18.05.2013 18:38 - Кои са динозаврите?
Автор: zahariada Категория: История

Кои са динозаврите?   Дата публикация: 8 Май 2013 г.

Всички някак интересуват от това как и при какви обстоятелства са ужасни чудовища на мезозойската - динозаврите. Но далеч по-интересен въпрос - как идват те?

$ $ Image1

Еволюционистите вярват, че техните предци са били двукраки, conodonts са като крокодили и понякога толкова, колкото шестфут на растеж, и че преките предци на динозаврите pseudosuchian ("фалшиви крокодилите") продължи изправените задни крака, опирайки се на целия крак, като направите съвременните хора.

Дори най-свирепите мнения по тази тема винаги търси интригуващи. Лихвен усложнява от факта, че в много части на света показват много древни следи, подозрително подобни на изправено ходене човешки следи.

Например, в Тексас (САЩ), съдържа шест километра от град Glen Rose покрай реката бяха намерени верига Paluksi фосилизирани следи еректус са осеяни със следи от трипръсти динозаври. Направете мезозойски хора преминават стадо чудовища на банката по същия начин като селски пастир - стадо кози или крави?

Една от "човешки" писти нахлува на ръба на динозавър отпечатък. Ако това не е фалшив, тогава какво е?

Пътеката води до Туркменистан

В планините Kugitang Tau на т. нар. плато динозаврите също имаше следи от човешко и динозавър - това през 1983 г., съобщава в-к "Moscow News» ( 24), позовавайки се на директора на Музея за палеонтология Туркменистан. Новината бе потвърдена след това в "Time". Един от най-ранните записани няколко вкаменени човешки следи сред множеството на динозавър учен Курбан Amanniyazov.

Човешки следи се различават значително от тези, които напускат трипръсти динозаври фута. Следваща продълговати, видими петата. Дължина ясно различими пръстови отпечатъци е 26 см, което отговаря на 43-ти номер обувки на съвременните хора. Във всички тези следи намерени шест. Тяхната възраст е определена в диапазона 150-200 млн. години.

През август 2000 г., по покана на Института по геология на Академията на науките на Туркменистан посети плато на динозаври чуждестранни експерти, водени от Denis Swift на Los Angeles Природонаучния музей Dinosaur Institute (САЩ). Те потвърдиха наличието на следи, но не направи окончателно решение, който може да ги остави в юрския период.

Това е ясно заключение за резултатите от експедицията, и няма тишина може да се тълкува по различни начини: учените открили нещо сензационно и времето, предпочитам да си мълча, не искам да подкопае неговата научна репутация в очите на колегите си, не разполагат с неоспорими факти, които позволяват да опровергае или потвърди версията на появата на човека следи в мезозойската.

Според някои съобщения, открити наскоро вкаменени отпечатъци, подобни на човешките, и Узбекистан.

Разграждането?

Динозаврите може и да идват от двукраки хора, знае как да са се появили на планетата в началото на триаса период (251000000-201000000 години). Те могат да се проявят от подобни на бозайници влечуги, които са живели в края на периода перм около 260 милиона години, много по-рано от първите динозаври.

На бозайници влечуги дължи името си на приликата с реалните зверове. Съдейки по косата отпечатъци, съхранявани в изкопаемо състояние, някои кожата беше покрита с косми, и зъбите им бяха много подобни на зъби на съвременните животни - са резци, кучешки зъби и бузите зъби. Поради това подобни на бозайници резци дълбае храни, кучешки зъби разкъсва плячката и дъвче парчета минни мощни зъби, както правят много от днешните бозайници. Може би theromorphs раждат живи малки.

Ако някога в бъдеще да се установи в науката на мисълта, че може да бъде бозайник, подобни на предците на динозаври и други влечуги от мезозойската трябва да призная, че в лагера на влечугите от дълго време е имало голям мащаб деградация. Живороден предците си се премества в снасят яйца. Future влечуго кожата беше покрита с възбудена скали. Влечуги разделение загубили зъбите си резци, кучешки зъби, предкътници и кътници, и птици и е загубил всичките си зъби, превръщайки челюстта му в възбудена клюн.

Зъбите на живота на динозавъра започва да расте; елиминира заменят с нови. Това увеличаване на броя и размера на зъбите. Въпреки това, трябва да плати за всичко: динозаврите загубили способността си да дъвчат храната правилно, тъй като те имат зъб за зъб наистина не се получи. Отнесени се затваря челюстите (запушване) - и нещастници трябваше да погълне храна без да се дъвчат.

Raznozubye Кавалиърс

В същото време, през 2000 г. стана известно, за анатомията на ранните тревопасни динозаври - geterodontov ("raznozubyh"). Техните останки бяха открити в Африка, Азия, Европа и Америка. Те са известни от началото на юрския период. Учените смятат, geterodontov ornithischian динозавър предци.
Както името "raznozubye" с тези динозаври, както при бозайниците и човека, има резци, кучешки зъби и бузите, налична podzubnaya кост.

Когато палеонтолозите първи открили вкаменени останки от geterozavrov, те не вярват, че те са изправени пред влечуго. Бивните бяха като най-истинско куче. С помощта на кътни зъби, това poluzver-polureptiliya да дъвчат храната, както и много бозайници и хора.

