07.12.2018 11:05 - Още Бактериите от друга Америка се завръщат в Европа
Автор: zahariada Категория: Други

Последна промяна: 07.12.2018 11:06

Още Бактериите от друга Америка се завръщат в Европа Колона: Общество Регион: САЩ в света

В предходните ми статии съм докоснал
 смъртоносните оръжия на утре, тези, които водят до смърт и унищожение на човечеството, се развиват в най-тайните американски лаборатории. Преди това разгледах мутиралите бактерии  с кодово име  Синтия, които първоначално бяха проектирани да консумират въглеводородни отпадъци, но вместо това започнаха да консумират човешка плът. Въпреки че в Мексиканския залив има няколко смъртоносни случая , американските власти решиха да запазят тая сделка.

Независимо от това, тайните им експерименти не са спрели там, но сега те се отдалечават от американските брегове, а именно в Европа, тъй като самият Доналд Тръмп изброи този континент като един от основните съперници на САЩ в световната война за глобално господство.

Наскоро доста независими медийни източници представиха доста тревожен брой доклади, като всички говорят за бактерията Xylella fastidiosa, която заплашва да изтрие напълно Италия и редица други средиземноморски страни, които почистват вековните маслинови дървета. Този микроб, който обикновено се появява в Америка, вече е заразил 800 хиляди маслинови дървета в затворената община на Salento, разположена в Апулия, Италия.

Този италиански регион произвежда повече от една трета от световните доставки на зехтин, което възлиза на около 11 милиона тона годишно. Стандартите на производителите на зехтин в Пулия се считат за индустриални стандарти, които повечето други производители могат само да се стремят да постигнат. Бързото разпространение на бактериите вече доведе до загуби на производителите на петрол от 250 милиона евро и не изглежда, че някой знае как да спре това. Както бе посочено от Angelo Corsetti, представител на италианската селскостопанска група Coldiretti, италианските производители на петрол бяха принудени да създадат санитарен кордер, като напълно отрязаха площ от 8 000 хектара от земите си. Замърсената площ ще бъде изчистена от всички оцелели маслинови дървета в опит да спаси онези, които все още не са засегнати от бактериите.

Производителите на маслиново масло неотдавна изразиха загрижеността си относно възможното разпространение на Xylella fastidiosa в средиземноморските държави, а именно Гърция, Испания и Франция, като и регионите в Северна Африка и Близкия изток са изложени на риск от замърсяване.

Според европейските ID специалисти маслиновите дървета не са единствените, които остават уязвими към този патоген, тъй като много от лозята също са изложени на риск, особено Шардоне и Пино Ноар. Не е изненадващо, че винопроизводителите на целия средиземноморски басейн изразяват своята загриженост за евентуалната епидемия на Xylella fastidiosa, която се разраства през лозята им.

Освен това се оказа, че тази бактерия има потенциал да унищожи целия пазар на банани. Бързото разпространение на гъби вече е разрушило бананови насаждения в Югоизточна Азия и сега се разпространява в Близкия изток и Африка, което заплашва глобалния пазар на банани. По-специално, кореновата система на семейството на баваните Cavendish се оказва изключително чувствителна към този микроб, което е доста ужасяващо, тъй като е далеч най-широко разпространеният бананов сорт. Следи от тази болест вече са разположени в Латинска Америка, Йордания и Мозамбик.

Xylella fastidiosa от класа Gammaproteobacteria е в състояние да зарази повече от двеста растителни вариации, които принадлежат към общо петдесет семейства от важни хранителни култури, включително грозде, костилкови плодове, маслини, цитрусови плодове, кафе, слънчоглед и др. е голям брой растения, които могат да бъдат заразени с Xylella, без да показват визуални признаци за заразяване! По този начин благодарение на латентните носители бактериите ще продължат своето бързо разпространение.

Любопитно е, че тази болест в редица европейски медийни източници вече е наречена "агент на американските империалистически политики". Бактериите вече са причинили огромни загуби за икономиката на целия ЕС. Според някои коментари фактът, че Италия, която наскоро се опитва да преследва собствените си национални интереси в пълно неспазване на диктуваните от Вашингтон, е силно засегната от тази бактерия, може да служи като индикатор, който американските ястреби искаха да я научат на урок, особено в ситуация, когато е избрала да се обърне към Москва, която САЩ демонизират от години.

Основните носители на Xylella fastidiosa са цикади, които се хранят с растения. И в тази връзка човек неволно би припомни обвиненията, които многократно са правени от европейски учени, че така нареченият проект "Insect Allies", контролиран от американските тайни служби, не е нищо друго освен опит за разработване на оръжия за масово унищожение.

Стартирала е от Пентагона през 2016 г. и може лесно да се разглежда като опит за създаване на биологични оръжия, отбелязва  Science, цитирайки интервютата на редица европейски учени. Тази програма се финансира от Агенцията за напреднали изследователски проекти (DARPA) на Министерството на отбраната на САЩ, като тя отпуска около 45 милиона долара за период от четири години. Програмата е създадена специално за насърчаване използването на изкуствени насекоми за заразяване на култури с генетично модифицирани вируси, които на свой ред ще променят генома на зрелите растения.

Тайни проучвания за тази програма се провеждат в редица американски университети. Учените, чието мнение публикува науката, смятат, че "програмата може да бъде широко възприета като опит за разработване на биологични агенти за враждебни цели, както и за средствата за тяхното предаване. Конвенцията за биологични и токсични оръжия (CCD) е твърде строга при забраната на всякакви опити за разработване на биологични агенти, освен ако те не са създадени за превантивни, защитни или други мирни цели. Това беше позицията на адвокат на университета във Фрайбург Силия Виенеки. Тя смята, че съществуването на такава програма е трудно да се оправдае, тъй като методите за предаване на вируси са трудни за проследяване и контрол и е малко вероятно те да бъдат запазени само за мирни цели.

Експерти и земеделски производители от Средиземноморския басейн и питат естествен въпрос: защо Съединените щати, че е активно развитието на системата на биологична защита, както в собствената си страна и в чужбина, не е успяла да предотврати неконтролирано разпространение на тази епидемия своевременно , ако те действително ще го направят?

По този начин, като непрекъснато разширяваше областта на така наречената Национална стратегия за биоразнообразие, САЩ активно добавиха нови държави в тази мрежа, като похарчиха десетки милиони долари, за да постигнат привидно благородни цели. Само през последните години Белият дом има такива държави като Афганистан, Пакистан, Бурунди, Кения, Уганда, Индия, Ирак, Танзания, Южна Африка, Азербайджан, Армения, Грузия, Казахстан, Узбекистан, Киргизстан и Украйна. стотици нови биологични лаборатории, създадени от Пентагона. Населението на тези лаборатории не е информирано за целите на най-тайните проекти, които Пентагонът преследва. В резултат на това станахме свидетели на случаи, подобни на разпространението на бактерията Xylella fastidiosa,

Така че е време международната общност да започне да задава въпроси, вместо да гледа мълчаливо създаването на стотици биологични лаборатории в онези държави, които Белият дом не описва като главни съюзници на Съединените щати! И тъй като Вашингтон има желание да наложи санкции на останалия свят, не е ли време международната общност да наложи подобни санкции на САЩ до момента, в който САЩ ще разкрият съдържанието на своите тайни програми.

Жан Периер е независим изследовател и анализатор и известен експерт в Близкия и Близкия изток, изключително за онлайн списание " New Eastern Outlook ".