Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2013 12:23 - Велик зулуски шаман и старейшина КРЕДО МУТВА за похищение и рептилоиди редкаи, удивителен беседи с Рики Мартин 9/30/99.Част 2
Автор: zahariada Категория: История   
Прочетен: 1923 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Велик зулуски шаман и старейшина КРЕДО МУТВА за похищение и рептилоиди редки, удивителен беседи с Рики Мартин 9/30/99.Част 2   Дата публикация: 11юли 2013

За пръв път срещнах група млади родезийски чернокожи, които ме отведоха в селото на моя учител. И когато стигнах до края на населено място, аз миришеше толкова лошо, че всяко куче в село дотича, SJSFTC и ръмжеше да ме разкъсат. Тя е само моя учител и нейните ученици и други селяните ме спаси този ден. Моят учител и селяните не беше изненадан от това, което им казах. Те го приели, сър. Те ми казаха, че това, което се случи с мен се е случило с много други преди, и аз имам шанс да се върна жив, защото много хора са изчезнали в тази част от земята, която никога не е виждал отново, белите хора, черни хора, и така нататък.

image

 

Sir, I завърши много дълга история. Една година по-късно, през 1960 г., носех торбите в град Йоханесбург. Вие виждате, съм работил в магазин за подаръци, когато White викаше ме да спра.

Предположих, че White е бил агент на тайната полиция, които исках да видя моите документи. И когато аз исках да му дам документите, той гневно заяви, че той не иска да видя вонящите документи.

Сър, той ме попита този въпрос? "Ей, къде, по дяволите, аз съм те виждал преди? Кой - сте вие? "

Аз казах - аз съм никой, сър, - само един работник.

Той каза - Не ме лъжи, кой по дяволите си ти? Къде съм те виждал преди? "

И после го погледна. Познах го - дългата му рошава, златисто кестенява коса, си нелепо мустаци и брада. Спомних си го - сините кръвясали очи и голи терор, което свети в очите му и кожата му бледо като коза.

Казах? "Мениер", че afrikaan? С "? Мениер, видях те в Родезия на едно място под земята." И ако аз щях да удари тази бяла глезена, след това той няма да реагира точно по този начин, сър. Той се обърна и си тръгна с ужасен израз на лицето му и той изчезна от другата страна на улицата.

Сега, грубо, е - това, което се случи с мен, сър, но това не е едно уникално преживяване.

От този момент аз съм срещал много, много, много хора, които са имали същия опит като описах, и повечето от тях са обикновени черни мъже и жени, които не могат нито да чете, нито да пише. Те дойдоха при мен да търси помощ ми като шаман, но аз също търся някой по-мъдър от мен, някой ще ми кажеш какво е станало с мен. Защото, сър, когато те хванат Mantindane, вие ставате толкова травматизиран, животът ви става толкова се променили, станали толкова засрамени и унизени от себе си, започваш да се мразиш необяснимо, и там са едва доловими промени в живота си, че не разбирате.

 

Една промяна: ще имате нечетен любов към човечеството. Искаш ли да се разклаща раменете на всички и да каже "Хей, събуди се хора, че не сме сами. Знам, че не сме сами! "

 

И, знаете развиват чувството, че животът ви вече не е вашият имот, и в допълнение, можете загрижени странно вълнение за преместване от място на място да пътуват. Вие започвате да се притеснявате за бъдещето, вие започвате да се притеснявате за народа.

 

И още нещо, сър, защото от това, което се надявах един дни, че хората да ме изпрати, за да видите за себе си: да развива знание, което не принадлежи на вас. Можете развиват разбирането на пространство, време и разбиране на творения, които нямат смисъл за вас като човешко същество - това е - държавата, след ужасен твоето наказание, след вещества бяха отстранени от теб, някои обмен се проведе, когато изведнъж, че нещата Mantindane, които знаят, че обикновените хора не знаят.

