Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2020 22:27 - Великото Заместване - Въведение
Автор: brentontarrant Категория: Други   
Прочетен: 238 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.01.2020 22:33


Към ново общество
image


Все напред вървим

Не отивай нежно към хубавата нощ,
Старостта трябва да е с ярост и бяс към краят на деня;

Ярост, ярост срещу умирането на светлината.

Дори мъдрите мъже към края си знаят, че тъмнината е
правилна, Защото техните думи не носят светлина те,
Не отиват нежно в тази хубава нощ.

Добри мъже, за последно махат, плачейки как светло

Техните крехки дела, можеха да танцуват в зеленият
залив
Ярост, ярост срещу умирането на светлината.
Диви мъже които видяха и пееха, че слънцето бяга,
И научиха те, твърде късно, а сега скърбят по пътя му.

Не отиват нежно в тази хубава нощ.

И ти мой татко, там на тъжната височина

Прокълни, благослови, ме сега с твоите свирепи сълзи, аз
се моля.
Не отивай нежно в тази хубава нощ.
Ярост, ярост срещу умирането на светлината.

Въведение
Раждаемостта е.

Раждаемостта е.

Раждаемостта е.
Ако има едно нещо което искам да запомниш от това писание е, че раждаемостта трябва да се промени. Дори и да депортираме всички Не-Европейци от нашите земи утре, Европейските хора все още ще падаткъм гниене и евентуална смърт. Всеки ден ставаме все по-малко, остаряваме, ставаме по-слаби. В края на краищата трябва да възвърнем възстановяващите нива нараждаемост, или ще изчезнем. За да поддържат популация, хората трябва да постигнат раждаемост назаместване. В Западния свят, това е приблизително 2.06 раждания на жена.https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_sovereign_states_and_dependencies_by_total_fertility_rateНяма и една Европейска държава, нито една бяла нация, която да достигатези нива.Нито в Европа, нито в Америките, нито в Австралия или Нова Зеландия.Белите хора се провалят да се размножават, провалят се да създаватсемейства, провалят се да имат деца.Въпреки тази полу-заместваща раждаемост, популацията в запада сеувеличава и то рязко.Как е възможно това?Масова имиграция и високи плодовидни нива на самите мигранти сапричината за увеличаване на популациятаНие преживяваме инвазия на ниво което е невиждано преди в историята.
Милиони хора се сипят от границите ни, легално. Поканени от държаватаи корпорации за да ни заместят, Белите хора които се провалиха да серазмножават, провалиха се да създадат евтина работна ръка, новитеконсуматори и таксова база на които корпорациите и държаватапроцъфтяват.Тази криза на масовата имиграцият и полу-заместващата раждаемост енападение над Европейските хора така че, ако не се бориш срещу нея,накрая ще завърши в пълното расово и културно заместване наЕвропейските хора.За да се види пълният ефект, трябва само да погледнеш в популационнистатистики за Западните нации през годината 2100.
https://en.wikipedia.org  /wiki/List_of_countries_by_future_population_(United_
Nations,_medium_fertility_variant) През 2100, въпреки продължаващата полу-заместваща раждаемост,популационните фигури показват, че популацията не се смалява наред сполу-заместващата раждаемост, а всъщност се поддържа и дори в многобели нация, бързо се покачва.Всичко чрез имиграцияТова е етническо заменянеТова е културно заменянеТова е расово заменянеТова е БЯЛ ГЕНОЦИДДа се върнем към заместващи нива на раждаемост е приоритет номер едно.Но това не е проста задача. Има купища причини за намалящатараждаемост и унищожението на традиционното семейство.Ние трябва да коригираме нивото на бедствие причинено от хедонистично,нихилистичен индивидуализъм. Но това ще отнеме време, време коетонямаме поради кризата на масовата имиграция.Поради масовата имиграция, ни липсва времето което е нужно за даобърнем цивилизационната парадигма която трябва да предприемем, къмвръщането ни към здраво и проспериращо общество.Масовата имиграция ще ни лиши от граждански права, събори нациите ни,унищожи общностите ни, унищожи етнически връзки, унищожи нашитекултури, ще унищожи нашите хора.Много преди ниските нива на раждаемост биха го направили. Затова предида се заемем с нивата на раждаемост, трябва първо да се справим снашествениците в земите ни и с тези нашествениците които искат давлязат в тях.Трябва да унищожим имиграцията и депортираме тези нашественицикоито вече живеят на нашата земя. Не е само въпрос на просперитет, но наоцеляването на хората ни.

