07.01.2019 13:34 - Коренната причина за рака - запазва „тайната“ от 30-те години на миналия век
Автор: zahariada Категория: Други

Последна промяна: 07.01.2019 13:35

Коренната причина за рака - запазва „тайната“ от 30-те години на миналия век

Повечето хора смятат, че увреждането на ДНК е причината клетката да бъде ракова.

Макар да е вярно, че раковите клетки могат да имат увреждане на ДНК, е много малко вероятно увреждането на ДНК да причини всяка клетка да стане ракова. Всъщност, увреждането на ДНК е резултат от истинската ракова болест.

Така че нека да обсъдим какво наистина причинява рак.

Имаше много открития за рака през последните 125 години.

Например, Уилям Ръсел (1852-1940), през 1890 г., открил, че вътре и извън раковите клетки има микроби.

През 1931 г. Нобеловата награда за медицина бе присъдена на Ото Варбург за откритието му при определяне, че определящата характеристика на раковите клетки е ниска „АТФ енергия” (АТФ се прави в митохондриите на клетките и се нарича „аденозин трифосфат”).По-късно е установено, че микробите в раковите клетки са „плеоморфни“, т.е. те променят форми и размери в зависимост от рН в раковите клетки.

През 1930 г. е доказано, че ако микробите вътре в раковите клетки бъдат убити, раковите клетки ще се възстановят в нормални клетки. Това откритие е направено от д-р Роял Райф, микробиолог, който разработи използването на „хармонични честоти“, за да вибрира микробите, докато те „избухнат“ и умрат.

Вместо да спечели Нобелова награда за откритието си, лабораторията и инвентарът на д-р Райф бяха унищожени от общия консенсус на Агенцията по храните и лекарствата (FDA) и Американската медицинска асоциация (AMA).

Защо д-р Райф е бил изключен? Това е така, защото откритията му доведоха до 100% излекуване сред болните от рак. Вижте www.rifevideos.com.

Това може да изглежда странно за повечето читатели. Защо един изследовател на раковите заболявания да бъде изключен за лечение на рак?

Предполага се, че конвенционалната медицина и фармацевтичната индустрия старателно търсят лекарствата за рак. Нищо не може да бъде по-далеч от истината.

Това, което търсят, са масивни, масивни печалби, които продават патентованите си химикали (т.е. лекарства).

Лечението на рака не е в техния дневен ред, тъй като това ще намали печалбите им.

И така, какво точно е целта на Администрацията по храните и лекарствата? FDA е „частната полицейска сила“ на фармацевтичната индустрия. Тяхната основна цел е да се уверят, че печалбите на фармацевтичната индустрия са защитени, дори ако това означава изключване на онези, които знаят как да лекуват рак, като д-р Райф.

Става въпрос само за патенти. Лекарствата, произведени от фармацевтичната индустрия, могат да бъдат патентовани. Формите и молекулите на вълновата честота в майката природа не могат.

Патентите са основните двигатели на войната срещу природната медицина от страна на фармацевтичната индустрия, FDA и AMA. Всички те са заедно в леглото.

Медиите също са част от този заговор. Лекарите са умишлено прославяни по телевизионни предавания и реклами, които манипулират неразположението, за да отидат в кабинета на лекаря.

The  на действие модус  на медиите могат да бъдат обобщени от лице, което е бил експерт в разбирането пропагандни техники, а именно Сталин.

"Никой не разбира по-добре от Сталин, че истинският обект на пропаганда не е нито да убеди нито дори да убеди, но до получаване на равномерна модел на публично изказване, в което първата следа от неортодоксален мисъл веднага се разкрива като шокиращ дисонанс."
~ Алън Бълок, в Хитлер и Сталин: Паралелни животи

Когато човек е диагностициран с рак, те не могат да тичат достатъчно бързо до най-близкия онколог. Медиите са свършили добре работата си.

Така че, въпреки че изследователите, търсещи естествени лекарства за рак днес, знаят много повече за болестта, отколкото през 30-те години на миналия век, много малко пациенти  започват  лечението си с природна медицина.

Учените от Независимата фондация за изследване на рака (ICRF) - фондация с нестопанска цел, която изследва природната медицина - са открили как микробите в раковите клетки частично блокират АТФ енергията, както е разгледано по-долу.

С тези знания, те разработиха повече от 25 естествени лечения за рак, насочени към убиване на микробите в раковите клетки (както направи д-р Роял Райф), като по този начин ги върнаха в нормални клетки.

Те използват също и ново технологично устройство, вдъхновено от оборудването на д-р Райф, което убива микробите в раковите клетки, известни като „високочестотно RF честотно устройство“, според уебсайта на учителя по рака (www.cancertutor.com). Уебсайтът на преподавателя по рака е основният уебсайт на МКРФ.

Как микробите в раковите клетки причиняват рак

Така че нека поговорим за това как микробите вътре в раковите клетки частично блокират производството на АТФ енергия. Това е ключът към разбирането на много нови лечения за рак.

