Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2019 19:43 - Бяла привилегия, Калифорнийски стил
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 383 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.08.2019 19:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Бяла привилегия, Калифорнийски стил

20 август 2019 г.

https://www.henrymakow.com/2019/08/white-privlege-california-style.html?fbclid=IwAR387NPBr5UzgeHuj1PDIuwi8RHYmlTAT6JLgwR8BcQJncYVSm0W9KexXRI

image  


ВНИМАНИЕ! ВКЛЮЧВА ОПИСАНИЕ НА СТАНОЛИТЕ В ОФЕСИ, „ПРАЙДЪТ“, ПРЕДСТАВЕН ОТ НАШИТЕ ПРАВИТЕЛСТВА, МЕДИИ И ПРЕВЪРШЕНО НА ДЕЦА В УЧИЛИЩЕ

Това писмо описва стреса, който усещат средностатистическите калифорнийци.   
Здравейте, казвам се Крис . Аз съм хетеросексуална бяла мъжка част-еврейка и се гордея с това кой съм. Няма от какво да се срамувам, както никога не съм правил, нито семейството ми е било част от търговията с роби, или неонацизма.  
Имам много здравословни проблеми и отивах при лекаря, за да прегледам здравословен проблем и да се лекувам, но по пътя отидох в тоалетната за мъжете.Докато влязох, един мъж отиде от единствената сергия за баня до крановете, за да си измие ръцете от екскрементите, с които влизаше в контакт, тъй като предполагам, че е имал анален секс с партньор от мъжки пол и е бил покрит в лайна. 
Изпитах странно чувство от външния вид на този човек, да използвам препоръчително думата "човек", затова отидох до сергията, която току-що беше напуснал и имаше лайна по пода, стените и тоалетната, така че си взех пропуск влизам в. 
След това пристъпих към един от многото писоари, само за да накарам гей да се присъедини към мен няколко писоара надолу от мен. Смятах за странно, че той си мие ръцете, за да използва само писоара. 
Докато двамата стояхме там, облекчавах се и гей мъжът мастурбираше и издаваше сексуални благодарности, докато ме гледаше, аз приключих с уринирането и излязох от тоалетната, но като го оставих да ме бие и да ме гледа, исках да победя останалите глупости от него, но не исках да отида в затвора, така че просто минах покрай и благодарих на нашия Господ, че не бях изнасилен от този задник на паразити f ** ker, хуй смучещ f * gg * t , 
Докато се замислих над цялата сцена, просто си представях как майка и нейният малък син използват тоалетната, всяка от които отиват в тяхната уважавана баня и какво може да направи този извратеняк на младо момче, страхуващо се и омаломощено от гей човек, и това ме влудяваше че целият queer начин на живот се прави, за да изглежда бедро. 
Тъй като цените на недвижимите имоти в района на залива Сан Франциско се повишиха, много гей мъже от гей зоната се преместват в родния ми град, който е нараснал десет пъти или повече от населението, когато бях млад момък. Няма да е лошо, ако хората, които се движат тук, са бели, а точно обратното. Има много мексиканци (като ми вземат работа и бизнес), но мюсюлмани (които унищожиха строителния бизнес на баща ми на 9-11-01 или който дърпа 9-11). 
image Руснаци, комуни, всички тези хора се преместиха като горски пожар, много от тях получиха множество благосъстояния, проверки за инвалидност и друго благосъстояние, което повечето никога не работеха на ден, за да влязат в системата. Вижте, защото всички те са самолична идентичност, без да имат пръстови отпечатъци или досиета за раждане, те преминават от щат до щат, окръг до окръг, кандидатствайки за многократни помощи и получавайки лечение на червения килим в добри социалистически правителства, които трябва да ми бъдат предоставени, но Аз съм хетеросексуален бял мъж. Аз съм злият бял, така че не получавам работа, но те го правят и живея тук цял живот.
Тези хора получават множество проверки за благосъстояние и инвалидност, плюс да си вземат работата, за да изглеждат, че са дошли тук да работят, но аз отивам на работа под минимална заплата с тези хора, които работят по-бавно и заедно срещу мен, и те имат пари за закупуване на скъпи обеди всеки ден, ново превозно средство, купувам къщи и всичко това на една и съща заплата, която получавам, което е половината от необходимото за издръжката на мен и семейството ми. 
Нещо не е наред с тази картина и аз съм на първа линия, като ям цената на тоталното бебешко бомбардиране на социалистическото предателство на моето поколение на хипи поколението, докато бумерите обикалят света, допълнително обезценявайки долара, като го харчат в чужбина.
 Аз имах бизнес с озеленяване, но бумерите харесваха да плащат половината от това, което струва да се грижат за техните тревни площи, като дадоха работата на петима до десет мексиканци, които всички изнасилват системата, но изглеждат активни и добре вършат работата си, която не предполагам да може да направи. 
Не мога да ходя по улиците на моя роден град без бронята на нашия Господ или да бъда нащрек от мъжките гей копелета, които искат да ме изнасилят, или децата ми и гейовете, и чужденците ме изтласкват от моя град, като ме правят да споделя апартамент с една спалня със съпругата и дъщеря си, докато трябва да работя като роб. И в края на деня трябва да отида в правителството с шапка в ръка, за да оцелея, докато всички ме крадат сляп.   
-----   
Свързано - РЪКОВОДСТВО НА ЦВК ДО GAY SEX   -------------- Джаспер Спароу - Наех третия си стомашно-чревен паразит от Риминг и не мога да бъда единственият гей, който има   -------------- LA и SanFrancisco, претърпяли криза на обществена дефакация       Първи коментар от Кен Адачи: „ Всеки, който е живял в Калифорния през последните 20 или 30 години, е станал свидетел на тази почти пълна подмяна на бялата полуквалифицирана работна ръка от първа ръка“.
Много голям процент ръчна трудова работа като озеленяване, момчетата на склад в супермаркетите, почистването на басейни, бояджиите на къщи и т.н., и т.н., се извършват почти изключително от мексиканските нашественици в Калифорния, а не от белите хора вече, както беше може би 25 -30 години. Не че белите не искат работата, както често се подразбира от фронтовете на JWO като Dubya, а по-скоро, че НАМЕЧНО са затворени от тези пазари на труда от кооперативни / притиснати бизнес собственици, докато държавните политици на JWO организират милиони незаконни да получите документацията, шофьорските книжки, обезщетенията за благополучие и училища, медицинските субсидии и ТОГА работата - отказана на белите - да преустановите бягането и подкопаването на подрива  
Американските родители на деца в училищна възраст, особено, трябва да се включат и да предприемат кампания дълго и упорито за отстраняване на членовете на марксистките училищни съвети, политици и директори и административни училищни училища, които позволяват и институтират насърчаването на хомосексуално дегенерация и извращение - във всичките му отвратителни смущения (или това са мастурбации?). Оставането на пасивен, учтив и неефективен е най-сигурният път към поражението. Запомнете - те са ВАШИТЕ деца. Тяхното бъдеще, вашата страна и тяхното първородство, които са унищожени Събудете се и се включете, докато възможността за свободна реч все още съществува.



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39753731
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031