Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06 18:22 - КАК СТРЕСЪТ ВЛИЯЕ НА ВАШЕТО НАДБЪБРЕЧНО ЗДРАВЕ И КАКВО ДА ПРАВИТЕ ЗА НЕГО
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 137 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 29.06 18:24


  КАК СТРЕСЪТ ВЛИЯЕ НА ВАШЕТО НАДБЪБРЕЧНО ЗДРАВЕ И КАКВО ДА ПРАВИТЕ
ЗА НЕГО

24 юни 2019 г. image
    https://www.wakingtimes.com/2019/06/24/how-stress-affects-your-adrenal-health-and-what-to-do-about-it/?fbclid=IwAR0At2wAaej1utJQGOSTo-N2afWn79Tk8vQ9xLMPBhxd7JZVDyTnga8SeXo

Хилде Ларсен, Повдигнете будното 
време

Ключът към благосъстоянието

Едно нещо, което научих много трудния път по време на моя дълъг и усърден път от хронично заболяване обратно към здравето, е, че тялото се чувства като глупости, когато надбъбречните жлези не са щастливи и силни. За мен това е липсващото звено във всяка дискусия за здравето . Очевидно е, че ще детоксифицираме и излекуваме чрез ядене на чисти и цели храни; че може да се нарани още по-дълбоко, като не се занимаваме със стресовите фактори в живота ни… не толкова.

Надбъбречните жлези са като рецептори на всичко, което е стресиращо за вас, емоционално, психически  и  физически. Те вземат съзнателно онова, което може да ви премине, и те никога не се адаптират; Това означава, че дори да чувствате, че се справяте със стресова ситуация добре, те може да не са съгласни.

Тялото е винаги правилно. Вие винаги сте прав. Не вашите мисли, а понякога дори и вашите чувства,  ВАС.

Пример:  Вие сте в отношения от години, и въпреки че знаете, че сте под стрес, че не е оптимално, вие се занимавате с него и сте се справили по-добре с него. Не се чувстваш като стресиран, гневен , разочарован или изгубен повече, по-добре си да живееш с него - не. Може би си мислите, че сте, но нищо не боли нашите надбъбречни жлези повече от дългогодишния нисък стрес. Тя се превръща в основно възпаление, обструкция. Това става подсъзнателно саботаж, който дори може да не ви е известен. И това е ключът към вашето изцеление.

Надбъбречните жлези са като рецептори на всичко, което е стресиращо за вас.

Ето защо това предизвикателство и процес ще повишат вашето здраве BIG време.

Нищо не боли надбъбреците като стрес

Нищо не вреди на надбъбречните жлези като стрес и нечувано нещастие, дори и на храна. И когато надбъбречните жлези са уморени, говорим за сериозни неприятности - започвайки с възпаление, безсъние, гъбички, запек или болка, завършващи с легло с хронична умора и други много сериозни състояния.

Накратко, ще се почувствате като глупости. Период.

Нищо не вреди на здравето ви като слаби и ниско функциониращи надбъбречни жлези. Буквално, трудно е да се намери нещо друго, което да ви остави в липса на здравословен ров като да не подхранвате тези невероятни малки жлези. Всякакъв вид стрес, травма и страх - БАМ! И въпреки че най-често са необходими години и години на постоянен надбъбречен стрес, за да стигнете до най-ниската точка на хронично заболяване, простото внезапно травматично събитие в живота ви също може да издърпа килима от вас и вашето здраве.

Трудната част е дори да  знаете,  че сте под постоянен стрес; продължаващия нисък клас стрес, който убива много бавно. Ние сме склонни да се приспособяваме, да приемаме, да позволяваме. Но когато става дума за стрес, това не е здравословна идея.

Какви са Вашите надбъбречни жлези?

Преди да погледнем на това, което ви е наболяло и как да направите положителни промени, нека започнем с това, което действително са надбъбречните жлези.

Надбъбречните жлези са двете малки, но значими жлези, които седят върху бъбреците ви. Те са част от ендокринната система и участват в производството на над 50 хормона, които задвижват почти всяка телесна функция - много от които са от съществено значение за живота. (Не е чудно, че ние трябва да ги обичаме!) Поддържайки това просто, нека да разгледаме някои общи данни за тези важни, но уязвими жлези.

Надбъбречните жлези се състоят от две отделни части:

  • Кората на надбъбречната жлеза:  Външната част на жлезата, надбъбречната кора произвежда хормони, които са жизненоважни за живота, като кортизол (който помага за регулиране на метаболизма и помага на тялото да реагира на стреса) и алдостерон (който подпомага контрола на кръвното налягане).
  • Надбъбречната медула:  Вътрешната част на жлезата, известна като надбъбречната медула, произвежда несъществени (т.е. те не се нуждаят от тях) хормони, като адреналин (който помага на тялото да реагира на стрес).