Първо, нека погледнем какво причинява енергията на АТР в здрава клетка.

Стъпка 1:  В нормална клетка глюкозните рецептори позволяват глюкоза вътре в клетката.

Етап 2:  В 10-степенна химична верижна реакция тази глюкоза се превръща в пируват.

Стъпка 3:  Пируватът влиза в клетъчната митохондрия (всяка клетка има хиляди митохондрии).

Стъпка 4:  Пируватът е в началото на верижна реакция, наречена "Цикъл на лимонена киселина" или "Цикъл на Кребс".

Стъпка 5:  По средата на цикъла на лимонената киселина започва втора химична верижна реакция, наречена "Електронна транспортна верига".

Тези два цикъла създават по-голямата част от АТР енергията в клетките.

Тук е ключът. Раковите клетки имат повече глюкозни рецептори от нормалните клетки и 15 пъти повече глюкоза от нормалните клетки, въпреки че микробите улавят по-голямата част от глюкозата. Така че, въпреки че раковата клетка има много повече глюкоза от нормална клетка, по-малко от тази глюкоза попада вътре в митохондриите, отколкото в нормална клетка.

Така, раковата клетка има по-ниска АТР енергия, защото има по-малко пируват и има по-малко пируват, защото има по-малко налична глюкоза.

Дали ДНК уврежда рака?

Нека поговорим защо раковите клетки могат да имат увреждане на ДНК. Екипът на изследователите на рак на естествената медицина от Вирджиния открива, че един или повече от микробите в раковата клетка проникват в клетъчното ядро ​​(където се намира ДНК).

ДНК на раковите микроби може да „смеси” с ДНК на клетката и да модифицира ДНК на раковата клетка, причинявайки увреждане на ДНК. Това е основата на „генната терапия” в конвенционалната медицина.

Но увреждането на ДНК не е това, което кара клетката да бъде ракова. Това е само симптом на присъствието на микробите.

Изследователите на рака, като Американското раково общество, се опитват да поправят увреждането на ДНК. Това е пълна загуба на време! Но той убеждава широката общественост, че те “търсят” лек за рака, когато всъщност нямат намерение да “излекуват” рака. Ако бяха наели един от изследователите на рака на ИКРФ, те биха могли да излекуват 25 рака за една седмица!

Много от конвенционалните “изследователски” организации, занимаващи се с рак, вършат добра работа, като се  преструват,  че търсят лекарства за рак, но всъщност изобщо нямат интерес да лекуват рак.

Това е ключът: убивайки микробите в раковите клетки, д-р Райф успява да попречи на микробите да блокират АТФ енергията. След като микробите бяха мъртви, раковите клетки успяха да достигнат до тяхната АТФ енергия и отново „да се върнат” в нормални клетки!

Изследователят на ICRF, който е открил как микробите блокират АТР енергията, също е разработил около 25 различни начина за убиване на тези микроби, докато те са вътре в раковите клетки (микробът всъщност е бактерия - Helicobacter Pylori ) и по този начин връща раковите клетки в нормални клетки.

Ето един пример за това как бактериите в раковите клетки са убити. Нека разгледаме протокола „мед и куркума“, който е част от протокола Dirt Cheap (това е истинското му име, защото толкова много пациенти с рак не могат да си позволят някои от естествените лечения за рак) на уебсайта на преподавателя по рака.

Раковите клетки имат повече глюкозни рецептори от нормалните клетки и по този начин са привлечени от мед. До известна степен, медът може да убие микробите вътре в раковите клетки, но е много по-ефективно да се смесва медът с куркума (или някоя друга билка, която убива микробите) за изкореняване на тези микроби.

Затова медът става „троянски кон“, за да вкара куркумата вътре.

Три различни проучвания показват, че куркумата е най-ефективната билка при премахването на  Helicobacter Pylori  и клетките се връщат в нормални клетки.

Протоколът Dirt Cheap включва повече от дузина други  техники, които са синергични с мед и turmeri c, защото те също са предназначени да се насочат и убиват микробите вътре в раковите клетки.

Протоколът Dirt Cheap  може да бъде намерен на уебсайта на преподавателя по рака (www.cancertutor.com) заедно с няколко други естествени лечения за рак.

В допълнение, технологията Royal Rife, която също връща раковите клетки в нормални клетки, е била възпроизведена и подобрена. На уебсайта на преподавателя по рака „високочестотният RF честотен протокол“ е автоматизиран и изпълнява всичко, което оригиналните честотни генератори на Rife са направили, и много повече.

В заключение, изследователите на естествената медицина използват традиционни методи (напр. Сок от моркови с малко смесен сок от цвекло), както и най-съвременни технологии като лекарство за рак.

Има много клиники за рак на естествената медицина, някои от които се провеждат от лекари, които преминават към естествена медицина.

Източник (и):

getholistichealth.com