Мразишлиличномюсюлмани?Мюсюлмански мъж или жена живеейки в собствената си родина? Не.Мюсюлмански мъж или жена избирайки да нахлуе в земите ни, живее нанашата почва и замени нашите хора? Да, не ги харесвам.Единствените мюсюлмани които наистина мразя са тези които приематисляма като своя вяра, тези от нашият народ, които обръщат гръб натяхното наследство, обръщат гръб на културата си, обръщат гръб натрадициите си и стават кръвни предатели на собствената си раса. Тях гимразя.Мразишлиличночужди/другикултуриНе, прекарал съм много години пътувайки около много, много държави.Навсякъде съм пътувал, имайки малки изключения, аз бях третиранпрекрасно, често като гост и дори като приятел. Различните култури насвета ме посрещнаха с топлина и съчувствие, и аз много се насладих навсеки момент които прекарах с тях.Искам най-доброто за всички хора по света, без значение от етничество,раса, култура или вяра и се надявам да живеят в мир и разцвет, междусобствените си хора, практикувайки собствените си традиции и обичаи всобствените си нации.Но тези същи хора, които търсят да дойдат в земите на народът ми,заместят народът ми, покорят народът ми, да воюват с народът ми, тогаваще бъда принуден да се бия с тях, и да не се въздържам.Вярвашли,четезикоитонападнасаневинни?Няма невинни в инвазия, всички които се опитат да колонизират земите надруги споделят вината.Извършилиатакатазадаполучишмедийнопокритиеидапропагандирашсвойтеписания/вярвание/идеали?Не, атаката сама по себе си бе край с целия нужен ефект. Тези писания ипокритието е само бонус.Бешелипланиралдаоцелеешатаката?Да, но смъртта ми беше възможна. Тези ситуации са хаотични и е напрактика е невъзможно да ги контролираш, без значение колко планираш.Оцеляването е по-добра алтернатива от смъртта тъй като така мога дапродължа да разпространявам идеалите ми от медийното покритие и дахабя ресурсите на държавата от собственото ми затваряне.Атакатабешелирасисткапопроизход?Раждаемостта е по рождение свързана с расата, за това да. Имаше расисткикомпонент към атаката.Атакатабешеликсенофобскапопроизход?Раждаемостта е културна, няма отричане от това, за това имаше война накултура която се водеше от нашествениците и моята атака бе отговор натова. Но не държа никакъв страх или недоверие към други хора.Атакатабешелиислямофобскапопроизход?Мюсюлманските нации по-специално имат висока раждаемост, беззначение от раса или етничност и в атаките имаше анти-ислямскамотивация, наред и отмъщение срещу исляма за 1300 години война иопустошение което донесе на хората от Запада и на хора около света.Атакатабешелианти-имиграционнапопроизход?Да, без съмнение, анти-имиграционна, анти-етническо заместване ианти-културно заместване.Атакатабешелианти-разнообразнапопроизход?Не, атаката не беше атака над разнообразността, а атака в името наразнообразността.Да гарантира различните хора останат различни, отделение и специални,неразредени и необуздани в културно или етническа експресия иавтономия.Да гарантира че хората около целия свят ще бъдат истински към своитетрадиции и вярвания и да не бъдат разводнени и корумпирани отвъздействието на външни. Атаката беше да се гарантира опазването накрасотата, изкуството и традицията. В моят ум, дъгата е красива самокогато има различни цветове, смеси цветовете заедно и ги унищожаваш ивсички те са погубени завинаги, а крайният резултат е нищо близко докрасота.Имашелинамерениедаубиешполицейскиофицериилидругизащитницинадържавата?Не. Полицията в Нова Зеландия е на добри термини с народа и за разликаот други Европейски нации като Франция и Обединеното Кралство илиНорвегия, те засега са останали верни на хората. Затова нараняването наНовозеландската полиция беше да бъде избегнато във всички ситуации,освен ако полицаят не бе от нашествически произход.Удряйки бързо и излизайки от зоната на атака бе планът, да се избегнатотговорилите полицаи и да се избегнат ситуации където съм принуден даги нараня.В събитие на престрелка имах някаква идеалистично понятие, чекрещеики, ще успея да убедя полицаите и да ги стресна да пуснаторъжията си и ако това не успее, щях да се прицеля в зоните от нежизненозначение, като външността на бедрата, рамото или встрани от прасеца,осакатяваики или глутеалния мускул така, че да причиня колкото евъзможно по-малко щета за да позволи бързо заздравяване.Как това проработи в реалността, е... само ти знаеш.Акооцелееш,планирашлидаотидешнасъд?Да, и да пледирам невинен. Атаката е партизанска акция срещу окупиращасила и аз съм законен униформен боец.Имашелидругицеликоитопланираватаката?Много, едно нещо което може да се каже в сегашната ситуация на Запада ече живеем в богата на цели среда, приятелите и враговете са много.Тирасистлиси?Да, по дефиниция, вярвам че има расови разлики които съществуватмежду хората и те има голямо въздействие на как се оформят обществатани.Също вярвам че раждаемостта е част от расовите различия и чеимигрантите в нашите земи с висока раждаемост трябва да бъдатизгонени, за да се осигури съществуването на нашата раса.За това, да. Расист съм.Тиксенофоблиси?Не, никоя култура не ме плаши. Аз съм само подозрителен от култури свисока раждаемост, които заместват други.Тиислямофоблиси?Не, не ме е страх от исляма, заради високата раждаемост ще расте и щезамести други хора и други вяри.Националистлиси?Да, най-вече етно-националист (слагам важност в здравето иблагосъстоянието на моята раса над всичко друго).Тинацистлиси?