 

Но, сър, аз знам, че това разделяне на Бога често се случва дори когато - например, един ден през 1966 г. в ЮАР, сър, бях арестуван и брутално разпитван от тайната полиция. Било е време, когато всяка Черно интелектуална, независимо от това дали той или тя е била посетена от тези наистина лоши момчета, които сте измъчвани, понякога се пускат в електрическите устройства и молба въпроси, и така нататък.

 

Понякога, когато тези мъже? Можете измъчвани, те често се чувстват като те мислех. Както и да е, когато те измъчвам хора, не Mantindane, има разпространение на идеи. Например, когато особено груба агент на тайната полиция идва да те бия, нали знаеш какво си мисли, още преди той нахлу в стаята, в която се провеждат вас. Ти знаеше, че идва, и знаеше точно какво си мисли и какво смята да прави с вас.

 

Така, че - ето защо казвам странни неща, които наводнения съзнанието ми. И това е наводняване съзнанието ми, че ден, имаше видения на съзнанието Mantindane.

 

От този момент - аз съм много ограничен образование - Трудно ми е да говоря за, камо ли да пиша - English. Взех много време да се казват неща, че хората с по-добро познаване на английски език, ще кажа по няколко думи. Но ръцете ми са в състояние да създаде неща, които са никой никога не е научил.

 

I направи двигатели, ракетни двигатели, които действително работят. Правя оръжие от всякакъв вид, които Пожелавам на всички хора, които ме познават, ще ти го кажа, и г-н Дейвид Айк, сър, да ви покажа снимки на това, което съм направил около новия ми дом. Направих много на роботи от желязо отпадъци и някои от тези роботи работа. Аз не знам къде имам това знание. И тъй като този ужасен ден, видението, което бях видял от детството си, и с обичайния опит, който получих като шаман, са станали много по-интензивно.

 

Аз не знам защо, и аз искам да знам причината защо. Но мога да ви кажа, сър, че тези същества, които хората погрешно наричат ​​извънземни, а не чужденците изобщо.

 

В продължение на много години, изучавайки тези неща, опитвайки се да го разбирам, мога да ви кажа това: какво Mantindane и други чужди хора, от които знаем нашите хора са сексуално съвместими с хората. Mantindane състояние оплождане на африканските жени.

 

И се натъкнах на много такива случаи през последните 30 години, или така. Например, според нашата култура, аборт се счита за по-лошо от убийство. И ако една жена от племето от селски район в Южна Африка, е установено, че е бременна от някакъв непознат човек, а след бременността си изчезва, това е обвинителен акт на аборт, и все пак тя отрича, разбира се.

 

И ако конфронтация между нея и нейното семейство, съпруга си роднини, не отшумяват, а след това тя оспорва тези хора, които я обвиняват, я отведе до сангома, това е - хора като мен. Sangoma ще изследва определен брой пъти една жена, и ако сангома установи, че жената е бременна, и някак си я плода отстранени - тази процедура направено Mantindane, води до някои жени щети, от които нито един човек с опит може да разпознае сангома знае, че жената казва истината.

 

В допълнение, аромат, който остава на хората, които са докоснати ръце Mantindane че успешния мъж никога няма да забравя, винаги се е вкопчил в всички жени, които са били оплодени Mantindane, без значение колко много парфюм или прах, те се опитват да използват.

 

Така че това е причината много от тези случаи са стигнали до прага на живота ми. Sangomas ми изпратите тези хора в големи количества, защото те мислят, че съм - по-добре да помогне в такива проблеми.

 

Така че, за последните 40 години, или така, взех много жени, които действително са били оплодени Mantindane и бременност мистериозно изчезнал, оставяйки жена усещане за замърсяването, вина, и отхвърляне от семейството си. Това става мой дълг да убеди семейството да невинност на жената, да се опита да излекува духовно и психическо ужас - както физическа травма, която е претърпяла една жена, и по други начини да се помогне на нея и семейството си да се забрави какво се е случило.

