Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2011 12:14 - Убийството на царското семейство е «заповядано» от Яков Шифф
Автор: zahariada Категория: История   
Прочетен: 20434 Коментари: 32 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Убийството на царското семейство е «заповядано» от Яков Шифф

Източник 

9.07.2011

imageIlluminati Jewish banker Jacob Schiff pulled the strings on the "Russian" Revolution, including the savage murder of Czar Nicholas II and his family. The same power is behind the New World Order.

През юли 1918 г., Яков Шиф, американският банкер и филантроп от еврейски произход, чрез дипломатически канали на САЩ изпратил съобщение до руските болшевики с заповед да унищожат бившия император Николай II и неговото семейство.

Този добре скриван исторически факт, както и вземането на решения за убийството на царското семейство е описан в книгата на Юри Лина "Под знака на Скорпиона." По-долу е един кратък откъс от тази книга:

"Заповезта за убийството на царя и семейството му всъщност дойде от Ню Йорк. Ленин не каза почти нищо по този въпрос. Болшевиките са били принудени да избягат от Екатеринбург толкова бързо, че те не са имали време, за да унищожи всички ленти с посланията от телеграфа. След завземането на Екатеринбург от "белите" тези ленти са намерени в сградата на телеграфа, Николай Соколов [авторът на подробно разследване, проведено през 1919 г. под ръководството на лидера на "бялото движение" Александър Колчак], който ги събрал, но не могъл да ги разчете. Декодирането било извършено от експерти в Париж едва през 1922 година. Соколов открил, че телеграмите били много разобличителни, защото имали пряко отношение към убийството на царя и семейството му.


image(left, Nicholas II, 1868- July 17, 1918

Председател на Централния изпълнителен комитет Яков Свердлов изпраща телеграма на Яков Юровски, известявайки го, че след той казал на Яков Шиф в Ню Йорк за приближаването на Бялата армия към Екатеринбург, той е получил заповед от Шифф да бъде ликвидиран царя и семейството му. Тази заповед е била доставена на Свредлов през U. С. мисия, която по това време била във Вологда.

Свердлов нарежда на Юровски да изпълни заповедта. Но на следващия ден, Юровски решил да провери дали поръчката се отнася за цялото семейство или просто за бившия император. Свердлов потвърдил, че трябва да се унищожи цялото семейство, и Юровски е назначен за отговорен по изпълнението на поръчката.


По този начин, Ленин не участва в това решение. Историкът Едуард Радзински, евреин по рождение, се опитва да каже, че Ленин е наредил убийството на царя и семейството му. Но такава телеграма в архивите ни е намерена. Обяснението на Радзински, че телеграмата до Ленин е била унищожена не издържа, тъй като са запазени много материали, които компрометират Ленин в други отношения. Защо само тази телеграма е трябвало да бъде унищожена, без да се обърне внимание на другите уличаващи документи?

През ноември 1924 Соколов казва на близък приятел, че издателя се страхувал да публикува тези чувствителни факти. Те са били извадени от книгите. Соколов показва на един приятел оригиналните послания от телеграфа и дешифровката. Един месец по-късно, Соколов умира. По това време той е трябвало да ходи в САЩ, за да свидетелства в полза на автомобилния магнат Хенри Форд, срещу който е заведено дело срещу Кун, Lobe и Ко. за публикуване на книгата "Международното еврейство".


imagel. daughters of Czar

Книгата на Соколов "Убийството на кралското семейство" е издадена в Берлин през 1925 г., без горната информация. Тези факти бяха направени публично достояние едва през 1939 г. в списание "Царски вестник". Ролята на Яков Шифф в убийството на кралското семейство е станало известно на руската общественост едва през 1990 година. "
(Край на цитата, страници 276-277).

Тази разобличителна и крайно опасна информация за истинските виновници за комунизма, може би е основната причина, че книгата "Под знака на Скорпиона", всъщност е мълчалива забрана, защото не може да бъде закупена в книжарниците, а Amazon.com спъва продажбата й с изключително високата цена (сега $ 157.95). Въпреки това, забраната важи не само за самата книга, но също така и за нейния автор.


Юри Лина, бивш естонски гражданин, който сега живее в "либерална" Швеция, установява, че свободата на изразяване, най-малко за него, има много ограничено приложение.
Сега той отново е изправен пред необходимостта за полуподмолни лекции на класове от малки групи, както в "старите дни" в Съветска Естония, преди КГБ да го постави да направи избор: или да емигрира или да стигне до заточение.

