Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2017 10:24 - Кралица ЕнерГЕПИка: Анатема за враговете на короната!
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1415 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 18.10.2017 10:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тя пак се върна в живота ми. Пак стопли самотните ми нощи. Пофлиртува палаво и игриво, пораздаде ми ценни съвети и напътствия, поразмаха нежния си пръст, като строга, но справедлива майка и в кулминационния момент си тръгна. Но споменът за нея ще ме грее още дълго. Още повече, че вече си позволява да идва по-близо. Вече не ми пише от разни групи във Фейсбук, а се е осмелила да украси собствената ми стена.
Как се случи това? Сега ще ви разкажа. и покажа Но първо да поясня, че изчаках да минат повече от 24 часа от събитието, заради спицификата на Фейсбук, да показва часът и датата на публикацията едва след този период от време. Преди това се изписва "публикувано преди 7 часа", но не е съвсем ясно, кога е точно това. Сега по-ясно ли е?
Ще ви покажа само по-съществената и важна част от диалога, който кралицата проведе с един заблуден елемент, на моята стена, но без мое участи, а ако има желаещи могат да се убедят в достоверността от следния линк: https://www.facebook.com/gikotev/posts/10212414940267271?pnref=story

image

Защо точно Антон Тодоров все още не ми е ясно. Нито имам мустаци, като него, нито печеля като него, нито досаждам на хората по"медиите" като него, нито следвам посоката на вятъра, подухващ пачките с пари. Сигурно така е било поръчано? Пак добре, че не е Валери Божнов?
Забелязах появата на кралицата на стената ми във Фейсбук на момента, но реших да не кълва на стръвта дето ми подава, а само да наблюдавам отстрани. И размяната на приказки с другото нещо продължиха така:

image

Кралицата не разпознава в мен писателя-фантаст Жул Верн, а само един "тесногръд и фиксиран". Тя затова е кралица, за да ги вижда и разбира нещата по-добре и правилно, от нас - простосмъртните?
В същото време, обаче, не ми дава покой мисълта, дали кралицата би натрупала несметното си имане, ако не беше фиксирана върху нашата електроенергия, която тя спекулативно изкупува и препродава от АЕЦ "Козлодуй" вече много години и краят му не се вижда? Дали? Дали ако отклони или отслаби малко фиксацията си върху нашата стока някой няма да и ГЕПНЕ короната?
А дали и Григор Димитров също не е фиксиран някой ден да стане №1 в света по тенис? А? Следващият път ще попитам кралицата? Тя по ги разбира тези неща.

image

Накрая си тръгна с игриво намигване, лек намек от времената, когато ме навещаваше преди полунощ и "Лично кралицата нощно време ме завива" ( http://gikotev.blog.bg/drugi/2017/10/02/lichno-kralicata-noshtno-vreme-me-zaviva.1570379 ).

Кралице моя, къде си сега? Върви ли търговийката? Работи, работи, няма да ти преча.

Георги Котев



Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9836267
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031