 

Не, сър, ако тези чужденци - от далечна планета, защо те са в състояние да оплоди жените? И защо е това странно създание, което бе голо, с червени косми, които се изкачи на мен на десктопа, защо има власт, която, макар и малко по-различна от тази на нормалните жени, все още беше определено тялото на жената?

 

Тялото беше на грешното място. Това е малко по-пред отколкото в нормални жени - между краката. Но това беше идентифициран, и това беше като женско тяло. Тя имаше коса като тялото на жените.

 

Така че, сър, смятам, че тези така наречени чужденци не са далеч на всички. Вярвам, че те са - тук при нас, и аз вярвам, че те се нуждаят вещества от нас, точно както някои от нас, хората използват някои неща от диви животни, като маймунски жлези, по-специално собствените си егоистични цели.

 

Вярвам, сър, че ние трябва да учат това опасно явление е много, много, ясно и обективно мнение.

 

Твърде много хора попадат в изкушение за лечение на тези чужденци като свръхестествени същества. Те - само твърди същества, сър. Те са като нас, а освен това, че ще направи изявление за неочакваното: Сивите извънземни, сър, са годни за консумация. Изненадан?

 

Martin: Моля, продължавай.

 

Credo Mutwa: казах, сър, Сиви извънземни са годни за консумация.

 

Мартин: Да, чух го и аз съм притеснен за ....

 

Credo Mutwa: Месата им - протеин, както и месото на животни на Земята, но всеки, който поглъща Grey чужденец плът, е много, много близо до смъртта. Аз почти го е направил.

 

Виждате ли, в Лесото има планина на име Larayb, тя се нарича Screaming Stone Mountain. Няколко пъти през последните 50 години, или така, извънземни кораби се провали, в близост до планината.

 

И за последен инцидент се съобщава във вестниците, не толкова отдавна. Африканци, които вярват, че тези същества - богове, когато те търсят трупа на мъртъв извънземен Grey, те го вземат, го сложи в една торба и ги занесе в храст, когато те го разчлени и ритуално ядене. Но някои от тях умират в резултат на поглъщането на тези неща.

 

Приблизително една година преди това, тъй като съм имал опит в планините Inyangani, ми дадоха моя приятел в Лесото, плътта на това, което той нарича бог на небето. Аз бях скептичен за това.

 

Той ми даде една малка бучка сиво, очевидно изсушен материал, което, каза той, е плътта. Както той, така и аз и жена му е прекарала една нощ ритуал и яде от месото. След като изяде това нещо, сър, точно на следващия ден, телата ни бяха покрити с обрив, който не приличат на нищо, което съм преживял в живота ми досега.

 

Телата ни бяха така покрити с обрив и уртикария, сякаш имахме дребната шарка. Бяхме сърбеж, сърбеж Беше ужасно, особено под мишниците и между краката и задните части. Езикът ни започна да се подува. Ние не можех да дишам. И много дни, приятелю, жена му и аз бяхме напълно безпомощни, ние тайно посети инициира, които научих от моя приятел, шамана.

 

Бях много близо до смъртта. Нашите тела са кървене от почти всяка дупка. Загубили сме кръв, много кръв, когато отидохме до тоалетната. Ние едва ходя, едва дишаше. И след около 4 или 5 дни, обрив утихна, след това кожата е опъната. Нашата кожа започва да се простират като змия сменя кожата.

 

Сър, това беше едно от най-тежките преживявания, които съм посетил. В действителност, когато започнах да се чувствам по-добре, аз мислех, че е бил отвлечен Mantindane е пряк резултат от това, което яде плътта на една от тези същества. Аз не мисля, че моят приятел ми даде беше месеста част. Аз предположих, че е корен или билка или нещо такова. Но тогава си спомних вкуса на това. Тя имаше вкус на мед, и имаше същия мирис, което аз трябваше да се изправи през 1959 година.

 

И, след като обривът е отишло - докато бях все още се протегна, и ние сме помазан от главата до петите с кокосово масло, започва всеки ден - странна промяна дойде при нас, сър, това, което аз искам всички хора на знанието, кой ще го прочете във вашата страна, за да се опита да ми обясни. Отидохме луд, сър, абсолютно луд.