Справка: Николай Соколов е роден в Мокшане, близо до Пенза през 1882 година. След като работи като преподавател по право в Харков, той е бил съдия и магистрат. След Октомврийската революция, той избягал в Омск. Като монархист, е участвал в няколко неуспешни опита за освобождаване на семейство Романови. На  7 Февруари, 1919 г. бил официално назначен от адмирал Колчак за следовател по убийството на царското семейство. През 1920 г., след поражението на Бялата армия, Соколов напуска Русия и се установява в малко градче във Франция Salbris. Болни и бедни, с младата си жена и две малки деца, той се посвещава на работа на резултатите от разследването, до смъртта си на 23-ти ноември, 1924. През същата година неговата книга «Enqu? Te judiciaire Sur l"assassinat de la Famille имп? Riale Russe» («Убийството на царското семейство. От бележките на следователя, NA Соколов") била издадена от «Payot» . В тази книга, той заключава, че цялото семейство Романови е бил убито в Ипатиевската къща, а телата им кремирани.

П.П. На вниманието на ерудитите в Блог.Бг. Кой са комунисти, кои са фашисти или всички са юдаисти? Надявам се на компетентни коментари.




Тагове:   убийство,   Романови,


Гласувай:
20



Спечели и ти от своя блог!
1. brink - Не излизат изображенията. Отново - ...
04.08.2011 12:23
Не излизат изображенията.
Отново - моите поздравления за поста! Не трябва никога да спираме да изобличаваме конспираторите!
Очаквай обаче да се излее върху теб след малко гнева на цял отбор коментатори, които ще те обвинят в антисемитизъм, фашизъм и т.н. - имам чуството, че това им е стандартна процедура.
цитирай
2. brink - Използвам случая да постна линк към ...
04.08.2011 12:25
Използвам случая да постна линк към един мой пост:
"Комунизма и Капитализма са лявата и дясната ръка на Ционизма"
http://brink.blog.bg/politika/2011/02/22/komunizma-i-kapitalizma-sa-liavata-i-diasnata-ryka-na-cioniz.691577
цитирай
3. анонимен - ЕВ
04.08.2011 12:31
ДОБАВИ И БАНКЕРИ
цитирай
4. анонимен - Сите
04.08.2011 12:32
Сите отдавна ги управляват йезуитите. Еврейте са просто банкерите.
цитирай
5. zahariada - :))) Re:1 Благодаря ти!
04.08.2011 12:39
Виж браузъра. Сега ще погледна линка. Очаквам ги, експертите.
цитирай
6. анонимен - Аз ще си замълча! :-))))))))))))
04.08.2011 12:45
Захо, на вълна съм как комунетата преиначават историята. Ще те посещавам, че темата е интересна. Вярна ще излезе тазата, че руската революция е последната стъхка за създаването на Израел. Съвсем сериозно го твърдя. Чувал съм го от син на стара чекистка.
цитирай
7. balkanec - Малко обективност
04.08.2011 13:18
Доказано е, че болшевишката революция е организирана от ционистите. Пореден пример.

А да се разправя, че комунизма бил еврейско изобретение е една глупост. Да, ционистите са участвали в него и са се опитвали да го манипулират за свои цели - къде по-успешно, къде неуспешно.
Така те правят и с всички останали обществени движения - без никакво изключение. Днешните неонацистки движения също в голяма част са манипулирани от ционистите.

Да се разправя, че евреите били създали комунизма е все едно да се каже, че те са измислили идеята за социална справедливост.
Маркс и прочие не създават нищо - те само плагиатстват.
А да се лепва етикет на цяло движение, че е еврейско изобретение е просто отказ от мислене и папагалщина.

Поздрави!
цитирай
8. zahariada - :))) Re: 6 katana
04.08.2011 13:21
Благодаря ти! Нямаш ли усещането, че всичко се е случвало по нареждане от едно и също място? Знаеш кое. Което обезмисля всички теории, идеологии и разните му там глупости. Обажда се чичкото от Америка да каже какво да стане на другия край на света. Или обратното. Твоята версия я знам. Някой ден ще пиша за това. Пфу! Поздрави!
цитирай
9. brink - до balkanec
04.08.2011 13:51
Приемам конструктивната ти критика. Може би това е проблем с понятията и дефинициите и съвсем сигурно е, че идеята за социална справедливост е възникнала много преди възникването на движението наречено "комунистическо".
цитирай
10. polopot - Сите отдавна ги управляват йезу...
04.08.2011 14:02
анонимен написа:
Сите отдавна ги управляват йезуитите. Еврейте са просто банкерите.