Не, истински нацисти не съществуват. Те спряха да бъдат политическа исоциални сили в света за повече от 60 години.Тианти-семитлиси?Не. Евреин живеещ в Израел не е мой враг, докато не се опитва да събаряили наранява хората ми.Тинео-нацистлиси?Това е много широка категория от много хора и дефинициите са мудни внай-добрия случай. За това не, не мисля че съм.Тиконсервативенлиси?Не, консерватизма е корпоратизъм в прикритие и не искам част в това.Тихристяненлиси?Сложно е.Когато знам, ще ти кажа.Фашистлиси?Да. Най-накрая човек който е наречен фашист е всъщност фашист.Сигурен съм, че журналистите ще луднат по това.Съгласявам се най-вече с вижданията на сър Осуалд Моузли и смятам себеси за еко-фашист по природа.Нацията с най-близките ми политически виждания и социални ценности намоите е Китайската народна република.Имашелиполитическафигураилипартиявисториятаскоятосеасоциираш?Сър Осуалд Моузли е човек от историята с вярвания най-близки до моите.Тихомофоблиси?Не, на мене просто не ми пука какво обратните хора правят. Докато салоялни на техните хора и слагат благото на хората си на първо място,тогава нямам проблем.Десенлиси?В зависимост от дефиницията, защо не.Лявлиси?В зависимост от дефиницията, защо не.Социалистлиси?В зависимост от дефиницията. Работническо принадлежване на средстватана производство? Зависи какви са работниците и техните намерение, кой вмомента държи средствата за производство, техните намерения и койдържи държавата и техните намерения.ПодкрепяшлиДонълдТръмп?Като символ на възстановена бяла идентичност и обща цел? Да. Катополитик и лидер? Скъпи боже, не.ПодкрепяшлиБрекзит?Да, но не заради официалната полица. Истината е че евентуално хорататрябва да погледнат факта,че няма да направи нищо за икономиката. Четова бе как Британския народ стреля обратно на масовата имиграция икултурното заместване, и глобализма, и това е невероятно и прекраснонещо.ПодркепяшлиФронтНационал?Не, те са партия на плахи гражданско националистични бумъри, напълнонеспособни да направят каквато и да е истинска промяна със какъвто и дае план да спасят нацията си.КатоживеешвНоваЗеландия,тинесилисамсамиятимигрант?Да, и изглежда че имигрантите тук носят доста проблеми със себе си.Не, не наистина. Аз съм Австралиец живеещ в Нова Зеландия както посъщия начин Австралиец живее в Бавария. Те няма етнически да тезаменят хората ти или да променят националната ти култура. Те са същитехора, същите култури.Тинетолерантенлиси?Защо да не. Последните добродетели на умираща нация са толерантство иапатия и аз не искам нито едното.Какразви/изучи/получисвоитевижданияивярвания?Около голям период от време и много различни места.Откъденамери/разучи/развисвоитевярванията?Интернет разбира се. Никъде другаде няма да намериш истина.Ималиспецифиченчовеккойтотерадикализиранай-много?Да, човек който най-много ми повлия от всички е Кандис Оуенс.Всеки път когато говореше аз бях изумен от нейните вниквания ивижданията й, те ми помогнаха да се избутам по-навътре и по-навътре ввярванията ми за насилие над слабост. Но дори и аз не мога да приеманякои от нейните убеждения, тъй като екстремните действия за които тяиска са твърде много, дори и за моят вкус.Бешелинаучен,насилиеиекстремизъмотвидеоигри,музика,литература,кино?Да, Спайро драконът (Spyro the dragon) 3 ме научи на етно-национализъм.Фортнайт (Fortnite) ме научи да бъда убиец и да флосвам над труповете навраговете ми.Не.Винагилисиималтезивиждания?Не, когато бях млад, бях комунист, след което станах анархист, накраялибертариан и накрая ставайки еко-фашист.Когосмяташзабял?Тези които са етнически и културно Европейци.Когосмяташзане-бял?Тези които не са етнически и културно Европейци.Вярваниятатибяхалиповлияниотнякойоттвоетосемейство/приятели/обществоит.н.Не. Тези които са около мен са типичните Австралийци, апатични и заголяма част полу-политически, само истински показваики мотивация въввъпроси за права на животните, околната среда и данъци.Смяташлисезалидер?Не, просто партизанин.Ималлисивръзкисъснякоидругипартизански/борцизасвобода/етновойници?Подкрепям много от тези които заемат позиция срещу етническия икултурен геноцид. Лука Труани, Андерс Брейвик, Дилан Рууф, АнтонЛундин Петерсон, Дарен Осборне и други.Но съм имал само кратък контакт с Рицар Юстикар Брайвик, получавайкиблагословия за мисията ми след като се свързах с неговите братя рицари.Вярваниятатибяхалиповлияниотдругаатаки?Аз съм прочел писанията на Дилан Рууф и на много други, но истинсковдъхновение взех от Рицар Юстикар Брейвик.Ако си осъден, очаквашлидаостанешвзатвора?Да, докато или не бъда убит, или не мине достатъчно време и по-голяматаситуация е очевидно пагубна за нашият народ. Тогава ще се самоубия,щастлив в знанието че дадох всичко възможно за да предотвратяубийството на расата ми.Вярвашли,чещебъдешосвободенотзатвора?Не очаквам просто да бъда освободен, но и очаквам Нобелова награда заМир. Както бе връчена на терориста Нелсън Мандела когато той постигнапобеда за своите хора и взе сила. Очаквам да бъда освободен след 27години от затварянето ми, същите брой години които мандела е получил,за същото престъпление.ЗащотеетолковагрижазаЕвропа,несилиАвстралиец?Австралия, като останалите колонии на Европа е просто разклонение наЕвропейските хора. Пръст на ръката на тялото на Европа.Произходът на езикът ми е Европейски, културата ми е Европейска,политическите ми виждания са Европейски, философските ми виждания саЕвропейски, идентичността ми е Европейска и най-важното кръвта ми еЕвропейска.