 

Ние започнахме да се смеем, наистина като в карикатури. Това беше "ха ха ха ха ха ха", ден след ден - в малката провокация, ние започнахме да се гавриш с главите в продължение на часове, до изчерпване настъпили.

 

И тогава смехът изчезна, а след това се случи нещо странно, тъй като приятелят ми каза, че е гол искат да постигнат Mantindane ядящи плът.

 

Сякаш бяхме погълнати странно вещество, лекарство, като никой друг на тази земя. Изведнъж, чувствата ни са подсилени.

 

Когато пиете вода, все едно сте пили вино от някакъв вид. Водата е също толкова приятен като изкуствен напитка. Храната е невероятна вкус. Всички сетива са подобрени и е неописуема - сякаш аз бях този със самото сърце на Вселената. Не мога да го опиша по друг начин.

 

И това чувство на невероятна интензивност на възприятието е продължило повече от 2 месеца. Когато слушах музика, това е като че ли музиката зад музика, зад музиката. Когато рисувах картината - това, което правя за храна - и когато се проведе нито един конкретен цвят на върха на четката ми, в този цвят, като че имаше и други цветове. Беше неописуемо нещо, сър. Дори и сега не мога да го опиша. Но нека сега, сър, елате в нищо - друго.

 

Mantindane не са единствените извънземни, които ние африканците са видели и истории за тях.

 

Много, много, много векове, преди първото White пристигна в Африка, ние, хората от Африка са изправени пред раса от извънземни, които са гледали точно като европейци, които след това нахлуват Африка.

 

Тези чужденци са високи. Някои от тях са доста добре изградена като спортисти, и те имат леко скосени сини очи и високи скули. И те имат златисти коси и те изглеждат точно като европейци от днес, с едно изключение: пръстите им снажен, дълги пръсти и как музиканти и артисти.

 

Сега, тези същества дойде в Африка от небето, в офиса, което е като бумеранг австралийците. Сега, когато един от тях слиза устройства, тя създава завихряне прах, което създава много силен шум, наистина, тъй като това торнадо. На езика на някои африкански племена, вихър - Zungari-uzungo.

 

Сега, хората ни даде няколко имена за тези Бяла кожа чужденци. Те нарекли Vazungu, дума, която хлабаво означава "бог", но буквално означава? "Хората на прах дявола или вихрушка."

 

И нашите хора са били запознати с тези Vazungu от самото начало. Те ги видя и те видяха, че някои, в действителност много от тези Vazungu са това, което изглежда да е сфера от сферата кристал или стъкло, което те винаги закачливо подхвърли топката в ръцете си. И когато войниците опита да улови Vazungu, Vazungu хвърли тази топка във въздуха и я хваща в ръцете си, и след това изчезва.

 

Но, някои Vazungu били заловени африканци в миналото и насилствено задържа в селата на вождовете и шаманите в пещери. Човекът, който улавя Muzungu, тъй като те са посочени в единствено число, е да се уверите, че той държи на стъклена топка е добре скрит от Vazungu. Докато той държи топката в залог, Muzungu не може да избяга.

 

И когато африканците видя истински европейци, Бялата от Европа, те прехвърлят името Vazungu. Преди да се срещнем хора от Европа, се срещнахме с бяла кожа африканци Vazungu и минахме на името Vazungu истински европейци, от извънземните.

 

Сега няколко думи Zulu, което наричаме White Umlungu. Сега няколко думи Umlungu означава точно същото нещо като Vazungu, "Бог или същество, което създава голям подземен буря."

 

В Заир, сега се нарича Демократична република Конго, бели хора, наречена Vatende или Walendu. Това отново означава "бог или бяло същество." И Vatende дума е не само служи за отбелязване на розово-kozhego непознат, но се използва и за обозначаване на Читахури област. В Заир, когато шаманите говорят за ужасите господари, които пускат на Земята, те точка за тях като Читахури, но те сочат към тях evfimisticheski като Vatenda-ва-muinda - е "White същество, което носи светлина", защото през нощта Читахури очи светят като червените светлини в плътен храст. Те светят като кола стопове в плътен храст. Така че, всичко-в-Vatenda muinda? Има "White същество на светлината", просто така се Читахури нарича Демократична република Конго.

