20.05.2014 12:41 - Рай с ръцете си
Автор: zahariada Категория: История

. Рай с ръцете си

Публикувано на 08 Май 2014

Археологически изследвания, които през миналия век, са били задържани в Близкия Изток и в Египет, разкри такива съкровища на духовна култура, за чието съществуване учените дори не знаят. В допълнение, на разкопките на древния шумерски столицата потвърдиха точността на много от фактите, изложени в главната книга на християните - Genesis. След дешифрирането глинени таблетки експерти заключиха, че шумерите ги описват едни и същи събития, които разказва Библията. Parallels са много: това е имената на десетте патриарси, и произношението на много заглавия и имена, и много повече, включително истории за столетници, които са били преки потомци на Адам и Ева.   Но тогава възниква въпросът: как можем да обясним такава значителна разлика между децата на нашите предци от съвременните хора? Дали богоподобни предци на цялото човечество бяха наистина столетници-гиганти, и по този начин много различни представители на раса, която е изчезнала от лицето на земята след потопа.   Giant трон, намерени на островите Kuzovskih пирамида с Анзер, лабиринти - тези невероятни структури, които археолозите са открили на Solovetsky острови. Цел на всички тези сгради са все още обект на спорове. Въпреки това, италианските археолозите излагат своята теория за произхода на лабиринти. По тяхно мнение това - проекция Big Solovetsky остров, който изглеждаше така, преди ледниковия период.   В тези части, има легенди, които разкриват скритите възможности Лабиринти за хора, което позволява да се търси вътре вашето съзнание. Освен това, те могат да бъдат използвани, както се твърди, да се движи в пространството и времето.   Но ако лабиринт - просто проекция, тогава може би себе си Соловки са гигантски порти в паралелни измервания за тези, които са посетили други светове преди десетки хилядолетия.   Според поддръжниците paleocontacts порти в паралелни светове, открити повече от веднъж. Кодирана информация за първото посещение на представители на други цивилизации, и се държат руски приказки, които разказват за богове и богини, които са пристигнали с съзвездията Лебед и Сириус.   В различни страни, все повече учени са склонни да, че без намесата на по-напреднали цивилизации, без разходи и изграждане на древните пирамиди в Египет.   Група от изследователи E.Muldasheva успя да стигнем до сърцето на най-известният от тях - пирамидата на Хеопс. Това, което те видях, те бяха удивени: в разгара на стотина метра в пирамидата е шестстотинтон диапазон. Обяснете влизането му на такъв резултат височина на робски труд - наивно. Освободете Muldasheva, преместете тези блокове може само представители на цивилизацията, които живеят по закона на четири тримерно пространство на нашата вселена, че област, където жителите отдавна са усвоили най-бързите начини да пътуват в пространството и времето.   Съществуването на шест паралелни светове в нашата Вселена, учените са известни за дълго време. Съвременната цивилизация на Земята живее в триизмерното пространство, но философи и математици наскоро доведоха закони, които "работят" в четири тримерно пространство. Това е теоретично вече доказаха, че съществуват тези светове.   Древните египетски стенописи запазените изображения на две различни раси. Разликата между тях е очевидна: тези египтяни вярвали, богове и фараони, два до три пъти по-висок от обикновените хора. Тяхната удължена череп на всички снимки са скрити зад дълги фуражки. Много е вероятно, че това е извънземните от паралелен свят.   Не по-малко изненадващи и стенописи по стените на храмове, където хората с продълговати черепи прекарват много странни манипулации с различни части от човешки тела. Изглежда, че на планетата, след като бе домакин генетични експерименти.   Древните тестове почти всички религии знаят, че човек не дойдоха себе си: той е създаден по образ и подобие на Бога. Въпреки това, някои теолози просто вярват, че всички религии са с произход от посещенията на извънземни на нашата планета. Те се появяват в древни текстове като боговете. Например, Библията казва, че Бог сътвори небето и земята. Но ако се вгледате в текста на иврит, тя казва, че не е едно, но на много богове Ella Сим: "Боговете, създадени на Земята."   