Даже и банкери не са...едни други са "баш банкерите".А пък защо руското царско семейство заслужи подобна съда е съвсем друг въпрос...
цитирай
11. анонимен - А всъщност това не е ли само щрих от ...
04.08.2011 14:08
А всъщност това не е ли само щрих от нещо по-голямо - деспосините и борбата за наследството/царството на Христа?!!

Вече 20 века мнозина драпат за кокала. И всичките имат своите необорими аргументи и ... неотменни права.

А простолюдието го отнася отвсякъде. Както винаги!
цитирай
12. allvin - Правилно!
04.08.2011 15:08
brink написа:
Използвам случая да постна линк към един мой пост:
"Комунизма и Капитализма са лявата и дясната ръка на Ционизма"
http://brink.blog.bg/politika/2011/02/22/komunizma-i-kapitalizma-sa-liavata-i-diasnata-ryka-na-cioniz.691577

цитирай
13. анонимен - Прокажен
04.08.2011 15:25
polopot написа:
[quote=анонимен]Сите отдавна ги управляват йезуитите. Еврейте са просто банкерите.


Даже и банкери не са...едни други са "баш банкерите".А пък защо руското царско семейство заслужи подобна съда е съвсем друг въпрос...
[/quote
Polopot, винаги си поднасял интереснна информация. Би ли дал малко поовече светлина по тези въпроси. Бих бил много щастлив, ако имаше повече публикации.
цитирай
14. анонимен - Прокажен
04.08.2011 15:26
polopot написа:
[quote=анонимен]Сите отдавна ги управляват йезуитите. Еврейте са просто банкерите.


Даже и банкери не са...едни други са "баш банкерите".А пък защо руското царско семейство заслужи подобна съда е съвсем друг въпрос...
[/quote
Polopot, винаги си поднасял интереснна информация. Би ли дал малко поовече светлина по тези въпроси. Бих бил много щастлив, ако имаше повече публикации.
цитирай
15. анонимен - Захо, по соц време беше издадена книгата " Аз, от контраразузнването"
04.08.2011 16:50
Автори Хелий Рябов и Нагорни. Там има пасажи посветени на разстрела. Нагорни е бил допуснат до КГБ орхивите, защото в книгата са описани точно показанията на Юровски, телеграмата на Свердлов и заповедта на Ленин. Убийството е извършено в къщата на инж. Ипатиев в Екатернбург. В последствие точно Рябов откри местонахождението на тленните останки. Било е типично болшивишка работа. Телата са горени, после заливани с киселина. Контраразузнаването на Деникин /не на Колчак/ е провело разследване и доста точно е определило събитията.
цитирай
16. grigorsimov - Деструктивната роля на световното еврейство е доказана неопровержимо.
04.08.2011 17:15
Те са създателите и господарите на юдомасонството; те са извършителите на революциите, вкл. болшевишката; те са световната мафия; те са ограбили и ограбват световните богатства, и в тяхната "единна и непоклатима банка" са концентрирани финансите на целия свят.
А че и Йезуитите, и инквизицията са техно дело, съвсем не значи, че Йезуитите командват евреите!! Същото се отнася и за "Илюминати".
Кои са основните доказателства за сатанинската същност на организираното на мафиотска основа, световно еврейство? Те са безброй, включително - безброй техни самопризнания; включително - свидетелства и разобличения на безброй евреи.
Тук ще изброя по-открояващите се документи, но основата са религиозните им книги и заповеди от Талмуда и Тората (Стария Завет):
1. Инструкцията или "поученията" на Макиавели;
2. Така нареченото Толедско писмо;
3. Словото на равина Райхорн, на Пражките гробища, 1859 г.;
4. Тайните протоколи на ционските старейшини;
5. Предвижданята или признанията на директора на ЦРУ - Дълес;
6. Речта на равина Рабинович, от петдесетте години на миналия двадесети век:
7. Напътствията към евреите живеещи между други народи и конкретно - "Катехизис на съветския евреин", и т.н.
цитирай
17. raders - Е щом не е дошла заповедта лично от ...
04.08.2011 17:31
Е щом не е дошла заповедта лично от Ейбрахам Линкълн, все пак бива. :) Толкова си елементарен, приятелю, с тези бомби, дето ги хвърляш по врабците, че не знам дали се усещаш...
цитирай
18. polopot - do grigorsimov
04.08.2011 19:50
Симов за същият Макиавели ли става въпрос ?! Николо Макиавели, който беше тясно свърза с фамилията Медичи и Република Флоренция, която те управляваха от поколения...Или за някой друг Макиавели става въпрос. И какво общо има той с евреите....
цитирай
19. анонимен - богослов ортодоксал
04.08.2011 20:41
а какво ще кажете за концепцията на едни наши отци теоретици, което по ред причини не афишират имената си, че болшевишката революция следва да се разглежда като националноодвободително движение на руското еврейство?
цитирай
20. zahariada - анонимен - богослов ортодоксал
04.08.2011 20:53
Има такава версия. Чел съм за нея, както и са ми разказвали наследници на очевидци. (евреи, разбира се)
цитирай
21. zaw12929 - Използвам случая да постна линк към ...
04.08.2011 21:16
brink написа:
Използвам случая да постна линк към един мой пост:
"Комунизма и Капитализма са лявата и дясната ръка на Ционизма"
http://brink.blog.bg/politika/2011/02/22/komunizma-i-kapitalizma-sa-liavata-i-diasnata-ryka-na-cioniz.691577

