Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2016 09:11 - Истории от която кръвта тече студена
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 717 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.07.2016 09:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Истории от която кръвта тече студена

Преводи  - Anna Киселева

Искаме да споделим с нашите читатели четири доста страшни истории, че ние се намери на страницата на англоезичните социалните мрежи и да се прехвърлят, без да се променя нищо, а не украсяваш. Да вярваме в тяхната автентичност или не - нека всеки сам да реши.

http://www.zahariada.com/

image

Смее се ... "неща"

В началото на 2007 г., I извършва като част от пътуваща група от певци ... като бяхме поканени да прекарат вечерта в дома на бивш член на нашата група, на име Дрю ...

 

През нощта, аз изведнъж се събудих точно 2 часа и 48 минути (Никога няма да забравя тези часове, защото те са единственото нещо, по което може да се съсредоточи). Замръзнах, Харесва ми окопити гърлото, и не можех да преглътне. Той беше истински първичен страх.

 

imageНе можех да се обърнеш, за да проверите, но кълна се - нещо, застана до таблата на леглото ми. Чувствах се с цялото си същество, че не мога да се обърна. Тъй като, ако животът ми зависеше от това. В моменти на парализиращ страх в главата ми заплува ужасяващи сцени на насилие и плашеща картина.

 

Чух смях, но това не беше един човек се смее. Имаше силно чувство, че съм в една стая с хиляди неща ... смях.По времето, когато за първи път дойде на ум, мисли за самоубийство, въпреки че аз никога не съм бил склонен към този начин на мислене.

 

Когато зловещ смисъл на миналото, последното нещо, което си спомням, бяха думите "Той не е." Погледнах часовника си - това е било само девет минути. Девет минути най-дългите в живота ми.

 

Когато няколко часа по-късно се събудих в съзнанието ми имаше само една мисъл ... се измъкнем от там възможно най-скоро. Изтичах навън, без дори да се вземе душ и закуска, седяхме в колата и зачака останалите.

 

Докато чаках, към мен се приближи един брат Дрю и каза само едно нещо: Съжалявам, че не мога да ви помогна тази сутрин. Той имаше сълзи в очите му. Изглеждаше, че е болен. Неговият отчаян вид все още ме преследва.Две седмици по-късно, аз чух слухове, че той се самоубил, в нощта, някъде около три часа сутринта.

Бях преследван от мисълта, че ако трябваше да поне да опита да говори с него за това, може нещата щяха да са различни.

 

Никой освен мъжа ми, аз не се говори за него. При мисълта за това, аз все още имам настръхнеш на гърба, и има чувство за вина. Аз не бях в състояние да изготви заключенията, или дори да разбере какво се е случило онази нощ ... Дълбоко в себе си, аз вероятно не искам да знам.

Край

 

imageКато дете, аз често нощували в обитаван от духове (както ми се стори най-) къщата. Семейството на моята приятелка живее там, се подозира нищо на крановете ще включва и изключва от време на време. Къщата се състоя и други паранормални явления.

 

- За телевизията той може да се включва и изключва или да превключвате канали. Един ден приятелят ми трябваше легнах, когато телевизорът е включен и започна да се променя канали, както и на всички, само смущения и шум.

 

- Стаята ми приятел имаше достъпа им до тавана, така че ако ние говорихме до късно през нощта, когато чухме мансарден етаж изскърца, сякаш някой се разхождаше нагоре-надолу близо до вратата. Повярвайте ми, това е много страшно, когато сте само на 14 години.

 

- Но последната капка беше инцидент, след който аз не ходя там вече. Един ден бях с цялото си семейство отиде до магазина. Очаквайте, майка заключи вратата на моя приятел, че прекарахме в магазина около 30 минути и се върна. Майка й влезе и се опита да включите светлината, но светлината не свети Ако приемем, че електричеството е изключено, тя се опита да включи светлината в другите стаи - нищо. След един бегъл преглед на къщата, ние открихме, че всички лампи в къщата бяха обърнати и сгънати в четирите ъгъла на хола. Не знам защо, но Плаках, когато ги намери. По някаква причина, аз всичко беше ужасно изплашен.

Жена в McDonalds

 

Бързам да кажа, че съм скептик по природа. Аз не вярвам в неща, които не разполагат с научно обяснение. И все пак, ситуацията, която ще бъде обсъдена, се състоя преди повече от 25 години, но много добре си спомням.