 

Има повече от 24 други извънземни същества, сър, че ние африканците знаем, но аз ще ви кажа накратко, сега само две.

 

Сър, в страна, наречена Зимбабве, където имах контакт през 1959 г., има и друго същество. Това - най-удивителното нещо, и аз съм го виждал веднъж, а няколко други хора, малко черен и някои бели, които бяха с мен. Това същество - огромен създание, и формира точно като горила, но не прилича на горила, която често остава на краката, както и върху ставите. Да, за когото се говори, сър, нараства около 8 фута или 9 фута високи, и се прави точно като горила, но тялото си е много мощен. Раменете му са много широки, а вратът е много дебела. Той е покрит с дебела, груба кожа, като никой друг диво животно в Африка.

 

Това е - същество хуманоид, с бедрата и краката и краката, както и ръцете, които са точно като тези на човек, само покрита с дебел слой от тъмно кафява козина. Това същество, сър, тя е известна като О народа на Зимбабве. И училищата на хора са видели това създание, стотици в продължение на много поколения. Някои от тези същества са били забелязани точно тук, в Южна Африка, в изолирани и гъста планинските райони. Това Wow, всеки детайл, точно същите, както тези, които индианците от Северозападния на САЩ, наречен Йети или Голямата стъпка.

 

Всъщност, аз го казвам - едно и също нещо, а ние я имаме тук в Южна Африка. Това - също точно едно и също нещо, но с напълно различен цвят на кожата, като това се вижда от хората по планинските склонове на Хималаите, Непал, на същество, наречено Голямата стъпка.

 

Сега, най-новото е, сър, същество, което е толкова добре познат в Южна Африка и на други места в Африка, че ако спомена името си, хората да се усмихват. Това се нарича Tokolosh. Всеки знае какво Tokolosh Африка. Някои го наричат ​​Tikolosh.

 

Тя изглежда като много груба мечка Теди на външен вид, чиято глава е като глава на плюшено мече, но е дебела, остър, кокалест гребен на върха на главата. Билото на върха е от горната част на челото към тила му, и това било тя може да събори вол, окръг главата му.

 

Това същество прави черни хора в определени места, за да вдигнат легла на тухли, една тухла поставен върху друг, около 3 метра над земята. И ви е цял Южна Африка. Това Tokolosh обича да играе с деца, и е виждал стотици пъти студенти в различни части на Южна Африка, дори и наскоро.

 

Понякога тероризира децата, да ги надраскване, докато те спят, оставяйки дълги успоредни драскотини на гърба и бедрата, драскотини, които се възпаляват и причиняват ужасен сърбеж.

 

Преди около две години, се тероризира цял един ученици в Совето, близо до Йоханесбург. И студентите го нарече розово-розово. Сега, това създание е известен не само в Южна Африка, сред чернокожите хора, също така е известно, сър, сред полинезийците в Хавай и други острови в Тихия океан. Тези хора са повишаване на колибите си, им трева къща на кокили, на същата височина, че африканците повдигнете леглото им. Така че, когато ви попитам полинезийски,? "Защо се изградят своите колиби така?" Полинезийците казват: "Ние искаме да се предпазват от Tiki."

 

Сега, това е интересно, сър - това са точно както се вижда в Южна Африка, както се вижда на някои тихоокеански острови, и името, с което е известен в Тихия океан, Tiki, е много близо до африканската дума Tikilosh или Tokolosh.

 

Някой ден се надявам да споделят повече информация с вашите читатели, но молбата ми е отново: Моля проучи! Моля те, нека да проучи! Нека спрем твърде скептични. Прекомерно скептицизъм е точно толкова опасно и точно толкова зли като наивност.

