23.01.2013 17:24 - Леденият човек
Автор: zahariada Категория: История

Раэшифрованият геном, ледения човек by hitri image
Ядреният геном напълно последователност на Йоци - мъж, който почина в Алпите от 5300 години.

Последователност в ядрения геном ETSI

Напълно последователност ядрения геном ETSI - мъже, които загинаха в Алпите преди 5300 година.

Предварителните резултати, представени на специален конгрес в Болцано (Италия).

ETSI е бил открит преди двадесет години, в близост до австрийско-италианската граница. Това е може би най-добре проучени тялото в света. Вече знаем, че той страда от атеросклероза, са лоши зъби и загадъчни татуировки, и малко преди отново пробита му стрелка, изпълни корема месо от планинска коза. В допълнение, ETSI, свързани с производството и слухове за "проклятието на мумията".

През 2008 г. той е бил напълно последователност митохондриална геном ETSI. Той показа, че по майчина линия "лед човек" е роднина на някои от съвременните жители на Централна Европа. В същото време открили мутация все още не е определено в настоящата населението, пише "Kompyulenta" от линка по-горе в блог природата News.

Последователност на ядрения геном, включени в група, водена от Алберт Цинк на Института по мумиите и Ледения (Италия). Учени определиха три милиарда базови двойки - над 90% от генома на ETSI. Това ще помогне да се определи дали един посетител от миналото е бил потомък на местните европейци или баба си и дядо стигна до Алпите на Мала Азия. За да се изясни този въпрос, експерти в същото време се занимава с гени на други неолита скелети.

Вече е известно, че не е имало мутация ETSI, необходими за разцепване на лактоза в зряла възраст: една характерна черта на старите жители на Европа, които не са ангажирани в животновъдството. Освен това, той е тъмна коса и кафяви очи.

В допълнение, учените анализирали ДНК, оставащ в стомаха ETSI. Изглежда, че има намек, че той е заразен от бактерията Borrelia burgdorferi, причинява Лаймска болест. В допълнение, наблюдаваната поредица от Ешерихия коли и Clostridium. За да докаже, че е наистина древна геноми.

По-голямата част от резултатите пази в тайна до официалното им публикуване.

Тагове:   геном,   леден,   секвениран,