 

Бях само на 18 - Аз просто имам правата. Помолих баща ми кола, и приятелите ми и аз реших да се вози до следващия град и да получите нещо за ядене. Беше късно в неделя вечерта, улиците бяха пусти, а повечето места бяха закрити. Единственото място, където може да се яде, беше Макдоналдс.

 

След като седнахме, тъй като ние се приближи една възрастна дама. Привидно доста често срещан -odetaya не е твърде претенциозно, но чист. Беше очевидно, че тя не е бездомен, но дрехите бяха ясно и Понос. Тя веднага извади всички нас в един разговор, който започна невинно, но скоро започва да се отрази на много лични моменти.

 

Изглеждаше така, сякаш тя знае за нас твърде много, особено предвид факта, че никой от нас никога не са го виждали и не е имал приятели в този град. Тя беше много активен и енергичен. Се редуват да говорите с всеки един от нас, тя обсъжда много лични данни, че тя не можеше да знаят.

В началото на разговора, тя се обърна към мен и каза: "Дядо ти, разбира се, е инженер, нали?" Той наистина е инженер, но той е починал през 1951 г. и никога не е бил на тези места, така че това не е така Можех да го познавам.

 

На първо място, приятелите ми се смееха в нея, но скоро замлъкнаха, защото дамата продължи да обсъдят дълбоко лична информация, знания, от които не може да се обясни просто психологическа четене. За разлика от панаирни врачки и гадатели, тя говори много конкретни неща, а скоро започна да доминира просто разговора, който никога не би направил един мъж се опитва да прочете информацията.

 

Изведнъж тя започна да говори на френски с едно момиче, което знаеше езика. Не дават съвети или осъжда, тя започна да утешава и надежда момента говорим за личните си проблеми и съмнения. В същото време, от времето, когато тя спомена тези или други роднини, страдащи от най-различни заболявания.

 

По времето, когато момичетата са много разтревожени, и момчетата са абсолютно смаяни. Жената се изправи и, съжалявам за безпокойството, каза, че е време. Тя отиде до вратата, и тъй като е късно, и персонала на ресторанта видимо уморени, ние решихме да се прибере у дома, също, и я последва.

 

И след това - най-интересното. Аз ходих само на няколко крачки, по времето, когато тя излезе през една от двете врати, водещи навън. Магазинът е на ъгъла и двете врати бяха две търговски улици. В близост до града не е имало други изходи, улици или алеи, където те биха могли да избягат, но когато си тръгнах, той никога не е бил, той беше изчезнал.

 

Всички 15 минути, ние се оттеглиха дома, бяхме плаче - Всичко започна тази истерия. Мисля, че ние трябва да разберем по това време, ще трябва да се отиде там с нас. Тази история наистина ни уплаши и просто неуредени.

Момчето и призракът

imageКогато къщата, в която живеем сега, е бил продаден и агентът ни отне да го видите, ние обърна внимание на дамата на къщата - една жена на около 80 (а може би и повече) години, който е бил четене на книга в стаята за гости, през цялото време, докато ние Претърсиха къщата.

 

Когато приключихме проверката, жена ми се чудеше защо тя спи в една малка стая за гости, а не в по-удобни и просторни, която ясно е предназначен да служи като родителска спалня. Беше очевидно, че граничи със спалня банята, не е била използвана дълго време, тъй като, наистина, и самата спалня. След закупуване на къща, ни съседка ми каза, че дамата не искаше да спи в спалнята, защото съпругът й умря там - Ray.

 

Той е бил няколко години, откакто сме живели в тази къща. Жена ми отиде да работи и аз стоях вкъщи с децата (най-младият е само едно бебе все още, и големият му син е на три години). След като положи бебето в леглото и каза да му три годишният син да играе малко в спалнята, реших да взема бърз душ. Малко преди аз му дадох образователни играчки и той не можеше да разбере как работи.

В банята, чух сина ми с някой говори, и си помислих, че жена ми върне, но когато излязох - къщата е все още нямаше никой освен мен и децата, и синът сръчно махаше нова играчка. Аз му казах, че той се радваше, че е научил да играе с нея, на което той отговори: ". Сега е много лесно, защото дядо




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39998342
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930