 

Никой не може да ми каже, че извънземни не съществуват. Нека някой да ми каже какво е това дупка в моята страна? Нека някой да ми каже защо след като copulated със странното създание в странно място, моят мъжки орган е силно подут, и в продължение на много години след това не можех да правя любов с една обикновена жена правилно. Защо? Ако е било плод на въображението ми, тъй като той може да напусне плод на нечии въображение белези и пукнатини върху мъжкия си орган, някои от които все още не са излекувани? Нека тези хора, които ми отговори на този въпрос.

 

Трябва да проучим, сър, защото има всички признаци, че чужди същества, които споделят тази планета ни предаде. Защо? Както можете да видите, има за развитието на голям скандал, и всеки, който си мисли дълбоко за тези неща, може да се види, че тази борба се издига по-голям.

 

Какво говоря? Сър, около 30 или 40 години, много малко хора е грижа за околната среда. Много малко хора бяха загрижени за разрушаването на тропическите гори в Африка и на други места. Много малко хора са загрижени, когато бели ловци, които след това били третирани като герои, унищожени хиляди животни на Африка. Много малко хора са загрижени, когато големи народи на света, като Съединените щати, Русия, Великобритания и Франция, открито тествани ядрени оръжия в много части на света.

 

Днес има хора, които ще плюят в ловец на едър дивеч, ако той се появи в хотела и да обяви кой е той. Днес, ловец на едър дивеч не се гледа като на герой, а по-скоро като убиец. Днес има мъже и жени, черни и бели, които са готови да рискуват живота си, за да спаси дърветата, с изключение на животните и да се спре безумието на опитите с ядрено оръжие.

 

Господине, какво ти говори това? Това говори, че след хиляди години на съществуване в ръцете на същества на други хора, хората започват да отвърне на удара. Хората започват да се грижим за света, в който живеят и в която те се намират. Но, извънземни, Читахури, Mantindane - наречете ги както щете - няма да се промени тази ситуация. Те ще ни накаже, както са го правили преди векове.

 

Извънземните веднъж унищожена една нация, чието име дойде при нас африканците като народ Amariri. Тя се казва, че царете Amariri, тази невероятна страна, която, като вярвахме, да залязва, отказа да направи това, което им се казва да направите Читахури.

 

Kings, а отказва да жертват децата Читахури. Те отказаха да се борят с други хора, за да поддържа имиджа на Читахури като богове.

 

Говори се, че Читахури падна огън от небето. Те я ​​запали от слънцето, и те го използват за изгаряне на това велика цивилизация. Те причинени земетресения и приливни вълни и унищожени на велика цивилизация на Червените хора с дълги зелена коса, за която се твърди, че са били първите хора, създавани някога на тази земя. Говори се, че Читахури право само няколко, които избягали от унищожаване на хора избягват Amariri, и че те са готови да го направим отново в най-близко бъдеще.

 

Аз съм притеснен за това, което ще се случи в други страни. Всички тези земетресения, което е причинило унищожаването на човешки живот в Близкия изток и части от Африка и Индия, защо сърцето ми се чувстват уплашени, когато чета за всичко това? Тези земетресения се наблюдават при неестествено редовността сега, в Египет, в Армения, и един от тези земетресения е бил толкова силен, че тя е от другата страна на планетата и направи много свещена скала в Намибия, скала позната като Пръстът на Бог, който е десетки хиляди години, за да свиете в купчина развалини. И когато тази скала се срина, аз получих много писма от разтревожени sangomas, които са вярвали, че унищожаването на скалния знак близо до края на света.

 

Ако имате въпроси, моля?

 

Мартин: Прочетох поемата, вашата ангажираност. В своя ангажимент да споменава името Dzhabulon. Можете ли да обясните кой е това?