а фашизма къде се вписва?
цитирай
22. анонимен - Използвам случая да постна линк към ...
04.08.2011 22:51
zaw12929 написа:
brink написа:
Използвам случая да постна линк към един мой пост:
"Комунизма и Капитализма са лявата и дясната ръка на Ционизма"
http://brink.blog.bg/politika/2011/02/22/komunizma-i-kapitalizma-sa-liavata-i-diasnata-ryka-na-cioniz.691577

а фашизма къде се вписва?


Ами според не изкривената истинска история, никъде не се вписва - това разбира се само за знаещите и занимаващите се с истинска история, а не според платени медии и пишман историци!
цитирай
23. анонимен - Това е книгата, но не дава да се из...
04.08.2011 23:53
Това е книгата ,но не дава да се изтегли



http://theforbiddentruth.net/downloads.php?do=file&id=786&language=bg
цитирай
24. josarian - Ха-ха-ха, по-голямо безумие не бях чувал през живота си!
05.08.2011 08:12
Чичко Ленин бил невинен - той само галел добрите дечица по главичките. Царското семейство било избито по заповед на американски евреин, банкер при това! Вие сте напълно изтрещели бе, хора...
цитирай
25. ploudinperper - Аз съм некомпетентен фашист и не вярвам на теориите оправдаващи болшевиките.
05.08.2011 10:03
Ако това е факт, до сега товаричите да са направили хилядо и милион фалшификации - не, че им е пукало за това. Днес повече са заинтерeсувани индивидите, които искат да изперат съвестта на комунягите за престъпленията им към човечеството.
цитирай
26. анонимен - Не трябва
05.08.2011 11:14
да се бъркат фашизъм с комунизъм! Комунизмът и националсоциализмът са двете страни на "една и съща монета". В противен случай,някой несъгласен с това,да ми посочи поне една прилика между фашото и шилхан аруха! Моля!!!
цитирай
27. gotzageraskov - Известна е само една заповед за убийството на царското семейство
05.08.2011 11:42
Тя е подписана от Ленин. А да се бъркат юдаисти и национал-социалисти е същото като негри - куклуксклановци. Първите евреи, които се подлагат на репресии от всички режими са именно равините. А да обявяваш за юдаист този, който избива проповедниците на тази религия е меко казано тъпо. Все едно да обявиш за християни имамите, върлували в Родопите и други български земи през 15-17 век.
Да не пропусна - Сталин от 1927 г. до 22.06.1941 г. репресира евреите избирателно почти - всички репресирани са равини. Останалите - ревностни юдаисти. С останалите евреи се захваща чак в края на 1952 г., но му попречва смъртта, поръчана от Берия. Между другото - Берия до 1922 г. е член на ръководството на АЗЕРСКА националистическа организация.
цитирай
28. watchtowerman - Еврейте винаги са били сапун за измиване на нечисти съвестти..
05.08.2011 12:15
Отговорът за омразата срещу еврейте единствено
може да бъде открит в Библията. Тази Омраза се вдъхновява от противника на Твореца на вселената - Сатан. Цялата история на човечеството, и до ден днешен, се мята между тях. В света винаги има две тези за Морал, за Истина, за Духовност, за Любов. Изборът е оставен на човека, затова му е дадена Свободната воля да избира кое от двете е вярното и истинното - чрез разума си, но и чрез личната си съвест, морал, и духовна нагласа. Отношението към еврейте или по-точно казано - омразата към тях, е част от тази дилема. Както се вижда и в случая с публикувата статия омразата към еврейте не се дефинира чрез ясно доказани факти, а се основава на предположения - избор на духа, нагласа на съвестта и сърцето. А Омразата не е плод на Любов. Тя е Нейна Антитеза.
http://watchtowerman.blog.bg/politika/2011/08/05/.796614
цитирай
29. анонимен - До Зах
06.08.2011 22:10
Понякога компилирате (на български- забърквате) толкова умилително прекрасни каши!
Дали защото не можете да си ги изсърбате сам и затова ги предлагате на цялата публика?
цитирай
30. анонимен - да се бъркат фашизъм с комунизъм! ...
06.08.2011 23:11
анонимен написа:
да се бъркат фашизъм с комунизъм! Комунизмът и националсоциализмът са двете страни на "една и съща монета". В противен случай,някой несъгласен с това,да ми посочи поне една прилика между фашото и шилхан аруха! Моля!!!



