Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2016 17:48 - 8 Начина За Безопасно Поемане На Отговорност За Здравето Си, Докато Избягване На Токсични Ваксини
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 499 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  8 Начина за Безопасно Поемане на Отговорност За Здравето Си, Докато Избягване На Токсични Ваксини  ПУБЛИКУВАНО НА3 СЕПТЕМВРИ, 2016ВАКСИНИ

imageОт Мишел Голдщайн

Страната ни се претоварени с хронични заболявания, включително рак, сърдечни заболявания, автоимунни заболявания и диабет. [1] Много от тези заболявания могат да бъдат предотвратени и се третира с храненето и намаляване на токсини. [2-5] Хранене и токсично претоварване са области на здравеопазването до голяма степен пренебрегвани от конвенционалния здравната индустрия. Вместо това, всеки да си болест, включително рак, диабет и автоимунни заболявания, е насочена за развитие на нова ваксинация. [6-7]

За съжаление, ваксинации никога не са били доказани безопасни или ефективни при предотвратяването на болестта. [8-9]

Тази програма експанзия ваксина е още по-заблуден, ако се вземе предвид факта, че много от същите тези заболявания са причинно свързани с ваксинации. [10-11] да се усложнят нещата още, превантивни грижи често не са обхванати от здравно осигуряване, която се фокусира повече върху болни грижи. Въпреки това, много безопасна, свободна или ниско здравни разходи протоколи могат да бъдат изпълнявани от почти всички, независимо от нашата система на здравеопазване.

Това, което следва са 8 стратегии за поемане на отговорност за здравето си, включително и първата важна препоръката за избягване на токсични ваксинации.

СТРАТЕГИЯ # 1: Да се избягва ВАКСИНАЦИИ

Токсини, които се съдържат в ваксинации са свързани с рак, автоимунни заболявания и диабет. Докато някои държави закони и изисквания за работа могат да правят много трудно да се избегне ваксини, трябва да се направи всеки опит да се избегнат всички ваксинации. [12-13]

СТРАТЕГИЯ # 2: Яжте истинска храна

Д-р Уестън A Цена носи отговорност за несравнимо изследвания през 1930 г., в която той е прекарал 10 години изучаване на ендемични култури, незасегнати от съвременния човек и силно преработени си храни. Тези групи са яли по същия начин в продължение на векове и предават своята мъдрост за здравословни храни за бъдещите поколения, за да се гарантира тяхното оптимално здраве.

Цена инспектирани местните храни и определя, че техните диети, съдържащи от 4 до 10 пъти повече вода и мастно разтворими витамини, в сравнение с американската диета по това време. 30-80% от техните диети са състои от здрави, традиционни мазнини, предимно животински мазнини.

Забележително е, че тези туземци радват психическо и физическо здраве, несравним с американците. Те не са имали кухини или нужда за ортодонтия, докато се наслаждават на естествен имунитет към болестта. Принципите на тази диета може да бъдат проучени по-най Фондация Уестън Прайс.

С прости думи, диетата може да бъде описан като яде като най-големите ни баби и дядовци са яли от ядене реални, непреработени храни. Тези храни включват пасял месо, дива риба, сурово мляко и сирене, органични зеленчуци и плодове и ферментирали и покълнали храни. [14-15]

Независимо от диетични предпочитания, всеки, дори конвенционалните лекари са съгласни, че е важно да се ядат чисти, непреработени храни.Нарастващата популярност на пазарите на фермерите и органични храни е свидетелство за това ново съзнание, че доставките на храни е токсичен и трябва да се подобри.

СТРАТЕГИЯ # 3: EAT DIRT

В усилията ни да бъде чиста и избягване на вредни бактерии, заедно с прекалената употреба на антибиотици, много американци страдат от стомашно-чревни оплаквания. Много от тези заболявания, вариращи от запек на възпалително чревно заболяване, може да бъде свързана с недостатъчни чревна флора. Gut въпроси са допълнително свързани с автоимунни заболявания, щитовидната жлеза и други заболявания.

Чревната флора могат да се финансират чрез приемане на високи качествени пробиотици, включително базирани организми в почвата, което ни липсва, тъй като повечето от нас не се яде селскостопански храни директно от питателна почва със здрави бактерии непокътнати. [16]

Ферментирали храни са също така решаващ начин за попълване на чревната флора, чрез включване на кисело мляко, ферментирали зеленчуци и Kombucha в диетата. [17]

СТРАТЕГИЯ # 4: УПРАЖНЕНИЕ

Упражнение е от решаващо значение за здравето. Повишаване капацитета на белите дробове е свързан с дълголетието и кратък интервал обучение тренировки са най-ефективни в постигането на тази цел. 12 минути ежедневно упражнение от редуващи се с висока интензивност упражнения с почивка е всичко, което е необходимо за подобряване на здравето. [18]

СТРАТЕГИЯ # 5: SLEEP & REST

Почивка и сън са от съществено значение за възстановяване от стреса и изцеление на тялото. Повечето възрастни се възползват от най-малко 8 часа сън. [19]

СТРАТЕГИЯ # 6: Избягвайте ФЛУОРОВОДОРОД

Повечето общини добавят токсичен флуорид, и хлор към водните запаси.Флуорът е свързано с няколко здравословни проблеми. При използването на филтър вода в нечии дом може да намали тези токсични вещества.Използвайки само флуорид безплатно паста за зъби и избягване на флуорид процедури в кабинета си зъболекар също са важни практики. За други идеи за начини за избягване на токсични флуорид посетете следния линк:http://fluoridealert.org/content/top_ten/