 

Credo Mutwa: Dzhabulon, сър, е много странен Бог. Предполага се, че тя е лидер Читахури. Той - Бог, който, за моя голяма изненада, аз открих, особено поклониха определени групи от бели хора. Знаехме за Dzhabulone много, много векове, ще чернокожите. Но аз съм изненадан, че има бели хора, които почитат този Бог, сред тях - хората, които са широко обвинени за всички неща, които се случиха на тази земя, а именно, масоните. Ние вярваме, че Dzhabulon - Читахури лидер. Той - от стари. И едно от имената му, един африкански език, сър, "Umbaba-Samahongo" господар цар, великият баща на страшни очи - защото вярваме, че Dzhabulon има едно око. И ако той отваря очите, да умре, ако те гледа.

 

Кажете, сър, че Umbaba, избягали от Източна земи в борба за власт с един от синовете му, и той намерил убежище в Централна Африка, където той крие в пещера, дълбоко под земята. И това е - нещо невероятно, сър - каза, че при Лунните планини в Заир, е големият град на мед, много хиляди блестящи сгради. Там живее бог или Umbaba Dzhabulon. И този Бог е в очакване на деня, когато повърхността на Земята ще бъде изчистена от хората, така че той и децата му, Читахури да излезем и да се насладите на топлината на слънцето.

 

И един ден, сър, имах много неочаквано посещение, докато живеех в Совето, близо до Йоханесбург. I е бил посетен от свещеници от Тибет.

 

Един от тези свещеници, аз съм сигурен, че се срещне с него, или знаеш за него. Името му Akiong Ринпоче. Той - един от водещите тибетски свещеници в Англия, които се забиват в изгнание с Далай Лама и той ме посети веднъж в лечителската си село в Совето. И едно от нещата, за това, което Akiong Ринпоче ме попита дали знам за тайната града, който е някъде в Африка, град направен от мед? "

 

Казах, но Akiong описали Umbaby град, градът на невидимия Бог, който се крие в земята. Откъде знаете това? "И Akiong Ринпоче, който е много сериозен изследовател на странни явления, ми каза, че един ден на великия лама напусна Тибет с група съмишленици и дойде в Африка в търсене на града. И никога Лама и неговите последователи виждат отново. Те никога не се завърнаха в Тибет.

 

Сега, сър, имаме история в Централна и Южна Африка за малки жълти хора, които дойдоха в Африка в търсене на Umbaby, градът, от който не може да се върне жив. Какво е невероятно, сър, аз не знам дали или не в зоната на вашия вестник, но има - много, много смущаващи истории, които съм проучени, тук, в Южна Африка, историята, значението на които аз не разбирам.

 

(Пауза за няколко минути.)

 

Credo Mutwa: Здравейте.

 

Мартин: Да, Creed. Мога само да кажа, че съм много благодарен на вашите усилия в този момент да се говори с мен, и аз разбирам, че е трудно.

 

Credo Mutwa: Благодаря за честта да ме направи много повече, отколкото си представяте. И знам как бели хора често лечение на всеки, който говори за нещата, които казвам, като свръхестествено.

 

Сър, аз наистина не искам да бъдат изложени на публично осмиване, тъй като имам, но нашите хора умират! Не само, че имаме проблем с наркотиците в Южна Африка, не само, че имаме проблеми с престъпността в страната си, която е хиляди пъти по-жесток, отколкото когато и да било, не само, че имаме проблем на СПИН, сър но ние също имаме свръхестествени проблеми, които често идват проблемите ни по начини, които, когато ги учат заедно, те показват, че нещо извънземно случва в Южна Африка. Мога да споделя това с вас, сър?

 

Мартин: Да, моля те.

 

Credo Mutwa: Сър, според моята култура - много грубо за само един човек говори на друго лице, без да даде още един шанс да протестират. Така че, от уважение към вашия вестник и на вас, бих искал да ви попитам, във вашата страна, Съединените щати, има странни истории за подземни изградените съоръжения - защото имаме подобни истории в Южна Африка, и тук те имат много странни резултати , наистина.

 

Мартин: Да, има много ис


Тагове:   шаман,   велико,   зулуски,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40019342
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930