2.Отговаряне на въпроси на мойте хора/подкрепящи.Каквисавижданиятати?Аз съм Етно-националист, Еко-фашист. Етническа автономия за всичкихора с фокус върху запазването на природата и естествения ред.Когоследваш?Никого. Аз подкрепят много групи, но не участвам в една.Когоподкрепяш?Тези който иска бъдеще за белите деца и да осигурят съществуването нанашите хора.ТиФедераленагент/разсейка/Моссадскиагент/фаливофлаг/наивник/инфилтриращ/антифа/светещвтъмнотот.нлиси?Не, но следващият човек да направи атака може да е, затова здрава дозаскептицизъм е добро нещо.Но не оставяй скептицизма да се превърне в параноя и да те държи далечот това да подкрепяш хората които искат най-доброто за теб.Каквисажеланиятати?Да подсигуря съществуването на нашите хора и бъдеще за белите деца,докато запазвам и лекувам природата и естествения ред.Каквониокуражавашдаправим?Направи си планове, тренирай, създай съюзи, екипирай се и след товадействай.Времето за слабост отдавна е минало, времето за политическо решениеотдавна е минало.Мъжете на Запада, трябва да станат мъже отново.Товапълнотописаниеивижданиялиса?За съжаление не, имаше много по-голяма написана работа, около 240страници дълга която разказваше за много проблеми в които навлизатпо-дълбоко, но в момент на необуздана самокритика, изтрих цялата работаи започнах отново, две седмици преди самата атака.Остана ми много кратко време за да създам нова работа и само половинатаот вижданията ми са завършени. Ще оставя действията ми да говорят самиза себе си.

