирамидата празен, въпреки че имаше спекулации за това какво са открили мумии. В действителност, на балсамираното тяло е бил намерен в Долината на царете в Луксор, които, странно, не пирамиди. От това заключение е, че никой твърда връзка между мумиите и пирамидите не съществуват.

Всяка сутрин на разсъмване многобройни туристи наблюдаваме същия модел: над пирамидите се появяват полупрозрачни вертикална колона. В същото време, учените записват радиация, която се образува през върховете на пирамидите: прилича на торнадо, но вместо на въздух в него, синкаво вещество. It - енергията ще Earth от космическите програми. Тя може да бъде или вълна на живот или смърт вълна, в зависимост от методите за трансфер, които са били известни само на жреците на Египет.

Радиационно състояние да пирамиди например да мумифицирам тялото и лекува болната тъкан. Хипотезата, че пирамидите са генераторите на космическа енергия се превръща в популярна. И днес, говорят за това е не само независими изследователи, но също така и учени. Потвърждение на тази теория, има легенди.

Това явление има последици за самото място, и хора, които идват в Гиза. Много туристи се каже за странната енергия, която се усеща в това място.

През 1924 г. по време на разкопки археологът Джон Kinnaman се твърди, че има в неизвестното до този тунел, разположен под пирамидата на Хеопс. Учен твърди, че той е бил в стаята, напълно претъпкан от многобройните механизми на неизвестно предназначение. Един от тях е дал името Kinnaman "антигравитационна машина."

Но дали древните египтяни са притежавали антигравитационна знания и високите технологии, включително в строителството? Едва ли е възможно. Това означава, че пирамидата строители и други същества, и че има доказателства.

Дори и днес, да се изгради подобна структура е практически невъзможно. Теглото на всеки блок на пирамидата - два и половина тона. За една пирамида на Хеопс е ​​отложен с повече от два милиона от тези единици, и е бил повдигнат от почти сто височина петдесет метра.

История има, разбира се, отделните факти за прехвърляне на огромни камъни в продължение на дълги разстояния, например, доставка басейн, т. нар. "Thunder-камък" за паметника на Петър Велики, който отне най-много девет месеца.

Вторият въпрос, който е много заинтересовани изследователи как древните египетски майстори управляват така лечение на камъни. В пътниците Средновековието чудеха "бижута" на древните строители като камъни пирамиди толкова точно адаптирани към всеки друг, който е между тях, дори не може да забие нож.

След анализ на характера на повърхностите на пирамидите, учени хипотеза, че в тяхното изграждане са използвани високи технологии, както и инструменти, които са работили с електричество. И тези инструменти не може да се направи ръчно, те се нуждаят от заводски машини и машинно производство.

И ако все пак приемем, че пирамидата е била построена други цивилизации преди хиляди години са живели на нашата планета, или който е пристигнал в него от космоса? Анализ на камъни, използвани в строителството на египетските чудеса, показа, че това - гипсова смес се подлага на високотехнологично лечение. Всички фуги между каменните блокове, обработени алабастър гипс, който се получава при висока температура и абсолютната влажност. Т.е. гипс, които са били свързани камъни нагряват под слънцето в продължение на хиляди години, а един не е напълно във водата. Т.е. пирамиди вече са съществували по време на Потопа, и по този начин с възрастовите пирамиди в историята не всички ясни до края.

Оказва се, че пирамидите са повече от десет хиляди години. И това е просто невероятно, защото тогава на египетската цивилизация не е съществувала.

В една от версиите на фараоните първо влезе в пирамидата по заповед на владетелите на древен Египет преди две хиляди години на платото Гиза бяха проведени археологически проучвания. Вътре в пирамидите са били открити дълги тесни тунели, които не могат да бъдат управлявани, кръгли прозорци, сочещи към определени съзвездия, вътрешните камери с неизвестна цел, плътно затворени каменни тапи са същите като в долмените, които са абсолютно сигурни учените използват, за да се свържете с различни пространства.

Ние, съвременните хора изглежда странно pratsivilizatsii висока технология, базирана на примитивните механизми и невероятни човешки способности. Но как да се обясни, че за някои хора в долмените и пирамидите се случи абсолютно фантастични неща, като например пътуване в минали животи.

Една от основните функции на пирамидите изследователи наричат ​​движението на енергията в пространството и времето. Изграждане на мрежа от гигантски антени, ретранслатори, древни богове са изчезнали от лицето на земята: убити в планетарна катастрофа или летят до други планети, оставяйки схемата на този гигантски механизъм.

Възниква въпросът дали се задействат или пирамида днес те са се превърнали в развалини pratsivilizatsii, стартирайте този гигант предавател ако учените откриват, че съществува в света на пирамидата.

Имайте предвид, че всички резултати днес на пирамидата, включително подземни и подводни, точно ориентирани към кардинала и фокусирани върху всеки друг. Оказа се, че тяхната ориентация север-юг извършва най-точно може да се направи днес дори съвременните строители. И още един интересен и доста изненадващ факт: всички пирамиди, независимо от тяхното местоположение, са изработени изцяло от един и същ материал, празнините в тях са насочени към далечната звездата Сириус в северната и Zeta Orionis - на юг.

Може би беше от там идва към Земята холограма, която ние приемаме за призраци или НЛО.

Египет, Крим, Китай, Мексико - десетки гигантски пирамиди в света предприемат загадъчни сигнали от вселената. И никой не знае, макар че аз се надявам, че тя е тази непрекъсната връзка с космоса ще спасим нашата планета смути от природни бедствия.Да се ​​надяваме, че всичко, което каза - все още само една теория.

Тагове:   музиката,   НА,   пирамидите,