Основателят на астронавтика Циолковски пише в неговите писания, че всички планети имат наченки на живот, но за някои от тях, защото от условията, то цъфти много бързо, позволявайки на съществуващата техническа сила и се превръща в източник на живот на други планети. Повечето от планетите възниква колонизация. В съветските времена, тази идея се разглежда като идеологическо обещание за развитието на Вселената, но Циолковски означаваше нещо съвсем различно, като се има предвид, че трябва внимателно да се отнася до древните легенди - Библията, Корана, Тората.   Със своя внимателен прочит може да се намери директни линкове към това, което някога е бил древната на планетата освен земляците имаше някаква по-висша сила. Днес човечеството започва да осъзнава, че по някакъв начин се е случило ген Connect земята небесен състезание с раса. Но древните хора го обясни просто: Богове омъжени дъщери на земята. Според Писанието, човекът е бил създаден в рая. Райска градина в Библията е описан като идеалното съществуване, нямащи нищо общо с местообитанието пълни опасности на праисторическия човек. Изглежда, че Едемската градина - един изкуствен свят или вид инкубатор за спечелването на човешките същества.   Стена в Долината на изображенията фараоните, изобразяващи странни същества - хора с глава на бик, крокодил или ибис, някои изследователи смятат, че в резултат на генното инженерство древността. Съвременните генетика все още не е в сила, но тези, които са въплътени най-древните египетски художници, вероятно има по-добра технология.   Освен това, съвременните учени не може дори да се пресичат една маймуна с човек, като по този начин за пореден път не успя да докаже теорията на Дарвин. Въпреки че, аз трябва да кажа, броят на неговите поддръжници намалява от ден на ден.   Оказва се, че в древни времена, генетични експерименти са по-успешни, и те в крайна появата на Хомо сапиенс.   King James Version на Стария Завет се казва, че Бог е създал Адам по образ и подобие, и шумерските плочи, също започнаха в Близкия изток, невежи на цялата група на боговете - Annunaki - петдесет богове, които са дошли на Земята и са управлявали тук няколко хилядолетия. Освен това, записите и разказа историята на създаването на богиня човека Ninhursag.   Шумерската писменост древен египетски, китайски и индийски, но го отвори само преди повече от сто години. И това е, когато стана ясно, че много еврейски Тора назаем от шумерите. Нейното влияние шумерски източници по-късно и е имал Библията, например, че Адам е създаден от вода и глина грънчарство, и идва от неговото ребро Eve. В библейската легенда, там е доста странно несъответствие: Адам Ева отчита брат, защото те идват от един и същ баща, освен това, те са съпруг и съпруга, и баща и дъщеря, като Ева идва от реброто на Адам.   Възможно е, че това е по-сложен процес, тъй като библейските текстове са преведени, когато хората все още не знаеха нищо за генното инженерство, и това не е изненадващо, че той взе за чудо.   Преведено от drevnearameyskogo Адам означава "червен, което съответства на червения цвят на почвата на Палестинската региона. И в същото време, Адам - ​​е червена почва, което обяснява неговото творение от праха.   Днес, създаването на Ева може да се тълкува, както следва: Adam приспани въведена в анестезия, той взе тъкан и от тях създаде ново създание. A клонинг е, нали?   Според един от апокрифите върху създаването на работни човек триста шестдесет и пет ангелите. Те могат да бъдат наречени колективни антропологически институт или лаборатория, генното инженерство.   В миналото, Адам и Ева били изгонени от Рая. Тъй като хората могат само да мечтаят за един изгубен рай. Всички религии и вярвания обещават, че най-праведният може да влезе в една красива цъфтяща градина, където има мир и удоволствие.   Но загубих богоподобен неговата същност, хората са намерили физическото тяло. И Земята е най-удобното място за живеене. Той е тук, че хората имаха възможност да се изгради своя собствена градина на Eden. Остава само да поема този риск.

Тагове:   си,   рай,   ръцете,