Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2018 11:19 - Държавна сигурност: Мамицата ви дебилска!
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1341 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 08.01.2018 11:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Още в първите минути на истински деловата Нова 2018-та година организираната престъпност владееща територията побърза да изложи акцентите си за продължаването на геноцида, до пълното обезлюдяване на терена. Ето го ключовото послание (за по-добър преглед и прочит кликнете с мишката върху снимката):

image

Представител на обслужващата ДС организация "Български енергиен форум" обяснява, че няма как да нама как да продължим да ви лъжем, че тока трябва да поскъпва и той безпроблемно да поскъпва. Председател на въпросната организация е доносника на ДС Хабов. В дясното синьо къре виждате какво ме заплаши същият преди точно ЧЕТИРИ МЕСЕЦА и ЧЕТИРИ ДНИ, на лични съобщения във Фейсбук. И макар това, на практика, да си е чиста заплаха за убийство, до сега никой не се е заел с разследване на поведението му. Естествено нито едно от обещанията му нито се е сбъднало, нито има изгледи някога да се случи.
Заплахите на Хабов към мен идват именно заради дейността ми по разобличаване на престъпните им практики на енерГЕПИйния грабеж, който ни прилагат от десетилетия. Точно това е и механизма на борба с българоубийците - РАЗОБЛИЧАВАНЕ и РАЗПРОСТРАНЯВАНЕ на разобличенията. Въпреки кръвната връзка между "политици, медии" и енерГЕПИйни нищожества ние имаме своите шансове, ако не се страхуваме от тях. Те така или иначе ни избиват или в най-добрият случай ни гонят от родината ни. Поне можем да им се опрем и даже да ги надвием?

Ключовият момент в разобличаването на поредната гиганстка кражба, през цените на тока, която ни готвят от 1-ви февруари, беше и си остават ПИСМАТА на фирмите-посреднички, доставящи тока за бизнеса, с които го лъжат за причините за необходимостта от поскъпването му. ОБРЪЩАМ ВИ СПЕЦИАЛНО ВНИМАНИЕ! Нито една "медия, работодателска или синдикална организация, политичка или неправителствена организаторка" НЕ ПОЖЕЛА да публикува поне едно или няколко от тези писма!!!! Именно в текста на тези писма е заровено кучето.

Едно-единствено от тези писма ви показах и разобличих преди 20-на дни в "ИзЧЕЗвай, докато не е станало късно!" ( http://gikotev.blog.bg/drugi/2017/12/20/izchezvai-dokato-ne-e-stanalo-kysno.1583835 ). Но то вече беше от втората вълна, след като търговците взеха мерки, след първото ми предупреждение, че съм в състояние да ги разоблича. За съжаление никой не посмя да публикува първата вълна писма, от края на ноември, за поскъпване от 1-ви януари.

ИЗВОД: Всички обичат ДС! А ДС обича дебилите.

Георги Котев



Гласувай:
7



1. zaw12929 - Обикновено токът ми е 18-22 лева. От ...
08.01.2018 15:25
Обикновено токът ми е 18-22 лева. От два месеца, след като бойлерът ми е източен, готвя на печката- на която се отоплявам- токът ми става 80-90 лева. Е, как става това- изведнъж електромерът ми се върти, като чекрък и от какво го прави?!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9838130
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031