СТРАТЕГИЯ # 7: GO ORGANIC

При закупуване на храна може да се следват рейтингите пестициди на околната среда Работна група и да се избегне обикновени продукти с най-пестицида. [20]

пазари фермера са отлични места за закупуване на качеството, пестициди безплатно продукция. Въпреки, че много фермери не са сертифицирани органични, техните практики често превишават тези, изисквани, за да получат етикета на правителството, така че си струва да се говори за местните фермери за техните практики, за да се хранят на почвата и да се избегне използването на пестициди.Органичната храна има повече хранителни вещества, отколкото небиологични, като се избегне токсични пестициди. [21-22]

Разбира се, като се избягва ГМО в храната си също е критично. ГМО са силно свързани със сериозни здравни проблеми. Certified органична храна не може да съдържа ГМО. [23]

СТРАТЕГИЯ # 8: наслаждавате на слънцето и неговите многобройни ползи за здравето

Слънцето е безплатно и е отличен източник на витамин D. Особено сега през летните месеци, това е важно, за да получите най-много слънце, колкото е възможно по кожата, без слънцезащитен крем, така че тялото може да се максимизира производството си витамин D. Витамин D недостатъци са свързани с повечето болести. [24]

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Конвенционалната медицина има планове за създаването на повече ваксини, насочени към всяка болест можем да си представим. Болести насочени включват диабет, автоимунни заболявания и рак. Ваксинациите са причинно свързани с тези заболявания. Няма данни поддържа, че ваксините са безопасни или ефективни при предотвратяване на всяко заболяване.

Вместо да се използват по-токсични ваксинации за теоретично предотврати заболяване, ние трябва да избягват всички ваксини като чума. След това можем да се съсредоточим върху водещи здравословен начин на живот, като ядете по-чиста, хранителен плътен диета, упражняване, спи и става много слънце.

За автора:

Мишел Голдщайн е здравен терапевт умствена който е страстен за холистично здраве, естествено изцеление, хранително-гъста храни и политиката, която ги въздействие. Тя публикува статии за Natural News,VacTruth , където тази статия се появява за първи , и други здравни сайтове.Всички публикувани нейните членове към днешна дата може да се намери в нея здраве уебсайт,  Холистичният здравеопазването да отида . Тя също може да бъде последвано от нея Facebook страница,  Холистичният здравеопазването да отида .

Вие не може да се справи истината за ваксини (Ad)

Препратки:

  1. http://www.cdc.gov/chronicdisease/overview/
  2. Boroch, Ann, Изцеление множествена склероза, типичният Healing Inc., Лос Анджелис, 2007; Пиърс, Таня, надхитрят Рак, Thoughtworks Publishing, Невада, 2009.
  3. http://www.mercola.com/infographics/general-health-guidelines.htm 
  4. http://www.wheatbellyblog.com/2015/08/the-fatal-folly-of-low-fat-diets/
  5. http://www.naturopathic.org/content.asp?contentid=474
  6. http://www.hhs.gov/nvpo/national-adult-immunization-plan/goal-4/index.html#
  7. http://www.immunizeforgood.com/vaccines/new-vaccines-on-the-horizon
  8. http://www.vaccinationcouncil.org/2012/07/05/herd-immunity-the-flawed-science-and-failures-of-mass-vaccination-suzanne-humphries-md-3/
  9. https://vactruth.com/2014/12/12/10-reasons-not-to-vaccinate/
  10. http://www.vaccinationcouncil.org/2011/02/18/60-lab-studies-now-confirm-cancer-link-to-a-vaccine-you-probably-had-as-a-child/
  11. https://vactruth.com/2016/03/24/the-gardasil-vaccine-disaster/
  12. https://thetruthaboutcancer.com/vaccines-cancer-in-a-syringe/
  13. https://vactruth.com/2016/03/24/the-gardasil-vaccine-disaster/
  14. Цена, Weston A, храненето и физическата дегенерация, Цена- Pottenger Nutrition Foundation, Калифорния; 2009 http://www.westonaprice.org/
  15. http://holistichealthtogo.com/dentalhealth-connection/
  16. Д-р Джош Axe, яде Dirt; Защо Спукан Gut може да бъде основната причина за вашето здраве Проблеми и 5 Изненадващи стъпки да я излекува, HarperCollins издателя; NY, 2016.
  17. http://holistichealthtogo.com/2016/04/30/the-trifecta-of-fermented-foods-vital-for-health/#more-2749
  18. http://holistichealthtogo.com/2014/10/18/health-benefits-of-interval-training-exercise/
  19. http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2015/02/19/updated-sleep-guidelines.aspx
  20. https://www.ewg.org/foodnews/dirty_dozen_list.php
  21. Рубин, Йордания, Planet здравеопазването Себе: Революцията на регенерация на тялото, ума и Planet, Destiny Изображение Publishers, PA;2016.
  22. https://www.theguardian.com/environment/2014/jul/11/organic-food-more-antioxidants-study
  23. http://responsibletechnology.org/10-reasons-to-avoid-gmos/
  24. http://holistichealthtogo.com/sun-benefits/



Гласувай:
1
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 25506681
Постинги: 13847
Коментари: 18176
Гласове: 24549
Архив
Календар
«  Август, 2019  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031