Надбъбречните жлези са най-известни с това, че отделят хормоналния адреналин, който бързо подготвя тялото ви за действие в стресова ситуация. Това е най-ценната информация, която някога можете да научите за надбъбречните жлези.

Те също така допринасят за безброй процеси в организма, когато не сме под стрес , и нашето здраве намалява, когато тези функции вече не се изпълняват оптимално поради надбъбречна умора.

Хормоните засягат всяка функция, орган и тъкан в тялото, както пряко, така и косвено. Те реагират един на друг, както и отговарят на условията в тялото в сложен и силно чувствителен балансиращ акт. Надбъбречните жлези работят тясно с хипоталамуса и хипофизата в система, известна като хипоталамусно-хипофизално-надбъбречната ос - ендокринен танцов баланс на жлезите. Това е "правителството" на тялото и е от съществено значение за нашето здраве и благополучие.

Надбъбречните жлези отделят адреналин до действие в стресова ситуация. Най-високите фактори на надбъбречния стрес

Има много повече, но това са стресовите фактори, с които повечето от нас могат да се отнасят.

1. Неправилно функциониращо семейство и връзки:

Най-близките ни хора могат да ни направят или да ни разкъсат. В съвършения свят това твърдение би било напълно невярно, тъй като нищо отвън не може да ни разбие, ако не му позволим или не, но повечето от нас не са там. Разчитаме на подхранващи взаимоотношения. Но реалността е, че  има  токсични хора и има  такива,  които не са способни да подкрепят и да обичат. Трябва да се отдалечим от всичко, което ни причинява вреда.

Когато сте готови да излекувате вашите надбъбречни жлези и живот, се отдалечете. Дайте си място, за да се излекувате от всяко поведение, което ви е разстроило по някакъв начин. Семейството е трудно, но нищо не си струва да бъдеш болен. Погледнете отблизо отношенията в живота си и започнете де-бъркотията. Започнете да оценявате това, което ви служи, и бъдете придирчиви. Заслужаваш го. Вашето здраве го заслужава. Ако не ти служи, излез.

2. Не живее вашата цел:

Това е трудно, тъй като живата цел е и може да бъде толкова много неща. Не вярвам, че имаме ЕДНА цел, както в една функция или място в това общество, вярвам, че можем да намерим много черти и т.нар. Позиции, но това е мъдростта да се вземе от това: Когато живееш целта си, чувствате се съгласуван с това, което правите; чувстваш се като у дома си, където си и чувстваш, че дните и седмиците ти са изпълнени с цел и радост. Ще почувствате привличането и вълнението в самия живот и ентусиазирани за създаването и обслужването. Когато служиш, винаги живееш нарочно.

Обратното би било никога да не се чувствате на място или да сте доволни от това, което правите, или от начина, по който живеете. Винаги имам копнеж за нещо различно или нещо повече. Чувствали ли сте някога „Това ли е всичко?” Типичен знак за това, че не живеете вашата цел. Това се казва, че няма прави линии, и след вашата интуиция ще ви отведе до вас, въпреки че пътят може да бъде неравен с ценни уроци и скъпоценни камъни по пътя

3. Злоупотреба с тялото с храна:
Докато емоционалният стрес е много по-вреден, когато става въпрос за надбъбречните жлези, храната може да бъде най-очевидният фактор в здравето на надбъбречните жлези. Причината, поради която храната е от решаващо значение за здравето на надбъбречните жлези, е ролята на храненето за подпомагане на надбъбречните жлези за производство на адреналин и кортизол, които играят критични функции в организма.

Когато става въпрос за храна, всичко кисело не само уврежда надбъбречните жлези, но и всяка жлеза и орган в тялото ви. Надбъбречните жлези са най-засегнати от яденето на животински продукти, особено месо. Адреналинът, травмата и емоционалният стрес, предавани от фабрично отглежданите животни, са вредни. Алкохолът, кафето и другите лекарства стимулират надбъбречните жлези и стресват цялото тяло и могат да бъдат много токсични за здравето на надбъбречните жлези. Същото е и със сол, токсичен стимулант.

(От друга страна, храните и билките, които поддържат надбъбречните жлези, включват храни с високо съдържание на калций, магнезий и витамини C, E и B-комплекс, както и кокосово масло, ашваганда, джинджифил, корен от женско биле и много вода. )

4. Липса на граници:

Знам това добре и се обзалагам, че го правите. Граници . Ние така искаме да угодим и да се уверим, че всички останали са добре. Тя може да бъде по всички правилни и погрешни причини. Поставяйки се на гърба, без да казваме „НЕ“, когато не е точната дума за това, което чувстваме. Не отстояване на това как се чувстваме или какво наистина искаме. Това не е нищо друго, освен стари програми, които научихме още от ранно детство. Разликата между удовлетворяването и обслужването е огромна и за съжаление нашето общество повишава децата, за да станат приятели.