3. Отговаряне на клетниците и тези които са против
моите виждания/методи.Нямалиатакатаданаправиповечезло,отколкотодобро?Не, няма успешно, влиятелно, велико движение което е установено всеоще, няма водеща организация все още, затова няма по-велика създаденаструктура която може да бъде свалена.Доколкото как масите ни виждат? Виждаха ли ни по-различно преди илислед атаката?НямалиатакататипризовепремахванетозаправатанапритежаниенаогнестрелниоръжияотбелитевСАЩ?Да, това е целият план, казахте че ще се биете за да защитите правата си иконституцията, скоро ще дойде времето когато трябва да го направите.НямалиатакататидапризовезапремахваненаправатанапритежаниенаогнестрелниоръжиявНоваЗеландия?Оръжие притежателите в Нова Зеландия са победени, мизерни бумари,които отдавна са загубили битката. Кога беше последния път когато сиувеличиха правата? Тяхната загуба беше неизбежна. Аз само ускорихнещата малко повече.Те отдавна са загубили градовете си, погледнете Оакланд. Очакваше линаистина да не загубят правата си?Тисифанатик,расист,ксенофоб,ислямофоб,нацистифашист!А. Комплиментите нищо не правятБ. Това не е въпрос.В. Какво по дяволите ми каза за мен, ти малка кучко? Ще ти кажа, че съмзавършил на първо място в класът ми за морски тюлени и съм билвключван в множество тайни нападение над Ал Кайда и имам над 300потвърдени убийства. Аз съм трениран в партизански тактики и съм топснайпер на целите Американски военни сили. Ти си нищо за мен, освенпоредната цел. Ще те премахна с такава точност с която този шибан святне е виждал, помни ми думите. Мислиш, че можеш да се разминеш дадрънкаш за мен в интернет? Помисли си отново, копелдак. Докатоговорим аз се свързвам с тайната ми мрежа от шпиони от цяла Америка итвоят IP адрес е в момента проследяван, затова по-добре се приготви забурята, червеи. Бурята която измита това жалко нещо което ти наричашживот.Ти си мъртъв, хлапе. Аз мога да съм навсякъде, по всяко време, имога да те убия по седемстотин различни начина и това е само с голи ръце.Не само, че имам обширно трениране в невъоръженият бой, но и имамдостъп до целия арсенал на американските тюлени и ще го използваш допълният му обшир за ти залича жалкия задник от лицето на континента, тималко лайно. Само ако знаеше какво безбожно възмездие твоето малко“умно” коментарче щеше да ти донесе, може би щеше да си държиш езиказад зъбите. Но не можеше, не успя и сега ще плащаш цената затова, тишибан идиот. Аз ще сера ярост около теб и ще те удавя в нея. Ти симъртъв, хлапако.Демокрациятаеединственоторешение,защоизползвашсила?Демокрацията е управление от масите, и управлението от масите сеуправлява от враговете ни. Глобалната и корпоративната преса гиконтролира, образователната система(която отдавна е паднала в дългиямарш из институциите който е проведен от марксистите) ги контролира,държавата(която отдавна загуби от корпорациите)ги контролира ианти-бялата медия ги контролира.Не страдай от илюзиите на без усилна, не рискована демократична победа.Приготви се за война, приготви се за насилие и се приготви за риск, загуба,борба и смърт.Силата е единствения път към сила и единствения истински път къмпобедата.Насилиетонееотговорът,защоизползвашсила?Няма нация в светът която да не е отркира на насилие или да е поддържанаот използването на насилие. Силата е мощ. История е историята на мощта.Насилието е сила и насилието е реалността на историята. Събуди се.Каквотекарадамислиш,чеимашвсичкиотговори?Нямам ги, но имам някои от тях. Вземи от вижданията ми това коетоработи, изхвърли това което не работи. Победата е най-важното нещо.Каквотекарадасимислиш,чеможешдаговоришзагрупа?Аз говоря само за моите виждания и идеали, и на тези които ме подкрепят.Някои се съгласяват с тях, други не.Каквотекарадавярваш,четисиЕвропеец,анесамоАвстралиец?Какво е Австралиеца, ако не един пиян Европеец? Жегата настрана,Австралия е Европейска колония, най-вече от Британски корен, и по това еудължение на Европа.Каквотекарадавярваш,чеимарасовиразликиичеакоиматакива,какваразликаправитова?Изследване и данни. Хаплогрупите, фенотипи и глобално тестване. Следвреме, истината ще бъде разкрита.Защообвинявашимигрантите,анекапиталистите?Обвинявам и двете, и планирам да се разправя и с двете.Защонападашимигрант,когатохепроблема?Защото “х” групата ще се оправи след време, но високата раждаемост наимигрантите ще ни унищожи сега, скоро ще е от значение на оцеляванение първи да ги унищожим.Защонападашмюсюлманите,аковсичкиимигрантисвисокараждаемостсапроблема?Исторически, социални и статистически причини. Те са най-мразенатагрупа от нашественици в Запада, нападайки тях се получава най-голяматаподкрепа. Те са също най-силанта група с висока раждаемост, високи вгрупова преференция и воля за владение.Защосефокусирашнаимигрантитеираждаемостта,когатоклиматичнатапромянаетолковаголямпроблем?Защото те са един и същи проблем, околната среда е унищожена отпренаселеност, ние в Европа сме една от групите които не пренаселватсвета. Нашествениците са тези които пренаселват света. Убийнашествениците, убиваш и пренаселването, и така спасяваш околнатасреда.Аковярваш,четрябвадапроменимбялатараждаемост,защосамнезапочнасемейство?Защото ако не унищожим нашествениците първо, нашата раждаемост нямада има значение. Нямаме достатъчно висока раждаемост за да ги победимв собствената им игра, но и не трябва да имаме, тъй като е унищожителноза природата и културата. Затова взех нещата в свой ръце.Неочернилиетно-националистите/расовитеавтомистисдействиятатаси?Не, хората бързо ще забравят мотивите ми и ще помнят само атаката. Неми вярваш, някой може ли да ми каже мотивите на бомбения атентатор вМадрид?Децатасаневинни,немислишли,чесичудовищезаубиваненаневинни?Децата на нашествениците, не остават деца, те стават възрастни и севъзпроизвеждат, създаваики още нашественици да заместят хората ни. Тепорастват и гласуват срещу желанията на нашите хора, за интересите натехните хора и тяхната идентичност. Те порастват и вземат потенциалнитедомове на твоите хора за себе си, окупират позиции на сила, премахватблагосъстоянието и унищожават социалното доверие.Всеки нашественик които убиеш, от каквато и да е възраст, е един врагпо-малко които твоите деца ще трябва да се справят със.Кое би предпочел, ти да убиваш, или да го оставиш на децата си? Навнуците си?