Необичайни, че предните крака на динозавър имаше четири пръста. Пинки елементарен като ненужни. Но на палеца се противопоставя на друга - като мъж. Това наистина е чудо! Палеонтолозите смятат, че този динозавър може да са пропуснали нещо с предните си лапи (ръце) - например, да се събират растения. Geterodonty колко рано птицебедрените и Saurischia динозаври са били двукраки, така че подобен сценарий не е изключено. Не е ясно защо се събира растения? Може би Cavalier geterodont любима даде цветя?

Тя е интересна и различна. Проучванията показват, Laura Porro Чикагския университет, който изследва черепа на млади и стари хора са били geterodontov широколистни и постоянни зъби. Ако постоянен зъб падна, неговата позиция остава освободи преди края на живота си. Стана така, при хората. Протези geterodonty сложи вероятно не знаят как, въпреки пръст на контрастира длан, и да ги имаше в стария ми устата възраст мънка.

Още през 60-те години на миналия век в Shirment Таджикистан реката, в подножието на планините са открити пет пръста динозавър отпечатъци - единствен по рода си. Обикновено един или два динозаврите петите rudimentiruyutsya и крак прилича на птица крак. Близо до река Shirment във варовика, който 80000000години възраст бяха намерени скелетите на цяло стадо петпръста динозавър.

Яйцето беше тогава

Фактът, че е живял в мезозойската плезиозавър са живороден, стана известно наскоро. На усещанията докладвани в списание Нейчър през 2011 година. В женската част на корема, изложени в Музея по естествена история в L OC-ESE Angel, беше ембрион.

Дълго преди учените открили, че са живороден и други водни динозаври: ихтиозаврите и mezozavry. Така че, ние вече знаем за 11 фосилизирани ембриони, открити в телата на жени ихтиозавър. В допълнение, през юни 2011 г., беше оповестено, че информацията в китайската провинция Lyaolin намери отлично запазени скелета на фосилизирани женски динозавър, живял преди 120 милиона години. Нейното тяло се появи наведнъж десет добре оформени фосилизирани ембриони ...

Изглежда, че динозаврите са били предците на живороден, като хора. Те започнаха да снасят яйца в опростяването на репродуктивния цикъл.

Фактът, че предците на всички влечуги са живороден, казва ембриолог ST. Савелиев, в книгата си "Произход на мозъка" (М.: "Дръж се," 2005 г.) Той прави това заключение чрез сравняване на структурата на яйцеклетката ембриони бозайници влечуги. "В архаичните влечуги излюпени малките си вътрешно създаден преди раждането на физически лица ... Изглежда, че древните влечуги бързо се върху земята поради живородени деца, а не развиване на способността да снасят яйца с черупки силни."

Експертно мнение може да бъде подкрепено от факта, че много гущери и змии са живороден. Например, 20 процента от всички съвременни живороден гущер. Очевидно е, че тези влечуги живеят раждане, наследени от техните предци по-добри, в това число на хората и може да бъде ... еволюционистите отдавна вярват, че това е точно обратното: първо на яйцеснасянето, а след това и на живо раждане.

Hot Heart Willie

Предшествениците на динозаврите са били топлокръвни. Най-малкото, на динозавър-testselozavr ("странен гущер"), от която фосилизирани остава четири камерна сърце. Изследователите нарича това чудовище с тегло 300кг Уили, и са живели преди 66 милиона години. Намерен е през 1993 г. в Южна Дакота (САЩ).

По-новите изследвания фосилизирани четири камерна сърцето Willie съдържа желязо - един от основните химични компоненти на хемоглобина. Трябва също да се има предвид, че фосилизирани останки от меки тъкани и вътрешни органи - огромна рядкост. Крокодилите и птици имат четири камерна сърце, но преди откриването на фосилизирани палеонтолози сърдечни Willie Вярва се, че динозаврите са имали три-камерна сърце и са студенокръвни.

Вероятно предците на крокодили и птици също са топлокръвни, имат четири камерна сърце, и ражда живеят младите.

Great Перм Extinction

Така че, от когото имаше динозаври?

Можете да номинира смела версия, от хората, които са живели преди тях, на границата на палеозойската и мезозойската ера.
В тази връзка, изглежда интригуващо световната изчезване на животни в края на палеозойската ера.

След това, около 240 милиона години, изведнъж са изчезнали около 96 процента от всички живи видове, обитаващи Земята, сред които е и подобни на бозайници. The Landmark събитието бе огромен името на "The Great изчезване Перм."

Може би това, че извършителите са чужденци? И няколко милиона години далеч от техните звездни братя и сестри те са се обърнали към динозаврите?

Себе си като динозаврите почина внезапно в края на мезозойската ера, е съществувала в продължение на повече от 160000 хиляди години. Те може да убие друга разширяване на хора-извънземни появи на планетата около 65 милиона години.

Все пак, има сто теории за изчезването на динозаврите. Най-популярните: те умряха от експлозия на свръхнова, от сблъсъка на Земята с голям астероид, и те са били отровени покритосеменни, голосеменни беше заменен, умира от жажда, поради изсъхване на водните тела; черупки динозавърски яйца изтънени поради липса на калций и яйца с ембриони ядат дребни бозайници , студената уби динозаврите, вулкани уби динозаврите, динозаврите загинали от глад, и така нататък и така нататък