Когато става въпрос за определяне на граници, това е времето, което сте чакали - защото вашите надбъбреци ви призовават. Определянето на границите означава да се каже „не“ на това, което не ти служи, за да можеш да кажеш повече „да“ на това, което правиш. Направете място и място за себе си. Добре е да бъдеш сам, да се отдръпваш и да се отдадеш на самообслужване. Добре е да пропуснете парти, среща или събиране и дори да кажете „не“ на почивка или пътуване.

5. Липса на самолюбие:

Вярвам, че това е основната причина за всички болести: липсата на любов към себе си . Колко лесно звучи и колко нарцистичен за някои, но това е голям тест. Ако чувствате, че обичате себе си, е погълната от себе си или харесвате, вие НЕОБХОДИМ това повече от всичко. Това е знак, който смятате, че грижите за ВАС са егоистични. Бил съм там. Израснал, много от нас са научени, че грижата за САЩ не е нищо друго, освен егоцентричен. Следователно, развиваме надбъбречно изгаряне. Преследваме всичко извън нас, което погрешно вярваме, че ще доведе до това вътрешно спокойствие и съдържание - и ще преследваме живота така, сякаш ще доведе до награда и че накрая ще бъдем достатъчно добри. Но никога не идва, докато най-накрая не осъзнаеш,  че си достатъчно добър  от това да си. Вие сте достатъчно добър само за да бъдеш жив. Осъзнавайки, че ще се нулира цялото ви вътрешно ниво на стрес.

Симптомите на горния надбъбречен стрес

Ниските надбъбречни жлези ще доведат до безброй симптоми. Тъй като те участват в толкова много процеси, те ще ви хвърлят в неопределеност, когато не се чувствате чудесно. Ето някои от най-често срещаните:

  • Проблеми с кръвната захар
  • Candida
  • умора
  • безпокойство
  • Трусове
  • възпаление
  • Безсъние
  • Коремни мазнини
  • аритмия
  • Ниски нива на кортизол
  • Болки в долната част на гърба и ишиас
  • Задух
  • шум в ушите
  • Солено желание
Просто упражнение, за да започнете да изчиствате стреса от живота си

Подарете си вестник - стара модна писалка и хартия. Седнете спокойно с дневника си и напишете ситуациите, които ви наблегнаха по някакъв начин днес. Виждате ли модел? Има ли модели на хора, ситуации или модели на усещане? Например:  Дали сте се ядосали, раздразнени, претоварени, стрес, срамежлив,  тревожен , тъжен, луд и т.н.

Всички сме склонни да имаме образец и когато намериш твоето, това ти препоръчвам:

В ума си се върни там, където за пръв път усети тази емоция. Потърсете събитие или ситуация, които биха били типични за тази емоция, след това намерете първия път. Сега седнете с това и го освободете. Дайте си разрешение да я оставите, за да не го носите със себе си. Нека цялата ситуация се разтвори. Виж себе си да го изоставяш, сякаш беше място или нещо. Вървете далеч, по-силен, БЕЗПЛАТЕН от този модел.

Това ще изисква известна практика, но си струва работата. Ще започнете да пренапишете част от това, което е в основата на вашия стрес, и следователно, за да излекувате надбъбречните жлези. В крайна сметка, ще откриете, че нищо не е останало, за да прости, след като вече не сте емоционално привързани към миналото си и вече не се чувствате отговорни за всяка ситуация, която наподобява това, което е предизвикало вашия модел. Има смисъл?

Прегърнете безжизнен и здравословен живот!

Пейте малко по-силно, ходете по-дълго, насочвайте се по-високо и танцувайте по-често.

Усмихвайте се по-широко, смейте се по-силно, инвестирайте по-честно и обичайте безусловно.

Излезте от всяко невярно убеждение, че сте по-малко великолепни и останете смирени за възможностите, които се разгръщат пред вас.

Ние често се  грижим твърде много за резултатите, за другите и за собствената ни липса на способности. Грижете се малко по-малко за нещата, които имат значение.

Нищо не стои между теб и твоята способност просто да не се държиш.

Погрижете се по-малко за това, което не е ваш бизнес, и се грижете повече за собственото си здраве и свобода.

Това е врата към вас като по-добър,  по-здравословен.

 

 Стресът засяга Вашето надбъбречно здраве и Какво да правим с нея ) първоначално беше публикувана на Upliftconnect и е преиздадена тук с разрешение. 

 




Гласувай:
3
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 25902700
Постинги: 14135
Коментари: 18291
Гласове: 24779
Архив
Календар
«  Октомври, 2019  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031