До Христяните“Хората заслужаващи слава, хората благословени от нашият Бог, стенеятИ падат под тежестта на тези безчинства и унижения.Расата на избраните страда възмутителни гонения, и невярната раса наСарацините уважава нито детствените, нито Господ нито и колежа насвещениците.Те газят слабите и старите, те вземат децата от майките им, за да могат дазабравят, между варварите, името Божие. Тази извратена нация осквернявахосписите...Храмовите божии са третирани като престъпни и орнаментитена светилището са откраднати.”Какво още трябва да ти кажа?“Ние сме посрамени, синове и братя които живеят в дните на бедствията!Можем ли да да гледаме на света в този век като порицан от Рая да видиОпустошението на Светия Град и да останем в мир, докато той е толковапотиснат?Не е ли за предпочитане да умреш във война отколкото да страдаш ощетозиужасен спектакъл? Нека всички плачем за вините ни които така изкарватбожествения гняв, да, нека плачем...Но не дай нашите сълзи да бъдат катосемето хвърлено в пясъка. Нека огънят на нашето покаяние, да вдигнеСвещената Война и любовта за нашите братя ни поведе към битка. Неканашите животи да са по-силни от смъртта за да се борят с враговете наХристиянския народ.”ПОПИТАЙ СЕБЕ СИ, КАКВО БИ ПАПА УРБАН II НАПРАВИЛ?До


Тагове:   тарант,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brentontarrant
Категория: Новини
Прочетен: 5451
Постинги: 5
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031