18.01.2017 10:10 - Доклад: GM Food Предизвиква "Дълбока Damage" За здраве
Автор: zahariada Категория: Други

Доклад: GM Food Предизвиква "Дълбока Damage" За здраве
Публикувано на 8 Януари 2017 от Шон Адл-Табатабай в здравеопазването

Нова партньорска проверка проучване за ефектите върху ГМО заключи, че ГМ храни причинява "дълбока щети" на тялото.

Изследването, публикувано в списание Experimental и Toxicologic патология и право, " Влияние на генетично модифицирана царевица на иеюнума лигавицата на възрастен мъжки албинос плъх. , "Показва сериозни щети в червата на плъхове, след като те са били хранени ГМ царевица в продължение на 90 дни.

Naturalblaze.com доклади:

В конкретния вид царевица за храна на плъховете беше MON810: Ajeeb YG. Това е GM версия на Ajeeb, който е местен вид на царевица, отглеждани в Египет. Версията GM е създаден от Monsanto за египетския пазар.

Плъховете, които са били хранени с ГМ царевица получиха MON810 царевица като 30% от диетата си. Контролната група се получи същия размер на не-ГМО царевица.

В групата подава GM царевица, пръст-подобни структури в червата известен като въси че поглъща хранителни вещества от храната очевидно повредени. Те бяха изкривени както и повален и някои клетки дори са съединени заедно.

Проучването включва изображения и показва снимки на щетите. Имаше и признаци на възпаление около зоните на увреждане под формата на бели кръвни клетки инфилтрация. Мукозната жлези са били нарушени и кръвоносните съдове са задръстени. Имаше и повишено ниво на проливането на лигавични клетки, по-високи нива на разделение на клетки, покриващи мукозните жлези и по-големи номера на слизестите засекретяването гоблетните клетки.

Увреждането на GM-хранени плъхове е толкова очевидно, че изследователите заключават, "консумация на GM-царевица дълбоко променя иеюнума хистологично [микроскопичен] структура"

Те също така добави, че,

Резултатите от настоящото изследване може да покаже, че въпреки, осигуряващи доклади за генетично модифицирани продукти, GM царевица, промениха из основи хистологични структурата на иеюнума лигавицата на много нива и разкри няколко тревожни признаци, като пролиферативната и ерозирали хеморагични лезии в допълнение към няколко ултраструктурните промени, описани тук, за първи път за началото на тънките черва под влияние GM царевица.

Изследователите също така призоваха за повече изследвания, за да се направи, за да се определи как точно този щам на GM царевица причинена този вид увреждане на чревната система. Техните предположения включват преки щети в резултат на токсина Bt или косвени щети в резултат на прекъсване на бактерии в червата.

Ограниченията на изследването включват факта, че контролната група не се има предвид разнообразието Ajeeb не-ГМ и не е имало анализ от гледна точка на възможността за наличие на остатъци от пестициди и други замърсители. Все пак, резултатите от това ново проучване са изключително важни, тъй като те се докаже, че в най-добрия, GM MON810: Ajeeb YG причинява увреждане на чревната система.

Въпреки това, резултатите изглежда да се посочи, че това е процес на генетична модификация, която е причина за тази повреда. Това не е единствената по рода си проучване.

Както GM Watch пише ,

Две проучвания рано хранене плъх от египетски учени на същото GM царевица, MON810: Ajeeb YG, показаха вреда в GM-хранени животните. В тези случаи, за сравнение е подходящ не-GM различни майка Ajeeb, така болни ефекти, показани на плъховете се дължат на процес GM.

В първото проучване, плъхове, хранени на MON810: Ajeeb YG за 45 и 91 дни, показват различия в органи и телесни тегла и в биохимия на кръвта, в сравнение с плъхове, хранени сортът не-ГМ Ajeeb родител отглежда рамо до рамо при същите условия , Авторите отбелязват, че промените могат да показват "потенциалните неблагоприятни последици за здравето / токсични ефекти", които са необходими по-нататъшно разследване. [3]

Във второто проучване, хистопатологични (микроскопични) разследвания от една и съща група от изследователи намерени токсични ефекти в множество органи в плъховете, хранени с ГМ MON810: Ajeeb YG Bt царевица за 91 дни. Ефекти включени аномалии и мастна дегенерация на клетките на черния дроб, претоварването на кръвоносните съдове в бъбреците, и прекомерен растеж и некроза (смърт) на чревната въси. Разглеждане на тестисите разкри некроза и десквамация (разпръскващ) на сперматогониални клетки, които са в основата на сперматозоиди и по този начин на мъжката плодовитост. [4]

Показателно е, че резултатите от второто изследване, а именно аномалии клетъчни, претоварването на кръвоносните съдове, и увреждането на чревните въси са открити и в новото проучване от Ибрахим и Okasha.

Трябва да се отбележи, че и в двете от тези проучвания сортът не-ГМ Ajeeb е бил използван за контролната група, което показва, че в процеса на генетична модификация, най-вероятно е виновника за такива щети. Също така трябва да се отбележи, че плъховете показват сега външни признаци на заболяване (вероятно поради кратката продължителност на изследването), но те са били ясно болен.

Може би сега можем да започнем извеждането на почивка на неискрени претенции с ГМО привържениците, че няма изследвания, които показват опасностите от ГМО. Тъй като все повече и повече изследвания са публикувани демонстрирайки опасността от ГМО - корпорации, правителствени регулаторни органи и научни момичета на повикване, както и фалшиви новини медии, които постоянно ту ползите от ГМО ще продължи да губи тяхната достоверност.