Тук навлизаш в неизвестни за теб "води" и доста грешиш - Националсоциализма като идеология и нейното осъществяване, е коренно далеч и няма нищо общо с Болшевишкия Комунизъм (за пример, при националсоциализма няма класови борби, унищожаване на интелигенцията и насилствени колективизации)!!! Не може да говориш за Националсоциализъм, ако не си прочел "Моята Борба"!!! Но разбира се, за да твърдиш че "са двете страни на "една и съща монета"", става ясно, че нямаш грам понятие и от двете!!!
цитирай
31. lyubomircholakov - Малка добавка
05.10.2011 04:08
Може да се добави, че именно Якоб Шифф (или Шифт) е банкерът, финансирал Първата руска революция от 1905 г., както и тази от 1917 г. Смята се, че решението да бъде окончателно разрушена Русия чрез революция е взето през 1912 г. от 5-ма банкери от Уолстрийт, главна роля сред които играе Шифт. Когато Троцки се озовава политемигрант в Ню Йорк, издръжката му бива поета също от него. Последният човек в Америка, с когото Троцки се среща при отпътуването си за Русия през 1917-та, е американският президент Уудроу Уилсън. Срещата става на един канадски остров. Финансирането на революцията (по-точно е да бъде наричана "октомврийският преврат") се извършва чрез посредничеството на "касиера на революцията" Андрей Парвус (Израел Лазаревич Гелфанд), който успява да осигури логистичната подкрепа на германския Генерален щаб; това е нормално, немците се надяват да извлекат полза от вътрешна нестабилност на основния си противник във войната. Координирането на действията по подготовката и началото на преврата се извършват от устроена за целта "щаб-квартира" от Парвус в Стокхолм. В началото на революцията именно Троцки е главната фигура, Ленин дори не бива допускан на някои от заседанията. Но Троцки се заема със създаването на Червената армия и заминава по фронтовете, а зад гърба му Ленин успява да овладее ръководството на процеса. За ролята на Парвус може да се прочете в нашумялата книга на Игор Бунич "Златото на Партията". А мнението, че всъщност тази "революция" е в своята същност етнически и религиозна война срещу Русия, след излизането на бял свят на множество нови факти вече се подкрепя от все повече историци. Многозначително е обстоятелството, че именно САЩ са първата държава, която признава дипломатически СССР през 1922 г.
Якоб Шифт се хвали в началото на 30-те години, че е дал 20 милиона долара (тогавашни, естествено, които днес някои изчисляват на около 600 милиона сегашни) за руската революция.
цитирай
32. анонимен - Евреи
02.02.2012 17:32
Евреите управляват света. 4 милиарда души вярват в някаква версия на тяхното племенно божество!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39743346
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031